لیزر موهای زائد آقایان

از صفر تا صد لیزر موهای زائد آقایان (شیراز) – بخش دوم

لیزر موهای زائد آقایان -شیراز

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

همانطور که پیش تر گفتیم با لیزر موهای زائد دیگرنشانه ایی از اثرات آزار دهنده اصلاح و اپیلاسیون، مانند بریدگی، موی زیر پوستی،تحریکات پوستی و از همه مهمتر موهای زائد نخواهد بود.یکی از سوال های خوب در خصوص انتخاب مرکز مناسب برای انجام لیزر است، با ما همراه باشید…

انتخاب مراکز و کلینیک های معتبر جهت لیزر موهای زائد آقایان به چه نحو است؟

این را در نظر بگیرید که گرچه لیزر درمانی ساده به نظر میرسد اما استفاده از دستگاه های لیزر مهارت های خاصی را طلب می کند و نباید به آن به چشم یک فرآیند سطحی نگاه شود. اصولا لیزر موهای زائد مردان یک امر پزشکی به شمار می رود که نیاز به آموزش دارد .مراجعه به مراکز معتبر و متخصصان با کفایت و مشاوره گرفتن از آنها می تواند این راه ها را پیش پای شما قرار دهد تا با کمترین مشکل بهترین نتیجه را داشته باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برای تبلیغ و جذب مشتری برخی از کلینیک ها به دروغ می گویند که می توانند لیزر کل بدن در یک جلسه بپردازند اما این امر ، امری محال می باشد و اگر جایی به شما این پیشنهاد را دادند گول نخورید. بدن هر فرد در هر جلسه می تواند مقدار محدودی اشعه لیزر را تحمل کند و شما در هر جلسه از لیزر فقط می توانیدبه لیزر قسمتی از بدن بپردازید و اگر بخواهید کل موهای زائد بدنتان را لیزر کنید این پروسه چندین جلسه به طول می انجامد تا از آسیب های پوستی جلوگیری کند.

آنجه که بهتر است هنگام انتخاب مرکز لیزر درمانی در نظر داشته باشید شامل:

  • سطح پزشکان و تجربه ارائه دهنده درمان با لیزر ( اپراتورها و تکنسین ها)
  • قدمت و میزان سال هایی  که مرکز در این کسب و کار فعال بوده است
  • کیفیت تجهیزات لیزر موهای زائد
  • توانایی درمانی تمامی رنج رنگی پوست ها
  • مکانی راحت و خوشایند
  • حق عضویت
  • قیمت گذاری دقیق تمام روند های درمانی
کلینیک لیزر موهای زائد آقایان
کلینیک لیزر موهای زائد آقایان

آیا لیزر موهای زائد آقایان دردناک است؟

برخی افراد پوستهای حساسی دارند و شاید کمی احساس درد در حین لیزر درمانی داشته باشند. پس برای کاهش درد ناشی از لیزر موهای زائد می‌توان از بی‌حس‌کننده‌های مناسب قبل از شروع لیزردرمانی استفاده نمود، معمولا نیم ساعت قبل از شروع لیزر از این بی‌حس‌کننده‌ها برای اثربخشی آن استفاده می‌شود.
کمپرس یخ بر روی محل مورد نظر قبل از شروع لیزر موهای زائد می‌تواند نقش موثری در بی‌حسی ناحیه تحت درمان داشته باشد.
استفاده از دستگاه‌های لیزر مجهز به سیستم خنک‌کننده، نقش زیادی در کاهش درد در حین لیزر درمانی، دارد.
دستگاه‌های لیزر جدید مانند الکساندرایت به دلیل تکنولوژی جدیدتر سرعت بیشتری در درمان دارند در نتیجه درد کمتری ایجاد می‌کنند.
برخی افراد با مشورت پزشک خود از داروهای آرامبخش استفاده میکنند اما فقط به خاطر داشته باشید که بعد از اتمام جلسه درمانی رانندگی نکنید، برای اینکه راندن ماشین هنگام مصرف این گونه قرص های آرام بخش نظیر دیازپام و لورازپام و …میتواند بسیار خطرناک باشد.
نوشیدن آب فراوان قبل از شروع لیزر موهای زائد، به طور موثری درد ناشی از سوزش لیزر را کاهش می‌دهد.
از نوشیدن قهوه و سایر نوشیدنی‌های کافئین‌دار قبل از لیزر کردن موهای زائد خودداری ، زیرا باعث افزایش درد ناشی از لیزر در بدن می‌شود.
اگر حین لیزر درمانی تحمل درد برای شما ممکن نبود، از پزشک معالج یا تکنسین دستگاه بخواهید کار را برای دقایقی متوقف کند و با گذاشتن کمپرس سرد در ناحیه مورد نظر درد آن را تسکین داده و سپس به کار ادامه دهید.

کلینیک های لیزر تهران اسکین که جز با سابقه‌ترین مراکز لیزر در تهران و شهرستانها هستند ، به دلیل آشنا بودن با معضل درد  هنگام لیزر و واقف بودن بر شکایات مراجعه کنندگان بابت درد لیزر برای جلب رضایت مشتریان خود بر آن شدند که   مراکز لیزر را به دستگاههای مدرن مجهز کرده  تا مشکلاتی که در گذشته با لیزر وجود داشت مرتفع شود. به این ترتیب، افراد با دستگاه های لیزر با تکنولوژی بالا با درد کمتر در تعداد جلسات کم و با پرداخت هزینه پایین‌تر ، نتیجه بهتری از لیزر موهای زائد بدن خود می‌گیرند.

 لیزر موهای زائد آقایان چه مزایایی دارد؟

علاقه مندی رو به افزایش آقایان به لیزر کردن موهای زائدشان می تواند به سبب آسان بودن نسبی شیوه انجام این درمان باشد. برعکس شیوه های های دیگر، زدودن موهای زائد با لیزر برای آقایان روشی پر سرعت و با ماندگاری طولانی مدت است. در این جا به چند مورد از مزایای لیزر موهای زائد آقایان اشاره خواهیم کرد:

  • دقت و سرعت عمل بالای لیزر موهای زائد
  • صرفه جویی در خرید مداوم ژیلت و  تیغ و کرم شیو  یا هزینه هنگفت  آرایشگاه ها برای وکس
  • لذت بردن از صورت یا بدنی عاری از مو ، صاف و جذاب 
  • گرفتن نتیجه ی مناسب و دلخواه با لیزر در 4 الی 8 جلسه
  • صرفه جویی در اتلاف وقت برای تیغ زدن و تراشیدن
  •  بدست آوردن اعتماد به نفس بالا و  تداوم در حفظ پاکیزگی 
  • خدا حافظی با تیغ و ژیلت و وکس و کرم موبر
  • زدودن نگرانی ها بابت بریدن و خراشیدن، کبودی یا شل شدن پوست هنگام تیغ زدن یا موم انداختن
 لیزر موهای زائد آقایان
لیزر موهای زائد آقایان

عوارض جانبی لیزر موهای زائد آقایان چیست؟

در حالی که  درمان با لیزر معمولا برای همه بدون ریسک است،  اما ممکن است برخی ازافراد عوارض جانبی مختلفی را تجربه کنند که بهتر است تمامی موارد را نظر بگیریم.

  •  خارش یک عارضه جانبی طبیعی در لیزر موها در حین و بعد از درمان است.

 

  • درد، سوزن سوزن شدن و بی حسی در اطراف ناحیه درمان احتمالا شایع ترین عوارض جانبی  لیزر می باشد که طبیعی است.

 

  • استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد شامل گرمای زیادی برای سوزاندن مو است. که این امر می تواند در برخی از کاربران باعث سوختگی پوست  آنها شود. ریزش مو درافرادی که پوست تیره تری دارند راحت ترو بیشتر اتفاق می افتد، زیرا پوست با رنگدانه های تیره بیشتر لیزر را جذب می کند.در حالی که در بیشتر موارد سوختگی ها در این روش خفیف است، اما تعدادی از مواردی که در آن سوختگی شدید گزارش شده است وجود دارد.

 

  •  پوست به مدت چند روز پس از درمان قرمز می شود و بعد از آن ممکن است در اطراف فولیکول تورم نیز ایجاد شود.

 

  •  یک عارضه جانبی بسیار نادر پس از درمان لیزربنفش شدن پوست در نواحی برنزه شده است.به هیچ عنوان لیزر و برنزه بودن پوست با هم سر سازگاری ندارند در نتیجه  قبل و پس از درمان از برنزه کردن پزهیز کنید.

 

  •  همچنین ممکن است  لیزر به آسیب های چشم منجر شود، بنابراین مهم است که در طول درمان لیزر، چشم خود را حفظ کنید. مهم این است که حتما از عینک مخصوصی که پزشک در اختیار شما می‌گذارد استفاده کنید و اگر پزشک یا متخصص لیزر آن را فراموش کرد شما حتما این مورد را با آنها گوشزد کنید.

 

  • لیزر میتواند باعث تیرگی ( هایپر پیگمنتیشن ) و یا حتی کمرنگ شدن( هایپوپیگمنتیشن) رنگ پوست در آن ناحیه شود.

 

  • یکی دیگر از عوارض جانبی ناخوشایند اما قابل توجهی بعد از لیزر موهای زائد عفونت است.  آنچه که مهم است  این است که که بعد ازاستفاده از این روش ، ناحیه لیزر شده را کاملا تمیز نگه دارید تا بعد از درمان  عفونت را تجربه نکنید.

 

  • درمان لیزر می تواند منجر به پوسته پوسته شدن و تشکیل پوسته و دلمه بستن در اطراف محل درمان شود. کبودی خفیف نیز ممکن است  بر روی پوست های حساس رخ دهد. این عوارض جانبی در چند روز اول درمان ظاهر می شود و در مدت کوتاهی از بین می رود.

 

لیزر موهای زائد آقایان
لیزر موهای زائد آقایان

هزینه لیزر موهای زائد آقایان چقدر است؟

اندازه ی منطقه تحت درمان می تواند  تاثیر گذار در هزینه  لیزر موهای زائد مردان باشد. به طور کلی می توان این قاعده را در نظر گرفت که نواحی کوچک همانند صورت و ناحیه تناسلی و زیر بغل ها  کمترین مقدار هزینه را در یک فرآیند لیزر به همراه خواهند داشت.

از طرفی دیگر نواحی بزرگ همچون پاها و کمر بیشترین هزینه ها را دارند . جدا از اینکه لیزر موهای زائد برای کدام ناحیه می باشد تعداد جلساتی که باید فرآیند درمان پیش رود بسیار مهم است . به طور عمده مراجعین به 6 جلسه نیاز دارند تا بتوانند رشد موهای زائد ناحیه تناسلی , پشت , کمر , زیر بغل , پاها , دست , و سایر نواحی خود را کمتر کنند .

طبیعتا هزینه لیزر موهای زائد مردان بسته به تراکم موها، ضخامت آنها و تعداد جلسات درمانی متفاوت است . ما میدانیم که قیمت ها  این روزها بسیار رقابتی است  اگر در جایی با روش مشابه دستگاه های لیزری که در مراکز ما ارائه شده اند، مواجه شده اید،و خواستید قیمت ها را مطابقت دهید به برند دستگاه ، کیفت کار و تعداد شات ها حتما و حتما دقت کنید.

دقیقا می توان گفت به همین دلیل است که اگر هزینه کل جلسات لیزر موهای زائد را پرداخت نمایید با تخفیفات زیادی از جانب مراکز تخصصی و کلینیک ها روبه رو خواهید شد و این شما را به یک نتیجه مطلوب با کمترین هزینه می رساند .

مراکز لیزر تهران اسکین با توجه به برند دستگاه و نحوه کار پزشک یا اپراتور ، رنج قیمتی آن شهر، هزینه لیزر موهای زائد مردان را تعیین میکند. به این ترتیب ما با کمترین هزینه لیزر موهای زائد شما را تضمین می کنیم.

اغلب گزینه ها دیگری برای تامین منابع مالی در صورت بالا رفتن هزینه ها وجود خواهد داشت . امروزه می توان گفت بیشتر ارائه دهندگان خدمات از اینکه بتوانند با برگزاری جلسات مشاوره به بیماران در زمینه فرآیند درمانی و هزینه ها کمک کنند بسیار خرسند می شوند . دیگر هیچ نگرانی نمی تواند ذهن شما را در مورد هزینه های لیزر موهای زائد به خود مشغول کند زیرا با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن فضای رقابتی بسیاری از مراکز تخضضی سعی دارند تا برای جلب نظر بیماران با ارائه پکیج های مقرون به صرفه و کیفیت کاری بالا آنها را نزد خود خرسند نگه دارند .

برای دستیابی به لیست هزینه ها و تخفیف های لیزر موهای  زائد مردان در مراکز لیزر شیراز و سایر شهرها اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد مردان
لیزر موهای زائد مردان

حقایقی در خصوص لیزر موهای زائد آقایان که باید بدانید 

آنچه که بسیار واضح و مبرهن است این است که این روزها  لیزر موهای زائد آقایان برایشان تبدیل به به یکی از لذت بخش ترین سریع ترین روش های خلاصی ازشر موهای زائد شده است. نکته خوشایند لیزر موهای زائد مردان، کارایی و اثربخشی آن برایشان است. از لیزر می توان در هر ناحیه از بدن که دارای موی زائد است، بهره برد.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت لیزر موهای زائد این است که سبب کاهش رشد دائمی موهای زائد می شود. با این حال، بسیار مهم است که مراجعین درک مناسبی از این موضوع داشته باشند. لیزر کردن به این معنا نیست که باقی عمر خود را 100% بدون موهای زائد خواهند بود؛ بلکه به معنای کاهش 50 تا 95 درصدی میزان آن است. ممکن است به مرور زمان، موهای زائد جدیدی پدیدار شوند، اما اغلبا نازک و کم پشت بوده و از بین بردن آنها بسیار آسان تر  خواهد بود. که البته در آینده می توانند با پیگیری و مداومت،  آن موهای زائد نازک و کم پشت را نیز از بین ببرند.

لیزر موهای زائد مردان
لیزر موهای زائد مردان

لیزرموهای زائد شیوه ایی سه مرحله ای است که شامل تمیز کردن، تراشیدن و بررسی کردن بخش هایی است که باید تحت درمان قرار بگیرند. در هنگام بررسی منطقه ی مورد نظر، انرژی لیزر از پوست عبور  داده تا مشاهده کنند تا چه  حدتوسط رنگدانه در فولیکول مو جذب خواهد شد و چه اثری روی پوست نمایان می شود.

میزان دوره ی درمان و تعدد مراجعات لیزر بستگی به ناحیه مورد نظر ، چگالی مو های ان منطقه و چرخه رشد موی فرد دارد که  چه مقدار هر ناحیه نیازمند درمان است . اما به طور معمول، افراد نیاز دارند که بین شش الی هشت جلسه روند درمانی را پی بگیرند. چرا که در هر مراجعه،  تنها 20 درصد فولیکول های مو  قادر خواهند بود به صورت دائمی غیر فعال شوند.

موفقیت  روند درمان لیزر بستگی به دو عامل دارد: رنگ مو و نوع پوست شخص. از شخصی به شخصی دیگر نتایج می تواند متفاوت باشد، اما به طور موثر باعث کاهش 40 تا 80٪ از موها می شود.

امکان رشد مجدد موها همیشه وجود دارد، اما درمان های پی در پی و متعدد می تواند سبب افزایش مدت زمان ریزش موها شود.

درمان لیزر تنها در فولیکول های فعال رشد مو موثر است و روی آن دسته از موها که در حالت خواب قرار دارند اثر نمیگذارد.معمولا طی جلسات بعدی که از خفته در می آیند میتوان آنها را نیز لیزر کرد.   معمولا جلسات درمانی  با فاصله از هم  قرار میگیرند به نحوی که که فولیکول های مو زمان برای رشد دوباره پیدا کنند.

توصیه می کنیم که با توجه به چرخه ی رشد موها فاصله ی جلسات درمانی از هم  تنها بین سه تا هفت هفته تعیین شود.  نسبت به ناحیه گردن و  صورت ،پاها و بازوها معمولا نیاز به جلسات کمتری دارند. پس از تکمیل دوره های لیزر، معمولا  فولیکولهای مو به مدت دو تا سه هفته طول می کشد که کاملا بریزند.

لیزر موهای زائد آقایان
لیزر موهای زائد آقایان

 آیا لیزر موهای زائد آقایان بر لذت جنسی آنها تاثیر میگذارد؟

یکی از مناطقی که این روزها مردها هم علاقه مند به زدودن موهای زائد آن هستند، ناحیه تناسلی آنهاست ، اما همیشه نگرانی هایی در خصوص تاثیر گذاری روند لیزر درمانی بر روی کیفیت روابط جنسی وجود دارد.اما حقیقت این است که نه تنها اثر سو بر روی رابطه ی جنسی ندارد بلکه به علت تمیزی و پاکیزگی میتواند در برانگیختن پارتنر جنسی شما موثر بوده و رابطه ی جنسی بهتری را نیز تجربه کنید.

لیزر موهای زائد آقایان
لیزر موهای زائد آقایان

 آیا لیزر موهای زائد آقایان تاثیری بر قدرت باروری آنها دارد؟

بنا بر تحقیقات صورت گرفته چنین چیزی امکان پذیر نیست و چنانچه با استفاده از  دستگاه های لیزر یک در صد خطر ابتلا به بیماری هایی نظیر عقیم شدن و یا ناباروری وجود داشت ، قطعا تولید و پخش  آن در ایالات متحده آمریکا در اولین فرصت توسط سازمان بهداشت و دارو متوقف میشد. پس نگران نباشید و با خیال راحت از مزایای آن بهره مند شوید.

بعضا دیده شده که بعضی از آقایان از لیزر کردن موهای زائد ناحیه تناسلی خود واهمه دارند، به این خاطر که مبادا توانایی باروری آنها در آینده تحت شعاع قرار گیرد و عقیم شوند. اما باید بدانید که اشعه لیزر توانایی نفوذ به رگ های خونی بیضه ها یا آلت رو نخواهد داشت و تنها به عمق چند میلیمتر در پوست نفوذ کرده و صرفا روی فولیکول های مو تاثیر میگذارد و آنها را ریشه کن میکند.

لیزر موهای زائد مردان
لیزر موهای زائد مردان

انجام لیزر موهای زائد برای چه افرادی ممنوع است؟ 

افرادی که  منع  می شوند از انجام لیزر موهای زائد عبارتند از:

1) در افرادی که تازگی برنزه یا سولاریوم کرده اند و حمام آفتاب گرفته اند ، تا سه ماه باید لیزر درمانی صورت نگیرد و گرنه  باعث سوختگی در پوست میشود .

2) افرادی که داروی آکوتان مصرف می کنند به دلیل اینکه این دارو اثر لیزر درمانی را کاهش می دهد و با نازک کردن پوست سبب سوختگی آن می شود ، باید از انجام لیزر درمانی منصرف شوند .

3) در بیماران عصبی که به دستکاری جای لیزر می پردازند.

4) بیماران قلبی که باتری در قلب خود کار گذاشته اند اصول انجام لیزر موهای زائد برایشان ممنوع است و بهتر است حتما پزشک معالج خود را در جریان بگذارند.

5) لیزر موهای زائد در ناحیه ای که تبخال فعال وجود دارد باعث انتشار ویروس تبخال گشته ، لذا باید از این کار اجتناب نمود .

6)لیزر موهای زائد مردان در افرادی که از  محلول ماینوکسیدیل  استفاده میکنند بی اثر خواهد بود .

7) به دلیل تاثیر اشعه ی لیزر در ملانین موجود در موی تیره و پوست تیره ، افراد با پوست بسیار تیره باید از انجام لیزر درمانی خودداری نمایند و گرنه دچار سوختگی پوست می شوند .

8)افرادی که در معرض طولانی مدت نور آفتاب قرار دارند نمی توانند از لیزر درمانی استفاده نمایند ، زیرا نور شدید آفتاب در محل لیزر شده ایجاد سوختگی و تغییر رنگ می کند

9) در افرادی که در ناحیه ایی از بدن یا صورت خود عفونت دارند به منظور جلوگیری از انتقال عفونت موجود درآن ناحیه ، به منظقه ی دیگر از لیزر نمودن موهای زائد آن ناحیه خودداری کنید .

10) افرادی که دارای سابقه ی کلوئید هستند ممکن است در طول  لیزر درمانی ممکن است پوستشان گوشت اضافه بیاورد ، لذا انجام لیزر درمانی نیز در این مورد  نیز منع دارد .

11) بیماران مبتلا به پورفیری نیز بهتر است به خاطر واکنشی که بدنشان نسبت به لیزر نشان میدهد از این روش درمانی استفاده نکنند .

12) افرادی که از داروهایی که پوست را نسبت به نور حساس میکنند استفاده کرده اند. مهم ترین و پرمصرف ترین این داروها شامل مسکن ها یا داروهای ضدالتهاب غیرکورتونی (NSAID)، کوتریموکسازول، گروهی از داروهای مدر، برخی داروهای دیابت، کینین و کنیدین، برخی تتراسایکلین ها، آمیودارون، پیروکسیکام، سولفونامیدها، سولفونیل اوره ها و ایزوترتینوئین می شوند.

13) نور لیزر در افراد مبتلا به لوپوس، اگزماو آکنه نیز ممکن است باعث تشدید بیماریشان شود از اینرو ترجیحا دور این روش را خط بکشند .

14) اشخاصی که دارای موهای بسیار کرکی ، سفید رنگ  و  یا قرمز رنگ هستند نسبت به لیزر درمانی پاسخ مثبتی دریافت نخواهند کرد .

لیزر موهای زائد آقایان
لیزر موهای زائد آقایان

 

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments