جوان سازی پوست صورت آقایان

جوان سازی پوست صورت آقایان از طریق بهترین متدهای درمانی : میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ

جوان سازی پوست صورت آقایان

جوان سازی پوست صورت آقایان امروزه مسئله عجیبی نیست. مردان زیادی وجود دارند که ترجیح می دهند از پوست خود مراقبت کرده و همیشه آن را جوان و زیبا و شاداب نگه دارند. کلیشه هایی که می گفت مرد باید چهره ای خشن و نازیبا داشته باشد ، امروزه در حال تغییر هستند و دیگر معیار و ملاک مردانگی تا حد زیادی فرق کرده است.

اما آقایان بسیاری هستند که با مرکز زیبایی برکه تماس گرفته و می پرسند که کدام روش برای جوانسازی پوست بهتر و موثرتر است. باید در پاسخ به این سوال بگوییم که در وهله اول تفاوتی میان جوانسازی پوست زنان و مردان وجود ندارد و هر دو می توانند از روش های یکسانی استفاده کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جوان سازی پوست صورت آقایان
جوان سازی پوست صورت آقایان

همان گونه که اثرات پیری بر چهره ی و صورت زنان مشخص می شود ، در مردان نیز آثار خود را بر جای می گذارد و باید فکری به حال آن نمود.

در حال حاضر روش هایی مانند میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ،جوانسازی با لیزر و … وجود دارند که می توان از آن ها جهت شاداب تر کردن و درمان عارضه های پوستی استفاده کرد. این مسئله و انتخاب شیوه ی درست کاملا بستگی به شرایط پوست شما و البته میزان هزینه ای که می خواهید بکنید دارد.پزشک متخصص برکه می تواند در انتخاب بهترین شیوه، به شما کمک کند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه مفتخر است که علاوه بر خدمات لیزر موهای زائد، کلیه عملیات های زیبایی و جوانسازی پوست را نیز به مراجعه کنندگان عزیز ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تعرفه قیمت ها اینجا را کلیک کنید.

پوست شما به خاطر روند پیری و هم چنین قرار گرفتن در برابر عناصر و دیگر فاکتورهای تخریب کننده ، به تدریج دچار پژمردگی شده و شادابی خود را از دست می دهد.

این فاکتورها رطوبت پوست شما را کاهش داده و پیر شدن می تواند موجب توقف تولید مواد مهمی مانند کلاژن شود.

شاید با خودتان فکر کنید که این تقدیر است و باید با روند پیری و چروک شدن صورتتان کنار بیایید اما حقیقت این گونه نیست.امروزه روش ها و عملیات های زیادی وجود دارند که می توانند شادابی و جوانی سابق پوستتان را به شما برگردانند.

یکی از این روش های جوانسازی میکرودرم ابریژن به حساب می اید.

در صورتی که تمایل به انجام این شیوه ی درمانی دارید ، تا به انتهای مطلب با ما همراه باشید

درباره میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن از ساینده هایی مانند کریستال های خیلی ریز یا یک دستگاه با نوک از جنس الماس استفاده می کنند تا لایه ی سطحی و سلول های مرده پوست را لایه برداری کند.

آن چیزی که پس از لایه برداری باقی می ماند ، لایه جوان تری است که پوست شاداب تر و روش تری را نشان می دهد که البته چین و چروک های کمتری نیز دارد.

جوان سازی پوست صورت آقایان
جوان سازی پوست صورت آقایان

منافع دیگری که این شیوه ی درمانی دارد شامل افزایش کلاژن و رشد سلول های جدید پوستی می باشد.

این شیوه ی جوانسازی پوست، بسیار سریع انجام می شود و نیازی به هیچ گونه زمان استراحت و نقاهتی ندارد.

به همین خاطر ،میکرودرم ابریژن یا میکرودرم یکی از بهترین شیوه های درمانی به حساب می آید.

همچنین ، نتایج فوق العاده ای به همراه دارد.نه تنها شاهد بهتر شدن رنگ پوست خواهید بود بلکه مشکلاتی از قبیل نقاط ناشی از پیری،آفتاب سوختگی،اسکارهای خفیف و چین و چروک ها را نیز می تواند برطرف سازد.

حتی ترک های پوستی را می توان با استفاده از این شیوه درمان کرد.می توان از میکرودرم ابریژن برای پوست صورت،سینه ها و دست ها نیز استفاده نمود.

عملکرد میکرودرم ابریژن

یک دستگاه کوچک دستی،یک سری کریستال های کوچک معدنی را به ناحیه تحت درمان می دمد تا با مکش آن ها، لایه مرده پوست را نیز بردارد.این شیوه به شکل موثری،لایه بالایی پوست را لایه برداری کرده تا پوست شاداب و سالم زیرین آن نمایان شود.

کارایی میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن برای درمان عارضه های پوستی به شدت مفید و مناسب است.اگر تصور می کنید که پوستتان دیگر به اندازه گذشته شاداب و روشن نیست ،این شیوه ی درمانی به شما کمک می کند که شادابی سابق آن را دوباره به دست آورید.

آن دسته از افرادی که دچار اسکار هستند نیز می توانند از انجام میکرودرم ابریژن بهره مند شوند چرا که باعث نرم تر شدن اسکارها می گردد.

همین مسئله را می توان برای چین و چروک ها و ترک های پوستی نیز عنوان کرد

این درمان همچنین منافذ پوستی را تمیز کرده و آن ها را کوچک تر می کند.افرادی که دچار رنگدانه های پوستی یا ملاسما هستند نیز خوشحال خواهند شد اگر بدانند که میکرودرم می تواند موجب کاهش این نقاط تیره روی پوست شود

همان گونه که می بینید میکرودرم ابریژن می تواند عارضه های مختلف پوستی را بهبود بخشد. اگر به دنبال یک شیوه ی جوانسازی صورت می گردید که سریع،مطمئن و موفق باشد ، ما به شما میکرودرم ابریژن را معرفی می کنیم

ما در مرکز برکه بهترین ها را برای انجام این عملیات در اختیار داریم.

جوان سازی پوست صورت آقایان
جوان سازی پوست صورت آقایان

 

زیبایی صورت آقایان

زیبایی صورت و چهره آقایان دیگر امر تابوشکنانه ای نیست. زیبایی مفهومی عام پیدا کرده و همه افراد تمایل دارند که چهره ای صاف و لطیف داشته باشند. آقایان نیز از این مسئله مستثنی نیستند. به همین خاطر بهترین راه برای جوانسازی پوست آقایان نیز همین روش ها معمول مانند میکرودرم و میکرونیدلینگ است

چه چیزی برای جوانسازی پوست خوب است

کرم ها و پمادهای مختلفی برای جوانسازی صورت آقایان وجود دارد که می توانند از ان ها استفاده کنند. اما نکته ای که باید در نظر داشت این است که نتایج استفاده ازاین محصولات به سرعت قابل مشاهده نیستند و نیاز به تداوم مصرف و صبوری دارند. اما اگر تمایل دارید که نتیجه ی سریعی بگیرید ما به شما مراکز زیبایی را توصیه می کنیم که انواع روش های جوانسازی در آن ها صورت می گیرد.

جوانسازی پوست صورت در خانه

افراد بسیاری هستند که تصور می کنند انجام این عملیات های جوانسازی در مراکز زیبایی به شدت گران است و ترجیح می دهند از دستگاه های ارزان تری که برای مصارف خانگی وجود دارد استفاده کنند ، اما توصیه ما به شما این است که هرگز این عملیات ها را در خانه یا سالن های آرایشی انجام ندهید، چرا که عوارض جانبی زیادی ممکن است داشته باشید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی و لیزر برکه

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments