هزینه میکرونیدلینگ برای جای جوش

هزینه میکرونیدلینگ برای جای جوش در مرکز زیبایی برکه |میکرودرم ابریژن

هزینه میکرونیدلینگ برای جای جوش

هزینه میکرونیدلینگ برای جای جوش های و هم چنین اسکار های ناشی از جراحی چقدر خواهد بود. هزینه میکرونیدلینگ به نسبت دیگر روش های جوانسازی پوست ،به صرفه تر و ارزان تر است.از طرف دیگر نتیجه ای که حاصل می شود ، بسیار مطلوب است.

جای جوش و تبدیل شدن آن ها به اسکار و لکه های پوستی می تواند در ظاهر و زیبایی ما تاثیر مخرب و منفی فراوانی بگذارد. روش های بسیاری وجود دارد که می توان از طریق آن ها جای جوش را از بین ببرد.از کرم ها و ماسک های مختلف گرفته تا انواع روش های لیزر و جراحی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هزینه میکرونیدلینگ برای جای جوش
هزینه میکرونیدلینگ برای جای جوش

اما بهترین روش شاید همین ، روش میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ باشد چرا که علاوه بر تاثیر گذاری خوب و فوق العاده ، دوره نقاهت و استراحت بسیار کوتاهی نیز خواهند داشت و شما می توانید بلافاصله بعد از جلسه درمانی خود به سر کار و زندگی عادی خود برگردید.

برطرف کردن جای جوش یکی از مزیت ها و خدماتی است که این نوع شیوه ی درمانی و جوانسازی پوست ارائه می کند.جای جوش ها ظاهر پوست را می توانند ناخوشایند جلوه دهند. از طرف دیگر ، جوش های دوران بلوغ می تواند تا بزرگسالی ادامه پیدا کرده و تبدیل به اسکارهای وخیمی شوند که منافذ پوست را بزرگ تر جلوه دهند. بهترین شیوه ای که می توان برای درمان آن ها به کار گرفت ، میکرونیدلینگ است.

میکرونیدلینگ با استفاده از یک دستگاه کوچک که دارای ده ها سوزن تیز و بسیار کوچک است، زخم های سطحی و کوچکی روی پوست ایجاد می کند و به این ترتیب واکنش طبیعی پوست به تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند.

میکرونیدلینگ علاوه بر جای جوش برای برطرف نمودن اسکارهای ناشی از زخم جراحی نیز بسیار مفید و موثر است. در ادامه تصمیم داریم توضیح دهیم که عملکرد میکرونیدلینگ برای درمان و رفع زخم جراحی به چه صورت است . با ما همراه باشید

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد که با استفاده از بهترین دستگاه ها و متخصصن مجرب کلیه خدمات جوانسازی پوست از جمله میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ را انجام دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و تماس با مشاورین مرکز برکه اینجا را کلیک کنید.

چه چیزی سبب ایجاد شدن زخم های جراحی می شود.

زخم های جراحی ، گونه ای از اسکارها هستند که در اثر جراحی های تهاجمی به وجود می آیند و بیشتر مواقع نیاز است که کل لایه های پوستی را ترمیم کرد.

به خاطر این که جراح نمی تواند کلیه اسکارها را در طول جراحی ترمیم کند، نیاز است ک یک سری عملیات زیبایی در جهت رفع آن ها پس از جراحی صورت بگیرد.

چالشی که در این باره وجود دارد بیشتر مربوط به زخم های ناشی از جراحی هایی مانند اسکارهای کلوئید و تغییر رنگدانه ها خواهد بود

این اسکارها به مرور زمان ضخیم تر می شوند.درمان اسکارها سابقه ای کوتاه مدت دارد و عملیاتی نوین به حساب می آید.

میکرونیدلینگ عمیق ، موجب می شود که سوزن های این دستگاه تا عمق مناسبی در بافت این اسکارها فرو رفته و موجب بهبود ظاهر، بافت اسکار،الاستیسیته و هم چنین سایز آن ها شود.

این سوزن ها ،موجب می شوند که زخم های سطحی در عمق بافت اسکارها ایجاد شود و به این ترتیب پوست به صورت طبیعی ،تحریک شده و کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند تا این زخم ها را بهبود دهد و پوست جدیدی را ظاهر کند. این لایه جدید پوستی ، بافت های اسکارهای ناشی از زخم جراحی را تا میزان زیادی بهبود می دهد و موجب کم رنگ شدن آن ها می گردد.

هزینه میکرونیدلینگ برای جای جوش
هزینه میکرونیدلینگ برای جای جوش

این اسکارها با دیگر عارضه های پوستی قابل مقایسه هستند.توصیه می شود که اگر تصمیم به برطرف نمودن این عارضه های پوستی و خصوصا اسکارهای زخم جراحی را دارید از شیوه ی درمانی میکرونیدلینگ استفاده کنید و البته میزان تاثیر گذاری این شیوه ، تا حد زیادی به وخامت زخم جراحی شما بستگی دارد.درباره شیوه ی درمانی مناسب خود می توانید با پزشک مرکز زیبایی برکه مشورت کنید تا شما را راهنمایی کند .

سوال دیگری که در این باره مطرح است این است که میکرونیدلینگ زخم جراحی آیا تنها برای پوست صورت مفید است یا می توان آن را برای دیگر نواحی پوست نیز انجام داد. در پاسخ به این سوال باید این گونه گفت که میکرونیدلینگ را می توان برای نواحی مختلف پوست انجام داد اما بسته به سایز نقطه ی تحت درمان، ممکن است هزینه ی میکرونیدلینگ بالاتر برود. به همین علت پیش از هر چیزی بررسی کنید که آیا توانایی پرداخت هزینه های آن را دارید یا خیر.

از طرف دیگر ، به علت این که میکرونیدلینگ یک روش و عملیات زیبایی به حساب می آید ، بیمه آن را پوشش نخواهد داد. بنابراین نکته را نیز در ذهن داشته باشید.

ماندگاری میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ روش مناسبی برای رفع جای جوش ها به حساب می آید اما در نظر بگیرید که این شیوه دائمی نیست و برای دیدن بهترین نتیجه ی ممکن از انجام آن ، بهتر است هر چند وقت درمان را تجدید کنید.

اما پیش از این که اثرات آن محو شوند ، تا چندین ماه الی چندین سال ، می توانید از ظاهر بی نظیری که میکرونیدلینگ برای شما به ارمغان می آورد لذت ببرید.

میکرونیدلینگ برای جای جوش خوبه

روش های دیگری نیز برای رفع جای جوش ها نیز وجود دارد اما شیوه هایی که در یک مطب و تحت نظر یک پزشک متخصص انجام می شود بسیار بهتر و موثر تر خواهند بود. به همین علت توصیه می کنیم که از شیوه های جوانسازی پوستی مانند میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ استفاده کنید.

هزینه میکرونیدلینگ برای جای جوش
هزینه میکرونیدلینگ برای جای جوش

کرم های و پمادهای مختلفی نیز وجود دارند اما برای مشاهده تاثیر آن ها باید مدت زیادی این کرم ها را مصرف کنید و نتیجه ای که حاصل می شود نیز به قدرت میکرونیدلینگ در مطب نخواهد بود.

مراقبت بعد از میکرونیدلینگ

مرکز زیبایی برکه ، تضمین خواهد کرد که شما نتیجه ای را که تمایل دارید خواهید گرفت. علاوه بر تخصص و مهارت ، مرکز برکه تا به انتهای این پروسه شما را همراهی خواهد کرد و دستورالعمل هایی را جهت مراقبت بعد از میکرونیدلینگ نیز به شما ارائه می کند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments