تزریق چربی صورت

تزریق چربی صورت : همه چیز درباره تزریق چربی به صورت | بهترین مرکز تزریق چربی | مرکز زیبایی برکه

تزریق چربی صورت

تزریق چربی صورت

تزریق چربی که همچنین با نام تزریق صورت شناخته می شود یکی از راه های تاثیر گذار برای جوانسازی پوست صورت است. تزریق چربی می تواند راهی موثر برای کاهش چین و چروک های صورت، از بین رفتن جای جوش ها و زخم ها و همچنین ساختن ظاهری جوان باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با تزریق کردن چربی های انسانی که از بدن خودتان برداشته می شوند، متخصصان و پزشکان مراکز زیبایی حجم صورت شما را بهبود می بخشند، چاله ی های پوستی را پر می کنند، خطوط چین و چروک ها را نرم و صاف می کنند، جوش ها و برآمدگی پوست را صاف می کنند و انحنا های سطحی روی صورت ایجاد می کنند تا چهره ای پر زاویه تر داشته باشید.تزریق چربی صورت

تزریق چربی صورت
تزریق چربی صورت

در ادامه ی مقاله سعی خواهیم کرد تا بیشتر در مورد تزریق چربی به عنوان یکی از بهترین و اثرگذار ترین عمل های زیبایی صحبت کنیم و شما را با آن آشنا نماییم. اگر شما هم به دنبال راهی برای رفع چین و چروک ها و چاله ها و زخم های صورتتان هستید و دوست دارید چهره ای جوانتر و جذاب تر داشته باشید، با ما همراه باشید.تزریق چربی صورت

بهترین مرکز تزریق چربی در تهران

اگر می خواهید بهترین نتیجه را از تزریق چربی بگیرید بهتر است حتما در انتخاب مرکزی که برای عمل مد نظرتان است دقت داشته باشید. اگر این عمل به درستی و به دست پزشکان متخصص و ماهر انجام نشود می تواند بی اثر باشد و حتی عوارض جانبی برایتان داشته باشد.

مرکز زیبایی برکه در شمال تهران افتخار دارد با کادری مجرب از پزشکان ماهر و متخصص، یکی از بهترین مراکزی باشد که می توانید خدمات تزریق چربی را در آن تجربه کنید. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی بیشتر با مرکز زیبایی برکه و همچنین گرفتن نوبت تزریق چربی به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.
بهترین مرکز تزریق چربی در تهران
بهترین مرکز تزریق چربی در تهران

تزریق چربی برای چه کسانی است؟

بر خلاف سایر تزریقات زیبایی که از مواد ترکیبی ساخته می شوند، تزریق های چربی احتمال وقوع واکنش آلرژیک را را به همراه ندارند چرا که بافت چربی تزریق شده مستقیما از بدن خود شما برداشته می شود. بنابراین بافت غریبه ای برای بدن محسوب نمی شود.

اگرچه تزریق چربی از روند پیر شدن جلوگیری نمی کند، اما حجم دهی با تزریق چربی انسانی به عقب افتادن نیاز فرد برای عمل های تهاجمی مانند لیفت صورت، لیفت ابرو یا دیگر انواع جراحی های زیبایی کمک می کند. تزریق چربی همچنین اگر در کنار عمل های زیبایی دیگر انجام شود می تواند سودمند و مفید باشد.تزریق چربی صورت

تزریق چربی برای چه کسانی است؟
تزریق چربی برای چه کسانی است؟

بهترین راه برای تعیین اینکه آیا شما فرد مناسبی برای تزریق چربی هستید یا نه، این است که پیش از شروع هر گونه عملی ابتدا کامل با متخصص حاضر در مرکز زیبایی صحبت کنید. او پس از ارزیابی از شرایط شما تشخیص می دهد که آیا فرد مناسبی برای این عمل هستید یا خیر.

عموما اگر شرایط زیر داشته باشید می توانید از مزایای تزریق چربی بهره ببرید:

  • مایلید حجم صورتتان افزایش پیدا کند و به تزریق عمیق بافتی احتیاج دارید.
  • از نظر فیزیکی و جسمی در سلامت کامل هستید.
  • دچار پیری صورت خفیف هستید.تزریق چربی صورت
  • از تاثیر تزریق چربی بر ظاهر خود انتظارات مشخص و واقع گرایانه دارید.

نکته : به یاد داشته باشید که تزریق چربی هم مانند هر عمل زیبایی دیگری معجزه ی قرن نیست که بتواند ظاهر شما را چندین سال جوان تر کند. اما تاثیر به سزایی در جوانسازی و زیبایی ظاهری شما خواهد داشت.

تزریق چربی برای چه کسانی است؟

آماده سازی برای تزریق چربی

تزریق چربی از سایر عمل های تزریق فیلر های زیبایی، عملی گسترده تر است. چراکه در آن از تکنیک های لیپوساکشن هم استفاده می شود. لیپوساکشن به معنی خارج کردن چربی است. به عبارت دیگر چربی ای که از طریق  لیپوساکشن از بدن بیرون کشیده می شود، مستقیما به ناحیه ی مورد نظر( صورت) تزریق می گردد.

بهتر است بدانید که عمل تزریق چربی یک عمل غیر جراحی است که عموما با بی حسی موضعی انجام می شود. اگر قرار باشد چربی از نواحی بزرگی توسط لیپوساکشن برداشته شود، احتمالا در کنار بی حسی موضعی از بیهوشی هم استفاده می شود.

آماده سازی برای تزریق چربی
آماده سازی برای تزریق چربی

تزریق چربی چگونه انجام می شود؟ |  تزریق چربی از شکم به صورت

تزریق چربی عموما یک عمل سرپایی است که در خود مرکز زیبایی با بی حسی موضعی انجام می شود. این عمل معمولا حدود 30 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. البته زمان آن بستگی به شرایط خود بیمار، میزان چربی مورد تزریق و عمل های جانبی احتمالی دارد که همزمان در حال انجامند.

طی عمل تزریق چربی، چربی از نواحی مشخصی از بدن برداشته می شود ( عموما از ناحیه ی شکم یا باسن). حال این عمل برداشتن یا با استفاده از سوزن انجام می شود یا با استفاده از ابزاری مشابه ابزار مورد استفاده در لیپوساکشن. بعد از اینکه مقدار کافی چربی از ناحیه ی تعیین شده برداشته شد، چربی خارج شده با استفاده از سانتریفیوژ های خاصی خالص سازی می شود. این سانتریفیوژ ها ناخالصی ها را از چربی جدا می کنند.

سپس چربی خالص شده به نواحی که نیاز به حجم دهی دارند تزریق می شوند. این تزریق از طریق سوزن های مخصوص و به شکل حرکت ها رفت و برگشتی انجام می پذیرد. این سوراخ سوراخ شدن با سوزن از گلوله شدن چربی جلوگیری می کند و باعث می شود چربی همسانی بیشتری با بافت جدید پیدا کند.تزریق چربی صورت

تزریق چربی چگونه انجام می شود؟ |  تزریق چربی از شکم به صورت
تزریق چربی چگونه انجام می شود؟ |  تزریق چربی از شکم به صورت

تاثیر تزریق چربی  |  تزریق چربی تا چند روز ورم داره؟

شما می توانید بلافاصله بعد از عمل تاثیر تزریق چربی را ببینید. اما به یاد داشته باشید که ناحیه ی درمان شده ابتدا ممکن است کمی بیش از اندازه حجیم به نظر برسد. آنهم به خاطر ورم طبیعی بعد از عمل است. این ورم بیش از حد بعد از چند روز می خوابد و شما می توانید بعد از سه یا چهار ماه نتیجه ی اصلی را مشاهده کنید.

نکته : بعد از گذشت این مدت ممکن است بخشی از چربی تزریق شده را طی روند متابولیسم طبیعی بدن از دست بدهید.

عموما نیمی از چربی تزریق شده به سیستم هضم بدن باز می گردد . این روند سه تا شش ماه طول می کشد. همکاری و پیروی از دستورات پزشک درمانگر می تواند به شما کمک کند تا بهترین و طولانی ترین اثر را از تزریق چربی به دست بیاورید.

تاثیر تزریق چربی  |  تزریق چربی تا چند روز ورم داره؟
تاثیر تزریق چربی  |  تزریق چربی تا چند روز ورم داره؟

عوارض جانبی تزریق چربی

تمام عمل های جراحی عوارض خاص خودشان را دارند. عوارض معمول بعد از عمل تزریق چربی عبارتند از احتمال بروز :تتزریق چربی صورت

  • عفونت
  • کیست چربی
  • خونریزی
  • آمبولی چربی
  • کم رنگ شدن دائمی پوست
  • ورم
  • کبودی

مترجم و محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments