پاکسازی پوست با میکرودرم

پاکسازی پوست با میکرودرم فیس آپ : جدیدترین دستگاه پاکسازی و جوانسازی پوست!!

پاکسازی پوست با میکرودرم

پاکسازی پوست با میکرودرم

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد که خدمات میکرودرم ابریژن را به شما عزیزان ارائه کند.جهت دریافت نوبت و هم چنین اطلاع از قیمت ها با این مجموعه تماس بگیرید !
پاکسازی پوست با میکرودرم
پاکسازی پوست با میکرودرم

آرزوی جوان ماندن تا همیشه ، رویای قدیمی بشر به حساب می آید و اگر نگاهی به تاریخ بیاندازیم ، متوجه خواهیم شد که همواره به دنبال دست یافتن به این رویا بوده !!پاکسازی پوست با میکرودرم

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما واقعیت این است که در قرن 21 و در سال 2019 ، انسان بیش از هر زمان دیگری به این رویا نزدیک شده است!
داشتن پوستی شفاف و روشن یکی از فاکتورهای اصلی رسیدن به این آرزوست. به همین خاطر انواع و اقسام روش های مختلف برای دست یابی به آن ابداع شده است. از مواد و محصولات آرایشی گرفته تا دستگاه های مختلف !!پاکسازی پوست با میکرودرم

اما در این مطلب تصمیم داریم به یکی از بهترین روش های پاکسازی پوست بپردازیم که امروزه به شدت در میان افراد رواج کرده است. اگر شما هم تصمیم به پاکسازی پوست خود دارید و در عین حال نمی خواهید که دیگر از مواد و محصولات آرایشی بی فایده استفاده کنید ، توصیه می کنیم که ادامه مطلب را از دست ندهید!!پاکسازی پوست با میکرودرم

میکرودرم ابریژن متدی است که برای پاکسازی ، لایه برداری و جوانسازی پوست صورت به کار گرفته می شود. این متد علاوه بر این مزایایی که ذکر کردیم ، قادر به رفع چین و چروک های خفیف ،جوش های سرسیاه و هم چنین جای زخم می باشد.پاکسازی پوست با میکرودرم

پاکسازی پوست با میکرودرم
پاکسازی پوست با میکرودرم

اما سوال مهم این جاست که متد کار این روش به چه صورت است ؟!

پاکسازی پوست چیست (دستگاه میکرودرم ابریژن فیس آپ )

همان گونه که گفتیم متد میکرودرم ابریژن برای پاکسازی پوست هم به کار گرفته می شود ، اما امروزه جدیدترین دستگاهی که برای پاکسازی پوست استفاده می شود، دستگاهی موسوم به فیس آپ می باشد. در این دستگاه که تفاوت عمده ای با دستگاه های غبار کریستالی میکرودرم دارد، سطح پوست به خوبی پاکسازی می شود!!پاکسازی پوست با میکرودرم
پاکسازی پوست با میکرودرم

اما وقتی از پاکسازی حرف می زنیم دقیقا راجع به چه صحبت می کنیم ؟!
همان گونه که می دانید زندگی در فضای شهری ، ما را در معرض آلودگی های محیطی فراوان قرار می دهد و همین مسئله موجب می شود که به تدریج منافذ پوست ما پُر از آلودگی و جرم هایی شود که ب راحتی با صابون و مواد شوینده از بین نمی روند.

به همین خاطر اصولا نیاز به روشی وجود دارد که بتواند عمیق تر از صابون نفوذ کرده و این آلودگی ها را از روی سطح پوست بر دارد.

علاوه بر این سلول های پوستی ما نیز پس از مدتی می میرند و همین سلول های مرده ظاهر ما را تیره و پژمرده نشان می دهند.

پاکسازی به پوست صورت کمک  می کند تا لایه ی بالایی آن از بین رفته و پوستی که در زیر این لایه وجود داشته و ظاهر شفاف و روشنی دارد نمایان شود.

پاکسازی پوست چیست (دستگاه میکرودرم ابریژن فیس آپ )
پاکسازی پوست چیست (دستگاه میکرودرم ابریژن فیس آپ )

دستگاه پاکسازی پوست (face up) | دستگاه پاکسازی صورت میکرودرم

اما دستگاه میکرودرم ابریژن فیس آپ چیست ؟ حتما شما هم با متد کاری میکرودرم های غباری آشنایی دارید.

در دستگاه های قدیمی تر میکرودرم ، شیوه ی کار به این صورت بود که دستگاه ، اندکی غبار کریستال روی پوست می دمید ، و پس از مدتی لایه ی غباری که روی پوست ایجاد شده را بر می داشت و به همراه آن سطح بالایی پوست که معمولا حاوی سلول های مرده بود نیز برداشته می شد. به این ترتیب عملیات  پاکسازی و لایه برداری صورت می گرفت.

اما همان گونه که می دانید ، این روش معایب و مشکلاتی هم داشت که شاید مهم ترین آن ها ، این بود که برخی مواقع لایه ای از پوست که برداشته می شد ، بیشتر از میزان دلخواه بود. چرا که هیچ گونه کنترلی بر روی مقدار غبار کریستال دمیده شده وجود نداشت!

دستگاه پاکسازی پوست (face up) | دستگاه پاکسازی صورت میکرودرم
دستگاه پاکسازی پوست (face up) | دستگاه پاکسازی صورت میکرودرم

اما با استفاده از دستگاه فیس آپ ، این مشکلات به طور کلی برطرف شده است. دستگاه فیس آپ مجهز به چندین نوع هند پیس است !

هرکدام از این هندپیس ها برای میزان لایه برداری مشخصی طراحی شده اند. به همین خاطر کاملا می توان این مسئله را مدیریت کرد.

علاوه بر این ، شیوه ی کاری فیس آپ به صورت دَورانی است و علاوه بر لایه برداری ، پوست را ماساژ نیز می دهد!

 مرکز زیبایی برکه افتخار دارد که کلیه خدمات میکرودرم ابریژن با دستگاه فیس آپ را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین دریافت نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید!!

مراقبت بعد از میکرودرم

اگر شما هم تا به حال لایه برداری پوست را انجام داده اید و به قول معروف هر روش پاک سازی را استفاده کرده اید ، به خوبی می دانید که پس از انجام این گونه عملیات ها باید نکات و مسائلی را مد نظر قرار داد.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به یاد داشته باشید این است که پس از انجام عملیات پاکسازی پوست شما قرمز و ملتهب خواهد بود. این مسئله کاملا طبیعی است چرا که لایه بالایی پوست شما برداشته شده و پوست زیرین آن نمایان می شود و طبیعی است که نسبت به شرایط محیطی حساس تر باشد.

به همین خاطر توصیه می کنیم که پس از انجام عملیات پاکسازی با میکرودرم فیس آپ ، به هیچ وجه از مواد آرایشی استفاده نکنید ( حداقل تا 24 ساعت ) .ورود هر گونه مواد خارجی به منافذ پوستی می تواند منجر به بروز التهاب ، جوش و قرمزی شود.

مراقبت بعد از میکرودرم
مراقبت بعد از میکرودرم

در معرض نور آفتاب قرار نگیرید. پوست شما به تازگی لایه برداری شده است و به همین خاطر نازک تر و حساس تر از همیشه است. اشعه ی نور خورشید می تواند منجر به بروز التهاب در پوست شود

به پوست خود دست نزنید . دست های شما حاوی مقادیر زیادی باکتری و میکروب است که در صورت تماس با سطح پوست ، با کمال خوشحالی به آن منتقل شده و منجر به بروز عوارض جانبی ناخوشایندی می شوند.

در نهایت این که توصیه می کنیم که حتما و لزوما این متد درمانی را در منزل یا سالن های آرایشی انجام ندهید. اجازه دهید که همه چیز تحت نظر پزشکتان پیش رود تا هیچ گونه مشکلی در آینده به وجود نیاید.

موفق و پیروز باشید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

پزشکان و متخصصین پوست و موی تهران اسکین

2.3 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments