بیماری های ناحیه تناسلی زنان | لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی | مرکز لیزر برکه

چجوری باید برای لیزر موهای زائد برزیلی آماده بشم؟ من تا حالا لیزر نکردم

چجوری باید برای لیزر موهای زائد برزیلی آماده بشم؟ من تا حالا لیزر نکردم

چجوری باید برای لیزر موهای زائد برزیلی آماده بشم؟

لیزر برزیلی یک روش مدرن برای داشتن پوستی صاف و روشن و نرم است.  از آنجایی که بیشتر خانم ها معمولاً به کمر درد مبتلا هستند ، و شما هم ممکن است یک کمر درد خفیف داشته باشید ،  خم شدن و شیو کردن بدن تان برای تان سخت می شود.  لیزر برزیلی این مشکل شما را از بین می برد.

اما اگر می خواهید لیزر برزیلی انجام دهید ، شیو کردن قبل از درمان برای رسیدن به نتیجه  ایمن ، راحت و مؤثر پس از درمان با لیزر ضروری است. تنها روش از بین بردن موها در طول درمان با لیزر شیو است. شما نباید از روش های دیگر مانند اپیلیدی و یا وکس برای این ناحیه استفاده کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با انجام این مراحل قبل از هر جلسه درمان یک شیو عالی انجام بدهید.

  • به مدت 4 تا 6 هفته قبل از لیزر برزیلی موهای این ناحیه را از بین نبرید تا به طور کامل رشد کنند و برای اولین جلسه لیزر برزیلی آماده باشند.
  • 3 تا 4 روز قبل از شروع جلسه لیزر موها را به آرامی شیو کنید.
  • روز و یا شب قبل از درمان موها را شیو کنید. یادتان باشد که این کار را در روز مراجعه به کلینیک انجام ندهید.
  • محصولات اصلاح و پاک کننده غیر عطری را انتخاب کنید
  • یک محصول اصلاح کننده را انتخاب کنید که بی رنگ باشد تا بتوانید محل اصلاح را به خوبی ببینید.  زیرا این امر به شما امکان می دهد دقیقاً همان جایی را که می خواهید اصلاح کنید.
  • پس از اصلاح از یک فوم شستشوی بانوان با pH متعادل استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود  باقی مانده مواد اصلاح  برداشته شده است
  • هر بار که شیو می کنید از یک تیغ تمیز و تیز استفاده کنید.

 

چطوری شیو کنیم؟

  • وقتی می خواهید شیو کنید زمان کافی برای این کار بگذارید و عجله نداشته باشید.
  • شیو ناحیه برزیلی را به صورت تقسیم بندی انجام بدهید. ابتدا قسمت بالا ، سپس دو طرف و بعد لبیا ها و قسمت پایین را شیو کنید.
  • اگر موهای شما بلند است ، قبل از استفاده از تیغ موها را با قیچی کوتاه کنید.
  • قبل از اصلاح حتماً پوست خود را خیس کنید. تیغ را بر روی پوست خشک نکشید.
  • هنگام استفاده از تیغ بر روی پوست فقط فشار ملایمی  وارد کنید.
  • از کشیدن تیغ برای چندین مرتبه بر روی یک قسمت از پوست خودداری کنید.
  • پس از درمان از ژل لوله آلوئه ورا که در یخچال قرار داده اید تا خنک شود ، استفاده کنید.

با لیزر برزیلی در مرکز لیزر برکه موهای زائد و موهای زیر پوستی مشکلاتی مربوط به گذشته هستند. و شما پس از اتمام جلسات لیزر درمانی دیگر با چنین مشکلاتی روبرو نخواهید شد.  وکس کردن هم موها را از ریشه می کند و پوستی نرم و صاف را به شما می دهد. اما آنچه شما نمی دانید این است که علاوه براینکه اپیلاسیون نیاز به تکرار منظم دارد ، باعث می شود که موهای زیر پوستی شما افزایش پیدا کنند.

از آنجا که لیزر برزیلی یا لیزر بیکینی بسیار شخصی و خصوصی هستند ، تکنسین های ما با درک احساس شما همیشه با لبخند گرم به شما خوشامد می گویند تا بتوانید احساس راحتی کنید. همچنین در مرکز لیزر ما لیزر برزیلی برای زنان توسط اپراتور خانم و برای مردان توسط اپراتور مرد انجام می شود. در صورت تمایل مشتری همه جلسات لیزر برزیلی با یک اپراتور خاص انجام خواهد شد.  یادتان باشد که قبل از جلسه درمان از مصرف کافئین اجتناب کنید.

 

اثرات لیزر برزیلی

چجوری باید برای لیزر موهای زائد برزیلی آماده بشم؟

پس از جلسه لیزر برزیلی ممکن است متوجه اندکی  قرمزی یا تورم (ادم) در ناحیه تحت درمان یا در اطراف آن شوید.  البته هنگامی که شما از لیزر مدیو استار الکساندرایت در مرکز لیزر درمانی برکه استفاده می کنید ، این قرمزی و تورم در عرض چند ساعت از بین می رود.  زیرا ما از بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت 2018 در این کلینیک استفاده می کنیم.

حتماً شنیده اید که بهترین زمان برای شروع جلسات لیزر برزیلی در ماه های پاییز و زمستان است اما لیزر مدیو استار در تمام فصول سال به خوبی به درمان جواب می دهد و مشکلی برای شما پیش نمی آورد.  قرار گرفتن مناطق تحت درمان با لیزر در معرض نور ممکن است باعث کمرنگ شدن یا تیره شدن پوست شود. لیزر الکساندرایت 2018 حتی برای پوست های بسیار تیره و برنزه نیز قابل استفاده است.

 

مراقبت در فاصله میان جلسات لیزر برزیلی

در فاصله میان جلسات هرگز از اپیلاسیون ، اپی لیدی ، و کندن موها از ریشه استفاده نکنید.  اصلاح و تراشیدن بهترین دوست شما در طول درمان شما خواهد بود.  موها پس از 2 تا 14 روز پس از جلسه لیزر درمانی شروع به ریزش می کنند. اما بعضی از موها هم در برابر ریزش مقاومت می کنند.  به همین دلیل اصلاح آنها کمک خواهد کرد که موهایی که از زیر پوست سر زده اند ، بریزند. بنابراین نتایج بهتری به دست می آید.

درمان های لیزری ما برای لیزر برزیلی همانقدر که در از بین بردن موهای زائد مؤثر هستند ، موهای زیر پوستی را نیز از بین می برند.

هر دو روش لیزر بیکینی و لیزر کامل برزیلی ، روش هایی برای از بین بردن موهای زائد این نواحی می باشد. این روش حذف مو به طور پیوسته و روز بروز بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. حذف موهای زائد برزیلی با لیزر شامل هدف قرار دادن فولیکول موها با لیزر در محل موی ناخواسته به همراه آزاد شدن نور است. فولیکول مو این نور را جذب می کند و پس از آن فولیکول از ریشه تخریب می شود.

 

جلسات مورد نیاز برای نتایج موثر

شما باید توجه داشته باشید که برای از بین رفتن موهای زائد در لیزر برزیلی بیش از یک جلسه لیزر درمانی لازم است. اغلب افراد قبل از دیدن نتایج پایدار بین هر 6 تا 10 جلسه با فاصله چهار تا هشت هفته تحت لیزر درمانی قرار می گیرند. تعداد جلسات لیزر برزیلی در افراد مختلف متفاوت است.  بعضی افراد ممکن است فقط به چهار جلسه نیاز داشته باشند. درحالی که برخی دیگر ممکن است نیاز به 13 جلسه یا بیشتر داشته باشند. تعداد جلسات لیزر موهای زائد فقط به نوع مو و نوع پوست مشتری بستگی دارد.

 

کاندیدای ایده آل لیزر برزیلی کیست؟

درمان های لیزری برای هر دو جنس هم زنان و هم مردان ، در افرادی با پوست روشن و موهای تیره کارآیی بیشتری دارد. این به خاطر بخشی از فولیکول مو است که توسط لیزر هدف قرار می گیرد. تمرکز لیزر بر روی ریشه موها است .  به همین دلیل لیزر به صورتی طراحی شده است که به دنبال رنگدانه تیره یا ملانین باشد.  با از بین بردن ریشه ها ، موها قادر به رشد دوباره نیستند.  در افرادی با پوست روشن و موهای تیره ، تمرکز لیزر بر روی ملانین بیشتر است.  در نتیجه ممکن است نیاز به تعداد جلسات بیشتری داشته باشد.  خبر خوب اینکه لیزر الکساندرایت مدیواستار در از بین بردن موهای زائد بور ، قرمز یا خاکستری مؤثر است.

 

بهداشت زنان برای لیزر برزیلی

چجوری باید برای لیزر موهای زائد برزیلی آماده بشم؟

برای تمیزی و راحتی شما ، بهترین زمان برای جلسه لیزر موهای برزیلی زمانی است که شما قاعده نباشید.  قبل از جلسه لیزر درمانی بدن خود را بشویید.

 

هزینه های لیزر برزیلی    

هزینه لیزر بیکینی یا برزیلی با توجه به مدتی زمانی که صرف انجام لیزر می شود و اندازه منطقه تحت درمان و تعداد جلسات لیزر بستگی دارد و تعیین می شود.   شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد قیمت های ما را در جدول قیمت ها ببینید.  برا ی مشاهده جدول قیمت های ما اینجا کلیک کنید.

 

عوارض جانبی لیزر برزیلی

قبل از انتخاب لیزر درمانی باید عوارض جانبی این درمان را بشناسید. جلسات درمان خود را طوری انتخاب کنید که  یک هفته یا دو هفته بعد از درمان بتوانید بیکینی بپوشید.  زیرا قبل از آن قرمزی و تورم اندکی قابل مشاهده است.  گاهی نیز پوست دچار سوختگی موضعی جزئی ، تغییر رنگ و پوسته می شود.  اما وقتی که لیزر برزیلی توسط یک تکنسین لیزر با تجربه و آموزش دیده مانند تکنسین های ما در مرکز لیزر برکه توسط دستگاه الکساندرایت مدیواستار انجام می شود ، بروز این عوارض بسیار نادر است.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments