مشاوره قبل از لیزر موهای زائد | تخفیف لیزر | انتخاب بهترین مرکز لیزر درمانی

مشاوره قبل از لیزر موهای زائد | تخفیف لیزر | انتخاب بهترین مرکز لیزر درمانی

مشاوره قبل از لیزر موهای زائد | تخفیف لیزر | انتخاب بهترین مرکز لیزر درمانی

مشاوره قبل از لیزر موهای زائد | تخفیف لیزر | انتخاب بهترین مرکز لیزر درمانی

مشاوره قبل از لیزر موهای زائد خیلی مهم است.  مشاوره قبل از لیزر باید در مورد زمینه های زیر باشد :

  • سابقه کامل و دقیق پزشکی (از جمله داروهای مصرفی که ممکن است درمان را مخدوش کند) و بررسی منطقه مورد نظر برای تحت درمان ؛
  • توضیح دلایل شما برای لیزر درمانی ؛
  • بحث در مورد انتظارات شما از نتیجه درمان ؛
  • بحث در مورد گزینه های درمان لیزر موهای زائد و گزینه های دیگر ؛
  • توضیح در مورد لیزر درمانی و دوره درمان با لیزر ؛
  • بحث در مورد نوع پوست و تست پچ ؛
  • مراقبت های قبل از لیزر درمانی ؛
  • مراقبت های پس از لیزر درمانی ؛
  • رضایت آگاهانه در صورت تصمیم گرفتن برای لیزر درمانی.

 

تحقیق در مورد پزشک با تجربه

بسیار مهم است که قبل از شروع هرگونه درمان در مورد  پزشک یا اپراتور تحقیق و مشاوره کنید.  به یاد داشته باشید که مرکزی را انتخاب کنید که لیزر موهای زائد را زیر نظر متخصص انجام دهند. زیرا بهتر است تنظیمات لیزر توسط پزشک انجام شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

کلینیک های معتبر لیزر موهای زائد  

به دنبال یافتن یک مرکز لیزر معتبر با دستگاه های جدید باشید.  بسیاری از ما دچار موهای زائد هستیم.  متأسفانه اکثر روش های حذف مو موقتی و دردناک هستند.  درد و ناراحتی ناشی از اصلاح  چیزی است که بسیاری از ما می خواهیم از شر آن خلاص شویم. و این نیاز به یک درمان آسان با نتیجه طولانی مدت دارد.

 

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

 

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

لیزر درمانی برای موهای زائد با استفاده از پرتوهای متمرکز نور برای از بین بردن موهای زائد کار می کند. گرمای لیزر توسط فولیکول های موی شما که مسئول رشد موها هستند ، جذب می شود.  لیزر درمانی با هدف گیری فولیکول ها ، باعث کاهش و از بین رفتن موها به طور موقت یا دائمی در منطقه تحت درمان می شود. لیزر موهای زائد در مقایسه با سایر تکنیک های حذف موهای زائد بهترین روش است.  زیرا در این روش موها از ریشه از بین می روند ، درد آن بسیار کمتر از روش هایی مانند اپیلاسیون است. و نتیجه لیزر موهای زائد برای مدت های طولانی باقی می ماند.

 

آیا لیزر درمانی برای من مناسب است؟

اگر شما به دنبال یک روش دائمی برای از بین بردن موها بدون اصلاح و اپیلاسیون هستید ،  حذف موهای زائد با لیزر برای شما مناسب است.  افراد مختلف به لیزر درمانی به طور متفاوتی پاسخ می دهند. و در اغلب موارد نتایج تا حدی به رنگ مو و پوست بستگی دارد. این به این دلیل است که انرژی لیزر جذب رنگ های تیره تر می شود. بنابراین این درمان برای پوست هایی با رنگ های مختلف درمان بسیار مناسبی است. زیرا لیزر فولیکول های موهای تیره تر را هدف می گیرد.

درمان برای افراد با پوست های روشن تر معمولاً بیشتر طول می کشد. زیرا لیزر در مورد پوست های روشن به اندازه کافی مؤثر نیست.  از این رو انواع خاصی از پوست برای درمان مناسب نیستند. اکثر کلینیک های لیزردرمانی قبل از انجام لیزر با مراجعه کنندگان جلسه مشاوره انجام می دهند که تعیین می کند که آیا شما کاندید خوبی برای حذف موهای زائد توسط  لیزر هستید یا خیر.

دستگاه لیزر اسکلپیون به نام مدیو استار دستگاهی جدید 2018 ساخت آلمان است.  این دستگاه لیزر موهای زائد مدیو استار با قدرت 2400 وات ، باعث نفوذ بیشتر به پوست می شود. این کار برای نفوذ به عمیق ترین فولیکول ها و از بین بردن آنها ضروری است. همچنین پالس های بسیار کوتاه با فرکانس بسیار بالای این دستگاه در به حداکثر رساندن نتایج ، ایمنی و راحتی درمان مؤثر می باشد.  لیزر مدیو استار حتی موهای بور و کرک مانند و نازک را از بین می برد.  این لیزر بدون درد است و کاربر در حین انجام لیزر درمانی هیچگونه احساس ناراحتی ندارد.  در حال حاضر از این دستگاه مدرن  با کمترین هزینه در کلینک برکه برای کاربران استفاده می شود.

هندپیس های جدید MeDioStar NeXT PRO

چه مناطقی با لیزر موهای زائد درمان می شوند؟

از نظر تئوری درمان با لیزر می تواند برای هر بخشی از بدن مردان و زنان انجام  شود.  مناطق تحت درمان معمولاً شامل خط بیکینی ، چانه ، پشت لب فوقانی ، بازوها ، پشت و پاها می باشند. بسیاری از مردم فکر می کنند که لیزر درمانی برای موهای صورت مناسب نیست.  اما در واقع درمان موهای صورت زنان شایع ترین کاربرد لیزر درمانی است.

 

هر جلسه لیزر درمانی چقدر طول می کشد؟ 

هر جلسه لیزر درمانی برای حذف موهای زائد شما می تواند از 10 دقیقه تا نیم ساعت طول بکشد.  طول مدت جلسه لیزر درمانی بستگی به عوامل زیر دارد :

  • نوع لیزر مورد استفاده برای از بین بردن موها ،
  • وسعت منطقه تحت درمان ،
  • ضخامت موها ،
  • رنگ پوست کاربر.

به طور معمول چندین جلسه برای از بین بردن موهای زائد لازم است.  تنها چند هفته طول خواهد کشید تا بتوانید موهای ناخواسته را به طور دائمی از بین ببرید.

 

اثرات طولانی مدت لیزر موهای زائد

از آنجایی که از بین بردن موهای زائد با لیزر روش نسبتاً جدیدی برای حذف موهای بدن است. و درمان های جدید همیشه در حال توسعه است، اطلاعات زیادی در مورد اثرات طولانی مدت موهای برداشتن لیزر وجود ندارد. هنوز هم بحث و اختلاف نظرهایی در مورد اثر بخشی این روش وجود دارد. در گذشته  آزمایش های بالینی در مورد حذف موهای  زائد انجام شده اند و هزینه های زیادی برای انجام آن ها صرف شده است. داده ها در حال جمع آوری شده و همه گونه مطالعات انجام شده است. اما در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد اثرات طولانی مدت درمان موهای زائد با لیزر در دسترس است.

داده های به دست آمده نشان می دهد که درمان لیزر مؤثرترین شکل حذف مو است. اما بسیاری از این مطالعات همچنان محتاطانه و غیرمستقیم بر ایمنی ، نتایج و اثرات درازمدت درمان مردد هستند. هنگام تصمیم گیری های آگاهانه درباره حذف موهای تان ، باید این موارد را در نظر بگیرید.

 

اثرات لیزر موهای زائد 

در مورد اثربخشی درمان های حذف موی لیزر اطلاعاتی وجود دارد. درمان موهای نخواسته با لیزر موفقیت آمیز شناخته شده است. به طور کلی اثرات لیزر درمانی در کسب نتایج  طولانی مدت ، کاهش قابل توجه رشد موها و تأخیر در رشد مجدد موها ثابت شده است.   پس از جلسه درمانی متوجه خواهید شد که موهای مناطق تحت درمان از پوست خارج می شوند و می ریزند.  شما باید طی چند هفته بعدی نیز لیزر درمانی را ادامه دهید تا زمانی که تمام موها از بین بروند.  مقدار موهایی که پس از هر درمان برطرف می شود بستگی به سطح تحت درمان بدن دارد.

نتیجه لیزر موهای زائد در افراد مختلف متفاوت است.  اما ممکن است یکی از نتایج بلند مدت زیر را بدست آورید :

  • موهای زائد شما ممکن است به صورت دائمی از بین بروند. اما این نتیجه تضمین نشده است. تنها دستگاه لیزر که موها را به صورت دائمی از بین می برد ، لیزر مدیواستار است. 
  • موها ممکن است در مناطق تحت درمان دوباره رشد کند ، اما میزان رشد دوباره آنها کمتر از قبل است. موهایی که مجدداً رشد می کنند نازک و کمرنگ هستند.  لیزر مدیو استار موهای نازک و کرک مانند را هم از بین می برد.  
  • ضخامت پوست در منطقه درمان شده می تواند بر نتایج لیزر تأثیر بگذارد. مناطقی که پوست آن نازک تر است ،  نتایج بهتری را نسبت به پوست ضخیم تر نشان می دهد.
  • موهای جدید ممکن است روشن تر از موهای قبلی باشد که باعث می شود کمتر قابل توجه باشد.

 

علل رشد مجدد موها پس از لیزر درمانی

بسیاری از لیزرهای موهای زائد به نحوی طراحی شده اند که برای چندین سال موهای زائد زنان و مردان را از بین ببرند. لیزر درمانی برای حذف موهای زائد را نمی توان به عنوان درمانی دائمی ارائه داد. زیرا پس از درمان ممکن است بخش هایی از موها مجدداً رشد کنند.  اما حذف موهای زائد توسط  لیزر به عنوان یک راه حل دراز مدت برای از بین بردن موهای بدن در مقایسه با سایر روش های حذف مو شناخته شده است.

نتایج مختلفی از لیزر موهای زائد در بین افراد وجود دارد.  مدت زمان طولانی بودن نتایج موهای شما بستگی به این دارد که چگونه به روش لیزر درمانی پاسخ دهید. کاهش طول عمر مو در اکثر افراد مبتلا به لیزر موهای زائد دیده می شود. هر چه تعداد جلسات درمان بیشتر باشد ، احتمال بیشتری برای رسیدن به نتایج طولانی تر وجود دارد.  فولیکول های درمان شده ممکن است هر چند وقت یک بار رشد مو داشته باشند و برای حفظ نتایج در آینده باید درمان مجدد انجام شود.

مهم این است که اطمینان حاصل شود که تمام جلسات درمان موهای لیزر زیر نظر پزشک انجام می شود. تا اطمینان حاصل کنید که بهترین نتایج را از لیزر موهای زائد کسب کرده اید.  احتمال گرفتن نتایج طولانی مدت مو بدون تکمیل تعداد جلسات اعلام شده کاهش می یابد.

لیزر موهای زائد در مرکز لیزر درمانی ما زیر نظر پزشک متخصص انجام می شود.

 

علل رشد دوباره موها پس از لیزر موهای زائد

تغییراتی مانند حاملگی یا یائسگی در بدن می تواند فولیکول های مو را که با روش لیزر موهای زائد از بین رفته اند ،  دوباره فعال کند و موها مجدداً رشد کنند. علت آن به خاطر تغییرات در سطح هورمون هایی است که در طول این دوران اتفاق می افتد. همچنین افرادی که دارای اختلالات هورمونی دیگری نیز هستند ،  می توانند شاهد رشد دوباره موهای خود باشند.   سطوح بیش از حد تستوسترون و سایر آندروژن ها در زنان باعث می شود موهای زائد در مناطقی مانند چهره رشد کنند.  لیزر درمانی برای حذف موهای زائد باعث کاهش این رشد می شود. اگر هورمون هنوز در سطح بالایی وجود داشته باشد ، ممکن است رشد موها ادامه یابد.

لیزر موهای زائد در مرحله ای که موهای بدن در چرخه رشد خود قرار گفته اند ، می تواند بر رشد و نمو آنها تأثیر داشته باشند. فولیکول های مو که هنگام لیزر درمانی در فاز خاموش قرار داشته اند ، ممکن است بعد از درمان دوباره فعال شوند. در چنین مواردی تکرار جلسات لیزر درمانی برای حذف موهایی که رشد کرده اند و به منظور حفظ نتایج طولانی مدت لازم است.

 

تست پچ چیست و چرا انجام می شود؟   

تست پچ چیست و چرا انجام می شود؟

بعد از مشاوره و انتخاب مرکز معتبر لیزر درمانی و بحث در مورد درمان موهای زائد با لیزر و به دست آوردن رضایت شما برای انجام  این روش ، مرحله بعدی برای اپراتور شما انجام یک آزمایش پچ در یک ناحیه کوچک از پوست ناحیه تحت درمان است.  تست پچ یک بخش ضروری از فرایند پیش درمان است.  نکته مهم در انجام  تست پچ این است که تعیین سطح انرژی لیزری مورد نیاز برای به دست آوردن بهترین نتایج ممکن می شود.

این آزمایش پچ همچنین باعث می شود که شما احساس خود را در زمان لیزر موهای زائد تجربه کنید.  همچنین این تست هرگونه عوارض جانبی را نشان خواهد داد یا هر گونه مشکلی در درمان را مشخص می کند.  دریافت اینکه پس از تست پچ به عوارض جانبی مبتلا شده اید خیلی بهتر از این است که پس از انجام درمان کامل منطقه متوجه چنین مشکلاتی بشوید.   زیرا هنگامی که  اثرات تنها در یک منطقه کوچک دیده می شود راحت تر قابل درمان است و زودتر بر طرف می شود.

انجام تست پچ برای لیزر حذف موهای زائد  کمک می کند تا خطر عوارض جانبی را کاهش دهد و شانس شما را برای دریافت نتایج مؤثر افزایش می دهد.

 

زمان انجام تست پچ  

آزمایش پچ معمولاً حدود 3 یا 4 روز قبل از شروع درمان انجام می شود. برخی از کلینیک های لیزر ترجیح می دهند یک فاصله  طولانی تر میان زمان تست پچ و شروع جلسه اول وجود داشته باشد.  تا اطمینان حاصل شود که عوارض جانبی به آرامی پیشرونده وجود ندارد. تکمیل آزمایش پچ قبل از درمان ، فرصت مناسبی است برای اینکه بدانیم تقریباً احتمال تمام عوارض جانبی که ممکن است بروز کند ، منتفی است.  تست پچ همچنین برای بررسی نتایج حاصله از دوره درمان موهای زائد با لیزر می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

تست پچ توسط چه کسی انجام می شود؟

ممکن است شما بخواهید بدانید که آیا فردی که تست پچ شما را انجام می دهد همان فردی است که دوره درمان خود را با او انجام خواهید داد یا خیر.  برای رفع هر گونه شک و تردید در این مورد ، قبل از تست پچ ، می توانید در مورد تجربه اپراتور مورد نظر در استفاده از دستگاه لیزر و چند نفر که با آن درمان شده اند مشاوره کنید. شما همچنین باید از اندازه ناحیه ای که تست روی آن انجام می شود و مراقبت های قبل و بعد از این منطقه  سؤال کنید.

 

قیمت تست پچ لیزر حذف مو

قیمت تست پچ در مقایسه با قیمت درمان شما بسیار کم است. و گاهی اوقات از دوره درمان کاسته می شود. برخی از سالن ها و کلینیک ها تست های پچ  لیزرهای حذف موهای زائد را به صورت رایگان ارائه می دهند.

 

تعداد جلسات لیزر موهای زائد  

دستگاه لیزر موهای زائد " اسکلپیون " در کلینیک تهران اسکین

تعداد جلسات در دوره اصلی درمان لیزر موهای زائد برای هر فرد بستگی  به رنگ پوست و مو و نوع آنها با هدف ارائه بهترین نتایج ممکن به شما تعیین می شود.  اما تکرار جلسات برای به دست آورن نتایج ماندگار و طولانی مدت در آینده  مورد نیاز می باشد. اغلب تنها یک یا دو جلسه تکرار برای حذف موهایی که مجدداً رشد کرده اند و می خواهید مانع رشد دوباره آنها شوید ،  مورد نیاز است.

تکرار جلسات ممکن است بعد از یک سال یا چند سال بعد لازم باشد.  درمان مجدد بستگی به ناحیه تحت درمان و همچنین میزان رشد دوباره موها دارد. پزشک شما قبل از انجام هر گونه درمان دیگر با شما در مورد این موضوع مشاوره خواهد کرد.

اغلب پس از انجام لیزر حذف موهای زائد ، موهایی که مجدداً رشد می کنند نازک و ظریف تر هستند.  بنابراین رشد کامل موها پس از درمان انتظار نمی رود و بسیار غیر عادی است. اگر موها پس از درمان دوباره رشد کردند ، نگران نشوید.  این مورد قبل از درمان قابل پیش بینی نیست و موها دوباره با یک جلسه دیگر برداشته می شوند.

 

هزینه حذف موهای زائد با لیزر

هزینه درمان لیزر موهای زائد مورد دیگری است که باید در هنگام تصمیم گیری در مورد این که آیا می خواهد لیزر درمانی انجام دهید به آن توجه ویژه داشته باشید.  هنگامی که شما در مورد مقدار پولی که در طول سال ها صرف روش های از بین بردن موهای زائد خود کرده اید ، فکر می کنید ، ممکن است از مبلغ بالای آن تعجب کنید.

بنابراین استفاده از روش لیزر درمانی می تواند کاملاً به نفع شما باشد.  و در هزینه های زیادی که همیشه باید صرف کنید ، صرفه جویی خواهید کرد. بنابراین پرداخت مقداری پول برای لیزر موهای زائد می تواند یک گزینه ارزشمند برای شما باشد.

 برای مشاهده جدول قیمت های ما و گرفتن تخفیف از بهترین مرکز لیزر موهای زائد بدون درد الکساندرایت 2018 اینجا کلیک کنید. 

محقق و مترجم : مینو شفیعی

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                    برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

6 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
مرادی
مرادی
3 years ago

سلام من میخوام لیزر انجام بدم‌ولی زگیل تناسبی دارم فقط یدونه نمیدونم براش ضرر داره یانه میشه کمکم کنید؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  مرادی

سلام دوست عزیز توصیه می شود قبل از انجام لیزر با پزشک مرکزی که قصد انجام لیزر دارید مطرح نمایید. پاسخ دقیق به این سوال، بستگی به وضعیت پوست و شدت اختلال دارد. چنانچه زگیل برطرف شده باشد و پروسه درمانی انجام شده باشد با صلاحدید پزشک می توانید انجام دهید اما چنانچه زگیل فعال باشد و درمان صورت نگرفته باشد انجام لیزر ممکن است موجب تشدید و پراکنده شدن آن در سایر نواحی بدن شود. در برخی افراد نیز نیاز به مصرف دارو (روز قبل از انجام لیزر، روز لیزر و روز بعد از لیزر) می باشد. این موضوع… بیشتر بخونید

aysun
aysun
3 years ago

با سلام من پوستی گندمی با موهای تقریبا زخیم دارم و تیپ پوستی ۳ هستم .

کدام دستگاه لیزر برای من جوابگو تر است
الکساندرایت سایناشورالیت_الکساندرایت کندلا_
الکس سوپرانو تیتانیوم پلاس سه طول موج ۲۰۲۰
الکس دایود ۲۰۲۰_ایس پلاتینا پلاس۲۰۲۰سه طول موج؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید?

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  aysun

سلام دوست عزیز
در حال حاضر برندهای مختلف و معتبر آمریکایی، آلمانی و … در این خصوص وجود دارد که در سایت اطلاع رسانی گردیده است.
دستگاه پلاتینیوم (الکس دایود، آیس پلاتینوم) چینی می باشد و اثر بخشی موثری در این خصوص ندارد.
در اثر بخشی موثر لیزر، برند دستگاه مهم می باشد.

ارشیا
ارشیا
1 year ago

سلام روزتون بخیر ، من می‌خوام برم آرایشگاه با موچین ابرو هامو مرتب کنه ، بعدش بیام لیزر که فرمش همون‌جوری بمونه ، ولی بعد از استفاده از موچین ملانین وجود نداره که لیزر باشه باید چیکار کنم 🙁
امکانش هست بعد از مرتب کردن ابرو هام چند روزی صبر کنم که ریشه ابروم در بیاد بعد برم لیزر ؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  ارشیا

سلام دوست گرامی
جهت تعیین فرم ابرو باید اینکار با ژیلت یا تیغ و یک روز قبل از جلسه لیزر و یا همان روز انجام شود. استفاده از موچین با توجه به خروج موقت فولیکول مو، صحیح نمی باشد.