پاسخ گویی به سؤالات شما توسط تیم اختصاصی لیزر موهای زائد| مرکز لیزر برکه

پاسخ گویی به سؤالات شما توسط تیم اختصاصی لیزر موهای زائد| مرکز لیزر برکه + فیلم

پاسخ گویی به سؤالات شما توسط تیم اختصاصی لیزر موهای زائد| مرکز لیزر برکه

پاسخ گویی به سؤالات شما توسط تیم اختصاصی لیزر موهای زائد| مرکز لیزر برکه

بهترین راه برای افراد پرمویی که می خواهند از شر موهای زائد خود خلاص شوند چیست؟  ما با برخی از متخصصین مورد اعتماد برای پاسخ گویی به سؤالات شما در مورد از بین بردن موهای ناخواسته بدن مراجعه کردیم.  حالا شما این پاسخ ها را بخوانید.  ممکن است پاسخ سؤالات شما هم باشد.

احتمالاً بعضی از شما شیو می کنید ، موهای بدن خود را می تراشید و یا شاید اپیلاسیون را ترجیح می دهید.  اما آیا تا به حال در مورد لیزر موهای زائد فکر کرده اید؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر در مورد لیزر موهای زائد سؤالی دارید ، با ما تماس بگیرید. تیم اختصاصی لیزر موهای زائد ما آماده پاسخگویی به هر یک از سوالات شما است.

 

حذف موهای زائد با لیزر چیست و چگونه کار می کند؟

حذف موهای زائد با لیزر روشی است که در آن یک پرتو نور خاص لیزر از طریق اپیدرم عبور می کند و فولیکول ها را هدف قرار می دهد و چرخه رشد مو را بدون آسیب رساندن به پوست غیرفعال می کند.

همانطور که فولیکول موها تخریب می شود ، ساقه مو ضعیف و ضعیف ترمی شود و در نهایت با شرکت شما در جلسات و دوره های از پیش تعیین شده درمان ، فولیکول می میرد و دیگر هیچ مویی رشد نمی کند.

با توجه به  Clinic Mayo نور لیزر توسط رنگدانه موهای شما جذب می شود ؛  این نور به انرژِی گرمایی تبدیل می شود و رشد موها را به تأخیر می اندازد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

لیزر موهای زائد چگونه به ورزشکاران کمک می کند؟

پاسخ گویی به سؤالات شما توسط تیم اختصاصی لیزر موهای زائد| مرکز لیزر برکه

افرادی که بدن سازی می کنند دوست ندارند بدن شان مو داشته باشد ، زیرا موها مانع از دیدن عضلات می شوند.  بسیاری از دوچرخه سواران هم موهای پاها و دست های خود را لیزر می کنند.   موهای بدن در هنگام دوچرخه سواری باعث عرق کردن بیشتر و پدال زدن طولانی تر می شود.

همچنین بسیاری از شنا گران برای اینکه سطح اصطحکاک تماس آب را با بدن شان کمتر کنند ، موهای زائد بدن خود را لیزر می کنند.  در رده های مسابقات قهرمانی حتی یک دهم ثانیه تأثیر دارد و در صورتی که موهای بدن کمتر باشند ، ممکن است به شکستن رکورد نزدیک تر شوند.

علاوه بر این ، از بین بردن موهای زائد بدن توسط لیزر موجب صرفه جویی در وقت و هزینه بسیاری از ورزشکاران می شود.  ورزشکاران قبل از مسابقه یا رقابت ها دیگر نیازی به اصلاح و تراشیدن بدن خود ندارند.  و به این ترتیب هر گونه خطر بریدگی و ابتلا به عفونت قبل از مسابقه را از بین می برند.

 

دلایلی که آقایان از لیزر موهای زائد استقبال می کنند چیست؟  

پاسخ گویی به سؤالات شما توسط تیم اختصاصی لیزر موهای زائد| مرکز لیزر برکه

1-از بین بردن موهای بدن بیش از حد ، زیبایی بدن

لیزر موهای زائد برای مردانی  که از موهای بیش از حد در پشت ، سینه ، شکم و یا سایر نقاط بدن خود ناراحت هستند ، مناسب است. البته این تصور غلط را از خود دور کنید که لیزر موهای زائد اندام شما را متناسب می کند و شما مانند یک قهرمان زیبایی اندام می درخشید.  این بستگی به خود شما دارد که ورزش کنید و رژیم غذایی خوبی را رعایت کنید تا اندام تان متناسب بشود.

بسیاری از مرد ها موهای سینه خود را با لیزر درمان می کنند ، نه به این خاطر که می خواهند موهای شان را کاملاً از بین ببرند ، بلکه به این خاطر که دوست دارند موها کمتر و نازک تر بشوند.

اغلب مردان برای لیزر موهای ناخواسته سینه و کمر به ما مراجعه می کنند. زیرا صاف بودن پوست سینه و کمر به آنها این کمک می کند تا احساس اعتماد به نفس بیشتری نسبت به ظاهر خود داشته باشند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

2-رعایت بهداشت

یکی تصور غلط دیگر مردان : داشتن موهای بسیار زیاد در بدن به این معنا نیست که شما بهداشتی کمتری دارید.  بعضی از مردان ممکن است این کار را برای کاهش التهاب و خارش پوست خود انجام دهند که به خصوص در فصل تابستان و ماه های گرم باعث تعریق بیشتری نیز می شود.  بعضی از مردان هم به علت اینکه از اصلاح هر روزه موهای صورت خود خسته شده اند ، ترجیح می دهند که این موها را با لیزر از بین ببرند.

بله ، حذف موهای زائد با لیزر در مردان بسیار معمول است.  در حدود 40 درصد از مشتریان ما مردها  هستند.

 

3-از بین بردن موهای صورت و موهای فرو رفته در پوست  

سومین منطقه پرطرفدار برای لیزر موهای زائد صورت است.   بسیاری از مردها می خواهند موهای کمتری برای تراشیدن داشته باشند. مخصوصا اگر گردن پر از مو هم داشته باشند.   لیزر تنها درمان مؤثر برای از بین بردن این موهای زائد است.  حتماً برای شما هم پیش آمده که پس از تراشیدن ریش متوجه لکه های ملتهب ،  قرمز یا تیره و جوش های ریز بر روی صورت خود شده اید که پس از اصلاح در اطراف فولیکول های موها ظاهر می شوند.  این ها موهای در حال رشد هستند که در تمام جهات رشد می کنند و می توانند پوست شما را زخم کنند.  پاسخگویی لیزر برای موهای زیر پوستی عالی ست.

فقط پس از دو جلسه لیزر موهای زائد ، موهای زیر پوستی ناپدید می شوند و پوست به حالت طبیعی خود برمی گردد.

حذف موهای ناخواسته توسط  لیزر برای  بیماران مبتلا به فولیکولیت های مکرر که در آن فولیکول مو عفونت می کند ، بسیار مؤثر است.  فولیکولیت به صورت جوش های ریز با سر سفید بر روی پوست ظاهر می شود.

 

4-لیزر موهای سر   

شاید عجیب به نظر برسد اما حدود 5 درصد از مردانی که مشتری ما هستند ، موهای سر خود را لیزر می کنند.  زیرا می خواهند  از شر موهایی که به صورت پراکنده روی سرتان هستند ، خلاص شوند.

 

لیزر موهای زائد چقدر دردناک است؟

با پیشرفت تکنولوژی در زمینه  لیزرهای جدید ، دیگر هنگام لیزر درمانی خبری از درد نیست.  البته  این به تحمل درد شما بستگی دارد ، اما در بیشتر موارد درد آن را مانند برخورد یک بند لاستیکی به پوست  احساس خواهید کرد.   اما اگر فردی در هنگام درمان با  لیزر احساس درد شدیدی داشته باشد ،  برای برطرف کردن درد از یک کرم بی حسی خفیف برای او استفاده می شود که درد را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.  درد لیزر موهای زائد خیلی کمتر از درد اپیلاسیون است.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است.

لیزر از لایه اپیدرم عبور می کند و بنابراین به پوست آسیب نمی رساند ؛ بلکه در واقع تولید کلاژن را تحریک می کند.

لیزر موهای زائد در کشور ما ایران

حذف موهای زائد با لیزر یکی از روش های زیبایی است که در کشور ما ایران بسیار مورد استقبال واقع شده است.  انواع مختلف فن آوری لیزر موهای زائد وجود دارد و بسیاری از مراکز لیزر درمانی این خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهند و آماده پاسخگویی به پسش های شما هستند.  برای رسیدن به نتایج مطلوب  6 تا 8  جلسه درمان  برای درمان هر منطقه عادی است که باید با فاصله چند هفته ای انجام شود.

برای مشاوره و گرفتن وقت و پاسخگویی به سؤالات برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید. 

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
زیبا
زیبا
5 years ago

با سلام

من هربار لیزر میکنم،از کنارهای موقعیت لیزر موهای جدید مشکی و کلفت در میاد؟؟؟؟چرا و علتش چیه؟عوض اینکه کم بشه زیاد میشه لعنتی

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  زیبا

سلام دوست عزیز
ذکر نکرده اید که جلسه چندم لیزرتان می باشد. احتمالا پروسه لیزر درست انجام نمی شود. بهتر است نسبت به برند دستگاه و موثر بودن جلساتتون اطمینان حاصل نمایید.
ممکن است این موها کرکی باشند و با لیزر ضخیم می شوند. دستگاه های لیزر قدرت از بین بردن موهای کرکی را ندارند. تنها دستگاهی که این تکنولوژی را دارد اسکلپیون 2018 می باشد.
مرکز شمال تهران مجموعه تهران اسکین، مجهز به این دستگاه می باشد.