هزینه پیکرتراشی شکم

هزینه پیکرتراشی شکم توسط بهترین جراح لیپوماتیک در تهران | مرکز زیبایی برکه

هزینه پیکرتراشی شکم

هزینه پیکرتراشی شکم

در این مقاله قصد داریم تا بیشتر با پدیده ی ای به نام پیکرتراشی لیپوماتیک آشنا شویم.  از آنجایی که هزینه های درمان های زیبایی یکی از اولویت های اصلی بیماران برای انتخاب این عمل هاست، ترجیحا بهتر است ابتدا در مورد هزینه ی پیکرتراشی صحبت کنیم.هزینه پیکرتراشی شکم

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همانطور که در ادامه به شکل دقیقتری متوجه خواهید شد، پیکرتراشی در واقع عملی است که برای بیرون کشیدن مستقیم چربی و سپس تزریق آن به نواحی دیگر بدن استفاده می شود.  هزینه ی این درمان شگفت انگیز به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله میزان چربی مورد اخذ، بزرگی نواحی که چربی به آنها تزریق می شود، حساسیت عمل بر اساس شرایط منحصر به فرد خود بیمار و تعداد جلسات مورد نیاز بر اساس میزان چربی بدن.

در درمان پیکرتراشی معمولا بیشترین چربی از ناحیه ی شکم برداشته می شود. البته اگر شکم دچار چربی اضافه باشد. البته به یاد داشته باشید که مرکز و پزشکی که برای انجا م درمان انتخاب می کنید هم تاثیر زیادی در هزینه ی پیکرتراشی شکم دارد. برخی از مراکز ممکن است هزینه ها را به صورت اقساطی از شما دریافت کنند در حالی که برخی دیگر این شرایط را نداشته باشند.هزینه پیکرتراشی شکم

هزینه پیکرتراشی شکم
هزینه پیکرتراشی شکم

پیکرتراشی درمانی نیست که ارزان بودن آن بخواهد شما را جذب کند، بلکه به صرفه بودن نتایج حاصلش شما را شگفت زده خواهد کرد. تصور کنید که می توانید طی یک یا چند جلسه چربی اضافه را از روی شکم برداشته و در همان روز باسنی لیفت شده و برجسته تر داشته باشید.

در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با مقوله ی پیکرتراشی آشنا شوید.هزینه پیکرتراشی شکم

پیکرتراشی لیپوماتیک

پیکرتراشی یعنی لاغر کردن، بازسازی کردن و شکل دهی مجدد برخی از نواحی بدن از طریق برداشتن چربی های اضافه و انتقال آنها به نواحی مورد نظر دیگر. تکنیک های مختلف و متنوعی برای پیکرتراشی وجود دارند. اما به طور کلی عمل پیکرتراشی بدون جراحی و بیهوشی انجام می گیرد.

روند درمانی آن به این صورت است که یک سوزن مخصوص متصل به دستگاه مکش از طریق سوراخ کوچک ایجاد شده در ناحیه ی مدنظر وارد بافت چربی می شود و با حرکات پیش و پس رونده آرام آرام چربی را از داخل بدن بیرون می کشد.هزینه پیکرتراشی شکم

فرق اساسی لیپوساکشن با پیکرتراشی در آن است که شما می توانید چربی خارج شده در عمل پیکرتراشی را بعد از خالص سازی به هرناحیه ی دیگر از بدتان تزریق کنید.

پیکرتراشی مزایایی دارد که دانستن آنها می تواند نظرتان را در مورد ایمنی و بهینه بودن آن مطمئن کند. این مزایا عبارتند از:

  • عدوم داشتن زخمهزینه پیکرتراشی شکم
  • نتایج کاملا طبیعیهزینه پیکرتراشی شکم
  • عدم بروز هرگونه برآمدگی جای عملهزینه پیکرتراشی شکم
  • کوتاهی زمان بهبودی بعد از عملهزینه پیکرتراشی شکم
  • استفاده از بی حسی موضعی به جای بیهوشیهزینه پیکرتراشی شکم
  • ساده و ایمن بودنهزینه پیکرتراشی شکم
  • زمان کوتاه خود فرآیند عملهزینه پیکرتراشی شکم
پیکرتراشی لیپوماتیک
پیکرتراشی لیپوماتیک

پیکرتراشی لیپوماتیک چیست؟

پیکرتراشی معمولا با لیپوساکشن اشتباه گرفته می شود. عبارت انگلیسی پیکرتراشی لیپواسکالپچر است. اما در حقیقت این دو نوع تکینک برای برداشتن مستقیم چربی تفاوت های عمده ای با هم دارند و تمرکز درمانیشان با هم فرق می کند.

در عین اینکه بیشتر خانم ها پیکرتراشی را درمانی برای کاهش وزن می دانند، این عمل تنها به اصلاح چربی نواحی مشکل دار بدن می پردازد. در حالی که درمان لیپوساکشن به فرآیند برداشتن چربی های داخلی اطلاق می شود، درمان پیکرتراشی به معنی برداشتن بافت های چرب و شکل دهی برای تناسب اندام ناحیه ی تحت درمان است.

پیکرتراشی لیپوماتیک با دستگاه مخصوص انجام می شود و می تواند چربی نواحی مختلف بدن مانند کمر، پهلو، شکم، پا ها، باسن، زانو و حتی زیر چانه را از طریق مکش بردارد. علاوه بر آن می تواند این چربی را به نواحی دیگر بدن تزریق نماید.

نکته : نگران جای زخم بعد از پیکرتراشی نباشید، چرا که تقریبا هیچ اثری از آن بااقی نمی ماند.

برای آشنایی بیشتر بهتر است این مقاله را هم مطالعه کنید.
پیکرتراشی لیپوماتیک چیست؟
پیکرتراشی لیپوماتیک چیست؟

پیکرتراشی چه کسانی مناسب است؟

اگر در برخی از نقاط خاص بدن دچار ازدیاد و تجمع چربی باشید و نتوانید این مشکل را با گرفتن رژیم غذایی و ورزش کردن حل کنید، ممکن است فرد مناسبی برای انجام عمل پیکرتراشی باشد.

یادتان باشد تا وقتی بتوانید چربی های بدن را با ورزش و رژیم بردارید بهتر است هیچ عملی برای برداشتن مستقیم چربی انجام ندهید. پیکرتراشی بیشتر برای برداشتن چربی های پایدار و زیر پوستی است.

معاینه قبل از پیکرتراشی

پیش از انجام درمان بهتر است با پزشک درمانگر جلسه ای داشته باشید و از او بخواهید تمام جزئیات در مورد این درمان و مراقبت های لازم پیش از انجام آن را با شما در میان بگذارد. ممکن است برای اینکه واقعا نتیجه ی عمل را ببینید، پیشنهاد شود عکس هایی در مراحل قبل و بعد از درمان از ناحیه ی تحت درمان گرفته شود.

بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران

یکی از اولین و مهمترین نکاتی که باید در مورد درمان پیکرتراشی به آن توجه داشته باشید انتخاب مرکز درمانی و پزشک درمانگر است. این بحث جدای از اینکه روی هزینه ی درمان شما تاثیر می گذارد، اثر زیادی هم روی کیفیت درمان شما خواهد داشت. بنابراین انتخاب یک مرکز معتبر و با کیفیت، می تواند در نتیجه، پایداری وایمنی درمان شما تاثیر زیادی بگذارد. شما قطعا دوست ندارید با صرف پول اندکی کمتر درمانی بی اثر و ناپایدار داشته باشید.

مرکز زیبایی برکه در شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان متخصص و حرفه ای یکی از بهترین مراکزی است که می توانید برای پیکرتراشی در تهران پیدا کنید. شما همین حالا می توانید برای آشنایی بیشتر با برکه و گرفتن نوبت پیکرتراشی به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.
بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران
بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران

برداشتن چربی شکم بدون جراحی

همانطور که احتمالا می دانید راه ها و روش های درمانی زیادی وجود دارند که به شما نوید می دهند می توانند با جراحی کردن چربی اضافه ی جمع شده در شکم شما را بردارند. جراحی برای برداشتن شکم به این صورت است که جراح با بریدن پوست زیر شکم چربی را مستقیما از زیر پوست بر می دارد. جدای از عوارض عمومی و غالبا خطرناکی که همه ی جراحی ها دارند، جراحی برای برداشتن چربی ممکن است نتیجه ی چندان پایداری برای شما نداشته باشد.

به همین خاطر عموم پزشکان توصیه می کنند که اگر قصد برداشتن چربی بدناتن را دارید، از روش های غیر جراحی استفاده کنید. مانند بهترین آنها به عنوان پیکرتراشی که در بالا به جزء در مورد آن سخن گفتیم. اما بهتر است در مورد لیپوست هم اطلاعات کلی ای داشته باشید.

لیپوست نام جدیدترین دستگاه برای پیکرتراشی لیپوماتیک است که بیشترین اثر گذاری را برای برداشتن مستقیم چربی دارد. سوزن مکش لیپوست علاوه بر حرکات رفت و برگشتی حرکات لرزشی هم دارد که این امر سبب می شود بتواند با نرم کرن بافت های چرب میزان چربی بیشتری را از بدن خارج کند. علاوه بر ان پایداری اثر آن نیز از سایر روش ها بیشتر است.

برای آشنایی بیشتر با این درمان مقاله ی لیپوست را مطالعه کنید.

 

برداشتن چربی شکم بدون جراحی
برداشتن چربی شکم بدون جراحی

هزینه جراحی شکم و پهلو

اگر انتخاب شما برای برداشتن چربی روش جراحی است، و بیش از هر چیز نگران قیمت آن هستید، به شما توصیه می کنیم این مقاله در مورد هزینه جراحی پهلو را مطالعه کنید.

فیلم عمل پیکرتراشی 

برای رفع هرگونه نگرانی در مورد پیکرتراشی بهتر است این ویدئوی اختصاصی را تماشا کنید.

 

مترجم : ندا ناصری

منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments