لاغری بدون جراحی

لاغری بدون جراحی تنها در یک جلسه! | پیکرتراشی لیپوماتیک | بهترین مرکز پیکرتراشی تهران

لاغری بدون جراحی

لاغری بدون جراحی

این روز ها با توجه به اینکه روز به روز به میزان مصرف فست فود ها اضافه می شود، همچنین شرایط زندگی طوری شده است که خیلی از آدم ها تحرک روزانه ی کافی ندارند، چاقی و اضافه وزن بیشتر و رایج تر شده است.لاغری بدون جراحی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

وجود چربی در بدن اتفاقا بسیار هم مفید است اما این تجمع بیش از حد آن است که می تواند علاوه بر تاثیری که روی ظاهر شما دارد سلامتی شما را هم تهدید کند. بیشتر افرادی که به مرض چاقی یا اضافه وزن دچار هستند در هضم غذا ها و سوخت و ساز بدنی شان مشکل دارند. تازه بهتر است به خطراتی از قبیل کوچک شدن شریان های خونی و تهدید سلامت قلب و عروق بدن اشاره نکنیم.

لاغری بدون جراحی
لاغری بدون جراحی

در این شرایط که خیلی از مردم بر خلاف تابو های اجتماعی از زیبایی اندام لاغر، دچار اضافه وزن هستند، اکثر مردم به دنبال راهی می گردند که بتوانند از شر این چربی های اضافه خلاص شوند.

اما لاغر شدن در نگاه اول به این راحتی ها هم که به نظر می رسد نیست. آنچه همه ی ما می دانیم این است که دو راه اصلی برای لاغر شدن وجود دارد. یکی ورزش و دیگری رژیم های غذایی. اما اشتباه نکنید. راه های دیگری هم برای لاغر شدن وجود دارند. راه هایی که الزاما به جراحی ختم نمی شوند.لاغری بدون جراحی

در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد روش های نوین لاغری بدون جراحی آشنا شوید.

لاغری بدون جراحی
لاغری بدون جراحی

لاغری با ورزش

رایج ترین و صادقانه بهترین راهکار برای لاغر شدن ورزش کردن ست. ورزش و تحرک بدنی علاوه بر اینکه در تنظیم سوخت و ساز بدن شما فوق العاده اثر گذار است و واقعا تضمین سلامتی است، تاثیر بسیار زیادی هم در آب شدن چربی های اضافه ی بدن دارد.

اما اگر قصد دارید با ورزش کردن چربی های بدن خود را آب کنید به شما توصیه می کنیم هر برنامه ی ورزشی را که پیش می گیرید منظم و مرتب آن را انجام دهید. ورزش سنگین کردن الزاما باعث لاغری نمی شود بلکه این استمرار در ورزش است که می تواند حقیقتا برایتان سودمند باشد.

 ورزش های حرکتی هم بهترین نوع ورزش برای لاغری محسوب می شوند. تمریناتی از قبیل راه رفتن، دویدن، شنا و غیره. مهمترین کاری که ورزش برای لاغری می کند افزایش تعرق بدن است.لاغری بدون جراحی

نکته ای که حتما باید به یاد داشته باشید این است که ورزش تنها هم کافی نیست. بلکه باید رژیم غذایی سالمی هم در کنار آن رعایت کنید. اگر غذاهایی که مصرف می کنید هنوز هم اثر مخربی در جهت چاق کردن شما داشته باشند، هیچ ورزشی نمی تواند آنچنان که باید به شما کمک کند. بلکه اگر قصد دارید با ورزش لاغر شوید باید همراه آن رژیم غذاییتان را هم تصحیح کنید.

لاغری با ورزش
لاغری با ورزش

یک پزشک یا مربی متخصص در این زمینه می تواند راهنمایی های مناسبی در مورد میزان و نوع ورزش مناسب شما و همچنین رژیم غذایی صحیح به شما بکند.

نکته : چه با ورزش و چه با رژیم باید وقت و انرژی زیادی را صرف کنید تا از طریق این روش ها بتوانید لاغز شوید.

برای آشنایی بیشتر در این زمینه این مقاله را مطالعه کنید.

اما خیلی ها هستند که وقت لازم برای ورزش مستمر را ندارند. یا کارشان به گونه ای است که نمی توانند از سر جایشان برای ساعت های طولانی بلند شوند. یا اصلا روحیه شان با ورزش سازگار نیست!

مثلا به نمونه ی یکی از دوستان من دقت کنید:لاغری بدون جراحی

این شخص که فرد بسیار چاقی بود طی یک حادثه مشکلی پیدا کرده بود که به خاطر حساسیت چشمش نمی توانست کار های سنگین انجام دهد. اگر فشار بیشتر از 3 کیلو به او وارد میشد یکی از چشمانش آسیب جدی می دید.

این فرد به واسطه ی مشکلی که داشت هرگز اجازه نداشت بیشتر از راه رفتن خالی ورزش دیگری انجام دهد. به همین علت از فعالیت باز مانده بود و چاق شدن بیشترش در هر روز به او فشار می آورد. چه از لحاظ جسمی و چه روحی.

این مثال را آوردم تا ببینید خیلی ها شرایط ورزش کردن را هم ندارند.لاغری بدون جراحی

بسیاری هم هستند که دوست ندارند فشار برخی از رژیم های نسبتا سنگین لاغری را متحمل شوند.

اما نگران نباشید. امروزه با پیشرفت علم پزشکی ورزش و رژیم دیگر تنها راه های لاغری نیستند. بلکه راهکار های دیگری هم وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند طی مدت زمان بسیار کوتاهی وزنتان را کم کنید و لاغر شوید. مدت زمانی که فقط چند ساعت طول می کشد!

لاغری با ورزش
لاغری با ورزش

لیپوساکشن

تا به حال چیزی در مورد لاغری با جراحی شنیده اید؟

حتما نام لیپوساکشن به گوشتان خورده است. لیپوساکشن یک عمل جراحی مستقیم و تهاجمی است که از طریق آن می توانید چربی های بدنتان را یکجا از میان بردارید. و منظورمان دقیقا همین است.

” با لیپوساکشن می توانید یک جا از شر چربی های اضافه بدنتان خلاص شوید”

اما لیپوساکشن دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

لیپوساکشن همانطور که قبلا هم گفتیم یک عمل جراحی است. که طی آن پس از بی هوشی پزشک بعد از مارک و نشان کردن ناحیه ی هدف، مثلا شکم، پوست آن را در قسمتی مشخص برش می دهد و بدون آسیب رساندن به بافت های بدن چربی را مستقیم از زیر پوست بیرون می کشد.

برای آشنایی بیشتر در این باره مقاله ی لیپوساکشن را مطالعه کنید.
لیپوساکشن

اما بزرگترین مشکلی این درمان دارد همان جراحی بودن آن است. جدای از عوارض عمومی که هر جراحی دارد، خیلی ها دوست ندارند که با عمل جراحی چربی های بدنشان را از دست بدهند. بلکه ترجیح می دهند از راهی طبیعی این کار را انجام دهند.

اما همانطور که در بند اول مقاله به شما وعده اش را دادیم، جراحی هم تنها راه لاغری سریع نیست. بلکه روش های دیگری هم وجود دارند که شما می توانید با استفاده از آنها لاغری بدون جراحی در کوتاه ترین مدت را تجربه کنید. تابه حال اسم پیکرتراشی را شنیده اید؟

پیکرتراشی لیپوماتیک

پیکرتراشی لیپوماتیک در واقع یکی از زیر شاخه های لیپوساکشن است. اما هرگز یک عمل جراحی محسوب نمی شود!

پیکرتراشی لیپوماتیک یک روش برای حذف و بیرون کشدن مستقیم چربی هاست اما به جای اینکه با بریدن و جراحی این کار را انجام دهد آن را از طریق سوزن و مکش به عمل می رساند.

پیکرتراشی به بیهوشی نیازی ندارد، بلکه با بی حسی موضعی انجام می شود. به این صورت که پس از بی حسی ناحیه ی مورد نظر پزشک با دستگاه مخصوصی که سوزن ویژه ای به انتهای آن متصل است چربی را بیرون می کشد . پزشک با سوراخ کردن یک نقطه سوزن را در بافت چربی فرو می کند و دستگاه کار مکش را بدن اینکه آسیبی به بافت های بدن برسد انجام می دهد.

نکته ی مهم : پیکرتراشی عموما روشی است که برای برداشتن چربی هایی از بدن استفاده می شود که نمی توان آنها را با ورزش آب کرد. حواستان باشد که هر روش جراحی یا غیر جراحی برای لاغری هرگز جایگزین ورزش و رژیم غذایی سالم نیست. حتی اگر بدن خود را پیکرتراشی کردید و چربی ها را بیرون کشیدید هم مهم است بعد از آن یک برنامه ی سبک اما مستمر ورزشی را پی بگیرید.

پیکرتراشی لیپوماتیک
پیکرتراشی لیپوماتیک

پیکرتراشی بیشتر از آن که راهی برای لاغری باشد روشی فوق العاده برای تناسب حجم بدن است. چراکه در این روش چربی بیرون کشیده شده از بدن دور ریخته نمی شود، بلکه پس از خالص سازی در دستگاه های ویژه می تواند به سادگی به بخش های دیگر بدن هم تزریق گردد.

مثلا شما می توانید چربی برداشته شده از شکمتان را به باسن یا حتی صورت خود تزریق کنید. مهمترین مزیت پیکرتراشی نسبت به فیلر ها و ژل های حجم دهنده طبیعی بودن بافتی است که به شما تزریق می شود. چرا که در واقع این بافت حجم دهنده از چربی ببدن خود شما برداشت شده است.

برای آشنایی بیشتر با پیکرتراشی لیپوماتیک این مقاله را مظالعه کنید.

بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران

انتخاب یک مرکز معتبر و با کیفیت برای پیکرتراشی بسیار مهم و حیاتی است.

مرکز زیبایی برکه در شمال تهران با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان متخصص و ماهر یکی از بهترین و با کیفیت ترین مراکزی است که می توانید برای دریافت خدمات لاغری بدون جراحی به آن مراجعه کنید. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی بیشتر با برکه و همچنین تماس برای گرفتن نوبت، به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ندا ناصری

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments