برداشتن چربی شکم بدون جراحی

برداشتن چربی شکم بدون جراحی با روش لیپوماتیک

برداشتن چربی شکم بدون جراحی

برداشتن چربی شکم بدون جراحی

سلام دوستان عزیز.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروز قصد داریم با شما در مورد یکی از رایج ترین مشکلاتی که معمولا مراجعین ما به خاطرش زیاد به برکه مییان صحبت کنیم. یعنی چربی شکم.

خوب است به مثال یکی از خانم های عزیزی که برای برداشتن چربی شکم به مرکز ما اومده بود اشاره ای گذرا کنیم.

جالب اینکه این خانم عزیز اصلا اونقدر ها هم که فکرش رو می کنید چاق نبود. اتفاقا خانمی بود که بدن بسیار سالمی داشت چراکه مرتبا ورزش می کرد و تلاش می کرد رژیم غذاییش رو رعایت کنه. مشکل این خانم این بود که به گفته ی خودش تا چند وقت پیش از چاقی و چربی اضافه ی شکمش رنج می برده و به همین خاطر با انگیزه ی جدی شروع به ورزش کرده و رژیمش رو تغییر داده.

برداشتن چربی شکم بدون جراحی
برداشتن چربی شکم بدون جراحی

با اینکه توی این مدت نتیجه ی خیلی خوبی از ورزش گرفته بود اما هنوز هم نتوسته بود از شر چربی های شکمش به صورت کامل خلاص بشه. خودش می گفت ماه هاست که داره ورزش رو ادامه می ده، حتی برنامه ی ورزشی سنگین تری رو هم درپیش گرفته اما انگار چربی های لایه ی آخر شکمش به هیچ وجه قصد ندارن آب بشن!

مشکل این خانم عزیز که خودش هم از اون بی اطلاع بود نوع دیگری از چربی بدنه. خوبه که بدونید چربی های بدن که باعث چاقی میشن همه از یک نوع نیستند. بلکه در بدن چربی هایی وجود داره که نسبت به ورزش و رژیم غذایی مقاومه.

مثلا بعضی از خانم هایی که تازه زایمان کرده اند یک لایه چربی دور شکمشون ایجاد می شه. این نوع چربی های مقاوم بین فاصله ی پوست و سطح بافت های عضله ها به وجود میاد و هرچقدر هم که ورزش کنید آب نمیشن.

اگر شما هم از وجود چنین چربی هایی توی بدنتون رنج می برید و این چربی ها به شما اجازه نمی دن دوباره اندامی فیتنس و لاغر و زیبا داشته باشید، فقط یک راه برای حذف کردنشون پیش روی شماست.برداشتن چربی شکم بدون جراحی

برداشتن مستقیم اونها.

برداشتن چربی شکم بدون جراحی
برداشتن چربی شکم بدون جراحی

روش های برداشتن مستقیم چربی

راه های زیادی وجود دارند که می تونید از طریق اونها چربی های مقاوم بدنتون رو بردارید. اما به طور کلی به دو دسته تقسیم می شن:

  1. با جراحیبرداشتن چربی شکم بدون جراحی
  2. بدون جراحیبرداشتن چربی شکم بدون جراحی

رایج ترین و معروف ترین روش برای جراحی و حذف چربی های بدن لیپوساکشن نام داره. توی این روش پوست ناحیه ی هدف بریده میشه و چربی ها مستقیم از زیر پوست بیرون کشیده می شن.برداشتن چربی شکم بدون جراحی

اما خوبه بدونید که روش های غیرجراحی هم می تونن به همون انداره، بلکه هم بیشتر برای برداشتن چربی موثر باشند. راه های زیادی هم برای حذف مستقیم چربی بدون جراحی وجود داره. مثل لیپولیز، لیپولیزر و غیره. اما بهترین روش برای اینکار حتما پیکرتراشی لیپوماتیک و به خصوص با استفاده از دستگاه لیپوسته.

روش های برداشتن مستقیم چربی
روش های برداشتن مستقیم چربی

پیکرتراشی لیپوماتیک

پیکرتراشی روشیه که با استفاده از اون می تونید چربی های مقاوم شکم و سایر نقاط بدنتون رو بردارید. این روش که بدون نیاز به جراحی بوده و یک درمان غیر تهاجمی یا کم تهاجمیه، موثر ترین راه برای بیرون کشیدن چربی هاست.

اما اون چیزی که پیکرتراشی لیپوماتیک رو خاص می کنه همین عنوانشه!برداشتن چربی شکم بدون جراحی

بله، دلیلی وجود داره که به این درمان پیکرتراشی می گن. به خاطر اینکه بر خلاف جراحی یا لیپوساکشن، شما می تونید چربی بیرون کشیده شده از طریق پیکرتراشی رو بعد از خالص سازی، دوباره به هر ناحیه ی دیگه از بدنتون که مایلید تزریق کنید.

پیکرتراشی لیپوماتیک
پیکرتراشی لیپوماتیک

مثلا می تونید چربی رو از روی شکم بردارید و به باسن یا حتی صورتتون تریق کنید. نقطه ی شگفت انگیز ماجرا اینجاست که بافت چربی بدن خودتون دوباره به ناحیه ی دیگه ای منتقل می شه و کمترین آسیبی به شما نمی زنه. و برخلاف سایر فیلر های حجم دهنده به بدن، این چربی طبیعی بدن می تونه کاملا با بدنتون سازگار باشه.

نکته : یادتان باشد، پیکرتراشی برای لاغری نیست. انتظار نداشته باشید که چاق وارد مطب بشوید و لاغر خارج شوید. بلکه این درمان برای برداشتن چربی هایی است که نمی توان از طریق ورزش آن را از بین برد.

برای آشنایی بیشتر بهتر است نگاهی هم به مقاله ی پیکرتراشی بیاندازید.

بهترین جراح لیپوماتیک در تهران

اگر می خواهید بهترین نتیجه را از هر درمانی بگیرید بهتر است حتما به متخصص معتبری مراجعه کنید. پیکرتراشی لیپوماتیک هم از این قاعده مستثنا نیست. اگر می خواهید درمانی پایدار از برداشتن چربی شکم بدون جراحی را تجربه کنید، توصیه ما به شما این است که حتما مرکز معتبری را برای انجام آن انتخاب کنید. این کار باعث می شود علاوه بر کیفیت درمان، احتمال بروز عوارض جانبی هم کمتر شود، لذا درمان ایمن تری را پشت سر بگذارید.

 مرکز زیبایی برکه به واسطه ی کادری مجرب از پزشک های متخصص و ماهر، همچنین تجربه و سابقه ی کاری زیاد، یکی از بهترین مراکزی است که می تونید برای پیکرتراشی به اون مراجعه کنید. شما همین حالا می تونید برای آشنایی بیشتر با برکه و همچنین تماس برای گرفتن نوبت به صفحه ی تماس با ما سر بزنید.
بهترین جراح لیپوماتیک در تهران
بهترین جراح لیپوماتیک در تهران

پیکرتراشی چگونه انجام می شود؟

خب همانطور که گفیتم پیکرتراشی لیپوماتیک یک روش بدون جراحی است. اما چگونه می توان بدون جراحی از شر چربی های بدن خلاص شد؟

پاسخ ما اینه که با سیستم مکش!برداشتن چربی شکم بدون جراحی

پیکرتراشی بر خلاف جراحی پوست رو برش نمی ده. بلکه تنها با تعیین جای مناسب یک سوراخ توی پوست ایجاد می کنه و از طریق اون سوزن مخصوصی که به دستگاه پیکرتراشی متصله وارد بافت چربی میشه. این سوزان با حرکت های رفت و برگشتی آروم آروم چربی اضافه ی بدن رو بیرون می کشه.برداشتن چربی شکم بدون جراحی

اما نگران آسیب این درمان نباشید. چرا که سوزن مورد استفاده می تونه به گونه ای تنظیم بشه که فقط تا عمق چربی نفوذ کنه و به بافت های بدن آسیبی نرسونه.

برای آشنایی بیشتر بهتره مقاله ی پیکرتراشی چگونه انجام می شود؟ رو هم مطالعه کنید.
پیکرتراشی چگونه انجام می شود؟
پیکرتراشی چگونه انجام می شود؟

لیپوست

لیپوست نام جدید ترین دستگاه پیکرتراشی لیپوماتیک است. لیپوست امروزه با آخرین تکنولوژی بهترین و موثرترین راه برای برداشتن چربی بدن بدون جراحی محسوب می شه. چرا که با استفاده از لیپوست می تونید میزان چربی بیشتری رو از بدن و مخصوصا شکمتون خارج کنید.

علاوه بر اون پایداری اثر لیپوست از همه ی درمان های دیگه بیشتر و طولانی تره. دلیل اون هم اینه که در این روش سوزن مکنده به جای حرکات صرفا رفت و برگشتی، حرکت ویبراتور یا لرزشی هم انجام می ده. این کار بافت چربی ها رو نرم تر می کنه تا راحت تر تخلیه بشه.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیپوست رو هم مطالعه کنید.

محقق : ندا ناصری

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments