جراحی زیبایی چانه

راز زیبایی چانه| جراحی زیبایی چانه| بهترین متخصص جراحی چانه

جراحی زیبایی چانه

درک مفهوم زیبایی یک مساله کاملا شخصی و فردی است و هر کسی یک تصور و باور خاص از زیبایی دارد. بدون شک چانه یکی از اجزای بسیار مهم صورت است که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی صورت ایجاد می ‌کند. هر گونه بد شکلی در ظاهر این عضو مهم می تواند تاثیرات منفی بر زیبایی صورت بگذارد و بدون شک اعتماد به نفس فرد را کاهش می دهد و می تواند در بلند مدت از کیفیت زندگی او بکاهد. در این شرایط می ‌توان از جراحی زیبایی چانه به عنوان روشی برای بهبود وضعیت آن بهره گرفت.

ژینوپلاستی یک نوع عمل جراحی است که به کمک پیوند استخوان و کاشت ایمپلنت انجام می شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی انجام عمل جراحی برای زیبا کردن چانه بپردازیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جراحی ژینوپلاستی

جراحی زیبایی چانه

مهمترین عضله ای که در جراحی زیبایی چانه روی آن مانور داده می ‌شود عضله چانه است که یک جفت عضله مرکزی در لب پایین است که از درون فرو رفتگی خط میانی کام به سمت غشای میانی پوست که روی چانه قرار دارد امتداد می یابد. این عضله در بالا بردن و حرکت لب به سمت پایین و بیرون نقش دارد و باعث می شود که پوست چانه از قسمت میانی به سمت داخل هدایت شود و در زیبایی چانه نقش مهمی را ایفا می کند.

اما در برخی از افراد ظاهر چه حالت نامناسبی دارد و آنها در صدد بهبود ظاهر چانه خود هستند که در این حالت ممکن است نیاز به جراحی چانه ضروری باشد. در این موارد بررسی دقیق سابقه پزشکی بیمار و انجام معاینات اولیه صورت و بافت ‌های نرم آن اهمیت زیادی دارد تا پزشک اطمینان حاصل کند که فرد می تواند متقاضی مناسبی برای جراحی چانه باشد.

در صورتی که هر گونه عفونت در دهان یا دندان بیمار وجود داشته باشد باید قبل از جراحی به طور کامل درمان شود تا از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری گردد. در صورتی که بیمار قبل از جراحی چانه به کمک پیوند استخوان، به انجام درمان ارتودنسی پرداخته است باید به پزشک خود اطلاع بدهد. در صورتی که بیمار سابقه دیابت، فشار خون کنترل نشده، استعمال دخانیات یا مصرف برخی داروهای خاص از قبیل استروئیدها را داشته باشد باید با پزشک خود در این خصوص صحبت کند تا به طور کامل شرایط او تحت کنترل قرار بگیرد.

در جلسه مشاوره پزشک با بیمار در خصوص انتظارات و نگرانی‌ هایی که دارد صحبت می کند و او را از نتایج واقعی و منطقی آگاه خواهد کرد تا انتظارات او از نتیجه درمان واقعی باشد. پزشک به طور کامل وضعیت چانه تقارن و موقعیت آن را از همه زوایا بررسی می ‌کند و تناسب آن را با بینی می ‌سنجد تا اطلاعات کامل و جامعی را در خصوص وضعیت چانه به دست یافت.

ارزیابی دقیق سابقه پزشکی بیمار و بررسی سیستم اسکلتی و عضلانی صورت قبل از جراحی چانه اهمیت بسیار زیادی دارد و می ‌تواند به پزشک کمک کند به این نتیجه برسد که آیا بیمار می تواند متقاضی مناسبی برای جراحی ژینوپلاستی باشد یا خیر.

عکس برداری از چانه قبل از جراحی

عکس برداری قبل از جراحی چانه اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا یک نمای کلی از چانه را در اختیار پزشک قرار می دهد و یک منبع عالی برای مقایسه نتایج بعد از جراحی با وضعیت چانه قبل از عمل است. عکس برداری از چانه اطلاعات دقیقی را در خصوص اعصاب، ریشه دندان ها و عروق خونی این ناحیه ارائه می دهد اما در برخی موارد پیچیده پزشک درخواست انجام سی تی اسکن را می دهد تا یک نمای سه بعدی از ساختار اسکلتی صورت به دست بیاورد.

جراحی چانه چگونه انجام می شود؟

جراحی زیبایی چانه

جراحی چانه یک روش جراحی مطابقت پذیر است که به پزشک اجازه می دهد به اصلاح تعداد زیادی از ناهنجاری های چانه بپردازد و ظاهر مورد نظر بیمار را به وجود بیاورد. اکثر پزشکان جراحی پیوند استخوان را به علت پایدار بودن، قابلیت پیش بینی و پایین بودن ریسک بروز عوارض ترجیح می دهند و از همه مهمتر آنکه تعداد بسیار زیادی از بیماران از نتیجه جراحی رضایت کامل دارند.

طی سال‌ های گذشته پیشرفت های زیادی در زمینه جراحی زیبایی چانه به دست آمده است و ریسک آسیب دیدگی اعصاب صورت به حداقل رسیده است. در جراحی چانه استخوان چانه دستکاری می شود و بر اساس ارزیابی های انجام شده قبل از عمل در موقعیت مورد نظر قرار داده خواهد شد.

جراحی ژینوپلاستی تحت بیهوشی عمومی انجام می ‌شود و پزشک فرآیند جراحی را شروع می ‌کند و اقدامات لازم را انجام خواهد داد. پس از اتمام جراحی محل برش ها بخیه می ‌شود و از بیمار خواسته می ‌شود سعی کند تا جایی که می تواند به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت بسیار زیادی می دهد و دوره مصرف داروهای آنتی بیوتیک خوراکی را به مدت پنج روز تکمیل کند.

عوارض پس از جراحی چانه شامل چه مواردی است؟

جراحی زیبایی چانه

به عقیده پزشکان جراحی چانه یک روش جراحی ساده و موثر برای بهبود حالت چانه است که عوارض جانبی بسیار کمی همراه است اما از آنجایی که در همه عمل های جراحی ریسک بروز عوارض احتمالی وجود دارد برخی از عوارض جانبی جراحی چانه به شرح زیر می باشند:
برآورده نشدن انتظارات بیمار از جراحی احتمال بروز عفونت بروز خونریزی آسیب دیدن اعصاب صورت آسیب دیدگی ریشه اعصاب بی حس شدن لب و چانه

به طور کلی می ‌توان گفت که جراحی زیبایی چانه یک روش ایمن و معتبر در زمینه زیبایی است که میزان رضایت مندی بیماران از نتایج حاصل از آن بسیار بالا است. ژینوپلاستی یک روش معتبر برای بهبود حالت صورت و زاویه دار کردن چانه است و می ‌توان به راحتی به اصلاح ناهنجاری و بد شکلی های صورت پرداخت.

اگر شما از ظاهر چانه خود راضی نیستید و کوتاه بودن چانه تان شما را ناراحت کرده است و قصد بهبود حالت چانه خود را دارید می توانید از خدمات تخصصی مرکز زیبایی برکه بهره مند شوید. متخصصان توانمند ما می توانند به خواسته ها و انتظارات شما جامه عمل بپوشانند و ظاهر مورد انتظار شما را به وجود بیاورند.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments