تزریق ژل لب مدل عروسکی

هزینه تزریق ژل لب ارزان | هزینه فیلر لب چقدر است؟

هزینه تزریق ژل لب و هزینه فیلر لب چقدر است؟

 

هزینه فیلر لب چقدر است؟ چه عواملی تعیین کننده هزینه فیلر لب هستند؟ اگر می خواهید بدانید که هزینه تزریق ژل لب چقدر می شود ، این مطلب را بخوانید.

در این مطلب مراکزی به شما معرفی می شوند که می توانید در آن ها تزریق فیلر لب را با بهترین هزینه انجام دهید. هم چنین می توانید پاسخ پرسش های رایج درباره تزریق فیلر لب را پیدا کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

انواع فیلرهای لب

فیلرهای لب در انواع مختلفی در بازار وجود دارند. هر یک از این فیلرها با توجه به جنس و طول عمر، کاربردهای متفاوتی دارند. بسته به نوع نیازی که دارید و با توجه به میزان بودجه ای که می خواهید برای تزریق فیلر در لب ها صرف کنید، می توانید نوع مناسب فیلر را انتخاب کنید.

فیلرهای چربی

استفاده از فیلرهای چربی، برای جراحی های زیبایی معمول مثل برجسته کردن لب ها یا گونه ها، خیلی مرسوم نیست. در واقع در عمل تزریق چربی، چربی های اضافی از بخش هایی از بدن به ویژه اطراف شکم و ران ها برداشته می شود و به قسمت های دیگر تزریق می شود.

این کار نیاز به جراحی های تهاجمی دارد. به همین خاطر است که بسیاری از پزشکان، آن را برای برجسته کردن لب ها یا گونه ها به جز در موارد خاص، توصیه نمی کنند. چون جایگزین های بهتری برای این کار وجود دارد.

هزینه تزریق ژل لب
تزریق چربی در لب

فیلرهای کلاژن

کلاژن یک نوع ترکیب پروتئینی طبیعی در بدن است. فیلرهای کلاژن گزینه مناسبی برای تزریق فیلر در لب ها هستند. اما مشکلی که دارند این است که این فیلرها، عمر کوتاهی دارند.

به همین خاطر، لازم است که عمل تزریق در فواصل کوتاهی تکرار شود. بسیاری از افراد ترجیح می دهند از فیلرهایی استفاده کنند که طول عمر بالاتری دارند.

هزینه فیلر لب در تهران
فیلرهای کلاژن

فیلرهای هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید هم مانند کلاژن یک ترکیب طبیعی در بدن است. نقش اصلی هیالورونیک اسید در بدن سفت شدن و استحکام ماهیچه است.

بنابراین خیلی عجیب نیست که فیلرهای هیالورونیک اسید، بهترین انتخاب برای جراحی های زیبایی باشند. این فیلرها معمولا ماندگاری بیشتری نسبت به فیلرهای کلاژنی دارند.

فیلر لب
هیالورونیک اسید، بهترین نوع فیلرهای لب

نکاتی درباره انتخاب فیلر لب

برندهای مختلفی از فیلرهای لب در بازار لوازم آرایشی وجود دارند . مشهورترین برندهایی که برای تزریق فیلر لب استفاده می شوند، ساخت کشورهای فرانسه، آمریکا و آلمان هستند. شما می توانید براساس نیازتان و میزان بودجه،‌ آن ها را انتخاب کنید. در این مقاله می توانید درباره بهترین برندهای فیلر، اطلاعاتی را کسب کنید.

اینجا کلیک کنید: معرفی برندهای برتر فیلر و مقایسه آن ها

برای انتخاب فیلر لب، باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

  • حتما فیلرها را از داروخانه ها یا مراکز زیبایی معتبر تهیه کنید.
  • هرگز فیلرها را به صورت آنلاین خریداری نکنید.
  • فیلرها فقط در صورتی قابل استفاده هستند که بسته بندی آن ها مخدوش نشده باشد.
  • حتما از فیلرهایی استفاده کنید که اجزای تشکیل دهنده شان، روی بسته بندی ذکر شده باشد. به کمک این اطلاعات، شما می توانید از فیلرهایی استفاده کنید که به اجزای سازنده شان، حساسیت ندارید.

آیا تزریق فیلر لب درد دارد؟

اکثر فیلرهایی که در بازار لوازم آرایشی وجود دارند، دارای لیدوکائین هستند. لیدوکائین با ایجاد بی حسی موضعی در ناحیه تزریق باعث می شود که شما در زمان تزریق فیلر هیچ دردی را احساس نکنید.

تزریق ژل لب درد ندارد
تزریق ژل لب بدون درد

البته ممکن است پزشک متخصص از بی حس کننده موضعی دیگری برای تزریق استفاده کند. به ویژه زمانی که شما به لیدوکائین حساسیت دارید.

اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

آیا تزریق فیلر لب عوارض دارد؟

به ندرت پیش می آید که تزریق فیلر لب عوارض جدی را به دنبال داشته باشد. عوارضی مانند تورم لب ها، کبودی یا خون ریزی از محل تزریق جزء معمولی ترین عوارضی هستند که بعد از تزریق ژل مشاهده شده است. البته همه این عوارض عادی هستند. اما اگر این عوارض، مدت زمان زیادی طول کشید یا با شدت زیادی بروز کرد، حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

بهترین مرکز تزریق ژل در نیشابور
کبودی بعد از تزریق ژل لب

آیا تزریق فیلر لب دائمی است؟

خیر. تزریق فیلر لب فرآیندی دائمی نیست. نوع فیلری که استفاده می کنید تعیین می کند که ماندگاری ژل تزریق شده چقدر است. به عنوان مثال بسیاری از فیلرهای کلاژنی و بعضی از انواع هیالورونیک اسید، ماندگاری شش ماهه دارند. هر چند فیلرهایی هم در بازار وجود دارد که تا پنج سال ماندگار هستند. فراموش نکنیم که پزشکان متخصص، استفاده از فیلرهای دارای ماندگاری بالا را توصیه نمی کنند. چون فیلرهای دارای ماندگاری بالا  می توانند احتمال بروز عفونت را بالا ببرند.

فیلر گونه در مشهد
ماندگاری فیلرهای لب

قبل از تزریق فیلر لب چه باید کرد؟

پزشک برای تزریق فیلر

لازم است قبل از انجام تزریق فیلر لب، یک پزشک متعهد و متخصص را پیدا کنید. تزریق فیلر لب عمل خطرناکی نیست. اما اگر آن را در محیط نامناسب و یا تحت نظر پزشک ناکارآزموده انجام دهید، ممکن است آسیب های جدی برایتان پیش بیاید.

بهترین مرکز تزریق ژل لب
پزشک متخصص برای تزریق ژل لب

بررسی سوابق پزشکی

پزشک متخصص قبل از انجام تزریق فیلر برای شما، سابقه پزشکی شما را بررسی می کند. شما نمی توانید فیلر لب را دریافت کنید، اگر:

  • دیابت دارید.
  • سابقه بیماری لوپوس دارید (بیماری لوپوس یک بیماری خود ایمنی پوستی است)
  • سابقه آلرژی به لیدوکائین یا مواد فیلر را دارید.
  • سیگاری هستید.
  • باردارید.
  • به نوزاد خود شیر می دهید.
  • زخم تازه ای در پوست خود دارید.
  • به هموفیلی یا سایر بیماری های انعقاد خون مبتلا هستید.
  • اگر سابقه ابتلا به بیماری های دهانی (مثل تبخال) را دارید.
تزریق ژل لب
اگر تبخال دهانی دارید، نمی توانید تزریق فیلر را انجام دهید

تزریق فیلر لب

تزریق فیلر یا ژل به لب های شما معمولا بین ده تا سی دقیقه طول می کشد. شما قبل از این مدت، بی حسی موضعی را دریافت کرده اید و بنابراین کافی است که تزریق ژل را در لب ها انجام بدهید.

تزریق فیلر لب چگونه انجام می شود؟

وقتی می خواهید تزریق فیلر را در لب انجام دهید، بسیار مهم است که این کار در محل صحیحی انجام شود. تزریق فیلر لب باید به گونه ای باشد که تقارن لب های شما به هم نخورد. هم چنین میزان فیلر استفاده شده در لب های شما باید به اندازه ای باشد که تناسب اجزای صورت تان به هم نریزد. پزشک با در نظر گرفتن همه این اصول، تزریق فیلر را در لب های شما انجام می دهد.

تزریق فیلر در لب بهترین مرکز
تزریق فیلر در قسمت های مختلف لب

در ویدئوی زیر، شما می توانید نمونه ای از تزریق فیلر در لب را مشاهده کنید. در این ویدئو برای تزریق فیلر در لب، پنج مرحله معرفی شده است.

ممکن است شما تزریق فیلر را فقط برای لب بالایی یا فقط برای لب پایینی بخواهید، ممکن است دوست داشته باشید فیلر را به اطراف دهان خود تزریق کنید تا چین و چروک های اطراف لب ها از بین بروند. این شما هستید که تصمیم می گیرید چه تغییری در صورتتان اتفاق بیفتد. پزشک تغییر مورد نظر شما را ایجاد می کند.

بعد از تزریق فیلر لب چه باید کرد؟

بلافاصله بعد از تزریق فیلر، باید روی لب های خود یخ قرار دهید. یخ را روی لب ها فشار ندهید. فقط آن را به نحوی روی لب قرار دهید که از تورم لب ها کاسته شود.

بهترین مرکز تزریق ژل در اهواز
کاهش تورم لب ها بعد از تزریق ژل

بعد از اینکه تزریق فیلر لب را انجام دادید، لازم است تا دو یا سه روز مراقبت های خاصی را انجام دهید. هرچقدر که مراقبت های بعد از تزریق فیلر را با دقت بیشتری انجام دهید، احتمال بروز عوارض جانبی پس از تزریق ژل، کمتر می شود.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

  •  سیگار نکشید. وقتی بعد از تزریق ژل لب، سیگار می کشید، کارایی فیلر به شدت کاهش پیدا می کند.
  • از لوازم آرایشی و رژ لب استفاده نکنید. این کار احتمال ایجاد عفونت را به میزان زیادی کاهش می دهد.
  • بهترین مرکز تزریق ژل لب
    بعد از تزریق ژل لب، بهتر است از لوازم آرایشی استفاده نکنید
  • به سونای داغ نروید. با آب داغ دوش نگیرید. حرارت باعث ریختن ژل های تزریق شده می شود.
  • دراز نکشید. بلافاصله بعد از تزریق ژل لب دراز نکشید. جاذبه زمین باعث حرکت ژل در نواحی تزریق شده می شود. بعد از چند ساعت هم که می خواهید دراز بکشید، به پهلو دراز نکشید. در این حالت، میزان نیروی جاذبه به حداکثر مقدار خود می رسد.
  • تزریق ژل لب
    نحوه خوابیدن بعد از تزریق ژل لب

آیا تزریق فیلر لب در دوران بارداری خطرناک است؟

هنوز هیچ گزارش مشخصی ارائه نشده است که نشان دهد، تزریق فیلر لب در دوران بارداری ی بدون خطر است. از نظر اخلاق پزشکی، امکان بررسی و آزمایش اثرات مواد فیلر بر روی زنان باردار وجود ندارد. به همین خاطر است که پزشکان توصیه می کنند که تزریق فیلر در لب را تا پایان دوران بارداری به تعویق بیندازید.

تزریق فیلر در دوران حاملگی
تزریق فیلر لب در دوران بارداری

آیا تزریق فیلر لب در دوران شیردهی خطرناک است؟

همانند دوران بارداری، شواهد علمی مربوط به بی خطر بودن تزریق فیلر در دوران شیردهی هم محدود است. بسیاری از پزشکان معتقدند که شما  می توانید تزریق فیلر را بعد از ۱۵ ماهگی نوزاد انجام دهید. گروهی از پزشکان هم معتقدند که شما می توانید تزریق فیلر را زمانی انجام دهید که نوزادتان خوردن غذای کمکی را آغاز کرده باشد.

تزریق ژل لب در دوران شیردهی
تزریق فیلر لب در دوران شیردهی

چنانچه در دوران بارداری یا شیردهی هستید، قبل از انجام تزریق فیلر، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

هزینه فیلر لب چقدر است؟

هزینه فیلر لب، یک هزینه ثابت و مشخص نیست. با توجه به نوع موادی که استفاده می کنید، سابقه و تجربه پزشکی که انتخاب می کنید و محل زندگی تان، هزینه فیلر لب می تواند متفاوت باشد.

هزینه فیلر لب
هزینه فیلر لب چقدر است؟

تزریق ژل لب ارزان! کجا هزینه ژل لب کمتره؟

این عنوان می تواند تا حد زیادی وسوسه کننده باشد. با توجه به اینکه تزریق ژل در لب ها، بین افراد و به ویژه خانم ها طرفداران زیادی دارد، این عنوان می تواند نظرات زیادی را به خود جلب کند.

حتما شما هم آگهی های بسیاری را در شبکه های مجازی مثل اینستاگرام و تلگرام دیده اید. اس ام اس های تبلیغاتی هم ممکن است برای تزریق ژل لب ارزان، شما را ترغیب کنند. اما مواظب باشید. اگر تزریق ژل لب را در محیط نامناسب یا تحت نظر فردی به جز پزشک متخصص انجام دهید، آسیب های جدی در انتظار شماست.

هزینه تزریق ژل لب
تزریق ژل لب ارزان

بهترین دکتر برای تزریق فیلر لب

اولین نکته ای که باید برای انتخاب یک پزشک خوب در نظر بگیرید، تخصص اوست. پزشک متخصص زیبایی، پزشک متخصص پوست و مو و جراحان پلاستیک کسانی هستند که مجازند تزریق فیلر را در لب انجام دهند.

تزریق ژل لب در کلینیک زیبایی
تزریق ژل به لب باید زیرنظر پزشک باشد

نکته دوم اینکه پزشک باید با شما صادق باشد و شما را به درستی راهنمایی کند. تعداد اندکی از پزشکان هستند که ممکن است با شما صادق نباشند و شما را به درستی راهنمایی نکنند. دور این پزشکان را خط قرمز بکشید.

یک مثال.

تصور کنید که به پزشک مراجعه کرده اید و می خواهید تزریق ژل لب با مدل باربی برایتان انجام شود.  مدل عروسکی یا مدل باربی در بین خانم ها و به خصوص دختران جوان مدل پرطرفداری است. اما مطمئنا این مدل برای همه مناسب نیست. پزشک باید صادقانه به شما بگوید که آيا این مدل مناسب صورت شما هست یا نه. به بیان ساده تر آیا این مدل به شما می آید یا نه؟گاهی ممکن است برای رسیدن به مدل عروسکی، مجبور باشید عمل های زیبایی دیگری را هم انجام دهید. پزشکی که فقط به فکر جیب خودش باشد، این موضوع را به شما نمی گوید.

تزریق ژل لب مدل باربی
تزریق ژل لب مدل عروسکی

بهترین مرکز تزریق فیلر لب

حتما در شهری که زندگی می کنید، پزشکان زیادی هستند که تزریق فیلر و ژل را انجام می دهند. چگونه می توانید بهترین پزشک را از بین آن ها انتخاب کنید؟

چگونه می توانید بهترین مرکز تزریق فیلر لب و مراکزی با کمترین هزینه تزریق ژل لب را پیدا کنید؟ ما برای شما کار را آسان کرده ایم. کافی است به لینک زیر سری بزنید. لیستی از پزشکان و کلینیک های زیبایی را خواهید دید که می توانید براساس محل زندگی و میزان بودجه مورد نظرتان به آن ها مراجعه کنید.

بهترین کلینیک تزریق ژل لب
معرفی بهترین مراکز زیبایی در سراسر کشور

فراموش نکنید که این لیست توسط بهترین پزشکان متخصص در این حوزه، تایید شده است.

اینجا کلیک کنید: تماس با بهترین مراکز تخصصی پوست، زیبایی و لیزر در سراسر کشور

منابع:

منبع ۱

منبع ۲

نویسنده و مترجم: سیمین معروف

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments