تزریق ژل لب در دوران شیردهی | آیا تزریق ژل لب در بارداری خطرناک است؟

تزریق ژل لب در دوران شیردهی

آیا تزریق ژل لب در دوران شیردهی مجاز است یا خیر؟ آیا می توانم در دوران بارداری تزریق ژل لب را انجام دهم؟ این ها سوالاتی است که بسیاری از خانم ها می پرسند. اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال می گردید، این مطلب را مطالعه کنید.

آیا تزریق ژل لب درد داره؟

خیر. شما می توانید بدون درد تزریق ژل لب را انجام دهید. دلیل آن هم این است که بسیاری از فیلرهای تزریق، خودشان لیدوکائین دارند. لیدوکائین به صورت موضعی لب های شما را بی حس می کند. بنابراین شما دردی را احساس نمی کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق ژل لب در مرکز زیبایی
لیدوکائین، بی حس کننده موضعی برای تزریق ژل لب

بعضی از افراد به لیدوکائین حساسیت دارند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

تزریق ژل لب چگونه انجام می شود؟

وقتی به کلینیک پزشک متخصص مراجعه می کنید، پزشک طی سه مرحله تعیین می کند که آیا شما مجاز به دریافت تزریق ژل هستید یا خیر. فراموش نکنید که پزشکان جراحی زیبایی، پزشکان متخصص پوست و مو و پزشکان جراح پلاستیک هستند که می توانند تزریق ژل را برای شما انجام دهند.

مرحله اول

در این مرحله پزشک متخصص از شما درباره سابقه بیماری هایتان می پرسد. اگر سابقه تبخال دهانی داشته اید، اگر دیابت دارید، اگر مبتلا به هموفیلی هستید یا مشکل انعقاد خون دارید، نمی توانید تزریق ژل لب را انجام دهید.

بهترین کلینیک برای تزریق ژل لب
تزریق ژل لب برای بیماران مبتلا به هموفیلی

مرحله دوم

اگر هیچ مانعی برای تزریق ژل برای شما وجود نداشته باشد، پزشک از فیلر مناسب برای شما استفاده می کند. اگر فیلر خودش بی حس کننده موضعی نداشته باشد، پزشک از بی حس کننده برای لب های شما استفاده می کند.

آیا تزریق ژل دائمی است؟
تزریق ژل بدون درد

مرحله سوم

بعد از پایان تزریق ژل، بهتر است به مدت نیم ساعت روی لب های خود یخ قرار بدهید.  این کار باعث می شود تورم و کبودی لب ها کمتر شوند. یخ را روی لب ها فشار ندهید.

حتما بخوانید: مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

اگر می خواهید درباره تجربه یک پزشک از لاس و گاس بدانید، می توانید ویدئوی زیر را مشاهده کنید.

آیا تزریق ژل در دوران بارداری و شیردهی خطرناک است؟

این سوالی است که همیشه از پزشکان متخصص پرسیده می شود. بعضی از خانم ها هم دوست دارند از تجربیات دیگران استفاده کنند. به همین خاطر، سوالات خود را از کاربران نی نی سایت یا سایت های مشابه می پرسند. در اینجا هم پاسخ پزشکان و هم پاسخ کاربران نی نی سایت را برای شما بازگو می کنیم.

تزریق ژل لب در دوران بارداری
تزریق ژل لب در دوران بارداری

پزشکان چه می گویند؟

دکتر سیمون اوریان، پزشک متخصص کایلی جنر، از سلبریتی های مشهور هالیوودی، در این باره می گوید: ” زمانی که کایلی برای تزریق ژل لب به سراغ من آمد، او را از این کار منع کردم. من انجام این عمل زیبایی را به هیچ خانم بارداری توصیه نمی کنم. هم چنین زیاد موافق انجام این عمل در طی دوران شیردهی هم نیستم.”

تزریق ژل لب در بارداری
دکتر سیمون اوریان، متخصص زیبایی

مردم چه  می گویند؟

تزریق ژل لب نی نی سایت

بسیاری از کاربران نی نی سایت هم تجربه مشابهی داشته اند. پزشکان متخصص مجرب و متعهد از تزریق ژل برای خانم های باردار خودداری می کنند. به یک مثال در این زمینه توجه کنید.

سوال.

قبل از اینکه بدونم باردار هستم، تزریق ژل لب را انجام دادم. آنقدر در ظاهرم تغییر به وجود اومده بود که اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده بودم. در دوران بارداری، پزشک به من اجازه نداد که دوباره تزریق رو انجام دهم. حالا چند ماهی از زایمانم گذشته . اما خودم به بچه ام شیر میدم. می خوام بدونم که می تونم در دوران شیردهی این کارو انجام بدم؟ کسی تجربه ای داره؟

جواب 1. من تو یک مرکز زیبایی کار می کردم که پزشک اونجا عمل های زیبایی رو انجام می داد. پزشک به همه خانم ها توصیه می کرد که حداقل تا شش ماه بعد از تولد بچه شون صبر کنن. در واقع وقتی غذای کمکی بچه رو شروع می کنین، می تونین تزریق ژل رو انجام بدین. چون تا دو روز بعد از تزریق ژل نمی تونین به بچه شیر بدین.

جواب 2. پزشک من بعد از 15 ماهگی بچه ام به من اجازه داد که تزریق ژل رو انجام بدم. چون در این زمان من فقط شب ها به بچه ام شیر می دادم و در طول روز غذای مخصوص خودش رو می خورد.

چرا تزریق ژل در دوران بارداری و شیردهی خطرناک است؟

در واقع هیچ مدرک دقیقی وجود ندارد که نشان دهد مواد تزریق شده به لب ها برای جنین یا نوزاد شیرخوار بی خطر هستند. از نظر اخلاقی، علم پزشکی اجازه ندارد که تاثیر این مواد را روی زنان باردار یا شیرده آزمایش کند. به همین خاطر بهتر است تا به دست آمدن شواهد کامل در این مورد، تزریق ژل لب در دوران بارداری و شیردهی را به تعویق بیندازید.

بهترین مرکز تزریق ژل لب
تزریق ژل لب در دوران شیردهی

آیا تزریق ژل لب، عوارض دارد؟

درباره عوارض مختلف تزریق ژل لب، مقالات و مطالعات زیادی انجام شده است. چیزی که به طور قطعی در این باره وجود دارد، این است که هیچ آسیب جدی در این باره وجود ندارد. ممکن است بعضی از افراد، حساسیت اندکی به مواد تزریق شده نشان دهند که البته به راحتی قابل درمان است.

عوارض جانبی مزوتراپی
مزوتراپی معمولا عوارض جانبی ندارد

در شکل زیر، درباره کاربردها و عوارض تزریق ژل لب به طور خلاصه توضیح داده شده است. این عوارض، از جمله رایج ترین انواع هستند. ممکن است شما علائم دیگری  را تجربه کنید که بهتر است درباره آن ها با پزشک مشورت کنید.

تزریق ژل لب بهترین مرکز زیبایی
کاربردها و عوارض کلی تزریق ژل لب

بهترین مرکز تزریق ژل لب کجاست؟

اگر دوران بارداری را پشت سر گذاشته اید، به شما تبریک می گوییم. اگر هم مشغول شیردهی  به نوزاد خود هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا زمانی که پزشک به شما اجازه می دهد، صبر کنید. بعد از این مدت، اگر می خواهید تزریق ژل لب را انجام دهید، حتما به یک مرکز معتبر مراجعه کنید.

برای پیدا کردن این مرکز معتبر در هر شهری که هستید، فقط کافی است لینک زیر را ببینید.

اینجا کلیک کنید:  معرفی بهترین مراکز تزریق ژل لب در سراسر ایران

منابع

منبع 1

منبع 2

منبع 3

نویسنده و مترجم: سیمین معروف

1.7 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments