از لیزر الکس برای از بین بردن موهای زائد بلوند استفاده کنید

مو بور های جهان متحد شوید و از لیزر الکس برای از بین بردن موهای زائد بلوند استفاده کنید

مو بور های جهان متحد شوید و از لیزر الکس برای از بین بردن موهای زائد بلوند استفاده کنید 

از لیزر الکس برای از بین بردن موهای زائد بلوند استفاده کنید

مو بورهای جهان متحد شوید و از لیزر الکس برای از بین بردن موهای زائد بلوند استفاده کنید

پرسش : من مدتی است به فکر افتاده ام که موهای زائد صورت و بدنم را لیزر کنم.  اما موهای من بور است.  آیا درست است که  لیزر موهای زائد برای موهای روشن مؤثر نیست؟

پاسخ : شما آدم خوش شانسی هستید.  زیرا پیشرفت های جدید در تکنولوژی لیزر الکساندرایت باعث شده که حتی موهای سفید و بور را هم از بین برد. تنها چالش واقعی برای این پیشرفت ، درمان موهای قرمز یا خاکستری است. چرا؟ زیرا که تکنولوژی  لیزر قادر نیست موهای قرمز یا خاکستری را از بافت اطراف جدا کند. از آنجایی که حذف موی لیزر با هدف قرار دادن ملانین در فولیکول های مو به طور مؤثر انجام می شود ، پیش از این افرادی با کنتراست های رنگی مانند موهای تیره و پوست روشن بهترین نتیجه را از درمان می گرفتند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فولیکول ها دارای رنگدانه هستند. هر چه رنگدانه تیره تر باشند ، هدف قرار دادن و از بین بردن آنها برای لیزر آسان تر است.  حذف موهای تیره تر نیازی به پرتو قوی لیزر ندارد.  زیرا به راحتی جذب رنگدانه ها می شود. برای موهای روشن تر لازم است که پرتو لیزر در یک فرکانس بالاتر تابیده شود. اگر تکنسین لیزر این نکات را در نظر نگیرد ، خطرناک است و ممکن است عوارضی به دنبال داشته باشد.

موهای بور رنگدانه زیادی ندارند ، بنابراین متخصصین با لیزرهایی که دارای شدت بیشتری هستند کار می کنند. این لیزرها توهم رنگدانه اضافی را بر روی پوست های بلوند ایجاد می کند که باعث می شود موها حذف شوند.    

لیزرهای الکساندرایت ویژه موهای بور آنقدر مؤثر هستند که حتی روی موهای خاکستری یا سفید نیز اثر دارند.

 

عوارض جانبی حذف موهای زائد با لیزر برای موهای بور

حذف موهای زائد با لیزر برای موهای بور

در حالی که حذف موهای زائد با لیزر می تواند به طور بالقوه برای کسانی که موهای بور دارند خطرناک باشد ، اگر این کار به درستی انجام شود ، واقعاً خطرناک نیست. شما باید مطمئن شوید که درمان شما توسط یک فرد حرفه ای که در لیزر موهای زائد بلوند تجربه کافی داشته باشد ، انجام می شود.  این کار می تواند به طور چشمگیری خطر عوارض جانبی بالقوه را کاهش دهد.

لیزر موهای زائد می تواند کمی دردناک باشد. و باعث احساس خارش کمی بر روی پوست می شود. به غیر از درد ، این روش همچنین می تواند منجر به تحریک پوستی شود. و حتی ممکن است باعث ایجاد قرمزی و کبودی شود. به خصوص در افرادی که پوست حساسی دارند.  اما خبر خوب این است که به طور معمول فقط چند ساعت بعد از انجام درمان این عوارض از بین می روند.

شما همچنین ممکن است برخی از عوارض جانبی دیگر مانند تفاوت رنگدانه یا بافت پوست خود و یا حتی در برخی از مواقع زخم را مشاهده کنید.  از آنجا که لیزر موهای بور باید با فرکانس بالا تری برای هدف قرار دادن موهای بلوند اجرا شود ، در واقع پس از این روش احتمال ایجاد زخم یا تاول زدن بیشتر می شود.

برای دیدن اینکه چگونه پوست شما به لیزر موهای زائد واکنش نشان می دهد ، لازم است که قبل از جلسات اصلی یک تست پچ انجام شود.

 

مدت زمان جلسات لیزر

مدت زمان لیزر موهای زائد بور بستگی به اندازه منطقه درمان دارد. به این معنی که یک جلسه می تواند از چند دقیقه تا چند ساعت به طول انجامد. قبل از شروع جلسه لیزر درمانی به شما عینک محافظ چشم و در صورت تمایل شما ، بی حسی موضعی داده می شود. هنگامی که جلسه لیزر شروع می شود اگر لیزر مورد استفاده الکساندرایت مدیو استار 2018 باشد ، دردی احساس نخواهید کرد.  در غیر این صورت درد لیزر موهای زائد مانند برخورد یک کش لاستیکی به پوست شما است.  جلسه لیزر درمانی شامل مجموعه ای از پالس های لیزری است. اما نگران  درد نباشید لیزر موهای زائد در مجموعه تهران اسکین با لیزر الکس درد ندارد.  در حقیقت در مورد درمان با لیزرهای دیگر این درد را شبیه به برخورد کش لاستیکی با پوست تشبیه می کنند.

 

مزایای لیزر الکساندرایت 2018

چگونه برای لیزر موهای زائد توسط لیزر الکساندرایت آماده شویم

  • تنها لیزر مؤثر بر روی موهای بور و کرک مانند ،
  • تنها لیزر بدون درد ،
  • لیزری که به دلیل استفاده از سلفون یکبار مصرف احتمال انتقال بیماری های پوستی را به صفر درصد رسانیده است ،
  • بهترین لیزر از نظر اثر بخشی در مقایسه با کندلا ، آپوچی و سایر لیزرها در ایران ،
  • تنها لیزر با خاصیت سوزاندن هم زمان سوزاندن ریشه مو و عروق خونی اطراف ریشه مو.

 

مو بور های جهان متحد شوید و از لیزر موهای زائد بلوند استفاده کنید

لیزر موهای زائد بلوند با لیزر الکساندرایت

هیچ شکی وجود ندارد که لیزر موهای زائد به خوبی کار می کند و در حال حاضر حتی افرادی با موهای به رنگ روشن و بور نیز می توانند از مزایای آن بهره مند شود. لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد بور به سایر روش های حذف مو ترجیح داده می شود.  زیرا لیزر درمانی ممطئن تر و دائمی تر از سایر روش های دیگر حذف مو مانند اپیلاسیون ، تراشیدن ، کندن و الکترولیز می باشد.

لیزر موهای زائد بور آنقدر مؤثر است که اکثر مواقع مراجعین به طور متوسط با ​​3 تا 5 جلسه به نتیجه مورد نظر خود می رسند. اما برای رسیدن به نتایج کامل شما باید چندین جلسه لیزر را انجام دهید تا حداکثر نتایج را به دست آورید. زیرا تنها مو در مرحله آناژن یا مرحله فعال رشد مو به درمان همراه با موفقیت دست می یابید.

علاوه بر این ، لیزر موهای زائد تنها روش راحت و بدون درد اثبات شده برای مناطق وسیع بدن از جمله پشت ، سینه ، پاها و صورت می باشد.

مجموعه تهران اسکین بهترین خدمات لیزر موهای زائد در کشور را به شما ارائه می دهد.

مجموعه تهران اسکین افتخار دارد که خدمات لیزر درمانی و زیبایی و مراقبت از پوست را به شهروندان تهرانی و سایر هموطنان در دیگر نقاط ایران ارائه می دهد. ما تنها کارکنان آموزش دیده و با تجربه و دارای گواهینامه لیزر درمانی و دیگر درمان های پوستی را به کار گرفته ایم.  علاوه بر این ، ما تنها از تکنیک های نوآورانه و تکنولوژی لیزر استفاده می کنیم. نیت ما این است که درمانی که به شما ارائه می دهیم راحت ، لذت بخش و رضایت بخش باشد. 

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در باره لیزر موهای زائد بور کسب کنید ، و یا برای گرفتن نوبت و تماس با ما اینجا کلیک کنید.

حذف موهای زائد با لیزر یکی از معمول ترین روش های زیبایی در سراسر جهان است. در این روش پرتوهایی از نور بسیار متمرکز به فولیکول های مو هدایت می شوند که توسط رنگدانه موجود در آنها جذب می شوند و در نتیجه موها را از بین می برند.  اگر چه پیش از این لیزر موهای زائد معمولاً بر روی موهای بور ، قرمز ، خاکستری و سفید بسیار مؤثر نبوده است اما با پیشرفت هایی که امروزه در تکنولوژِی صورت گرفته ، با لیزر الکس حتی می توان موهای کرک مانند و به رنگ روشن را نیز از بین برد. قبل از انجام این درمان و هر درمان زیبایی دیگر با متخصص پوست خود مشورت کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments