موهای زائد زیر چانه

موهای زائد زیر چانه خود را با لیزر به طور کامل از بین ببرید

موهای زائد زیر چانه

موهای زائد زیر چانه

خانم های زیادی هستند که با مشکل رشد موهای زائد زیر چانه درگیری دارند. مهمترین مسئله ای هم که با این موهای زائد وجود دارد ظاهر نازیبای آنهاست که باعث خجالت فرد می شوند. به این کامنت که در نی نی سایت منتشر شده دقت کنید :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موهای زائد زیر چانه

در این مقاله قصد داریم که بیشتر در مورد موهای زائد زیر چانه و علت رشد آنها صحبت کنیم و بهترین راهکار برای از بین بردن آنها را به شما معرفی نماییم.

با ما همراه باشید…

علت رشد موهای زائد زیر چانه

مهمترین دلیل رشد کردن موهای زائد بر زیر چانه تغییرات هورمونی بدن است. خانم هایی که هورمون های فوق کلیوی یا به عبارتی هورمون های مردانه در بدنشان زیاد تولید می شود معمولا شاهد رشد موهای زائد زیر چانه شان خواهند بود.

این تغییر هورمونی علاوه بر تاثیر بر الگو و محل های رشد موهای زائد می تواند در نظم قاعدگی هم مشکلاتی را ایجاد نماید.

یادتان باشد که دوران بارداری برای بدن زنان دوران حساسی است. چراکه علاوه بر تغییرات فیزیکی، بدن دچار برخی تغییرات شیمیایی و هورمونی نیز می گردد. یکی از مهمترین این تغییرات، افزایش ترشح هورمون مردانه ی تستسترون یا هورمون فوق کلیوی در بدن زنان است که می تواند موجب رشد موهای زائد جدید در نواحی مانند شکم، گردن، صورت، سینه، کمر و به بالاخص زیر چانه شود.

علت رشد موهای زائد زیر چانه
علت رشد موهای زائد زیر چانه

البته بارداری تنها  علت تغییرات هورمونی در بدن زنان نیست. حتی مهم ترین و رایج ترین آنها هم به حساب نمی آید. بلکه اتفاقا این تغییرات و در نتیجه رشد موی زائد زیر چانه در خانم های جوان و نوجوان بسیار بیشتر است. که دلیل اصلی آنهم تغذیه می باشد.

خانم های جوان امروزی به واسطه ی مصرف بیش از اندازه ی تنقلات و چربی ناسالم  مانند چیپس و پفک و فست فود بسیار در معرض این تاثیرات هورمونی قرار دارند و احتمال رویش موهای زائد زیر چانه در آنها بیشتر است.

در ادامه بیشتر به مقوله ی رفع موهای زائد زیر چانه خواهیم پرداخت.

رفع موهای زائد زیر چانه

 شما می توانید راه های زیادی را برای از بین بردن موهای زائد زیر چانه در پیش بگیرید. رایج ترین و در دسترس ترین روش ، استفاده از تیغ و ژیلت است که معمولا همه به آن روی می آورند. راهکار مرسوم بعدی استفاده از اپیلاسیون و وکس است که درد زیادی مخصوصا در ناحیه ی صورت برای شما خواهد داشت.

اما راه سوم پیش رو بند انداختن است که در بین خانم های ایرانی اتفاقا رواج بسیار دارد. شاید حتی بیشتر از دو روش قبلی.

رفع موهای زائد زیر چانه
رفع موهای زائد زیر چانه

اما آنچیزی که دانستنش مهم است این است که هیچکدام از این روش ها آنچنان که باید و شاید نمی توانند به شما کمک کنند. چون به هرحال بعد از مدتی دوباره موهای زائد سر جای قبلیشان ظاهر خواهند شد. در چنین شرایطی، مخصوصا که موهای زائد زیر چانه می تواند نمود ظاهری مشخص و آشکاری داشته باشد و فرد را خجالت زده کند، بهترین راهکار این است که از درمانی با تاثیر دائمی استفاده کنید.

امروزه بهترین و عملا تنها روش برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه لیزر کردن آنهاست. لیزر درمانی است که با کمترین عوارض جانبی نوید فرآیندی ایمن و اثرگذار را به شما می دهد.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی رفع موهای زائد زیر چانه را مطالعه کنید.

عملکرد لیزر

اگر بخواهیم به طور خلاصه به نحوه ی عملکرد لیزر بپردازیم باید بگوییم که این درمان از اشعه ی لیزر برای ایجاد حرارتی کنترل شده بر سطح پوست استفاده می کند. این حرارت کنترل شده و متمرکز مسقیما ریشه های مو های زائد را هدف گرفته و آنها را می سوزاند.

دلیل این سوزاندن از بین بردن عامل اصلی رشد موها، به نام فولیکول است. اما فولیکول ماده ای طبیعی در بدن است که بعد عملیات ترمیمی بدن پس از اصابت اشعه ی لیزر دوباره به وجود می آید و موجب رشد مو می گردد. برای حل شدن این مشکل لیزر عملا به درمانی دوره ای تبدیل شده است.

عملکرد لیزر
عملکرد لیزر

اگر بتوانید طی چند جلسه ی مرتب و منظم ریشه های مو را بسوزانید و فولیکول را از بین ببرید، کم کم منافذ پوستی بسته می شوند و روند تولید مجدد فولیکول متوقف می گردد. به این صورت رشد موهای زائد برای همیشه متوقف شده و در نتیجه پوستی صاف و شفاف خواهید داشت که دیگر هیچوقت موی زائدی روی آن رشد نخواهد کرد.

ایمنی درمان لیزر از این رو است که تنها جذب نقاط تیره ی ریشه های مو می شود و به بافت پوستی اطراف ریشه ها هیچگونه آسیبی نمی رساند.

برای آشنایی بیشتر می توانید مقاله ی عملکرد لیزر را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

یادتان باشد که همیشه می توانید بهترین درمان را در بهترین مراکز درمانی تجربه کنید.

لیزر درمانی ساده و ایمن است اما این نکته نباید اجازه بدهد که در روند انجامش سهل انگاری صورت بگیرد. اتفاقی که معمولا در مراکز غیر معتبر زیاد می افتد. چراکه لیزر در عین سادگی بسیار حساس و ظریف بوده و انجام آن به تخصص و مهارت نیاز دارد. در غیر اینصورت همین درمان ایمن می تواند عوارض نسبتا جدی برای شما به همراه داشته باشد. بنابراین در انتخاب مرکز لیزر دقت نظر کافی داشته باشید.

مرکز لیزر برکه با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های لیزر متخصص یکی از بهترین مراکز برای لیزر کردن موهای زائد در شمال تهران است. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر در کنار قیمت های استثنایی، برکه را به مرکزی با کیفیت و در عین حال کاملا به صرفه تبدیل کرده است. شما همین حالا می توانید برای دیدن لیست تعرفه های برکه و همچنین تماس جهت اخذ نوبت به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

فاصله ی بین جلسات لیزر

همانطور که اشاره کردیم لیزر درمانی دوره ای است. تعداد جلسات لیزر برای هر نفر متفاوت بوده و به شرایط خاص پوست و مویش بستگی مستقیم دارد. اما به طور میانگین همه به 6 الی 10 جلسه لیزر برای از بین بردن موهای زائد هر ناحیه از بدنشان احتیاج خواهند داشت.

فاصله ی بین جلسات لیزر برای آن است که پوست وقت داشته باشد خود را ترمیم کند و موهای زائد دوباره سرجایشان رشد کنند. این به خاطر آن است که پوست و مو باید دوباره برای قرار گرفتن تحت تاثیر اشعه ی لیزر آماده گردند. این فاصله به سرعت رشد موهای هر فرد بستگی دارد اما به طور میانگین هر نفر به حدود 4 الی 6 هفته زمان نیاز دارد تا برای جلسه ی بعدی لیزر آماده شود.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لزوم فاصله ی بین جلسات لیزر را مطالعه کنید.

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments