دختران از چه سنی موهای زائد خود را لیزر کنند؟ لیزر موهای زائد برای دختران

دختران از چه سنی موهای زائد خود را لیزر کنند؟ لیزر موهای زائد دختران 

زنان از چندین هزار سال پیش از زمان مصریان باستان موهای بدن خود را حذف می کردند.   در حال حاضر حذف موهای زائد بدن با روش ها و فن آوری های تکامل یافته انجام می شود. اما دختران جوان چی؟

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که هر ماه ساعت ها از وقت خود را صرف از بین بردن موهای زائد خود در حمام می کند ، ما روشی سریع تر ، مطمئن تر و دائمی را برای از بین بردن این موهای ناخواسته به شما معرفی می کنیم :  لیزر موهای زائد   

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در حال حاضر حذف موهای زائد توسط لیزر در مرکز لیزر و زیبایی برکه انتخاب بسیاری از زنان با سلیقه و زیبا پسند است. 

لیزر موهای زائد ، این روش مورد علاقه پیر و جوان موهای زائد پشت لب ، چانه ، منطقه بیکینی ، زیر بغل و پاها و سایر مناطق بدن را از بین می برد.  همه مردم با کاهش دائمی موها از اعتماد به نفس بیشتری در زندگی روزمره خود برخوردار می شوند.

 

خاطرات یک دختر نوجوان از لیزر موهای زائد

من از 15 سالگی شروع کردم به شیو کردن پاهایم.  مادرم که همیشه از من مراقبت می کند ، گفت که هر روز این کار را نکنم.  او توضیح داد اگر پاهاتو شیو کردی دیگر تا آخر عمرت گرفتار می شوی.  اینطور  بود که من پریدم روی دوچرخه پدرم و به یک مرکز لیزر موهای زائد مراجعه کردم. 

اما لیزر موهای زائد چه تأثیری بر روی  دختران جوان گذاشته ؟ هرچه فولیکول  موهای خود را در سن پایین تر با لیزر از بین ببرید ، ساعات بیشتری از زندگی خود را بدون شیو کردن و اپیلاسیون می گذرانید.   

از آنجا که لیزر موهای زائد در مقایسه با روش های دیگر که همیشگی هستند ، روشی ارزان  و راحت تر است ،  دیگر لازم نیست غصه موهای زائد بدن خود را بخورید. و با چند جلسه درمان از شر همه آنها خلاص می شوید. 

به خصوص که دختران نوجوان معمولاً پشت لب خود موهای تیره و زیادی دارد که می تواند با لیزر درمانی به راحتی آنها را از بین ببرند.  اما لیزر موهای زائد برای دختران نوجوان واقعاً یک ایده خوب است؟

 

لیزر موهای زائد دختران نوجوان

لیزر موهای زائد دختران نوجوان
لیزر موهای زائد دختران نوجوان

متخصصین لیزر موهای زائد در کلینیک Mayo  عقیده دارند که  حذف موهای زائد نوجوانان خطرناک نیست.  اما والدین آنها قبل از تصمیم گیری در این مورد ، باید جوانب مثبت و منفی این روش را در نظر بگیرند.

پرسش یک مادر از مایو کلینیک درمورد حذف موهای زائد دختر 12 ساله اش :

دختر من 12 سال دارد و موهای تیره ای پشت لب بالا دارد و می خواهد آنها را بردارد.  من نگران هستم که در این سن این کار درست نباشد.  آیا حذف موهای زائد با لیزر برای دختران نوجوان ایمن است؟ آیا روش های دیگری وجود دارد که جایگزین لیزر باشد و یا از لیزر بهتر باشد؟   

پاسخ کلینیک Mayo : روش های متعددی برای حذف موهای صورت وجود دارد.  این روش ها اگر به درستی استفاده شوند ، همه ایمن هستند و هیچ محدودیت سنی هم  ندارد.

به جز لیزر موهای زائد هیچ روش دیگری برای حذف دائمی موها نیست.  برخی از تکنیک های حذف مو مدت زیادی طول می کشد و می تواند دردناک باشد.  قبل از تصمیم گیری در باره روش حذف مو ،  مزایا و معایب هر روش را با دختران نوجوان خود در میان بگذارید.   

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

علت رشد بیش از حد موها در دختران نوجوان  

لیزر موهای زائد صورت

رسیدن به سن بلوغ اغلب باعث رشد موی صورت در دختران می شود. اما عوامل دیگری هم  می توانند در رشد موهای صورت نقش داشته باشند.

برخی از اختلالات غدد درون ریز مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک و هیپرپلازی آدرنال باعث تغییراتی در تولید هورمون های بدن می شوند که می تواند رشد موهای صورت را افزایش دهد.

گاهی رشد بیش از حد موها می تواند اثر جانبی مصرف برخی از داروها باشد.

اگر دختر شما علائم دیگری داشته باشد که می تواند به  اختلال غدد درون ریز مرتبط باشد ، مانند دوره پریودی که بسیار نامنظم یا شدید و همراه با آکنه هستند ، با پزشک متخصص ملاقات کنید تا مشکلات پزشکی اصلی دخترتان را درمان کنید. 

اگر او دارویی مصرف کند ، بررسی کنید که موهای بیش از حد صورت او به علت اثرات جانبی دارو نباشد.  اگر چنین است ، با پزشک او در مورد داروی جایگزین صحبت کنید.

اگر موی صورت ناشی از بلوغ طبیعی باشد ، دختر شما چندین گزینه دارد. برخی از دختران هر دو تا سه روز موها را شیو می کنند. اما این کار پر دردسری است. 

از بین بردن موها با استفاده از موچین یا اپیلاسیون برای چندین هفته طول می کشد. اما دردناک است و وقت زیادی می برد.  

اگر چه اپیلاسیون دردناک است ، اما نتایج آن طولانی تر است.   اپیلاسیون می تواند باعث تحریک پوست شود.

 

روش های مختلف حذف موهای زائد

روش های دیگری که باعث کندن موها از ریشه می شوند عبارتند از: استفاده از موکن برقی ،  بند انداختن.    

شما می توانید این کار را در خانه انجام دهید یا می توانید به یک سالن تخصصی بروید.

اگر خودتان به تنهایی این کار را انجام می دهید ، باید دقیقاً به دستورالعمل ها عمل کنید. اگر شخص دیگری را برای این تکنیک انتخاب می کنید ، مطمئن شوید که فرد به خوبی آموزش دیده و با تجربه است.

 

کرم ها و لوسیون های رفع موهای زائد

کرم ها و لوسیون های موبر نیز گزینه هایی برای حذف مو هستند. هنگامی که یک کرم موبر برای مدت زمان مشخصی روی موها اعمال می شود ،  مو را از بین می برد.  نتایج این روش معمولاً حدود یکی دو هفته طول می کشد.  

این محصولات در اکثر داروخانه ها بدون نسخه در دسترس هستند. اگر دختر شما از کرم دپیلاتور استفاده می کند ، باید به دقت دستورالعمل ها را دنبال کند. اگر این ماده طولانی مدت روی پوست بماند ، باعث سوزش ، التهاب ، از بین رفتن پوست ، تاول یا بثورات می شود.

 

حذف موهای زائد با لیزر

حذف موهای زائد با لیزر یک روش پزشکی و مؤثر است که باید توسط یک اپراتور واجد شرایط انجام شود.  در طی این روش یک پرتو لیزر از طریق پوست به فولیکول های موی فرد منتقل می شود.  گرمای لیزر به فولیکول ها آسیب می زند و رشد مو را در آینده محدود می کند.  

اگرچه حذف موهای زائد با لیزر باعث از بین رفتن موها می شود ، اما حذف  دائمی موها را تضمین نمی کند.  مگر اینکه پس از اتمام دوره درمان هر سال یکبار تکرار شود.  چندین جلسه لیزر  برای حذف کامل موها لازم است.  

موهای ناخواسته صورت می تواند منشأ نگرانی و اضطراب برای دختر نوجوان شما باشد.  پس از حذف موهای زائد صورت توسط لیزر ، اعتماد به نفس دختر شما تقویت می شود.  

 قبل از اینکه بخواهید هر روش حذف موهای زائد را انجام بدهید ، مطمئن شوید که دختر شما با آن راحت است.  ابتدا در مورد گزینه های مختلف اطلاعات لازم را کسب کنید و  سپس روش مورد نظر خود را انتخاب کنید.    

در باره لیزر موهای زائد نوجوانان بیشتر اطلاعات کسب کنید.

لیزر موهای زائد خیلی سریع است

لیزر موهای زائد خیلی سریع است
لیزر موهای زائد خیلی سریع است

لیزر موهای زائد مناطق کوچک تر تا 5 دقیقه طول می کشد. بخش های بزرگ تر (مانند پاهای شما) می توانند تا 20 طول بکشد که باز هم خیلی سریع است. فقط به خاطر داشته باشید که شما باید جلسات درمان با لیزر را تکمیل کنید ، به طوری که شامل یک چرخه کامل موها باشد. (حداقل شش جلسه با فاصله 4 تا 6 هفته) تا به نتایج دلخواه خود برسید.  

لیزرها تقریباً به هر نوع پوستی کار می کنند … در گذشته ، استفاده از لیزر موهای زائد برای پوست های خیلی تیره خطرناک بود. چرا که لیزر با هدف قرار دادن رنگدانه در فولیکول مو ، آنها را از بین می برد.   و لیزر های قدیمی تر ممکن بود برای پوست های تیره ایجاد هایپرپیگمنتاسیون کنند.  

اما امروزه با پیشرفت لیزرها که از تکنولوژی های بالایی برخوردار هستند ، لیزر از اپیدرم عبور می کند تا همه افراد باهر رنگ پوستی بتواند به طور ایمن و مؤثر درمان شود.  فقط کافی است اطمینان حاصل کنید که مرکزی  که در آنجا تحت درمان قرار می گیرید ، تجهیزات مناسب برای نوع پوست شما را دارد و موارد بهداشتی در آنجا رعایت می شود.  

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد و عمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با مرکز لیزر و زیبایی برکه تماس بگیرید. 

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

4.6 5 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments