بوتاکس صورت

تزریق بوتاکس و عوارض آن

 

در مورد پوتاکس بیشتر بدانیم

 

درد تزریق بوتاکس دقیقا مثل گاز مورچه است، این یک تزریق پروتئین است که توسط آن می توان چین و چروک لجوج، خطوط اخم، خطوط لبخند را کاهش داد و حذف کرد.

بوتاکس باعث تضعیف ماهیچه هایی میشود که باعث چین و چروک میشوند خطوط به طور چشمگیر محو نمی شوند در واقع نیاز به زمان دارد و باید مدتی صبر کنید.
عوامل خطر

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عوارض جانبی خاص وجود دارد، ناراحتی جزئی ناشی از سوزن تزریق ممکن است منجر به کبودی کوچک شود و حتی ممکن است منجربه افتادگی چشم شود.

اگر به درستی مورد استفاده قرار نگرفته و تزریق نشود می تواند نگاه های یخ زده ای را به همراه داشته و صورت را به صورت ماسک نشان دهد به عبارات دیگر خشکی دهان، مشکل در بلع و لبخند بر لب و گاهی اوقات ممکن است برسخنرانی نیز تاثیر گذارد.

 

باید دقت شود که اگر شخصی که تزریق می کند وارد نباشد ممکن است بیش از اندازه تزریق کرده و مایع به داخل کره چشم نفوذ کرده و منجر به لوچی چشم شود.

به همین دلایل همیشه باید جهت تزریق بوتاکس به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه فرمائید زیرا در حال حاضر در آرایشگاه ها و حتی گاهی پزشکان عمومی تزریق را انجام میدهند البته با هزینه کمتر تا برای مراجعین جذاب تر باشد ولی همیشه هزینه پائین دلیل بر رضایت نیست و باید به عواقب کار نیز توجه داشته باشید.

 

در کلینیک پوست و مو آلومینا با توجه به هزینه های مناسب و البته تحت نظر پزشک متخصص پوست و مو می توانید کیفیت را با دیگر کلینکیک ها مقایسه کنید.

دکتر مریم ابراهیم  اژدری متخصص پوست و مو

دکتر مریم اژدری ، متخصص  پوست و مو

دارای بورد تخصصی ز دانشگاه تهران

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments