مزایای لیزر الکساندریت نسبت به سایر لیزرها

نظر کارشناسان و متخصصین پوست درباره مزایای لیزر موهای زائد

یکی از تجربیات ناخوشایند زندگی، داشتن موی زائد است. تصور کنید به هر دلیلی نتوانسته اید موهای زائد زیر بغل خود را از بین ببرید و در یک مهمانی هم شرکت کرده باشید. احتمالا در آن زمان بطور ناخودآگاه احساس شرم، نا امیدی و کمبود اعتماد به نفس به شما دست خواهد داد. برای بسیاری از افراد، اصلاح یا اپیلاسیون موهای زائد جزء ضروریات محسوب می گردد. اما با پیدایش لیزر، تصور می شود در آینده ای نه چندان دور، بکارگیری روش های قدیمی از بین بردن موی زائد به خاطره ای تبدیل شوند. لیزر موهای زائد، گزینه مناسبی برای هر فرد با هر نوع پوست و مویی محسوب می شود و قطعا عوامل بسیاری در انتخاب این روش نقش دارد که از قبل باید مورد بررسی قرار بگیرند.

لیزر موهای زائد. این راه حلی است که این روزها بر سر زبان بسیاری از افراد و متخصصین پوست می آید. در سال های اخیر، این روش محبوبیت خاصی در بین افرادی که به دنبال حذف موهای زائد خود هستند، یافته است و از این رو مراکز و کلینیک های پوست را بر آن داشته تا نگاه ویژه ای به لیزر موهای زائد داشته باشند و خود را به تجهیزات و خدمات لیزر مجهز کنند. اما این محبوبیت مردم، تنها علت انتخاب کارشناسان و متخصصان حوزه پوست و مو نیست. لیزر موهای زائد به دلیل مزایا و برتری هایی که دارا ست، جزء موثرین ترین درمان از دید متخصصان تلقی می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تهران اسکین، با جمع بندی نظرات مختلف و متعدد کارشناسان، به یک نتیجه کلی رسیده است و آن را در قالب این مطلب در اختیار شما قرار داده تا بتوانید از لحاظ تخصصی و حرفه ای با مزایای لیزر موهای زائد آشنا شوید.

در ابتدا لازم به ذکر است که لیزر موهای زائد، یک روش یا یافته جدید نیست. در واقع، درمان لیزر موهای زائد از اواسط دهه 90 میلادی شکل گرفت. اما پیشرفت های تکنولوژی و تحقیقات مستمر در این زمینه، اثربخشی و امنیت لیزر را بیشتر از همیشه افزایش داد و این درمان را به جایگاهی که امروز قرار دارد، رسانده است.

در این روش، جهت از بین بردن موثرتر موهای زائد، لیزر، فولیکول هایی که موجب رشد مو می شوند را تخریب می کند. فولیکول های مو توسط نور لیزر با یک پالس مشخص و انرژی متمرکز مورد هدف قرار می گیرند. رنگ دانه موجود در فولیکول های مو، جذب نور لیزر شده و همین امر منجر به از بین رفتن مو می گردد. از آن جایی که فولیکول های مو دیگر قادر به ادامه رشد و حیات نیستند، در نهایت موجب حذف دائمی موهای زائد می شود.

لیزر موهای زائد، یک درمان تقریبا بدون درد است. اما ممکن است حین انجام این فرایند موجب ناراحتی شما شود که البته در مقایسه با وکس یا اپیلاسیون بسیار ناچیز است.

حال این شما و این مزایای لیزر موهای زائد از دید کارشناسان:

 

1- دائمی بودن

لیزر موهای زائد
دائمی بودن لیزر موهای زائد

اساسا این مورد، تنها دلیل محبوبیت لیزر محسوب می گردد. اینکه دیگر هیچوقت مجبور به اصلاح، وکس و اپیلاسیون موهای زائد خود نباشید، می تواند مزیت فوق العاده ای باشد. بدین ترتیب می توانید یک ماه، بدون کوچکترین نگرانی به سفرهای دریایی و ساحلی بروید. لازم به ذکر است که لیزر موهای زائد، یک روش نیمه دائمی است.

 

2- آسیب های اپیلاسیون را ندارد

لیزر موهای زائد در مردان
برتری لیزر موهای زائد به اپیلاسیون

با وجودی که همه ما به خوبی می دانیم که اپیلاسیون کمی دردناک است، اما رفتن به یک سالن زیبایی و انجام آن بسیار ساده و راحت است. اما باید بگوییم که اپیلاسیون آنقدرها هم که فکر می کنید خوب نیست. علیرغم دردی که حین انجام این کار متحمل می شوید، فولیکول های مو از پوست جدا می شوند و گاهی اوقات نیز به دلیل داغ بودن بیش از حد موم، سوختگی ایجاد می گردد. داشتن پوستی نرم و بدون مو، ارزش تجربه سوختگی درجه سوم را ندارد!

در لیزر موهای زائد، کدوم دستگاه کمترین درد رو داره؟!

 

3- سوزش ناشی از تیغ را ندارد

مزایای مهم لیزر موهای زائد که از آن بی اطلاعید!

سوزش ناشی از تیغ، بسیار وحشتناک و آزار دهنده است و برای همه ما بارها و بارها اتفاق افتاده است. هرچه موهای زائد ضخیم تر باشند، تیغ زدن آزار دهنده تر می شود و متاسفانه اثر آن قابل رویت است. این جوش های خارش دار قرمز اصلا ظاهر جذابی به شما نخواهند بخشید. پس یک تجدید نظر لازم است.

 

4- سریع بودن

لیزر موهای زائد

اگر بخواهید با استفاده از تیغ، موهای زائد خود را اصلاح کنید، مجبورید این کار را تا پایان عمر انجام دهید. قطعا هیچ کس هم دوست ندارد میزان زیادی از آب را برای این کار هدر دهد. اپیلاسیون موهای زائد نیز وقت گیر است و البته با وجود یک اپیلاسیون کار کم تجربه و تازه کار، وقت گیر تر نیز خواهد شد. در عوض، لیزر موی زائد بسیار سریع است و هر جلسه آن بین 10 تا 15 دقیقه زمان می برد. این بدان معناست که می توانید در زمان ناهار، از محل کارتان خارج شوید و سری به مرکز لیزر موهای زائد بزنید و همچنان زمان کافی برای یک خرید کوچک را نیز داشته باشید!

 

5- ایمنی و بی خطر بودن

لیزر موهای زائد باید توسط چه کسانی انجام شود؟

مهم ترین موضوع در خصوص لیزر موهای زائد این است که فرآیند آن توسط متخصصین و افراد حرفه ای انجام می شود. لیزر مو، یک روش بسیار جدی است که با تجهیزات ایمنی و ابزار آلات ماشینی سر و کار دارد. بنابراین، تنها افراد واجد شرایط می توانند این کار را انجام دهند.

 

نتیجه گیری

لیزر موهای زائد
کاهش دائمی موهای زائد با لیزر موهای زائد

آیا به دنبال یک روش بی عیب و نقص، بدون درد، ارزان قیمت تر و بدون عارضه و پیامد هستید؟ آیا راحتی و آسایش مکانی که فرایند حذف موی زائد را انجام می دهد برای تان اهمیت دارد؟ آیا به دنبال سریع ترین و جدید ترین تکنولوژی هستید؟ و…

بسیاری از این خواسته های شما توسط لیزر موهای زائد برآورده می گردد. حقیقت این است که بسیاری از افراد وقت خود را صرف تلاش برای تحقیق درباره لیزر نمی کنند. به همین خاطر اغلب این مزایا در قالب یک راز برای شان نهفته باقی می ماند. سعی کنید پیش از سپردن موهای زائد خود به دست تیغ یا موم و سایر روش ها، بیشتر تحقیق کنید.

افرادی که درمان لیزر موهای زائد را انجام داده اند بیان می کنند که به طور قطع لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش هایی بوده است که تاکنون به کار برده اند.

این واقعیت را نیز باید در نظر بگیرید که همه مراکز یکسان نیستند و بسیاری به از آن ها اصول و استانداردهای لیزر موهای زائد را رعایت نمی کنند و موجب ایجاد عوارض جانبی گاها جبران ناپذیری می شوند. از این رو اکیدا توصیه می کنیم که در انتخاب مرکز لیزر موهای زائد خود نهایت دقت و وسواس را داشته باشید. در آخر پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال یک مرکز لیزر خوب هستید، به فهرست مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر کشور نیز سری بزنید.

 

شاد و زیبا باشید.

 

 تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع خارجی برای مطالعه بیشتر

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments