لیفت پلک بدون جراحی

لیفت پلک بدون جراحی | لیفت پلک با بوتاکس | پلاسماتراپی |کربوکسی تراپی

لیفت پلک بدون جراحی

لیفت پلک بدون جراحی

امروزه جراحی های زیبایی محبوبیت چشم گیری میان افراد پیدا کرده است و این مسئله به خاطر اثرات دائمی عمل های زیبایی است. هر عیب و ایرادی که در چهره ی شما وجود داشته باشد ، به راحتی با جراحی های زیبایی قابل رفع است.لیفت پلک بدون جراحی

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شاید شما هم با خودتان بگویید که فلان بازیگر مطرح یا فرد مشهور، چه چهره ی زیبایی دارد اما غافلگیر خواهید شد اگر بدانید که بیشتر این بازیگران ، عمل های زیبایی انجام می دهند!!لیفت پلک بدون جراحی

لیفت پلک بدون جراحی
لیفت پلک بدون جراحی

اما تکلیف آن دسته از دوستانی که از انجام هرگونه عمل جراحی وحشت دارند ، چه می شود ؟! آیا راهی وجود که آن ها نیز بتوانند به ظاهر دلخواه خود دست پیدا کنند؟!لیفت پلک بدون جراحی

واقعیت این است که هر چه سن انسان بالاتر می رود ، علائم و نشانه های پیری بیشتر بر روی چهره ی فرد نمایان می شوند.اولین جایی که در معرض خطر است ، چشم ها می باشند.لیفت پلک بدون جراحی

پوست پلک ها بسیار نازک و حساس است و کوچک ترین عامل خارجی موجب افتادگی آن ها می شود. در گذشته تنها راه چاره ای که برای رفع این معضل وجود داشت ، جراحی بلفاروپلاستی پلک بود. اما امروزه با ظهور متدهای غیر جراحی ، انقلابی عظیم در صنعت زیبایی به وجود آمده است.لیفت پلک بدون جراحی

در این مطلب تصمیم داریم به انواع روش هایی که برای لیفت پلک بدون جراحی وجود دارد ، بپردازیم. با ما همراه باشید.لیفت پلک بدون جراحی

درمان افتادگی پلک بدون جراحی

همان گونه که گفتیم افتادگی پلک ها می تواند موجب کوچک شدن چشم ها و هم چنین حالت خسته و پژمرده در ظاهر فرد شود. اما روش هایی وجود دارد که می توان با استفاده از آن ها به راحتی پلک ها را بالا برده و بهبود چشم گیری در ظاهر آن ها به وجود آورد.

پلاسماتراپی چیست و برای چه استفاده می شود؟!

گاز پلاسما امروزه مصارف پزشکی فراوانی دارد که شاید مهم ترین آن ها در رفع افتادگی پلک و پف زیر چشم باشد!

پزشک شما از طریق تزریق این گاز ، تلاش می کند که چربی های موجود در پلک را از بین برده و آن ها را بالا ببرد.روش کاری پلاسما تراپی به صورت تصعید ( تبدیل جامد به گاز) خواهد بود.

پلاسماتراپی چیست و برای چه استفاده می شود؟!
پلاسماتراپی چیست و برای چه استفاده می شود؟!

مزایای روش پلاسماتراپی در این است که نیازی به هیچ گونه بیهوشی عمومی نخواهد داشت و عوارض جانبی ناشی از این عملیات نیز بسیار ناچیز است. بیمار می تواند در همان روز به منزل خود بازگشته و پس از خوابیدن ورم ، نتایج حاصل از پلاسماتراپی را روی چشمان خود مشاهده کند.

دستگاهی که برای انجام این روش به کار می رود ، پلکسر نامیده می شود.

هزینه پلکسر پلک | هزینه پلاسماتراپی

سوالی که در این میان مطرح می شود که هزینه پلکسر پلک چه قدر است ؟!

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قطعا هزینه های ناشی از این عمل به نسبت جراحی بلفاروپلاستی بسیار کمتر و به صرفه تر است. در واقع گرچه اثرات ناشی از پلاسماتراپی دوام کمتری دارد اما دو مزیت اصلی خواهد داشت :

  • هزینه ی بسیار کمتری دارد
  • عوارض جانبی آن ناچیز است
هزینه پلکسر پلک | هزینه پلاسماتراپی
هزینه پلکسر پلک | هزینه پلاسماتراپی

با تمام این تفاصیل باید عنوان کنیم که هزینه های مربوط به پلکسر تا حد زیادی به شدت افتادگی پلک برمی گردد.هرچه نیاز شما بیشتر باشد ، طبیعی است که هزینه ها نیز افزایش پیدا خواهند کرد.

بهترین مرکز لیفت پلک در تهران

مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن پزشکان و جراحان متخصص افتخار دارد که کلیه خدمات لیفت پلک بدون جراحی را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

هزینه لیفت پلک

هزینه لیفت پلک بستگی زیادی به متدی دارد که انتخاب می کنید. به خاطر داشته باشید که روش های متنوعی در پیش روی شماست و با توجه به نیاز شما یکی از این روش ها توصیه می شود.

اما شاید بتوان لیفت پلک با نخ ، لیفت پلک با بوتاکس و هم چنین پلاسماتراپی را به عنوان بهترین روش هایی که جهت لیفت پلک بدون جراحی به کار می روند ، معرفی کرد.

جهت اطلاع از تعرفه قیمت های هر کدام از خدمات زیر می توانید اینجا را کلیک کنید

درمان افتادگی پلک خانگی

متاسفانه روش های غیر اصولی برای درمان افتادگی پلک به شدت رواج پیدا کرده است. وب سایت هایی که مطالب عمومی انتشار می دهند ، سردمدار چنین اتفاقاتی می باشند. کافیست جستجوی کوتاهی راجع به هرگونه مشکل پزشکی داشته باشید و آن وقت با خیل عظیم درمان های خانگی مواجه خواهید شد که عموما اثر گذاری درستی هم ندارند.

درمان افتادگی پلک خانگی
درمان افتادگی پلک خانگی

طبیعی است که در چنین شرایطی درمان های خانگی زیادی هم برای افتادگی پلک وجود داشته باشد. اما آیا شما تا به حال با فردی برخورد کرده اید که یک بار هم شده از انجام این درمان ها نتیجه ای گرفته باشد ؟!

در این بازار مکاره ، متاسفانه چیزی که فراموش شده ، درمان های علمی و اصولی است. همان گونه که در این مقاله ذکر کردیم ، روش ها متنوعی برای رفع افتادگی پلک ها وجود دارد که به نسبت هزینه های پایینی هم دارند.

به همین خاطر توصیه می کنیم که به جای هدر دادن وقت خود، به این گونه درمان ها روی بیاورید.

در ادامه به دیگر روش های درمانی می پردازیم !!

برداشتن پف چشم بدون جراحی

علاوه بر افتادگی پلک ها ، داشتن پف زیر و بالای چشم نیز از معضلاتیست که برای افراد رخ می دهد. با این تفاوت که بالا رفتن سن ، فاکتور خیلی مهمی به حساب نمی آید.

حتی جوانان نیز ممکن است به شکلی مادرزادی با پف چشم درگیر باشند. اما بهترین شیوه ی درمان این معضل چیست ؟

برداشتن پف چشم بدون جراحی
برداشتن پف چشم بدون جراحی

روش کربوکسی تراپی یکی از بهترین متدهایی است که خصوصا برای رفع پف چشم به کار می رود.

در این روش از گاز CO2 استفاده می شود. گاز دی اکسید کربن کمک می کند که جریان خون در اطراف چشم بیشتر شده و در نتیجه اکسیژن بیشتری به آن ناحیه برسد. در نتیجه پس از مدتی سیاهی و پف دور چشم برطرف خواهد شد!!

جهت مطالعه ی بیشتر می توانید مقاله ی کربوکسی تراپی را مطالعه کنید !

درمان افتادگی پلک با نخ | بهترین دکتر لیفت پلک با نخ در تهران

هر وقت که صحبت از کشیدن پلک ها می شود ، به یاد صحنه ای از فیلم “ تعطیلات آقای بین” می افتم که مستربین معروف ، تلاش می کرد با گذاشتن چوب کبریت در دو طرف چشم خود ، جلوی بستن شدن و خوابیدن خود را بگیرد.

اما واقعیت این است که هر چه این متد خنده دار باشد اما برخی مواقع جوابگو است.لیفت پلک با نخ از روش هایی است که امروزه به خوبی برای رفع معضل افتادگی پلک ها به کار می رود.

در این روش از نخ های مخصوصی استفاده می شود که پلک ها را بالا کشیده و در نتیجه ظاهر چشم ها را بهبود ببخشد.

جهت مطالعه ی بیشتر می توانید مقاله ی لیفت پلک با نخ را بررسی کنید.

پیروزکام باشید.

محقق و گردآورنده : ندا ناصری

پزشکان و متخصصان پوست و موی تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments