درمان افتادگی پلک با بوتاکس

درمان افتادگی پلک با بوتاکس : بهترین روش لیفت پلک غیر جراحی +فیلم

درمان افتادگی پلک با بوتاکس

درمان افتادگی پلک با بوتاکس

اگر از دست افتادگی پلک ها، کیسه های زیر چشم یا چروک هایی که اطراف آن به وجود می آیند، خسته شده اید، احتمالا بهترین راهکار شما برای درمان آن ، استفاده از درمان های تزریقی مثل تزریق بوتاکس یا جراحی بلفاروپلاستی باشد. به این ترتیب می توانید ظاهری جذاب تر و جوان تر برای چشم هایتان به ارمغان بیاورید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همان گونه که سن شما بالاتر می رود، پوست بدن شروع به شل شدن و افتادگی می کند و انعطاف پذیری خود را از دست خواهد داد اما این اثر روی صورت و به خصوص اطراف چشم ها، خیلی خیلی بیشتر است.

درمان افتادگی پلک با بوتاکس
درمان افتادگی پلک با بوتاکس

موارد رفع افتادگی پلک با بوتاکس

درمان هایی که برای افتادگی پلک به کار می رود، عموما روی تغییرات آناتومی چهره تمرکز دارند که منجر به بروز این افتادگی شده اند.

گرچه بیشتر مواقع افتادگی پلک روی زیبایی ظاهر افراد اثر منفی می گذارد، اما برخی مواقع ممکن است مشکلاتی برای بینایی افراد نیز درست کنند.

تغییرات ناشی از پیری که منجر به بروز دایره های سیاه، کیسه های زیر چشم و افتادگی پلک می شود، شامل موارد زیر است:

  • پوست اضافه که منجر به بروز چین و چروک ها و کیسه های زیر چشم می شود
  • تجمع بافت های چربی که ممکن است موجب پف کردن پلک پایین یا بالا شود.
  • گود افتادگی زیر چشم که در نهایت به دایره های سیاهی اطراف چشم تبدیل می شود
  • بروز پتوسیس (پتوسیس ضعف عضلاتی است که چشم ها را باز نگه می دارند)
  • رد اشک که به مرور زمان پر رنگ تر و مشخص تر می شوند
درمان افتادگی پلک با بوتاکس
درمان افتادگی پلک با بوتاکس

درمان افتادگی پلک با بوتاکس

در حال حاضر مردان و زنان زیادی برای درمان افتادگی پلک اقدام می کنند و همین مسئله باعث شده که علاوه بر درمان های مبتنی بر جراحی مثل بلفاروپلاستی، درمان های غیر جراحی دیگری نیز به کار روند. یکی از مهم ترین راهکارهای رفع افتادگی پلک با بوتاکس است. اگر نمی دانید به جز جراحی بلفاروپلاستی ، چه آپشن های دیگری دارید توصیه می کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید.

بهترین تخفیف بوتاکس و ژل مرغوبدر مرکز شریعتی تهران

لیفت پلک بدون جراحی

تزریق موادی که حاوی سم بوتولینوم هستند ( مثل بوتاکس و دیسپورت) یا تزریق فیلرهای هیالورونیک اسید (مثل ژوویدرم و اسکالپترا) می تواند پوست پلک را سفت تر کرده و به این ترتیب چین و چروک ها را نرم تر کند. علاوه بر این با سفت شدن پوست پشت پلک، افتادگی آن ها تا حد زیادی بهبود پیدا می کند.

لیفت پلک بدون جراحی
لیفت پلک بدون جراحی

لازم به ذکر است که این دسته از محصولات، تکنیک کاملا متفاوتی برای رفع و درمان افتادگی پلک دارند و اصولاً نمی توان آن ها را با درمان های جراحی مثل بلفاروپلاستی مقایسه کرد.

بوتاکس و دیسپورت عضلات موجود در اطراف چشم را تعضیف می کنند و به این ترتیب مانع از حرکت آن ها خواهند شد. در نهایت بوتاکس با رفع افتادگی پلک باعث می شود تا ظاهر جوان تر و زیباتری داشته باشید.

 

فیلرهای پوستی نیز باعث می شوند تا گودی و عمق زیر چشم برطرف شده و سیاهی آن نیز تا حد زیادی برطرف شود( در حقیقت فیلرها به خاطر دارا بودن ژل هیالورونیک اسید، می توانند میزان آبرسانی به ناحیه ی زیر چشم را بیشتر کرده و به این ترتیب جریان خون نیز به این نواحی بیشتر شود)

درمان افتادگی پلک با بوتاکس

یکی از پزشکان مرکز زیبایی برکه درباره تزریق فیلر چنین به ما گفت :

“من همیشه برای پلک پایینی از تزریق فیلر استفاده می کنم و معمولا گودی و سیاهی زیر چشم را برطرف می کند. اما باید بگویم که همیشه هم جوابگو نیست و خیلی مواقع منجر به کبودی و آبی شدن زیر چشم می شود”

هم تزریق بوتاکس و هم تزریق فیلر برای رفع افتادگی پلک اثرگذاری خیلی خوبی دارند اما به هر حال باید مزایا و مضرات هر کدام را بررسی کنید.

پزشکان ما در مرکز برکه توصیه می کنند اگر نمی خواهید عمل جراحی لیفت پلک را انجام دهید و می خواهید از درمان های غیر جراحی استفاده کنید، از هر دو روش (تزریق بوتاکس و فیلر) استفاده کنید. چرا که هر کدام از این دو محصول، مشکلات متفاوتی را درمان می کنند و ترکیب آن دو می تواند مزایا و منافع زیادی برای شما داشته باشد.

لیفت پلک با جراحی

روش های جراحی اصولاً برای این طراحی شده اند تا مشکلات ساختاری اطراف پلک ها را درمان کنند. مثل چین های پنجه کلاغی عمیق یا افتادگی شدید پلک ها!

جراحی پلک که با نام بلفاروپلاستی نیز شناخته می شود ، می تواند پوست و چربی اضافه را از بالای پلک ها برداشته و به این ترتیب پوست را سفت تر کند.

درمان افتادگی پلک با بوتاکس

لیفت پلک با جراحی
لیفت پلک با جراحی

اگر بیمار پوست اضافی داشته باشد، جراح می تواند مقدار کمی از آن را بردارد. اما نکته ی مهمی که باید بدانید این است که برداشتن پوست اضافه به طور کلی مشکل اصلی برطرف نمی کند و فقط بخشی از معضل را رفع می کند.

بیمارانی که می خواهند نتیجه ی خیلی بهتری از جراحی خود بگیرند، باید به عمق بیشتری نفود کرده و اصل چربی ها و کیسه های زیر چشم را درمان کنند.

برای رفع گودی زیر چشم و کیسه های زیر آن ، جراح معمولاً به جای این که چربی ها را بردارد، آن ها را جا به جا خواهد کرد. در حقیقت با برداشتن چربی های یک نقطه و تزریق آن در نواحی گود افتاده، می توان هم زمان دو مشکل را حل کرد.

این درمان هم دایره های سیاه چشم را بهتر می کند و هم بهتر از تزریق فیلر، می تواند گودی زیر چشم را درمان کند. اما جرحی ان سخت تر خواهد بود.

سخن آخر

در نهایت این که اگر از ظاهر چشم های خود راضی نیستید و افتادگی پلک ها نیز روی چشم تان فشار وارد می کند، بهترین کار این است که به سراغ یک متخصص زیبایی بروید و نظر او را جویا شوید.

درمان افتادگی پلک با بوتاکس

یک پزشک خوب در قدم اول، شرایط بیمار را بررسی کرده و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب خواهد کرد. ممکن است لازم باشد برای رفع افتادگی پلک با بوتاکس اقدام کنید و یا حتی خودتان را زیر تیغ جراح بسپارید. در نهایت همه چیز به نظر شما و البته پزشکتان بستگی دارد.

مرکز زیبایی شریعتی در تهران افتخار دارد که یکی از بهترین جراحان پلک را به شما عزیزان معرفی کند. علاوه بر این پزشکان زیادی در این مرکز حضور دارند که روش های غیر جراحی لیفت پلک را به شما ارائه کنند. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع مقاله


اولین و بهترین وبسایت تخصصی بوتاکس در ایران

وبسایت تخصصی آدیا اولین وبسایت تخصصی بوتاکس در ایران است که به تمامی سوالات شما عزیزان درباره بوتاکس پاسخ های بسیار جامعی داده. جواب تک تک سوالات خود را میتوانید از پزشکان جویا شوید. کافی ست سری به این وبسایت بزنید تا با دنیایی شگفتانه از انواع مقالات علمی به زبان ساده مواجه شوید:

سوالات متداول بوتاکس، دیسپورت، مسپورت، نورونوکس، زئومین، کانادایی، چینی…

مقدار واحد تزریق بوتاکس برای رفع افتادگی پلک

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments