هزینه کربوکسی تراپی

هزینه کربوکسی تراپی برای رفع گودی و سیاهی دور چشم

کربوکسی تراپی برای رفع گودی و سیاهی دور چشم

کربوکسی تراپی به الاستیسیته ی پوست کمک کرده،گردش خون را بهبود بخشیده ، بازتولید  کلاژن ها را تقویت کرده و ظاهر چین های دور چشم و گودی دور چشم را بهتر ساخته و هم چنین چربی های ذخیره شده روی سطح پوست را از بین می برد

 

کلینیک زیبایی و لیزر برکه افتخار دارد که کلیه خدمات زیبایی از جمله مزوتراپی ، کربوکسی تراپی ، لیفت ،بوتاکس و … را با بهترین و مناسب ترین قیمت به شما ارائه دهد.جهت مشاهده تعرفه ها و هزینه های هرکدام از خدمات این مجموعه می توانید اینجا را کلیک کنید.

کربوکسی تراپی دور چشم

کربوکسی تراپی به استفاده از گاز دی اکسید کربن [CO2] برای مصارف درمانی و جراحی اشاره دارد. کربوکسی تراپی اولین بار در فرانسه سال 1932 برای درمان بیماران مبتلا به بیماری انسدادی شریانی محیطی انجام  شد. در آمریکای جنوبی و اروپا، درمان با دی اکسید کربن برای درمان خطوط ناشی از چاق و لاغر شدن ، سلولیت و زخم های هایپرتروفی انجام شد که نتایج بسیار قابل قبولی با خو به همراه داشت .(هزینه کربوکسی تراپی )

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عوارض کربوکسی تراپی دور چشم

 

مطالعات نشان داده است که کربوکسی تراپی باعث بهبود الاستیسیته ی پوست، بهبود گردش خون، ترمیم کلاژن، ترمیم ظاهر خطوط ناشی از چاق و لاغر شدن  و چین و چروک ها می شود  و همچنین  ذخایر چربی موجود روی پوست را از بین می برد. دی اکسید کربن جزئی از طبیعت است. ما اکسیژن را تنفس کرده و دی اکسید کربن را بیرون می دهیم. گیاهان دی اکسید کربن را مصرف می کنند و به ما اکسیژن مورد نیاز را می دهند . هیچ خطر شناخته شده ای در ارتباط با کربوکسی تراپی وجود ندارد. تزریق دی اکسید کربن سالهاست که برای استفاده در جراحی های آندوسکوپی شکم جهت لایه برداری استفاده شده است.

هزینه کربوکسی تراپی
هزینه کربوکسی تراپی

 

رفع تیرگی و گودی دور چشم با کربوکسی

کربوکسی تراپی  به طور چشمگیری می تواند ظاهر دایره های سیاه زیر چشم را بهبود بخشد. گرچه بعضی اوقات این عارضه پوستی ناشی از رنگدانه های تیره یا گودی های توخالی زیر پلک های زیرین است، بیشتر دایره های سیاه زیر چشم ناشی از گردش خون ضعیف زیر پلک های پایینی ایجاد می شود. تزریق مقدار کمی گاز دی اکسید کربن در زیر پوست پلک پایینی، گردش خون را افزایش یافته و دایره های سیاه زیر چشم را به طور قابل توجهی بهبود می دهد. این شیوه درمانی تنها پنج دقیقه طول می کشد و تقریبا بی درد و بدون ریسک است. برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب از این شیوه درمانی بهتر است 4 الی 6 جلسه درمانی داشته باشید .کلینیک زیبایی برکه خدمات کربوکسی تراپی را برای شما عزیزان ارائه می کند.برای اخذ نوبت از این مرکز می توانید اینجا را کلیک کنید.

 

 

آیا کربوکسی تراپی ضرر و زیانی دارد؟

کربوکسی تراپی یک روش درمانی است که کمترین میزان آسیب و عوارض جانبی را دارد.. تزریق گاز CO2 به هیچ وجه برای بدن مضر نیست چرا که جزئی طبیعی از خود بدن است و بدن ما به طور روزانه آن را تولید می کند. بدن ما تمام چیزهایی که برای از بین بردن این گاز در طول چند دقیقه نیاز است را در خود دارد. اگرچه  اثرات بصری فوری تزریق گاز ممکن است مهم باشد، اما تقریبا 100 درصد بیماران هنگامی که مطب پزشک را ترک می کنند ، هیچ گونه عوارض جانبی ظاهری را در خود مشاهده نمی کنند.(هزینه کربوکسی تراپی )

 

تمام کرم هایی که تضمین می کنند از شر پف زیر چشم خلاص می شوید را فراموش کنید. این روش درمانی می تواند به خوبی پف زیر چشم شما را نیز کاهش داده و ظاهر خسته و پژمرده شما را به طرز قابل توجهی بهبود بخشد

افراد زیادی هستند که به جای صرف پول های فراوان برای خرید کرم های بی خاصیت دور چشم ، ترجیح می دهند تا از این روش تزریقی استفاده کنند و جریان خون را در بالا و پایین چشم بهبود بخشیده و هم چنین تیرگی دور چشم را کمتر کنند.

خب باید به این دسته از افراد تبریک گفت ، چرا که روش بسیار درستی را امتحان می کنند

کلینیک زیبایی برکه تزریق کربوکسی تراپی را توسط بهترین متخصصین پوست و زیبایی انجام می دهد.جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت می توانید اینجا را کلیک کنید.

با احتیاط های مضاعفی که در کلینیک برکه انجام می شود ؛ نیازی به هیچ گونه عملیات های ترمیمی جایگزین وجود ندارد.این روش حتی ریشه لکه های پوستی را هدف قرار نمی دهد.خیلی از بیمارانی که به مطب ما مراجعه می کنند ، به شدت تحت تاثیر اثرات مثبت این روش درمانی قرار می گیرند.با یک جلسه درمانی می توانید اثرات مثبت آن را در مقایسه با دیگر روش های درمانی از جمله کرم های دور چشم ببینید

 

نحوه انجام این شیوه درمانی به این صورت است :

کربن دی اکسید به طور طبیعی در سلول های ما تولید می شود و خون آن را حمل می کند.تزریق دی اکسید کربن ،نواحی دور چشم را هدف قرار داده و این مسئله را ایجاد می کند که آن ناحیه به اکسیژن بیشتری نیاز دارد که در نتیجه جریان خون به آن سمت هدایت شده و اکسیژن بیشتری به آن می رساند.(هزینه کربوکسی تراپی )

اما این استراتژی بر طبق این تئوری است که می گوید تیرگی دور چشم به خاطر جریان خون ضعیف است اما بهتر است بدانید که همیشه این مسئله موجب گودی و تیرگی دور چشم نمی شود.بیشتر اوقات، این تیرگی های دور چشم به خاطر این است که پوست دور چشم نازک شده و همین مسئله موجب می شود که عروق خونی تیره اطراف آن بیشتر نمایان شوند.(هزینه کربوکسی تراپی )

یک مطالعه منتشر شده در بخش پژوهش و فناوری پوست در سال 2015 نشان داد که جریان خون در ناحیه اطراف چشم آن دسته از افرادی که تیرگی دور چشم دارند  و افرادی که این تیرگی ها را ندارند  متفاوت است .

هزینه کربوکسی تراپی

هزینه کربوکسی تراپی به تعداد جلسات و وخامت گودی دور چشم بستگی دارد.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه این روش درمانی با مرکز زیبایی برکه تماس بگیرید

 

مراکز درمانی

بیشتر بدانید

مترجم و محقق : ندا ناصری

 

 

4.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
محمد محمدیان
محمد محمدیان
3 years ago

سلام همین پنج دقیقه هزینه ش چقدر میشه ؟؟؟؟؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin

سلام دوست عزیز
از طریق منو تماس با مراکز، لطفا با یکی از مراکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.