دستگاه لیزر موهای زائد شیراز

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد شیراز

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد شیراز

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

این روزها لیزر موهای زائد چه در مردان و چه در زنان به یکی از پرطرفدارترین شیوه های نوین رفع موهای ناخواسته تبدیل شده است.سوالات زیادی در خصوص انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد و قابل اعتمادترین کلینیک و مرکز لیزر مو برای همه پیش آمده است. امروز با ما همراه باشید تا پیشرو ترین دستگاه لیزر موهای زائد شیراز را به شما معرفی کنیم…

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد شیراز کدام است؟

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد یعنی آیس سوپرانو پلاتینیوم هم اکنون در بهترین کلینیک لیزر شیراز موجود می باشد. این دستگاه کارآمدترین و مطمئن ترین دستگاه با تکنولوژی روز دنیا برای رفع موهای زائد است و ترکیبی است از 3 طول موج لیزر که یک راه نوآورانه محسوب می شود .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر Soprano ICE ساخت کشور آمریکا  بوده و جدیدترین محصول شرکت Alma Lasers است.نسخه ی پلاتینی این دستگاه سه طول موج را در داخل یک  هندپیس( دسته ی جدید) قرار داده   که به وسیله ی آن همزمان سطح های مختلف از بافت و همچنین ساختار های فیزیکی و آناتومی فولیکول های مو را هدف قرار می دهد.

این سه طول موج عبارتند از : دایود 810 نانومتر ، الکس 755 نانومتر . ان دیاگ 1064 نانومتر.

طول موج 755 نانومتر الکس  برای فولیکول مو و همچنین موهای سطحی در نواحی مختلف بدن مناسب بوده و این ها را مورد هدف قرار میدهد. نظیر موهای ابرو بپشت لب

طول موج کلاسیک یا طول موج 810 نانومتر دایود موجب نفوذ عمیق به فولیکول مو شده و با قدرت بالا موجب ریزش مو های زائد می شود. این طول موج دارای سطح جذب ملانین بوده برای  لیزر درمانی بر روی پاها ،گونه ها و ریش ها گزینه ایی  ایده آل می باشد.

طول موج 1064 نانومتر ان دیاگ  ملانین کمتری را جذب کرده ولی عمیق ترین نفوذ  را بر روی فولیکول های مو دارد.لیزر ان دیاگ به طور موثر در بسیاری از افراد ازجمله افرادی که پوست برنزه و تیره دارند مورد استفاده قرار می گیرد .

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
جلسه ی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

ویژگی و مزایای دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو  آیس پلاتینیوم

در بسیاری از کلینیک های پوست، مو و زیبایی  همانند شهر شیراز از دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم  که حرف اول را می زند  استفاده میکنند و نسبت به سایر دستگاه های قدیمی طرفدار و محبوبیت بیش تری دارد و جدیدترین تکنولوژی در حیطه ی لیزر موهای زاید می باشد.موارد و ویژگی هایی است که این دستگاه را نسبت به سایر دستگاه های موجود متمایز کرده عبارتند از :

  • اختلاط سه دسته موج برای پوشش بهتر و بهینه ی طیف  درمانی 
  • بدون درد (خنک نگه داشتن پوست برای مدت طولانی تر)
  • قابل اطمینان از لحاظ امنیت جانی و سلامتی فرد (کار گیری جنبه های ایمنی گوناگون بر روی دستگاه برای حفاظت بیمار و پزشک)
  • قابل استفاده بر روی انواع  گونه های پوستی، حتی پوست های  تیره و برنزه (قابلیت جذب مناسب توسط رنگدانه ها)

تکنولوژی پیشرفته آیس پوست را هنگام عملیات برای زمان طولانی تری خنک نگه می داردو ریسک سوختن را پایین می آورد این دستگاه فوق العاده  نتیجه ی یک راه حل پیشرفته  برای حذف موهای زاید میباشد.

از این دستگاه علاوه بر حذف موهای زائد تاثیر شگرفی روی از بین بردن موهای زیر پوستی دارد و همچنین برای بهبود الاستیسیته ی پوست ( سفت کردن پوست) ، درمان آکنه و لطافت بخشی بعد از انجام لیزر استفاده می شود.

مشخصات فنی دستگاه لیزر موهای زائد آیس سوپرانو پلاتینیوم
مشخصات فنی دستگاه لیزر موهای زائد آیس سوپرانو پلاتینیوم

فرایند کار با دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو پلاتینیوم

یکی از بزرگترین تفاوت کار با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم در کلینیک های زیبایی با دیگر دستگاه ها درمورد زمان اصلاح ناحیه ی  که قرار است تحت درمان قرار بگیرد است. به عنوان مثال در کلینیک های مختلف و دیگر دستگاه ها متخصصین قبل از عمل لیزر از شما می خواهند بخش مربوطه را با تیغ اصلاح کنید درصورتی که برای کار و لیزر با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم از شما می خواهند روز قبل از عمل لیزر بخش مربوطه را اصلاح کنید تا پوست زمان کافی برای بازیابی و جلوگیری از مشکلاتی مثل سوزش یا سایر موارد را داشته باشد.

محلی که قرار است توسط دستگاه لیزر شود از مو تمیز شده و سپس آن بخش توسط مدادی سفید علامت گذاری می شود. در قسمت های بزرگ بدن مثل دست ها و پاها اندازه گیری ها انجام می شود و اعداد با توجه به اندازه ی ناحیه ی مورد نظر و میزان رشد مو در آن بخش مشخص می شود. پزشک و متخصص پوست  و همینطور تکنسین دستگاه ( اپراتور) آگاه به تنظیم دستگاه لیزر  به منظور رسیدن به بهترین نتیجه است.

بعد از اندازه گیری، ژل مخصوص برای لیزر بر روی نقطه مورد نظر زده می شود. این نوع ژل ها  حس خنکی را روی ناحیه مورد نظر به فرد القا کرده و باعث راحت تر حرکت کردن سر دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم ( هندپیس)  بر روی پوست می شود.

درحالی که لیزر بر روی فولیکول های تابش دارد. این ژل به سرعت بخشیدن فرایند لیزر کمک می کند و درحالی که گرمای لیزر به پوست برخورد می کند، حس خنکی ای را به آن منطقه القا می کند که مراجعه کننده درد و یا سوزشی را حس نمی کند. در صورت تابش اشعه ی لیزر موهای زائد بر پوست، احساس گرمای بسیار ناچیزی را حس می کنید که اصلا آزار دهنده نیست.

در قسمت پشتی پاها میزان تنظیم دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم را افزایش می دهند اما همچنان گرما احساس نمی شود. این گرما مثل قرار دادن کمپرس آب گرم بر روی نقطه ی مورد نظر است؛ چیزی جز این نیست. همانطور که در بطن مقاله اشاره شد، دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم مناسب ترین و اثرگذار ترین روش برای رفع موهای زائد بدن برای آقایان و خانوم ها می باشد.متخصصین و کلینیک هایی که سوپرانو آیس پلاتینیوم را دارند، بهترین پکیج به همراه مشاوره ی رایگان را به مراجعه کنندگان بر اساس نیاز و محلی که قصد لیزر کردن را دارند، ارایه می دهند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد : آیس سوپرانو پلاتینیوم
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد : آیس سوپرانو پلاتینیوم

کدام مراکز در شیراز از دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم استفاده میکنند؟

خلاص شدن از شر موهای زائد بدن باعث به وجود آوردن حس آرامش درونی و احساسی در فرد شود به خصوص اگر این موهای زائد در بخش هایی از بدن باشند که بسیار در معرض دید باشند که از آن جمله میتوان به صورت و گردن اشاره کرد. برای خلاص شدن از  شر موهای زائد به بهترین و مدرن ترین کلینیک پوست و زیبایی در شیراز ،  که از حرفه ای ترین و بهترین متخصصین و  تکنسین ها با به روزترین نسل دستگاه لیزر موهای زائد یعنی دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم استفاده میکنند مراجعه کنید. برای رهایی از این معضل هرچه سریع تر اقدام کنید…

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که ویژگی های یک کلینیک یا مرکز لیزر موهای زائد خوب چیست؟

  1. پزشکان با تجربه و اپراتورهای آموزش دیده
  2. قدمت و میزان سال هایی که آن کلینیک در این کسب و کار فعال بوده
  3. کیفیت تجهیزات و دستگاه لیزر موهای زائد
  4. توانایی درمانی تمامی رنج رنگی پوست ها
  5. مکانی خوشایند و آرامش بخش
  6. قیمت گذاری دقیق تمام روندهای درمانی
بهترین کلینیک لیزر موهای زائد
بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

عوارض دستگاه لیزر موهای زائد سوپرانو پلاتینیوم

پوست برخی از مراجعه کنندگان بعد از لیزر ممکن است قرمز شود و یا احساس خارش و سوزش و سوزن سوزن شدن یک عارضه ی طبیعی تلقی می شود. این موارد معمولا بین چند ساعت تا چند روز بعد از اتمام جلسه ی درمانی بر طرف می شود. در برخی موارد نادر ممکن است فرد دچار تاول های ریز شود که باید از  بودن در معرض نور مستقیم خورشید اجتناب کنند. در بعضی افراد ممکن است باعث هایپر پیگمنتیشن ( تیره شدن) و هایپوپیگمنتیشن ( روشن شدن) پوست شود. اما به طور کلی مراجعه کنندگان هیچ  عارضه جانبی خاصی را تا به حال تجربه نکرده اند.

امیدوارم این مطلب  کمکی به شما همراهان همیشگی ما کرده باشد.اوقات خوش!

دستگاه لیزر موهای زائد شیراز
دستگاه لیزر موهای زائد شیراز

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments