لیزر مو برای مردان

لیزر مو برای مردان | مرکز لیزر ویژه آقایان | رفع موهای زائد بدن آقایان

لیزر مو برای مردان

لیزر مو برای مردان

شاید به نظر خنده دار بیاید نه؟ خیلی از آقایان هستند که وقتی از لیزر کردن موهای زائد با آنها صحبت می کنید پوزخندی می زنند و بی اعتنا مانند یک شوخی با آن برخورد می کنند. مقاومت آقاین در برابر لیزر موهای زائد فققط مختص مردان ایرانی نیست. بلکه عموم مردان از آن ابا دارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر اهل تماشای فیلم ها کمدی باشید، احتمالا فیلم هالیوودی “مجرد 40 ساله” را دیده اسد. اگر ندیده اید، تماشا کردنش خالی از لحظات با مزه نخواهد بود. این فیلم درمورد مردی 40 ساله است که نمی تواند به خانم ها نزدیک شود. در طول فیلم متوجه می شوید که یکی از دلایل این امر تابو های ذهنی اش در مورد زیبایی ظاهری اوست. او معتقد است مردها چندان هم نباید به زیبایی اندامشان اهمییت دهند!

مصداق بارزش هم موهای پرپشت و زیاد سینه ی او است. در یک سکانس معروف از این فیلم دوستان وی، کاراکتر اصلی را مجبور می کنند تا موهای زائد سینه اش را اپیلاسیون کند. در این صحنه ی با مزه شاهد درد زیاد اپیلاسیون هستید که به قدری کاراکتر را اذیت می کن که جلسه را نیمه کاره ترک می کند.

اما خوب است بدانید که تنها راه خلاص شدن از موهای زائد اپیلاسیون نیست. بلکه شما می توانید به راحتی با لیزر کردن آنها بدون تحمل درد و ناراحتی اپیلاسیون، موهای زائد را از بین ببرید. این امر مخصوصا برای آقایان خیلی مفید است. چون اولا موهای زائد بدنشان معمولا خیلی بیشتر از خانم هاست، و ثانیا بر خلاف خانم ها پوست بدنشان به ژیلت و اپیلاسیون عادت ندارد. مثلا مردی را تصور کنید که بعد از 20 یا 30 سال دست نزدن به موهای زائد بخواهد موهای کمرش را ژیلت بکشد.

احتمالا می دانید که این یک تجربه ی ناخوشآیند و سوزناک خواهد بود. به قدری که تا رشد مجدد موها، مرد بیچاره نمی تواند حتی ساییده شدن لباسش روی کمر را تحمل کند. چه برسد به اینکه بخواهد روی آن بخوابد. خیلی از پسران نوجوان که تلاش کرده اند موهای زائد پاها و ران هایشان را برای اولین بار اصلاح کنند، این تجربه را داشته اند.

از همین رو است که لیزر می تواند به عنوان درمانی ایمن و ملایم، بدون عوارض و مشکلات ژیلت و اپیلاسیون، آقایان را از شر موهای زائد بدنشان خلاص کند. هرچند لیزر کردن هم در نظر خیلی از مرد ها مثل بند انداختن است که خجالت می کشند آن را انجام دهند. این یک تابوی ذهنی است که به خصوص در میان مردان ایرانی خیلی جا افتاده. ما تصور می کنیم مرد باید تا حدی کثیف و پر مو باشد!!! مرد های زیادی هستند که فکر می کنند موی سینه و کمر و سرشانه برای خانم ها خیلی جذاب است!!!

اگر در مترو قدم بگذارید، احتمالا خیلی ها را می بینید که موهای زائد سینه شان از یقه شان بیرون زده. شاید خود این افراد متوجه نشوند اما در نظر دیگران این اتفاق شرم آور است.

لیزر مو برای مردان
لیزر مو برای مردان

علاوه بر مشکلاتی که موهای زائد بدن برای زیبایی اندام آقایان به همراه دارد، موارد بهداشتی هم دخیل هستند. موهای زائد بدن باعث می شود عرق تولید شده در بدن داخل موها بماند. این اتفاق علاوه بر اینکه شما را مجبور می کند هر روز دوبار دوش بگیرید و آخرسر هم مطمئن نباشید  به درستی تمیز شده اید یا نه، باعث میشود احتمال ابتلا به عفونت های پوستی بسیار بالا تر رود.

چون موهای زائد بدن به خاطر پوشیده بودن زیر لباس، تماس زیادی هم با هوا و نور ندارند. و این امر فضای لا به لای مو را به محلی فوق العاده برای رشد باکتریها تبدیل می کند.

قیمت لیزر موهای بدن آقایان

لیزر موهای زائد یک درمان دائمی است. اگر یکبار در زندگی موهای زائد بدن خود را لیزر کنید دیگر هیچوقت تا آخر عمر نیازی نیست که نگران رشد مجدد آنها باشید. چون لیزر موها را از ریشه می سوزاند و با از بین بردن عامل اصلی رشد مو، یعنی فولیکول، رشد آن را برای همیشه متوقف می کند.

از همین رو مزیت های لیزر بسیار زیادند و اگر از عمل رفع موهای زائد شرم دارید، با یکبار انجام دادن لیزر تا آخر عمر دیگر نیازی به انجام آن نخواهید داشت. به این علت بهتر است به یاد داشته باشید که لیزر درمانی به صرفه است. چون شما را از هرگونه هزینه ی دیگر برای رفع موهای زائد خلاص می کند. آن هم به صورت دائمی.

اما قیمت لیزر موهای بدن آقایان به لحاظ تعرفه، فرقی با لیزر خانم ها ندارد. قیمت لیزر به عواملی مانند حساسیت پوست، شدت درمان، بزرگی ناحیه ی تحت درمان و تعداد جلسات لیزر مورد نیاز بستگی دارد. از این رو چون معمولا نواحی موی زائد دار بدن آقایان بزرگ تر و بیشتر است، و موهای زائدشان ضخیم تر می باشد، احتمالا هزینه ی لیزر کردن برای آقایان، بسته به ناحیه ی تحت درمان معمولا از خانم ها بیشتر است. اما این بیشتر بودن باز هم به معنی به صرفه نبودن نیست.

برای دیدن لیست قیمت تعرفه های معقول لیزر به این صفحه مراجعه کنید.
لیزر مو برای مردان
لیزر مو برای مردان

قیمت لیزر صورت مردان

نگران نباشید. ریش هایتان که گمان می کنید نماد مردانگی است، یا آنها را به خاطر استایلشان دوست دارید، از دست نخواهید داد. لیزر موهای زائد می تواند به شما کمک کند اتفاقا رشد موهای صورتتان را کنترل کنید. اگر سرعت رشد موئهای صورت شما زیاد است، لیزر می تواند این سرعت را کاهش دهد.

چنانچه از موهای زائد نواحی مانند گونه ناراضی هستید، لیزر می تواند به صورت کنترل شده فقط موی گونه یا گردن را برای همیشه از بین ببرد. همچنین اگر به دنبال خط ریشی آنکادر و صاف و جذاب هستید، لیزر عملا تنها راه پیش روی شما است.

جالب است که بدانید اتفاقا مزایای لیزر برای آقایان خیلی بیشتر از خانم ها است. ولی همانطور که گفتیم تابو های ذهنی و فرهنگی معمولا آقایان را از این درمان شگفت انگیز بی بهره می گذارد.

قیمت لیزر صورت مردان به خاطر کوچکی ناحیه ی تحت درمان، معمولا زیاد نیست. هرچند به ضخامت موها و حساسیت پوستی فرد هم بستگی مستقیم دارد.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر خط ریش را مطالعه کنید.
لیزر مو برای مردان
لیزر مو برای مردان

مرکز لیزر ویژه آقایان

مرکز لیزر برکه درشما تهران، با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، از معدود مراکزی در تهران است که خدمات لیزر ویژه ی آقایان را به شما ارائه می دهد. مجهز بودن به بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا در کنار قیمت های استثنایی و خدمات مختص اقایان، برکه را به مرکزی با کیفیت و در عین حال به صرفه تبدیل کرده است. شما همین حالا می توانید برای دیدن لیست قیمت های برکه و همچنین گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments