شیو کردن قبل از لیزر

موهای زائد زیر بغل را چگونه از بین ببریم ؟ با تنها روش رفع دائمی موهای زائد بدن آشنا شوید

موهای زائد زیر بغل را چگونه از بین ببریم

موهای زائد زیر بغل را چگونه از بین ببریم

اولین راهی که پیش روی شما قرار دارد این است که سر کوچه بروید و از اولین سوپرمارکت یا داروخانه ای که دیدید، یک بسته ژیلت ترجیحا با کیفیت تهیه نمایید.این رایج ترین روش برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل است که خیلی ها از آن استفاده می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما با همه ی این آشنایی، بازهم سوال در مورد چگونگی رفع موهای زائد زیر بغل باقی است.

موهای زائد زیر بغل را چگونه از بین ببریم
موهای زائد زیر بغل را چگونه از بین ببریم

روش مرسوم بعدی که طبعا مانند ژیلت برای موهای زائد سایر نقاط بدن نیز کاربرد دارد، اپیلاسیون است. خانم ها معمولا آن را حداقل یکبار در زندگی شان تجربه کرده اند و با درد آن آشنایی کاملی دارند.

اما مطمئنا کسی که در مورد از بین بردن موهای زائد زیر بغل سوال می پرسد، با این روش ها آشنایی کافی دارد و به خوبی می داند که هیچکدام، با هرمیزان اثری هم که داشته باشند، تاثیر دائمی و طولانی مدت ندارند. خودتان می دانید که هرچقدر هم زیر بغتان را ژیلت بکشید و اپیلاسیون کنید، باز هم بعد از مدتی موهای زائد، بلکه حتی قوی تر و ضخیم تر و بیشتر از گذشته دوباره سر جایشان سبز می شوند. به همین خاطر همه به دنبال راهی برای رفع دائمی موهای زائد می گردند.

اگر این کلید واژه را در اینترنت جستجو کنید، اولین نتایجی که ممکن است با آن رو به رو شوید، وعده ها و وعید هایی هستند که روش های سنتی تر مانند درمان های گیاهی یا حتی دارویی را به شما پیشنهاد می کنند. اگر به دنبال روش های گیاهی برای رفع موهای زائد گشته باشید احتمالا با ترکیبات گیاهی مانند : گرد نخود و پودر زرد چوبه، ترکیب عسل با لیمو و شکر، چای نعناع و غیره رو به رو شده اید.

موهای زائد زیر بغل را چگونه از بین ببریم
موهای زائد زیر بغل را چگونه از بین ببریم

هرچند ممکن است از این روش ها بهره های موقت و کوتاه مدتی ببرید، حتی ممکن است تاثیر اندکشان را برای مدتی ببینید، اما صادقانه بگوییم، هیچ کدام از این روش های گیاهی آنطور که شما می خواهید روی موهای زائدتان تاثیر نمی گذارند. ضمنا باید مدت طولانی و حداقل چند سال آن هم به طور مداوم آنها را انجام دهید تا اثر کمرنگ خود را باقی بگذارند.

تکلیف دارو درمانی و استفاده از مواد شیمیایی هم که مشخص است. لطفا به هیچگونه تبلیغی در هیچ فضایی در مورد مواد و داروهای شیمیایی برای رفع دائمی موهای زائد اعتنا نکنید. حتی یک درصد اگر این داروها جواب گو هم باشند، بازهم به خطر و ریسک عوارض جانبی مهلکشان نمی ارزند.

با این وضع بهترین راهکار برای از بین بردن موهای زائد و مخصوصا موهای زائد زیر بغل چیست؟ چگونه می شود برای همیشه از شر آنها خلاص شد؟ آیا راه ایمن و موثری وجود دارد؟

بله، در ادامه شما را با تنها راه موثر برای رفع دائمی موهای زائد آشنا خواهیم کرد.

از بین بردن موهای زائد برای همیشه

مطمئن باشید وقتی بحث از رفع همیشگی موهای زائد به میان می آید، تنها راهکار مناسب پیش رویتان لیزر کردن موهای زائد است. لیزر درمانی ایمن با کمترن عوارض جانبی است که در صورت درست اجرا شدن می تواند به صورت تضمینی موهای زائد بدن شما را برای همیشه از بین ببرد.

لیزر زیر بغل درد دارد؟

لیزر نه شیمیایی است، نه مثل سنگ پا کشیدن روی پوست است(راهکار پیشنهادی هندی ها!!!). عملکرد لیزر براساس تاثیر مستقیم روی موهای زائد با استفاده از اشعه ی کنترل شده ی لیزر است که از دستگاه مخصوص لیزر ساطع می شود.

با همه ی تاثیر مستقیم و فیزیکی اش، اساس کار لیزر در نهایت یک تاثیر شیمیایی است!! اشعه ی لیزر ساطع شده روی پوست، مستقیما جذب ریشه های مو می شود و آنها را می سوزاند، اما راز اصلی تاثیر دائمی آن، این کار نیست. بلکه هدف اصلی از سوزاندن ریشه ی مو، از بین بردن ماده ای به نام فولیکول است که عامل اصلی رشد موها به حساب می آید.

اما چون فولیکول ماده ای طبیعی است، بدن از دست رفتن آن را یک آسیب شناخته و شروع به تولید مجددش می کند. حال اگر این سوزاندن ریشه ها و از بین بردن فولیکول موجود در پیاز مو برای جلسات متعدد و مرتبا تکرار شوند بدن رفته رفته به توقف تولید آن عادت کرده و در نتیجه رشد موهای زائد برای همیشه متوقف می شود.

از همین رو لیزر موهای زائد یک درمان دوره ای است که باید طی چند جلسه ی متوالی انجام شود تا بتواند اثر بخش و نتیجه بخش باشد.

برای آشنایی با تعداد جلسات لیزر بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.
موهای زائد زیر بغل را چگونه از بین ببریم
موهای زائد زیر بغل را چگونه از بین ببریم

چگونه موی صورت را کم کنیم

لیزر موهای زائد تنها مختص زیر بغل یا پاها یا نقاط خاصی از بدن نیست. بلکه می توان هر موی زائدی را با آن برطرف کرد. دستگاه های قدیمی لیزر که البته هنوز هم در بازار موجود هستند، توان زیادی برای از بین بردن موهای کرکی و نازک نداشتند و به جای رفع موها بیشتر به پوست آسیب می رساندند. اما خوشبختانه دستگاه های جدید لیزر هر مویی با هر ضخامتی را به شکلی ایمن از بین می برند.

از این رو اگر به مرکزی باکیفیت مراجعه کنید و تحت درمان دستگاه جدیدی قرار بگیرید، می توانید به راحتی از شر موهای کرکی صورت خود خلاص شوید و سرعت رشد آنها را متوقف کنید یا کاهش دهید.

البته این بحث تنها مختص خانم ها نیست، بلکه آقایان هم می توانند برای رفع دائمی موهای بخشی از صورتشان( به دلخواه) یا کاهش سرعت رشد آنها و آنکادر کردن خط ریششان به خوبی از مزیت های لیزر بهره مند شوند.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر موهای آقایان را نیز مطالعه کنید.

رفع دائمی موهای زائد ناحیه تناسلی

خیلی ها فکر می کنند که لیزر کردن موهای زائد ناحیه ی تناسلی باعث ناباروری می شود! این یک شایعه است. حتی اگر بدترین تجربه ی لیزر را هم پشت سر بگذارید، اشعه ی لیزر مورد استفاده برای از بین بردن موها، هرگز به حدی قدرت ندارد که بتواند روی اندام های داخلی بدن شما تاثیری بگذراد.

حتی خطرناک ترین عوارض لیزر هم در سطح پوست خواهند بود. لذا نگران این مسئله نباشید.

بهتر است مقاله ی آیا لیزر باعث ناباروری می شود ؟ را مطالعه کنید.

هرچند ذکر این نکته خالی از لطف نیست که هرچند لیزر مستقیما نمی تواند روی اندام های داخلی بدن تاثیری بگذارد و نمی تواند موجب سرطان یا ناباروری شود، اما چنانچه بیماری نهانی داشته باشید، ممکن است در واکنش به تاثیرات لیزر رفتار خطرناکی از خود نشان بدهد. به همین خاطر بهتر است قبل از شروع درمان حتما وضعیت سلامت و سابقه ی پزشکی خود را با تکنسین متخصص حاضر در مرکز در میان بگذارید.

بهترین مرکز لیزر در تهران

مرکز لیزر برکه در شمال تهران با کادری مجرب از تکنسین های متخصص و با در اختیار داشتن بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، یکی از با کیفیت ترین مراکزی است که می توانید برای رفع دائمی موهای زائد هر نقطه از بدنتان به آن مراجعه نمایید. شما می توانید برای دیدن لیست تعرفه های قیمیتی برکه و همچنین گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

محقق : ندا ناصری

3.4 5 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments