لیزر موهای زائد

درمان قطعی موهای زائد| از بین بردن موهای برای همیشه| مکانیسم عمل لیزر موهای زائد

چگونه لیزر موهای زائد را برطرف می کند؟

آیا تا به حال این سوال به ذهن شما رسیده است که مکانیسم عمل لیزر موهای زائد چگونه است و لیزر به چه طریقی موهای زائد را از بین می برد؟ لیزر در مقایسه با سایر روش ها از قبیل شیو کردن، موم انداختن و بند انداختن با نتایج دائمی و عالی همراه است و می تواند همه موهای زائد شما را طی مدت کوتاهی برطرف نماید.

اما اکنون این سوال به ذهن می ‌رسد که مکانیسم عمل لیزر موهای زائد چگونه است و به عبارتی اصلاً لیزر چیست؟ آیا لیزر موهای زائد درد دارد و هزینه لیزر چقدر است؟ آیا واقعا لیزر ارزش هزینه کردن را دارد یا خیر؟ اصلا نگران نباشید ما اینجا هستیم تا پاسخ سوالات شما را در خصوص لیزر موهای زائد بدهید تا شما بدانید که با چه چیزی مواجه هستید و در واقع مکانیسم عمل لیزر موهای زائد چگونه است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مکانیسم عمل لیزر موهای زائد چگونه است؟

مکانیسم عمل لیزر موهای زائد
مکانیسم عمل لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک روش غیر تهاجمی است که از پرتوهای متمرکز نور برای هدف قرار دادن رنگدانه های موجود در فولیکول های مو استفاده می کند. این رنگدانه ها به جذب نور لیزر می ‌پردازند و سپس نور لیزر به گرما تبدیل می شود. گرمای تولید شده توسط فولیکول جذب می ‌شود و به این ترتیب فولیکول از بین خواهد رفت.

آسیب دیدگی فولیکول باعث می شود که توانایی تولید موهای جدید را از دست بدهد و روی سطح پوست هیچ گونه موی زائدی به چشم نیاید. شاید این سوال به ذهن شما هم رسیده باشد که آیا لیزر موهای زائد ارزش هزینه کردن را دارد یا خیر و به طور متوسط شما به چند جلسه درمان با لیزر نیاز دارید تا همه موهای زائدتان از بین بروند.

هنگامی که شما لیزر می کنید موهای زائد خود را برای همیشه از بین خواهد برد و دیگر روی سطح پوست شما هیچ گونه موی زبر و سیاه دیده نمی ‌شود و این یک موفقیت بزرگ است چرا که هدف از لیزر این است که موهای زائد را برای همیشه از بین ببرد و شما از دردسرهای شیو کردن خلاص شوید.

اگر هزینه لیزر موهای زائد برای شما اهمیت زیادی دارد باید خدمت تان عرض کنیم که هزینه لیزر در مقایسه با سایر روش های موجود در بلند مدت بسیار مقرون به صرفه است زیرا شما فقط یک بار هزینه می کنید و در عوض یک عمر از دردسرهای شیو کردن و سایر روش های موجود خلاص می شوید. با این حال می توانید در خصوص هزینه لیزر موهای زائد با اپراتور لیزر صحبت کنید و اطلاعات لازم را در این خصوص به دست بیاورید.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

معمولا افرادی که موهای زائد خود را لیزر کرده اند ادعا می کنند که درد حاصل از لیزر کاملاً قابل تحمل است و مکانیسم عمل لیزر موهای زائد شبیه برخورد کش به پوست و یا درد حاصل از آفتاب سوختگی است. به عبارت دیگر احساس درد در طول جلسات لیزر موهای زائد کاملا طبیعی است اما قابل تحمل می باشد.

آیا لیزر درد دارد؟
آیا لیزر درد دارد؟

مقدار دردی که شما در طول جلسات لیزر احساس می ‌کنید به طرز قابل توجهی به آستانه تحمل شما و وسعت ناحیه که قرار است لیزر شود بستگی دارد و ممکن است لیزر موهای زائد برخی از نقاط حساس بدن مانند پشت لب، دور سینه و خط بیکینی بسیار دردناک باشد.

در برخی از مراکز لیزر از کرم بی حس کننده استفاده می شود تا شما در طول درمان هیچ گونه دردی را احساس نکند اما ما در مراکز لیزر خود با استفاده از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد که مجهز به سیستم خنک کننده هستند حس خوبی را برای شما به وجود می آوریم تا در طول درمان با لیزر راحت باشید و احساس خوبی به شما دست بدهد.

برای لیزر موهای زائد به چند جلسه درمان نیاز دارید؟

تعداد جلسات لیزر موهای زائد بر اساس نوع پوست و مو حدود ۵ تا ۱۲ هفته طول می کشد که ۴ تا ۶ هفته بین هر دو جلسه فاصله زمانی وجود دارد. لیزر فقط می تواند موهای را هدف قرار دهد که در فاز فعال رشد قرار دارند و هیچ گونه تأثیری بر روی موهایی که در فاز استراحت یا ریزش هستند نخواهد داشت.

برای آنکه بتوانیم موهای زائد را هدف قرار داده و آنها را از بین برد باید لیزر موهای زائد و سیاه بدن در چند جلسه انجام شود تا موهای بدن به تدریج وارد فاز رشد شوند و بتوانند به جذب نور لیزر بپردازند. تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد توسط اپراتور لیزر تعیین می ‌شود و این مسئله به رنگ پوست و موی شما و وسعت و تراکم موهای زائد ناحیه ای که قرار است درمان شود بستگی دارد.

آیا لیزر یک روش ایمن است؟

برخی از افراد تصور می کنند که لیزر ممکن است سلامت آنها را به خطر بیاندازد و برخی دیگر تصور می ‌کنند که لیزر موهای زائد در خانم ها باعث ناباروری و نازایی می شود و آنها را دچار دردسر می کند اما واقعیت این است که مکانیسم عمل لیزر موهای زائد کاملا ایمن است و از آن به عنوان یک روش بدون خطر یاد می ‌شود چرا که پرتوهای لیزر طول موج کوتاهی دارند و فقط می ‌توانند فولیکول های مو را هدف قرار دهند و اصلاً توانایی نفوذ به درون با بافت ها و اندام های داخلی بدن را ندارند.

آیا لیزر یک‌ روش ایمن است؟
آیا لیزر یک روش ایمن است؟

اگر مسئله ایمنی لیزر موهای زائد تا کنون شما را دچار تردید کرده بود و برای لیزر موهای زائد خود شک داشتید با اطمینان خاطر برای برطرف کردن موهای زائد خود توسط لیزر اقدام کنید زیرا تاکنون هیچ گونه شواهد و مدارکی در خصوص تاثیرات منفی لیزر بر سلامت بدن ارائه نشده است.

آیا لیزر یک روش دائمی است؟

اگر شما واقعاً تصمیم گرفته اید که با تیغ ژیلت خداحافظی کنید و از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده نمایید احتمالاً این سوال به ذهن تان رسیده است که آیا نتایج حاصل از لیزر موهای زائد دائمی است یا خیر؟ باید خدمت تان عرض کنیم که نتایج حاصل از لیزر موهای زائد در همه افراد یکسان نیست و در اکثر افراد چرخه رشد موها متفاوت است و این مسئله باعث می ‌شود نتایجی که از لیزر به دست می آید متفاوت باشد.

به طور کلی لیزر باعث می شود موهای زائد را برای همیشه از بین بروند ولی از آنجایی که بدن همیشه توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد می تواند دوباره به تولید فولیکول ‌های جدید بپردازند و زمینه رشد موهای زائد را فراهم کند. به همین دلیل برای کسب نتایج دائمی از لیزر شما پس از تکمیل جلسات درمانی باید سالی یک یا دو بار برای تمدید نتایج به دست آمده به مراکز لیزر مراجعه کنید تا برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید.

از آن جایی که نتایج حاصل از لیزر موهای زائد بر اساس نوع پوست و رنگ مو متفاوت است و دستگاه‌ های مختلف لیزر در بازار وجود دارند باید از دستگاه لیزر مناسب پوست و موی شما استفاده شود تا نتایج دلخواه را به دست بیاورید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments