لیزر کامل بدن

راز زیبایی پوست سلبریتی ها: لیزر کل بدن| قیمت لیزر موهای زائد بدن| لیزر کنم یا اپیلاسیون؟+ فیلم تجربه کاربران از لیزر موهای زائد

راز زیبایی پوست سلبریتی ها: لیزر کل بدن

 

سلام دوستان

احتمالا شما هم این سوال برای تان پیش آمده است که چرا برخی از سلبریتی ها پوست شان آنقدر صاف و درخشان است مگر چه کار می کنند؟ خب اجازه بدهید به این موضوع بپردازیم. لیزر کل بدن یک روش عالی برای داشتن پوستی درخشان و براق است. لیزر موهای زائد یک فناوری نسبتاً جدید است که می تواند در مقایسه با روش های قدیمی از قبیل موم انداختن، تیغ کشیدن، بند انداختن و حتی با استفاده از کرم های موبر، موهای زائد شما را برای همیشه از بین ببرد. پیشرفت هایی که در عرصه زیبایی و پوست به دست آمده است باعث شده که ریسک بروز عوارض جانبی حاصل از لیزر موهای زائد به حداقل برسد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر کل بدن یک روش بسیار موثر برای از بین بردن موهای تیره و زبر بدن است و به شما پوستی نرم و لطیف دیده می دهد. همه خانم ها و آقایان می توانند متقاضی درمان با لیزر باشند و از مزایای آن بهره‌ مند شوند. لیزر تاثیر به سزایی در برطرف کردن کامل موهای زائد و کاهش تراکم آنها و بهبود ساختار پوست دارد. مزایای حاصل از لیزر در همه افراد یکسان نیست و به تراکم موها و ضخامت آنها و رنگ پوست و موی فرد متقاضی درمان بستگی دارد.

لیزر کل بدن

از لیزر به عنوان بهترین روش برای برطرف کردن موهای زائد بدن یاد می ‌شود که با نتایج دائمی همراه است و هزینه لیزر کل بدن در مقایسه با سایر روش های موجود کمتر است زیرا شما یک بار برای همیشه هزینه می کنید. ما در مراکز لیزر خود از دستگاه های لیزری استفاده می ‌کنیم که دارای استاندارد طلایی هستند و برای همه افراد با رنگ پوست های مختلف مناسب می باشند. می توان لیزر کل بدن را طی مدت کوتاهی انجام داده و شما می توانید پس از ۳ تا ۵ جلسه شاهد نتایج اولیه حاصل از درمان باشید.

فناوری لیزر موهای زائد

در دستگاه لیزر از پالس های انرژی نور استفاده می ‌شود که به درون پوست نفوذ می کند و باعث از بین رفتن فولیکول های مو خواهد شد البته دستگاه هند پیس دارای سیستم خنک کننده است که پوست را در طول درمان خنک می کند. از آنجایی که فولیکول های مو در فاز فعال چرخه رشد هدف قرار داده می شوند موهایی که در فاز فعال نباشند درمان نخواهند شد به همین دلیل شما به چند جلسه درمان با لیزر نیاز دارید و همه موهای زائد بدن برطرف شود.

لیزر کل بدن

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد توسط اپراتور لیزر مشخص می ‌شود چرا که جلسات لیزر به عواملی از قبیل ناحیه ای که قرار است درمان شود و تراکم و رنگ موها بستگی دارد. همچنین شما می توانید پس از تغییر کردن چرخه رشد موها و وارد شدن آنها به فرض فعال رشد شاهد نتایج دائمی لیزر باشید. لیزر موهای زائد با مزایای بسیار زیادی همراه است مهمترین مزیت لیزر این است که می ‌تواند به صورت منتخب موهای تیره و زبر را هدف قرار دهد.

درمان موهای زائد نقاط کوچکتر بدن مانند موهای زائد پشت لب در مدت بسیار کوتاهی انجام می ‌شود. معمولاً از بیماران خواسته می ‌شود به خاطر داشته باشند که لیزر موهای زائد یک روش زیبایی تخصصی است به همین دلیل مراجعه به مراکز تخصصی لیزر اهمیت بسیار زیادی دارد. امروزه دستگاه ‌های مختلف لیزر موهای زائد در بازار وجود دارد که برای انواع رنگ پوست و مو مناسب هستند اما در گذشته چنین چیزی وجود نداشت و همه افراد نمی توانستند متقاضی درمان با لیزر باشند.

به طور کلی دو نوع مو روی پوست مو وجود دارد موهایی که کرکی و نازک و کوتاه هستند و تمام بدن را پوشانده ‌اند و موهای تیره و زبر که روی برخی از نواحی بدن از قبیل پا، زیر بغل و ناحیه تناسلی و صورت آقایان دیده می ‌شوند. این موهای سیاه همیشه عواملی هستند که افراد را به مراکز لیزر می ‌کشانند تا برای همیشه از شر آنها خلاص شوند. معمولاً لیزر موهای زائد تیره و زبر موثرتر و ساده ‌تر از موهای روشن و نازک است زیرا در این موها مقدار زیادی ملانین وجود دارد که به خوبی نور لیزر را جذب می ‌کنند و به همین دلیل باعث از بین رفتن موهای زائد می شوند.

انواع لیزر برای برطرف کردن موهای زائد

لیزر موی آقایان

اکثر افراد تصور می کنند که فقط یک نوع لیزر برای برطرف کردن موهای زائد وجود دارد اما واقعیت این است که لیزر انواع مختلفی دارد و هر یک از آنها برای یک نوع پوست مناسب هستند. انواع مختلف لیزر بر اساس طول موجی که دارند تعیین می شوند. نکاتی که باید در خصوص استفاده از لیزر بدانید به شرح زیر می باشد:

  1. دستگاه آی پی ال در مقایسه با اکثر دستگاه های لیزر طول موج کوتاه تری دارد و نمی ‌تواند موهایی که در لایه‌ های عمیق ‌تر پوست وجود دارند را هدف قرار دهد. آی پی ال زمانی اثر گذاری بیشتری دارد که از آن برای برطرف کردن موهای زائد نازک مورد استفاده قرار بگیرد که ریشه آنها روی سطح پوست قرار دارد.
  2. لیزر دایود طول موج بلند تری دارد و می ‌تواند به خوبی به درون لایه های عمیق تر پوست نفوذ کند. از این نوع لیزر برای افرادی که پوست آنها تیره و سبزه است استفاده می شود اما اثر گذاری آن روی پوست روشن و موهای نازک بسیار کم است.
  3. لیزر الکساندرایت از طریق کریستال الکساندرایت به تولید انرژی نوری با طول موج بالا می پردازد. طول نور لیزر هنگام عبور از کریستال الکساندرایت برابر با  nm 750است و از این لیزر به عنوان یکی از موثرترین دستگاه های لیزر برای برطرف کردن موهای نازک و کرکی یاد می ‌شود که توسط سایر دستگاه لیزر از بین نرفته است.

نکاتی که باید قبل از لیزر بدانید

چند هفته قبل از لیزر موهای زائد و همچنین در طول درمان با لیزر از استفاده از موم و اپیلاسیون خودداری کنید زیرا وجود ریشه موها برای کسب نتایج مورد انتظار ضروری است تا نور لیزر بتواند آنها را هدف قرار دهد. پس از درمان حدود یک ماه طول می ‌کشد تا موهای زائد شما شروع به ریزش کنند. در دورانی که موها وارد فاز ریزش می شوند ممکن است تصور کنید که موهای جدید در حال روییدن هستند اما اصلا نگران نباشید چون واقعیت چیز دیگری است.

لیزر کامل بدن

شما می توانید با استفاده از لیف حمام پوست خود را لیف کشید تا فرآیند ریزش موهای زائد تسریع شود. از آن جایی که در لیزر، موهای تیره هدف قرار می ‌گیرند موهای بلوند، سفید یا قرمز به لیزر پاسخ نمی دهند. هنگامی که شما تحت درمان با لیزر قرار می ‌گیرید نور لیزر به گرما تبدیل می ‌شود و ممکن است شما احساس کنید پوست تان گرم شده است.

دستگاه های جدید لیزر دارای سیستم خنک کننده هستند و به شما کمک می کنند گرمای لیزر باعث اذیت شما نشود. احساس درد در افراد مختلف به نوع مو و ناحیه ای که قرار است تحت درمان قرار بگیرد بستگی دارد. برخی از عوارض جانبی حاصل از لیزر عبارت است از درد خفیف، قرمزی و تورم خفیف پوست و در برخی موارد بسیار نادر ممکن است شما دچار تاول پوستی پس از لیزر شوید. در طول درمان با لیزر فقط می ‌توانید از تیغ یا ژیلت برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده کنید اما تحت هیچ شرایطی برای برطرف کردن موهای زائد خود به سراغ اپیلاسیون نروید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

4 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments