لیزر موهای زائد مردان چیز عجیبی نیست! مرکز لیزر برکه در خدمت شماست!

لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد مردان

سلام دوستان عزیز. امروز قصد داریم به جنبه ی دیگری از درمان لیزر موهای زائد بپردازیم.لیزر موهای زائد مردان

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شاید با خودتان فکر کنید که لیزر موهای زائد تنها مختص خانم ها باشد. یا اینکه مثلا فقط خانم ها برای از بین بردن دائمی موهای زائد پاهایشان لیزر را انجام می دهند. در حالی که این باور کاملا غلط است! می دانید چرا؟لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد مردان
لیزر موهای زائد مردان

اولا که لیزر موهای زائد تنها محدود به دست و پا ها نیست و شما می توانید همه ی نواحی بدن خود را لیزر کنید. دوما لیزر تنها ویژه ی خانم ها نیست. بلکه آقایان هم می توانند به همان اندازه از مزیت های لیزر بهره مند شوند.

منظورمان این نیست که به شما بگوییم بروید و موهای پاهایتان را لیزر کنید. بلکه مقصود جامع تری را در نظر داریم.

داشتن موهای زائد اصولا از نظر بهداشتی چندان اتفاق صحیحی نیست. موهای زائد بدن معمولا در نواحی ای رشد می کنند که تولید عرق زیادی دارند. مثلا در ناحیه ی تناسلی، زیر بغل  و به خصوص در مورد آقایان، کمر و سینه.

موهای زائد عرق را در خود نگه می دارند و علاوه بر تاثیری که بر زیبایی ظاهری دارند می توانند محیطی ایده آل برای رشد بیماری های عفونی باشند.

به همین خاطر از آنجایی که موهای زائد بدن مردان عموما بیشتر از زنان است، اتفاقا مردان می توانند بیشتر از خدمات لیزر استفاده کنند.

در ادامه ی مقاله سعی خواهیم کرد شما را بیشتر با مزیت های لیزر موهای زائد مردان آشنا کنیم تا اطلاعات دقیقتری در مورد همه ی جوانب آن داشته باشید. با ما همراه باشید…

لیزر موهای زائد مردان

لیزر ناحیه تناسلی مردان

رفع موهای زائد ناحیه تناسلی اصولا لازم و ضروری است. این ناحیه همواره زیر چند لایه لباس پنهان است و هیچ هوایی به آن نمی رسد. از طرفی تاریک هم هست. علاوه بر این تعرق زیاد ناحیه ی تناسلی رطوبت این ناحیه را زیاد می کند.

همه ی اینها شرایط بسیار مناسب و عالی برای رشد قارج و عفونت هستند. بیماری های عفونی ناحیه ی تناسلی می توانند بسیار جدی باشند و نه تنها خودتان بلکه شریک زندگیتان را هم تحت تاثیر قرار بدهند.لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد مردان
لیزر موهای زائد مردان

بنابراین همواره تمیز نگه داشتن این ناحیه از اهمیت زیادی برخوردار است. به خصوص به وسیله ی از بین بردن موهای زائد آن.

مهمترین خاصیت لیزر این است که اثر دائمی و همیشگی دارد. بعد از لیزر کردن موهای زائد دیگر هیگاه نیازی نیست هرگز نگران رشد مجدد موهای زائد بدنتان تا آخر عمر باشید.

پس با یک بار لیزر کردن برای تمام مدت عمر از شر هرگونه ژیلت و جوش  التهاب ناشی از آن، پودر های موبر و غیره راحت می شوید و می توانید تا آخر زندگیتان از تمیزی و پاکیزگی ناحیه ی تناسلی خود اطمینان داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر موهای زائد ناحیه ی تناسلی مردان را مطالعه کنید.

عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

خیلی ها هستند که از عوارض لیزر دائمی موهای زائد می ترسند و به همین خاطر آن را انجام نمی دهند. اما همین جا به شما می گوییم و اطمینان می دهیم که اصلا نگران نباشید…

لیزر یکی از ایمن ترین و کم عوارض ترین درمان های موجود است. البته تا زمانی که آن را در مرکزی معتبر و زیر نظر تکنسینی متخصص انجام دهید.

عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان
عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

عوارض جانبی عمومی لیزر عبارتند از:

  • التهاب
  • قرمزی
  • جوش
  • بعضا کبودی ها و زخم های بسیار سطحی

همه ی این عوارض سطحی و زودگذر هستند و نهایتا طی چند ساعت تا چند روز خود به خود از بین می روند.

برای آشنایی بیشتر با عوارض جانبی لیزر موهای زائد این مقاله را مطالعه کنید.

البته این شایعه هم بسیار رایج است که لیزر کردن موهای زائد ناحیه ی تناسلی می تواند باعث نازایی در خانم ها و ناباروری در آقایان شود! در حالی که این باور هم بسیار نادرست است.

 

لیزر موهای زائد ناحیه ی تناسلی مردان هرگز و ابدا هیچ تاثیری روی باروری ندارد.

چراکه اشعه ی مورد استفاده در این درمان آنقدر کوتاه برد است که به سختی به عمق پوست نفوذ می کند، چه برسد به این که بخواهد کاری به بافت های عمیقتر داشته باشد.

برای آشنایی بیشتر با عوارض جانبی ناحیه ی تناسلی این مردان این مقاله را مطالعه کنید.

لیزر خط ریش

لیزر خط ریش از آن جمله مزایای لیزر است که تنها مختص آقایان است. البته منظور از لیزر کردن خط ریش از بین بردن دائمی موهای روی صورت آقایان نیست.

بسیاری از مردان تمایل دارند ریش هایشان را داشته باشند تا هر وقت دلشان خواست بتوانند ریش بگذارند.

لیزر خط ریش
لیزر خط ریش

اما مشکل آنجایی است که ریش های صورت همیشه مرتب و تمیز رشد نمی کنند. مثلا تا روی گونه ها می آیند و قسمتی از گردن و گلو را هم می پوشانند. یا اینکه سرعت رشدشان آنقدر زیاد است که فرد را عاسی می کنند.

در چنین مواردی لیزر می تواند به شما کمک زیادی بکند.

با استفاده از لیزر می توانید خط ریشی آنکادر و مرتب داشته باشید یا سرعت رشد آن را کاهش دهید. می توانید موهای هر نقطه از صورت که دوستش ندارید را برای همیشه از بین ببرید.

برای آشنایی بیشتر با لیزر کردن خط ریش این مقاله را مطالعه کنید.

مرکز لیزر ویژه آقایان

خوب است بدانید که همه ی مراکز لیزر خدمات مختص لیزر آقایان را ارائه نمی کنند. در حقیقت تعداد مراکزی که خدمات ویژه ی آقایان دارند زیاد نیست. اما این به معنی آن نیست که نمی توانید مرکزی برای لیزر کردن موهای زائد آقایان پیدا کنید.

مرکز لیزر ویژه آقایان
مرکز لیزر ویژه آقایان

مرکز لیزر برکه در شمال تهران از جمله بهترین مراکز لیزر در سطح شهر تهران است، که اتفاقا خدمات ویژه لیزر آقایان راهم به مراجعینش ارائه می کند. شما می توانید با خیالی آسوده برای دریافت خدمات لیزر خاص آقایان به برکه مراجعه کنید.

مرکز لیزر برکه علاوه بر اینه به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا مجهز است، با قیمت های استثنایی، یکی از به صرفه ترین و با کیفیت ترین مراکز برای لیزر کردن موهای زائد محسوب می شود. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه های قیمتی برکه و همچنین تماس برای اخذ نوبت لیزر، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
اما آن چیزی که بیش از همه ی مراکز دیگر برکه را خاص می کند این است که شما در برکه به جای گذاشتن عینک مخصوص حین درمان لیزر، از عینک واقعیت مجازی استفاده می کنید. این عینک ویژه شما را در فضایی شگفت آور و 360 درجه از محیطی آرامبخش قرار می دهد تا تجربه ای متفاوت از لیزر موهای زائد داشته باشید.

همچنین این کار به شما کمک می کند تا اندک درد لیزر را هرگز در طول فرآیند درمان احساس نکنید.

محقق : ندا ناصری

پزشکان و متخصصان پوست و موی تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments