از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی مردان | لیزر موهای زائد آقایان | بهترین مرکز لیزر در شیراز

از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی مردان، عبارتی است که معمولا زیاد در اینترنت جستجو می شود.

بله؛ مردان هم می توانند به از بین بردن موهای زائدشان به اندازه ی زنان اهمیت دهند. اتفاقی که در جامعه، مردم معمولا بر عکس آن فکر می کنند!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی مردان
از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

از بین بردن موهای زائد، از موراد بسیار مهم رعایت بهداشت فردی است و مردان هم، اگر حتی کمتر به آن توجه کنند، ملزمند به آن توجه داشته باشند. اما مردان چگونه می توانند موهای زائد بدن خود را از بین ببرند؟ یک مرد جز گزینه ی آزار دهنده ی تیغ یا ژیلت، یا حداکثر استفاده از پودر موبر از چه امکاناتی برای رفع موهای زائدش بهره مند است؟

خودتان می دانید که تیغ و پودر موبر بعد از مدتی چه بلایی سر پوست می آورند. از التهاب و قرمزی و جوش و زخم گرفته، تا سوختن پوست که عوارض مسلم پودر ها و خمیر های موبر است. آیا تا به حال مردی را دیده اید که موهای زائدش را در خانه وَکس کند یا به سالن های آرایشی برای اپیلاسیون مراجعه کند؟ آیا در شهر سالنی را دیده اید که خدمات اپیلاسیون مخصوص آقایان داشته باشد و خانم ها را راه ندهد؟! آن هم برای رفع موهای زائد ناحیه و اندام تناسلی!

پس راه های پیش روی یک مرد برای از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی بدون عوارض و دردسر چیست؟

ما نه تنها به شما راهکاری برای رفع موهای زائد مردان  پیشنهاد می کنیم، بلکه نوید روشی برای حذف دائمی آن را پیش روی شما می گذاریم. برای آشنایی با روشی برای از بین بردن دائمی موهای زائد ناحیه تناسلی مردان، در ادامه همراه ما باشید.

از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی مردان
از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

چه روش هایی برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه وجود دارند؟

در پاسخ باید بگوییم، خیلی روش ها. مرسوم ترین آنها زمانی عبارت بودند از آی پی ال، الکترولیز و لیزر. هر سه این روش ها برای رفع دائمی موهای زائد طراحی شده اند. اما با گذشت زمان روش های اولی یعنی آی پی ال و الکترولیز به خاطر عوارض جانبی زیاد و خطرناکی که داشتند، همچنین که اثر بخشی نه چندان موثر و طولانی مدتی نداشتند، کم کم منسوخ شدند و از رده خارج گشتند.

در حالی که روش های رفع دائمی موهای زائد آی پی ال و الکترولیز روز به روز به زوال و افول رفتند، از آن طرف لیزر روز به روز پیشرفت کرد و با حذف اشکلات اولیه امروزه به عنوان تنها و بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه شناخته می شود.

جهت آشنایی با روش های رفع دائمی موهای زائد ناحیه ی تناسلی، این مقاله را مطالعه کنید.

با لیزر کردن موهای زائد بدن خود، و به ویژه موهای زائد ناحیه ی تناسلی، دیگر نیازی نیست نگران رشد مجدد موها و صرف ساعات و انرژی طاقت فرسا برای شیو کردن موهای زائد خود، باشید. لیزر روشی درمانی است که اثری پایدار و بسیار دراز مدت دارد و علیرغم نام شاید سوء تفاهم برانگیزش، جزو ایمن ترین و مطمئن ترین روش های درمانی به حساب می آید.

این درمان هرچند قدمتی حدودا 40 ساله دارد، اما  از جمله روش های درمانی تازه وارد به کشور ایران محسوب می شود. به همین خاطر طبق باور های غلط مرسوم، مردم عموما فکر می کنند محدود به تهران و تهرانی هاست و از دسترس شهرستانی ها خارج است. همانطور که گفتیم این باور کاملا اشتباه است. امروزه مراکز متعددی در سراسر کشور وجود دارند که می توانید برای لیزر موهای زائد خود به آنها مراجعه کنید.

شهر شیراز نیز از این قاعده مستثنی نیست.

از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی مردان
از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

البته قبول که همه ی آنها کیفیت درمانی مناسب و قابل اعتمادی ندارند، اما این به آن معنا نیستت که همه ی آنها خوب نیستند. برای مثال، شعبات مراکز لیزر تهران اسکین در سرار کشور، از جمله در شهر شیراز، با در اختیار داشتن پزشکان متخصص و مورد تایید و همچنین دستگاه های روز دنیا، بهترین مراکز لیزری هستند که خدمات تضمینی لیزر موهای زائد را به مراجعین ارائه می دهند.

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شیراز، با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای، به دستگاه پلاتینیوم(الکس دایود) مجهز بوده که یکی از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیاست. این مرکز با تخفیف های استثنایی در کنار خدمات تضمینی و با کیفیت، خود را به عنوان یکی از مناسب ترین مراکز لیزر در شیراز معرفی نموده است. شما هم اکنون می توانید برای تماس جهت مشاوره و تعیین نوبت و همچنین آشنایی با لیست تعرفه ها، اینجا را کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.

لیزر موهای زائد آقایان

مرکز لیزر شیراز افتخار دارد که خدماتش تنها محدود به خانم ها نیست. آقایان نیز می توانند از خدمات ارزنده ی لیزر موهای زائدشان در مرکز شیراز بهره مند شوند.

لیزر موهای بدن

خدمات لیزر تنها محدود به از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی نمی شود. بلکه می توان موهای زائد در هر نقطه ی دیگر از بدن را با لیزر رفع کرد.

جهت آشنایی با نواحی بدن که لیزر می تواند موهای زائد آن را از بین ببرد، این مقاله را مطالعه کنید.
از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی مردان
از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

لیزر موهای زائد درد دارد؟

درست است، لیزر از طریق تراکم و تمرکز گرما بر سطح پوست، عملا ریشه ی موها را به طور مستقیم می سوزاند تا از این طریق از رشد مجدد آنها در طول چند جلسه جلوگیری کند. درد یکی از عوارض رایج لیزر در گذشته بود، اما امروزه اصلا اینطور نیست. دستگاه های جدید لیزر موهای زائد به سیستم خنک کننده ی همزمان مجهز هستند که با هر شات لیزر سطح پوست را آناً خنک می کند تا از بروز درد و التهاب جلوگیری نماید.

دستگاه لیزر پلاتینیوم از جمله ی دستگاه هایی است که به این سیستم مجهز است. اکثر کسانی که لیزر موهای زائد را تجربه کرده اند، به جای واژه ی درد، از واژه ی مور موری دلچسب برای توصیف حس لیزر موهای زائد استفاده می کنند.

قیمت لیزر موهای زائد کل بدن

لیزر در زمره ی درمان های دوره ایست. هزینه ی لیزر به تعداد جلساتی که برای تکمیل دوره ی درمان به آنها احتیاج دارید، بستگی دارد. هرچه تعداد این جلسات، بر اساس بزرگی ناحیه ی تحت درمان و شرایط پوست و موی شما، بیشتر باشد، طبعا قیمت کل درمان بالا تر می رود.

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

بیشتر بدانید 

مراکز درمانی

3 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments