لیزر موهای زائد گوش

لیزر موهای زائد در یزد| مرکز لیزر موهای زائد در یزد

آنچه که باید آقایان درباره برطرف کردن موهای زائد گوش بدانند

آیا تا به حال برای تان پیش آمده است که از دیدن موهای زائد روی گوش برخی از افراد تعجب کنید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است با دقت این متن را بخوانید چرا که می ‌خواهیم شما را با برطرف کردن موهای زائد گوش توسط لیزر آشنا کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به طور کلی آقایان بدن پر مویی دارند اما متاسفانه با بالا رفتن سن از تعداد موهای روی سر کاسته می ‌شود و موهای بیشتری در نقاط دیگر بدن از قبیل داخل گوش شروع به رشد می ‌کنند.

اگر چه موهای زائد روی گوش یک اختلال شایع در آقایان میانسال است برخی از افراد ۲۰ و ۳۰ ساله نیز دچار این اختلال می شوند. تنها راه حل قطعی برای خلاص شدن از شر موهای زائد لیزر است.

برطرف کردن موهای زائد گوش توسط فناوری لیزر به عنوان یک راه حل قطعی برای برطرف کردن موهای زبر و سیاه محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و برخلاف روش هایی از قبیل شیو کردن یا موم انداختن باعث می شود که موهای زائد برای همیشه از بین بروند.

 

روش های خانگی برای برطرف کردن موهای زائد گوش می ‌توانند خطرناک باشند زیرا گوش یک عضو بسیار حساس است و آسیب دیدگی این ناحیه می تواند فاجعه به بار بیاورد.

 

روش های خانگی برای برطرف کردن موهای زائد گوش

مراقبت از گوش ها در منزل کار دشواری نیست و اغلب روش های ساده ای برای برطرف کردن موهای زائد گوش وجود دارد. در بخش زیر به این روش ها اشاره می کنیم:

    • کندن موهای زائد با مقداری درد همراه است و جز روش‌ های ارزان‌ قیمت محسوب می ‌شود. کندن موها برای آن دسته از آقایانی که روی گوش آنها تعداد کمی موی ‌زائد وجود دارد یک روش عالی محسوب می شود. باید قبل از کندن موها نوک موچین را با الکل تمیز کنید.
برطرف کردن موهای زائد گوش
برطرف کردن موهای زائد گوش

 

  • تیغ کشیدن یک روش ساده و بدون درد و ارزان قیمت برای برطرف کردن موهای زائد گوش است. امروزه دستگاه های الکتریکی و برقی وجود دارند که استفاده از آنها ساده و ایمن است و می ‌تواند موهای زائد شما را برطرف نماید.
  • در صورتی که در مجرای گوش شما نیز تعدادی موی زائد وجود دارد موم انداختن می تواند یک روش بسیار موثر باشد اما یک روش خطرناک نیز محسوب می ‌شود زیرا احتمال آسیب دیدگی مجرای گوش وجود دارد. تنها کاری که باید در این روش انجام بدهید این است که موم را روی گوش خود بمالید و اجازه دهید تا سفت شود سپس آن را بکنید تا موهای زائد گوش شما نیز برطرف گردد.

روش های درمان تخصصی برای برطرف کردن موهای زائد گوش

لیزر موهای زائد گوش یک روش پرطرفدار است و می ‌تواند نتایج بسیار خوبی را به بار بیاورد. لیزر یک راه حل قطعی و دائمی برای از بین بردن موهای سیاه روی گوش است. در این فناوری خلاقانه از نور لیزر استفاده می ‌شود و به سمت فولیکول های مو که در گوش وجود دارند ارسال می گردد.

لیزر موهای زائد گوش
لیزر موهای زائد گوش

هنگامی که پرتوهای لیزر به فولیکول‌ های مو برخورد می ‌کنند و به گرما تبدیل می ‌شوند و رنگدانه های موجود در فولیکول ها به جذب گرما می پردازند. گرمایی که در این حالت تولید می ‌شود باعث از بین رفتن فولیکول خواهد شد و در نتیجه به تدریج موهای زائد از بین خواهند رفت.

نکته مهمی که باید به آن دقت کنید این است که نور لیزر فقط می تواند موهایی که در فاز فعال رشد قرار دارند را هدف قرار دهد و هیچ گونه تأثیری بر روی موهایی که در فاز استراحت یا فاز ریزش قرار دارند نخواهد داشت. به همین دلیل شما به چند جلسه درمان با لیزر نیاز دارید تا همه موهای زائد روی گوش وارد فاز فعال رشد شوند و نور لیزر بتواند آنها را از بین ببرد.

الکترولیز نیز مانند لیزر به تخریب فولیکول های مو می پردازد تا از رشد موهای زائد جلوگیری شود. تفاوت لیزر با الکترولیز در این است که در لیزر از پرتوهای نور استفاده می شود اما در الکترولیز از جریان الکتریسیته برای هدف قرار دادن فولیکول ها استفاده خواهد شد.

جلسات درمان با الکترولیز طولانی‌ تر از جلسات لیزر است زیرا فولیکول های مو را به صورت مجزا هدف قرار می ‌دهد اما در لیزر یک ناحیه گسترده به صورت همزمان درمان می شود. این مسئله باعث می ‌شود که جلسات درمان با الکترولیز طولانی تر از جلسات لیزر باشد. تعدادی از متقاضیان درمان با الکترولیز خسته می شوند و برنامه درمان خود را رها می ‌کنند.

پس از لیزر موهای زائد گوش چه باید کرد؟

نکات مهم پس از لیزر
نکات مهم پس از لیزر

پس از آنکه از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد گوش تان استفاده کردید باید از نکاتی که توسط اپراتور لیزر به شما گوشزد می شود پیروی کنید. به عنوان مثال باید تا دو هفته پس از لیزر از قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب خودداری کنید زیرا پس از جلسات لیزر پوست بسیار حساس می ‌شود و نور آفتاب می ‌تواند حساسیت آن را افزایش دهد.

تا حد امکان سعی کنید کمتر از منزل خارج شوید اما چنان چه مجبور شدید بیرون بروید حتما از کلاه لبه دار بزرگ استفاده کنید تا روی گوش های شما را به خوبی بپوشاند. چنان چه پزشک داروی خاصی را برای شما تجویز کرده است حتما از آن استفاده کنید تا دچار عوارض جانبی پس از لیزر نشوید.

معمولاً پس از جلسات لیزر ناحیه ای که تحت درمان قرار گرفته است قرمز و ملتهب می شود که این مسئله کاملا طبیعی است اما چنان چه التهاب گوش شما را اذیت کرد می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید تا سطح التهاب آن کاهش پیدا کند.

برای استفاده از کمپرس یخ مقداری یخ را درون یک کیسه پلاستیکی بریزید و سپس کیسه پلاستیکی را درون یک تکه پارچه قرار دهید و بعد آن را روی گوش خود بگذارید تا از سوختگی پوست شما جلوگیری شود.

لیزر موهای زائد در یزد

اگر شما ساکن شهر زیبا و تاریخی یزد هستید و از دردسرهای شیو کردن و اپیلاسیون خسته شده اید و به دنبال یک راه حل قطعی برای برطرف کردن موهای زائد خود می گردید می توانید با خیال راحت به مراکز لیزر ما مراجعه کنید و تحت درمان قرار بگیرید.

لیزر موهای زائد در یزد
لیزر موهای زائد در یزد

ما در مراکز تخصصی خود با استفاده از یک تیم درمانی مجرب و استفاده از آخرین فناوری لیزر و جدیدترین دستگاه ها به شما برای برطرف کردن موهای زائدتان کمک می ‌کنیم.

شما می توانید از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد همه نقاط بدن خود از قبیل صورت، مرتب کردن خط پشت گردن، موهای زائد زیر بغل و ناحیه تناسلی، موهای روی قفسه سینه و شکم، دور سینه و کمر، و دست ها و پاها استفاده کنید و پوستی لطیف و زیبا داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که تکمیل برنامه درمان با لیزر کاملا ضروری است تا نتایج مورد انتظار شما به دست بیاید در غیر این صورت شما نتیجه دلخواه خود را به دست نخواهید آورد و درمان با لیزر هیچ فایده ای نخواهد داشت چرا که فقط پول خود را هدر داده اید. با به پزشک خود همراه باشید تا برای همیشه از دردسرهای برطرف کردن موهای بدن راحت شوید.

منتظر حضور سبز شما هستیم.

 

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

 

1.3 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments