سن مناسب برای لیزر

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در بندرعباس| سن مناسب برای لیزر+فیلم

از چه سنی می توان لیزر کرد؟

با گذر زمان لیزر به یک روش محبوب و البته ایمن برای برطرف کردن موهای زائد تبدیل شده است که می تواند موهای زائد همه نقاط بدن را برطرف کند. سن مناسب برای لیزر مسئله بسیار مهمی است که ذهن تعداد زیادی از افراد را به خود مشغول کرده است. مادرانی که دختر نوجوان دارند و فرزند آنها تصمیم دارد از لیزر به جای تیغ و ژیلت استفاده کند بیشتر از همه نگران هستند و زمانی که به کلینیک زیبایی و لیزر مراجعه می کنند این سوال را از پزشک می پرسند که سن مناسب برای لیزر چه سنی است؟

نظرات متعددی در خصوص سن مناسب برای لیزر موهای زائد وجود دارد اما به طور کلی چند نکته مهم وجود دارد که اکثر متخصصان زیبایی از آن برای تعیین زمان مناسب برای لیزر استفاده می کنند. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم سن مناسب برای برطرف کردن موهای زائد توسط لیزر چه سنی است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کمترین سن برای لیزر موهای زائد چقدر است؟

سن مناسب برای لیزر
سن مناسب برای لیزر

متخصصان عرصه زیبایی استفاده از لیزر را برای متقاضیان جوان پیشنهاد می ‌کند اما کودکان و نوجوانان زیر ۱۲ سال مجاز به لیزر موهای زائد خود نیستند. از آنجایی که لیزر موهای زائد با مقداری درد همراه است این مسئله نوجوانان را دچار چالش خواهد کرد زیرا معمولا آستانه تحمل درد در آنها پایین است.

از آنجایی که تکمیل دوران درمان با لیزر کمی طول می کشد اگر از کودکان بخواهیم مدتی بدون حرکت روی میز مخصوص لیزر دراز بکشند کار ساده ای نیست و حوصله آنها سر می رود. به تدریج و با بزرگ شدن کودکان و رسیدن به سن ۱۸ سالگی توانایی آنها برای تحمل درد بیشتر می شود و می توانند تحت درمان با لیزر قرار بگیرند.

اگر فرزند شما مقداری بسیار زیادی موی زائد زبر و سیاه دارد بهتر است قبل از هر کاری به پزشک مراجعه کنید تا علت پر مویی بدن مشخص شود و در صورتی که دچار اختلال هورمونی است و داروهای مخصوص این اختلال را برای او تجویز کند تا با برطرف شدن اختلال هورمونی سطح رشد موهای زائد او نیز کاهش پیدا کند.

 

در صورتی که فرزند شما هیچ گونه مشکلی به لحاظ اختلالات هورمونی نداشت می توانید به متخصص لیزر مراجعه کنید تا موهای زائد او به کمک این فناوری شگفت انگیز برطرف شود.

 

آیا لیزر موهای زائد در نوجوانان یک روش ایمن است؟

برخی از متخصصان لیزر به دلایل متعددی از لیزر موهای زائد نوجوانان خودداری می کنند. مهمترین دلیل آنها برای امتناع از لیزر در نوجوانان این است که هورمون های بدن شان در حال تغییر است که این مسئله باعث شده رشد موهای زائد آنها سریع تر باشد.

لیزر موهای زائد می تواند موهایی که در حال رشد هستند را از بین ببرند اما واقعا نمی دانیم که آیا این موها به علت تغییرات در سطح هورمون ها رخ می ‌دهد مجدداً رشد خواهند کرد یا خیر.

آیا لیزر در نوجوانان خطر دارد؟
آیا لیزر در نوجوانان خطر دارد؟

تعداد زیادی از نوجوانانی که موهای زائد خود را لیزر کرده اند متوجه می شوند در طول سال به چند جلسه درمان با لیزر نیاز دارند تا نتایج به دست آمده از لیزر حفظ شود. این مسئله دقیقاً به همان تغییر سطح هورمون های بدن آنها ارتباط دارد. به طور کلی لیزر موهای زائد در نوجوانان یک روش ایمن و موثر برای از بین بردن موهای زبر و سیاه بدن است.

آیا لیزر موهای زائد در پسران نوجوان خطر دارد؟

در دوران نوجوانی اکثر بچه ها از طرف دوستان خود برای اصلاح موهای زائد صورت شان تحت فشار قرار می گیرند. این مسئله فقط محدود به پسران نمی ‌شود بلکه نوجوانان دختر نیز از طرف دوستان خود برای برطرف کردن موهای زائد شان تحت فشار قرار می گیرند. این مسئله باعث می ‌شود که آنها به دنبال اصلاح صورت خود باشند. تیغ کشیدن و استفاده از ژیلت باعث می شود که موهای زائد صورت آنها زبرتر و سیاه تر رشد کند.

گاهی اوقات پدر و مادرها به این فکر می افتند که موهای زائد فرزند خود را لیزر کنند تا از شیو کردن های مکرر خلاص شوند. در صورتی که فرایند لیزر موهای زائد توسط یک اپراتور باتجربه و دارای تخصص لازم انجام شود هیچ گونه خطری پسران ‌نوجوان را تهدید نخواهد کرد.

خطرات و عوارض جانبی لیزر موهای زائد در نوجوانان و بزرگسالان یکسان است و خطر بیشتری آنها را تهدید نمی کند. به طور کلی سن مناسب برای لیزر موهای زائد نوجوانان ۱۴ سالگی است اما معمولاً متخصصان لیزر به پدر و مادرها توصیه می کنند که تا پایان دوران بلوغ فرزندان خود صبر کند.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در بندرعباس

لیزر موهای زائد در بندرعباس
لیزر موهای زائد در بندرعباس

لیزر یک روش عالی و بی نظیر برای برطرف کردن موهای زائد است و می تواند طی مدت کوتاهی شما را به آنچه که انتظار دارید برساند. این مسئله باعث شده است تعداد زیادی متقاضی درمان با لیزر باشند و به پوستی تمیز و لطیف و بدون مو دست پیدا کنند.

گاهی اوقات پیدا کردن بهترین متخصص لیزر موهای زائد کار دشواری است زیرا اطلاعات چندانی در خصوص پزشکانی که به لیزر موهای زائد می ‌پردازند در دسترس نداریم. چنانچه شما در خصوص پیدا کردن بهترین متخصص لیزر موهای زائد در بندرعباس به مشکل برخورده اید باید با افتخار خدمت شما عرض کنم که ما با به کارگیری تیم تخصصی و استفاده از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد آماده ارائه خدمات رسانی به شما سروران گرامی هستیم و می ‌توانیم طی مدت چند جلسه شما را به آنچه که انتظارش را دارید برسانیم.

چنانچه تاکنون به خاطر هزینه لیزر موهای زائد دست دست کرده اید می توانید از تخفیفات ویژه لیزر موهای زائد بهره مند شوید و پوستی تمیز و بدون هدیه بگیرید. فراموش نکنید که هزینه لیزر در مقایسه با سایر روش ها برای برطرف کردن موهای زاید مورد استفاده قرار می ‌گیرد مقرون به صرفه است چرا که شما یک بار هزینه می کنید و در عوض یک عمر از شر دردسرهای ناشی از شیو کردن بند انداختن و موم انداختن خلاص خواهید شد.

عوارض جانبی لیزر چیست؟

همه روش های زیبایی با عوارض خاص خود همراه هستند. به عنوان مثال هنگامی که شما برای برطرف کردن موهای زائد خود به مراکز اپیلاسیون مراجعه می ‌کنید دچار درد و قرمزی و تورم پوست خواهید شد. لیزر موهای زائد نیز از این قاعده جدا نیست و اکثر افرادی که لیزر می کنند دچار عوارض جانبی خفیف حاصل از لیزر موهای زائد خواهند شد.

عوارض لیزر موهای زائد
عوارض لیزر موهای زائد

قرمزی و تورم پوست از عوارض جانبی بسیار شایع پس از لیزر موهای زائد است که معمولاً طی مدت کوتاهی برطرف می ‌شود و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. تغییر در رنگ دانه های پوست یکی دیگر از عوارض جانبی لیزر است که در برخی از افراد خود را به صورت روشن شدن پوست و در برخی دیگر به صورت تیره شدن پوست نشان می دهد. این اختلال نیز پس از مدت چند هفته برطرف خواهد شد و پوست به حالت عادی بر می گردد.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع یک

منبع  دو

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments