انواع روش های از بین بردن موهای زائد بیرون و داخل گوش | لیزر موهای زائد گوش

انواع روش های از بین بردن موهای زائد بیرون و داخل گوش | لیزر موهای زائد گوش

انواع روش های از بین بردن موهای زائد بیرون و داخل گوش | لیزر موهای زائد گوش

انواع روش های از بین بردن موهای زائد بیرون و داخل گوش | لیزر موهای زائد گوش

در این مقاله با انواع روش های از بین بردن موهای زائد گوش آشنا می شوید.

آقایان نگذارید موهای زائد گوش روی تیپ شما اثر بگذارد.  موهای سر باعث زیبایی شما می شوند اما موهای گوش اینطور نیستند.  شاید فکر کنید که فقط پدر بزرگ ها و مادر بزرگ های گوش های پرمویی دارند اما همیشه اینطور نیست.  هرچه سن ما بالاتر می رود موها در مناطقی رشد می کنند که قبلاً نبوده  و لازم است که آنها را از بین ببریم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همه افراد در هر سنی می توانند گوش های پر از مو داشته باشند.  در این مقاله با انواع روش های از بین بردن موهای زائد گوش آشنا می شوید.

 

آنچه باید در مورد حذف موهای زائد گوش بدانید

مردان موجوداتی پرموهستند که متأسفانه با بالا رفتن سن موهای سرشان شروع به ریختن می کند و بجای آن موهای گوش و بینی بیشتر می شوند.

موی گوش در مردان مسن بیشتر است اما رشد موهای گوش می تواند در 20 تا 30 سالگی نیز اتفاق بیفتد. خبر خوب این است که شما گزینه هایی برای خلاص شدن از شر این موهای زائد دارید.

در اینجا سه ​​چیز را شما باید بدانید :

  • موهای گوش را می توان در خانه با تیغ ، موم و یا کوتاه کردن آنها حذف کرد.
  • مردان می توانند از خدمات حرفه ای برای از بین بردن موهای گوش خود استفاده کنند.
  • درمان های خانگی برای از بین بردن موهای زائد.
مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

انواع روش های حذف موهای گوش در خانه

حذف موهای گوش در خانه راحت ، مقرون به صرفه و شخصی است.  در اینجا انواع روش های مناسب برای از بین بردن موهای زائد گوش را برای شما توضیح می دهیم :

 

شیو کردن

شیو کردن روشی آسان ، ارزان و سریع است. اگر چه شیو کردن موهای گوش می تواند کمی دردناک باشد اما هیچ روش ارزان تر از شیو کردن نیست.  خودتراش ها یک انتخاب خوب برای مردانی است که تنها چند موی کوچک روی گوش خود دارند.

قبل از استفاده از خودتراش همیشه آن را با الکل تمیز کنید.  اما هرگز خودتراش را داخل گوش خود نکنید.  این کار می تواند پرده گوش را پاره کند و شنوایی شما را کاهش دهد.

 

دستگاه اصلاح موهای گوش

دستگاه اصلاح موهای گوش دستگاه اصلاح برای داخل گوش که عکس آن را در بالا می بینید ، یک روش سریع ، بدون درد و مقرون به صرفه برای از بین بردن موی داخل و بیرون گوش است.  شما می توانید این وسیله را به قیمت ارزانی  بخرید.  دستگاه اصلاح یا تریمیر می تواند برقی یا دستی باشد.  هر دو نوع آن ساده و امن هستند. فقط مطمئن شوید که بیش از حد فشار به پوست نیاورید.

 

اپیلاسیون موهای زائد گوش

اپیلاسیون موهای زائد گوش

اپیلاسیون وقتی مؤثر است که کانال گوش شما خیلی مودار باشد. با این حال خطرناک هم هست.  زیرا موم ممکن است به کانال گوش یا بینی آسیب برساند.

شما می توانید از کیت های موم در خانه استفده کنید.  استفاده از آنها ساده است. موم را روی موضع می گذارید ، بعد از اینکه سرد شد آن را می کشید و برمی دارید.  موها از ریشه کنده می شوند.  به همین راحتی و آسانی!

اگر شنیده اید که اپیلاسیون دردناک است ، درست شنیده اید.  اما هر روز که نباید این کار را انجام بدهید.   اپیلاسیون را باید هر دو یا سه هفته یکبار با توجه به رشد موها تکرار کنید.

اپیلاسیون در خانه می تواند کاری کثیف و خطرناک باشد. پس بهتر است اینکار را به افراد حرفه ای بسپارید.  وقتی برای کوتاه کردن موهای تان به آرایشگر خود مراجعه می کنید چرا این کار را به او نمی سپارید تا به صورت حرفه ای برای تان انجام بدهد؟ در این صورت خیالتان راحت است که تمام موها   برداشته می شوند. پس از این درمان ، شما می توانید گوش خود را تر و تمیز نگه دارید.

 

شیره شکر

استفاده از شیره شکر شبیه به اپیلاسیون است که در آن شما می توانید موهای زیادی را یکباره از ریشه بکنید. به نظر می رسد که این روش کمتر از اپیلاسیون به پوست آسیب می رساند. این روش اگر پوست شما حساس باشد ، بسیار عالی است.  اما مانند اپیلاسیون ، خطر عفونت با این روش نسبت به انواع روش های دیگر کمی بالاتر است.

قبل از این روش کمی پنبه را در کانال گوش خود قرار دهید تا مانع ورود شیره شکر به گوش تان بشود.

 

انواع درمان های حرفه ای موهای گوش

اگر پول داشته باشید ، انواع درمان های حرفه ای موهای گوش ، شما را نجات خواهد داد. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید موهای ناخواسته گوش خود را حذف کنید

 

لیزر موهای زائد گوش 

لیزر موهای زائد گوش

برای مردان که به دنبال یک راه حل دائمی برای موهای ناخواسته به خصوص موهای گوش خود هستند ، لیزر موهای زائد گوش بهترین گزینه است.  حتی اگر بعضی از موها دوباره رشد کنند ،  معمولاً روشن تر و نازک تر خواهند بود.

درمان مو با لیزر با استفاده از پالس نور لیزر برای از بین بردن فولیکول مو از ریشه و جلوگیری از رشد آن ها انجام می شود. البته این درمان ها به ارزانی شیو و اپیلاسیون نیستند اما در عوض دائمی هستند.

اداره غذا و داروی امریکا FDA  درمان موهای زائد با لیزر را تأیید کرده است.

حذف موهای زائد با لیزر از پالس نوری و چندین جلسه درمان برای از بین بردن فولیکول موهای گوش  استفاده می کند و کاهش دائمی موها با لیزر توسط  FDA تأیید شده است.  درمان با لیزر را طی یک دوره زمانی خاص دریافت خواهید کرد و این درمان ها جلوی رشد موها را می گیرند.

اگر پس از لیزر موی رشد کند رنگ آن روشن تر است و باید نازک تر باشد.   نتایج لیزر موهای زائد عالی است و از الکترولیز امن تر است.  همیشه قبل از شروع درمان  با یک متخصص حرفه ای مشاوره   کنید.

ممکن است فکر ‌کنید که لیزر موهای زائد فقط مخصوص خانم ها است ، اما امروزه لیزر درمانی به یکی از محبوب ترین روش های رفع موهای زائد در بین آقایان تبدیل شده است.

موهای زائد گوش معمولاً با افزایش سن بیشترمی شود و رفع آنها هم دردناک است.  اما لیزر موهای زائد گوش را در کمترین زمان و به طور مؤثر و دائمی از بین می برد.

شاید گوش یکی از آخرین نواحی باشد که در آن موهای زائد رشد می کند. اما خوشبختانه جای نگرانی نیست زیرا امروزه لیزر به خوبی می‌تواند موهای زائد این نواحی را رفع کند.

 

الکترولیز

الکترولیز درست مانند لیزر موهای زائد با از بین بردن فولیکول مو برای جلوگیری از رشد ناخواسته موها کار می کند.  تفاوت الکترولیز و لیزر موهای زائد این است که الکترولیز از پالس برق استفاده می کند که به طور مستقیم فولیکول مو را هدف قرار می دهد.

الکترولیز می تواند به طور دائم موهای سفید ، موهای قرمز و موهای خاکستری را از بین ببرد.  الکترولیز   یک راه حل دائمی برای از بین بردن موهای زائد گوش است.

هزینه الکترولیز برحسب منطقه تحت درمان و فرد متغیر است  ، اما قیمت آن به طور کلی مشابه لیزر موهای زائد  است.

تعداد جلسات الکترولیز خیلی بیشتر از جلسات لیزر موهای زائد است. چون الکترولیز با هر پالس فقط یک تار مو را از بین می برد و پروسه درمان با الکترولیز دردناک هم هست.

این مقاله را در باره لیزر موهای زائد بخوانید تا بیشتر بدانید

خلاصه مقاله

وقتی موهای ما با بالا رفتن سن شروع به ریزش می کنند ، در نواحی دیگری مانند بینی و گوش شروع به رشد می کنند.  موهای زائد گوش و بینی موجب خجالت بعضی افراد به خصوص آقایان می شود.

وقتی به فکر از بین بردن موهای زائد گوش یا بینی می افتیم ، انواع روش های مختلف برای انجام این کار در نظر گرفته می شود.  انتخاب  گزینه مناسب به ناحیه مورد نظر و مدت زمان و هزینه ای که می خواهیم بکنیم ، بستگی دارد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی  minoo shafie

 

1 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments