تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس در ساری را در مرکز پیشنهادی تهران اسکین امتحان کنید!

تزریق بوتاکس در ساری

تزریق بوتاکس در ساری و نزد بهترین پزشکان!

بدون هیچ مقدمه ای توجه شما عزیزان را به تبلیغ زیر جلب می کنیم که در وب سایت تخفیفان آمده است :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

تزریق بوتاکس در ساری
تزریق بوتاکس در ساری

به قیمت اولیه و تخفیفی که برای تزریق بوتاکس در این مرکز آمده است توجه داشته باشید.هیچ کدام تحت هیچ شرایطی منطقی نیستند.تفاوت قیمت این مرکز با دیگر مراکزی که تزریق بوتاکس انجام می دهند زمین تا آسمان است.همین مسئله هر آدم عاقلی را به شک می اندازد که ببیند ماجرا از چه قرار است.

به خاطر همین وقتی که وارد پیج آن ها شوید ، خواهید دید که کلی هزینه های اضافه و جانبی نیز دریافت می کنند و شاید حتی در نهایت متوجه شوید که هزینه های تزریق بوتاکس شما نه تنها همراه با تخفیف نبوده است بلکه شاید حتی از مراکز عادی هم بیشتر شده است.

این یک اصل سیاه در تبلیغات می باشد. ماهی که اسیر دام شد ، آن وقت است که انواع و اقسام هزینه ها را بر سرش هوار می کنند. مشکل بیشتر وب سایت های تخفیفی همین است! با مشتریان خود صداقت ندارند.

ما به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز پزشکی و زیبایی کشور با ده ها شعبه ی فعال در سرتاسر ایران ، تنها و تنها به یک مسئله افتخار داریم :

از همان ابتدا با افراد صداقت داریم و همه چیز را به آن ها می گوییم!

مرکز زیبایی ساری نیز از این قاعده مستثنی نیست. تلاش داریم که همواره بهترین ها را در شهر خودتان به شما معرفی می کنیم.

به همین خاطر اگر در ساری زندگی می کنید و چین و چروک های صورتتان شما را وادار کرده که تزریق بوتاکس انجام دهید ، توصیه ی تهران اسکین این است که به مرکز تزریق بوتاکس در ساری و مورد تایید این مجموعه مراجعه کنید.

لینک مرکز بوتاکس در ساری

در همه ی مراکز فعال شهرستان ها ، از بهترین مواد و مرغوب ترین آن ها برای خدمات زیبایی استفاده می شود.در مورد تزریق بوتاکس نیز ماجرا از همین قرار است. در ادامه به چند بوتاکس مرغوب اشاره می کنیم و به سوالات رایجی که راجع به این عملیات زیبایی وجود دارد ، پاسخ می دهیم!

بوتاکس دیسپورت

بوتاکس دیسپورت ساخت کشور انگلیس است و مورد تایید سازمان  FDA می باشد.این بوتاکس نیز از سم بوتولونیوم نوع A مشتق شده و تاثیر خیلی خوبی در رفع چین و چروک های صورت دارد.

هزینه های مربوط به تزریق دیسپورت نیز با توجه به به کیفیت این محصول ممکن است به نسبت دیگر بوتاکس ها اندکی بالاتر باشد.

سن مناسب تزریق بوتاکس

خیلی ها سوال می کنند که در چه سنی می توان تزریق بوتاکس را انجام داد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تنها محدودیت سنی برای تزریق بوتاکس ، برای افراد زیر 18 سال می باشد.

اصولا بیشتر پزشکان زیبایی معتقدند که افرادی که به هنگام اخم کردن یا هرگونه حالت بیانی دیگر ، متوجه بروز چین هایی روی صورت خود می شوند، کاندید مناسبی برای تزریق بوتاکس هستند.

در واقع با تزریق زودهنگام این ماده ، از وخیم شدن اوضاع چین و چروک ها جلوگیری می شود.

سن مناسب تزریق بوتاکس
سن مناسب تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس در زنان باردار و شیرده مجاز است؟

یکی دیگر از موارد منع بوتاکس، به زنان باردار و شیرده مربوط می شود. البته اطلاعات کافی و موثق راجع به تاثیر بوتاکس بر جنین یا نوزاد وجود ندارد. اما خیلی از پزشکان توصیه می کنند که این عملیات زیبایی را پس از اتمام این دوره ها انجام دهید.

برای زنان شیرده نیز توصیه می شود که تا 3 روز بعد از تزریق بوتاکس به نوزاد خود شیر ندهند.البته برای اثبات اثر بوتاکس بر نوزاد، نیاز به تحقیقات بیشتری است.

آیا بوتاکس سرطان زاست؟

این سوال هم یکی دیگر از سوالات رایجی است که راجع به این ماده وجود دارد. اما به هیچ وجه جای نگرانی نخواهد بود.بدترین عارضه ای که بعد از تزریق بوتاکس می توانید به آن مبتلا شوید، عفونت؛ افتادگی پلک یا کهیر است.با یک تزریق درست در عضله ی مربوطه ، می توانید اطمینان حاصل نمایید که هیچ گونه عوارض جانبی وخیمی گریبان گیر شما نخواهد شد.

بوتاکس بیشتر مواقع در کدام نواحی تزریق می شود؟

عموما از بوتاکس برای رفع چین و چروک های یک سوم بالایی صورت استفاده می شود. چین های میان دو ابرو، خط اخم و هم چنین چین های افقی پیشانی از رایج ترین تواحی تزریق بوتاکس می باشد.

البته بارها دیده شده که برای رفع خط خنده و دیگر نواحی صورت نیز از بوتاکس استفاده می شود اما به علت حساسیت نواحی اطراف لب ، توصیه می کنیم که به جای بوتاکس از تزریق ژل و فیلر استفاده کنید.

خبر خوش این جاست که در مرکز زیبایی ساری ، خدمات تزریق ژل نیز با بهترین و مرغوب ترین فیلرها نیز انجام می شود.

دیگر مصارف بوتاکس چیست؟

بوتاکس فقط کاربردهای زیبایی ندارد بلکه به راستی این ماده ی معجزه آسا در درمان های پزشکی نیز می تواند خیلی موثر و مفید واقع شود.

از دیگر کاربردهایی که برای بوتاکس شناخته شده، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

درمان تعریق بیش از حد زیربغل، کف دست و…

درمان سردردهای مزمن و میگرن

درمان مشکلات مربوط به اینترکورس و رابطه ی زناشویی(واژینیسموس)

درمان دردهای عضلانی مثل گردن درد

دیگر مصارف بوتاکس چیست؟
دیگر مصارف بوتاکس چیست؟

کلینیک زیبایی در ساری

گرچه احتمالا مراکز زیادی در ساری ، خدمات زیبایی را ارائه می کنند اما شاید بهترین منبع جستجوی شما مجموعه ی تهران اسکین باشد.چرا که بهترین ها هیچ وقت از چشمان تیزبین تهران اسکین پنهان نمی ماند و تلاش می کنیم که همیشه بهترین خدمات را دریافت کنید.

در کلینیک زیبایی ساری ، کلیه ی خدمات زیبایی ارائه می شود. از جمله

تزریق بوتاکس

تزریق ژل و فیلر

تزریق چربی

انواع روش های جوانسازی پوست (میکرودرم ، میکرونیدلینگ، مزوتراپی ، هایفوتراپی )

کاشت مو

و…

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در ساری

حتما با این همه توضیح متوجه شده اید که مهم ترین گام در انجام عملیات های زیبایی از جمله تزریق بوتاکس ، استفاده از تجارت و مهارت های یک پزشک متخصص است.توصیه ی اصلی ما به شما این است که وقت زیادی را راجع به انتخاب پزشک خود صرف کنید و فقط هزینه ها برایتان مطرح نباشد.

چرا که در این مسئله ، زیبایی شما مطرح است و قطعا همه به دنبال بهترین خدمات هستند!

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments