نحوه لیزر موهای زائد

لیزر موهای بدن در اردبیل تحت نظر متخصص پوست و با بهترین دستگاه!

لیزر موهای بدن در اردبیل

لیزر موهای بدن در اردبیل

وقتی از موهای زائد بدن صحبت می کنیم از چه حرف می زنیم؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موهای زائد مخصوصا بدن، یعنی محیطی عالی برای رشد باکتری ها و بروز عفونت های پوستی. چون موهای زائد بدن عموما در معرض تماس با هوا و نور نیستند و همچنین به دلیل تعریق مداوم بدن به لحاظ رطوبت کاملا تغذیه می شوند. اینها شرایطی ایده آل برای رشد باکتری و قارچ هستند. اتفاقی که می تواند موجبات ابتلا به امراض و عفونت های پوستی را در شما فراهم کند.

لیزر موهای بدن در اردبیل
لیزر موهای بدن در اردبیل

شهر اردبیل یکی از بزرگ ترین و مهم ترین شهرهای ایران است. اردبیلی های عزیز هم حق دارند مانند تهرانی ها، مشهدی ها و تبریزی ها و غیره از بهترین تکنولوژی های درمانی و زیبایی بهره مند باشند.

در همین راستا هم کم کم مراکز لیزر موهای زائد در اردبیل شروع به کار کرده اند و این درمان زیبایی را در اختیار مردم قرار داده اند. لیزر درمانی به شدت موثر است که نتایجش مطمئنا شما را خوشحال و راضی می کند( و به همین دلیل هم در ایران شایع و همه گیر شده) اما یادتان باشد که لیزر را نباید در هر مرکزی انجام دهید.

لیزر درمانی حساس است که به دقت، ظرافت، تجربه و البته دستگاه های جدید و به روز نیاز دارد. به این خاطر ممکن است پیدا کردن و انتخاب یک مرکز معتبر لیزر چندان آسان نباشد.

گول تبلیغات و حرف های سهل انگارانه را هم نخورید، اگر فرآیند لیزر با کیفیت و به خوبی برای شما انجام نشود، چنانچه خوش شانس باشید و عوارض جدی دامن گیرتان نشود، نهایتا برای مدت کوتاهی تاثیر خواهد داشت. این یعنی وقت و پولی را که صرف لیزر کرده اید عملا به باد هوا داده اید. هزینه هایی که ممکن است در مجموع چندان هم برایتان ارزان تمام نشده باشد.

لذا انتخاب بهترین و با کیفیت ترین مرکز برای لیزر کردن موهای زائد اهمیت زیادی در نتیجه و تاثیر درمان خواهد داشت. مرکز تخصصی لیزر اردبیل (و مورد تایید مجموعه ی تهران اسکین ) با همین هدف وارد عرصه شده.این مرکز تلاش دارد با به کارگیری بهترین و مجرب ترین تکنسین های لیزر و با استفاده از بهترین و جدیدترین دستگاه ها، بهترین و کامل ترین خدمات را به شما اردبیلی های عزیز ارائه کند. خدماتی که قطعا ارزش شما اردبیلی های عزیز را دارد.

لیزر موهای بدن در اردبیل
لیزر موهای بدن در اردبیل

جالب آنکه مردم اردبیل یکی از بهترین کاندیداها برای لیزر کردن موهای زائد هستند. چون موهای تیره و پوست روشن دارند. دو ویژگی که احتمال آسانی و اثربخشی لیزر را به شدت افزایش می دهد.

 در ادامه ی مقاله بیشتر در مورد لیزر کردن موهای زائد با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد؟

لیزر یک اشعه ی حرارتی است. حتما تا به حال اگر اسم لیزر به گوشتان خورده بیشتر درمورد مصارف صنعتی بوده. در صنعت لیزر بیشتر برای برش های سنگین و دقیق استفاده می شود. در مصارف درمانی هم لیزر کارکرد مشابه دارد اما با شدت و قدرت بسیار کمتر و کنترل شده تر !

لیزر در واقع اشعه ای برای کنترل حرارت و استفاده ی بهینه از آن استفاده می شود چراکه بسیار متراکم و دقیق است. اشعه ی مورد استفاده در لیزر موهای زائد به دلیل ماهیت نوری که دارد ریشه ی های تیره مو را از سطح روشن پوست تشخیص داده و مستقیما جذب آنها می شود. حرارت ایجاد شده درریشه ی مو فولیکول که عامل اصلی رشد موهاست را سوزانده و از بین می برد.

لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد؟
لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد؟

چنانچه فولیکول های مو طی دوره ای چند جلسه ای و به صورت منظم از بین بروند، بدن رفته رفته تولید آنها را متوقف کرده و در نتیجه دیگر موی زائدی در ناحیه ی درمان شده رشد نخواهد کرد.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی عملکرد لیزر را مطالعه کنید.

جلسات لیزر موهای زائد چقدر طول میکشد؟

خود جلسات زمان زیادی ازشما نمیگیرند چراکه نهایتا یک ربع الی یک ساعت به طول می انجامند. اما آنچه در این مبحث مهم است تعداد جلسات و فاصله ی بین آنهاست. تعداد جلسات لیزر برای تکمیل دوره ی درمانی برای هرکس فرق می کند اما به طور میانگین هر نفر به 6 الی 10 جلسه لیزر نیازمند خواهد بود.

بعد از هر جلسه ی لیزر باید صبر کنید تا موهای زائد دوباره اندکی رشد کنند و به حدی برسند که قابل لیزر شدن باشند. لذا فاصله ی بین جلسات به سرعت رشد مو در هر کس بستگی دارد و با دیگری فرق می کند. اما به طور میانگین هر نفربه 4 الی 6 هفته زمان نیاز دارد تا برای جلسه ی بعدی آماده شود.

پس دوره ی لیزر یک بازه ی حدودا 6 الی 12 ماهه خواهد بود.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی فاصله بین جلسات لیزر را مطالعه کنید.
جلسات لیزر موهای زائد چقدر طول میکشد؟
جلسات لیزر موهای زائد چقدر طول میکشد؟

قیمت لیزر موهای زائد

این شاید اولین سوالی باشد که در ذهن همه نقش می بندد. قیمت لیزر چقدر است؟ گران است یا ارزان؟ ارزشش را دارد یا نه؟

اول از همه بهتر است بدانید که لیزر قطعا ارزش هزینه ای که برایش می کنید را دارد. چراکه تاثیر تقریبا دائمی داشته و شما را برای همیشه از هرگونه هزینه برای خرید ژیلت یا اپیلاسیون تا آخر عمر خلاص می کند.

ازطرف دیگر در مرکز تخصصی لیزر اردبیل، از آنجاییکه هزینه ی هر جلسه بعد ازهمان جلسه دریافت می شود، و فاصله ی بین جلسات حداقل یک ماه است،  شما عملا هزینه ی کل درمان را به صورت قسط های ماهیانه پرداخت می کنید. پس فشار مالی به شما نمی آید و به صرفه است.

علاوه بر آن در این مرکز تمام تلاش ما بر این است که قیمت هایی متناسب با کیفیت فوق العاده ی خدمات ارائه کنیم. تعرفه هایی که نه به شکل شک برانگیزی ارزان باشند و نه بی دلیل گران. مطمئن باشید که مناسب ترین و معقول ترین تعرفه ها را در مرکز ما تجربه خواهید کرد.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی هزینه ی لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.
قیمت لیزر موهای زائد
قیمت لیزر موهای زائد

مرکز لیزر موهای زائد در اردبیل

مرکز تخصصی لیزر اردبیل با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، به عنوان یکی ازشعب مجموعه مراکز معتبر تهران اسکین در سراسر ایران، به بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا مجهزبوده و سعی دارد بهترین کیفیت لیزر را به شما ارائه کند. شما می توانید برای دیدن تعرفه های قیمیتی و همچنین گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
مرکز لیزر موهای زائد در اردبیل
مرکز لیزر موهای زائد در اردبیل

محقق : ندا ناصری

Laser hair removal

3.3 6 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
091
091
3 years ago

سلام قیمت چند؟ کل بدن

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  091

سلام دوست عزیز
از طریق صفحه تماس با مراکز، با یکی از مراکز تماس بگیرید همکاران راهنماییتان می کنند.