پوستی لطیف و ابریشمی با لیزر موهای زائد

آیا دوست دارید پوستی لطیف و ابریشمی داشته باشید؟| بهترین مرکز لیزر موهای زائد در گرگان

دوست دارید پوستی لطیف و ابریشمی داشته باشید؟

تصور کنید که برای همیشه از فکر کردن به موهای زبر و سیاه دست و پا و سایر نقاط بدن خود خلاص شده اید؟ تصور شیرینی است مگر نه؟? چه اتفاقی دلچسب تر از آنکه برای همیشه با تیغ ژیلت اپیلاسیون خداحافظی کنید؟ فکر می کنید که این یک رویاست؟ اصلاً این طور نیست. اگر شما ساکن شهر زیبای گرگان هستید باید بدانید که لیزر موهای زائد در گرگان شما را به خواسته های رویایی تان می رساند و پوستی لطیف و ابریشمی به شما هدیه می دهد. در این مقاله قصد داریم به معرفی لیزر موهای زائد در گرگان بپردازیم با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد یک روش غیر تهاجمی است که از نور لیزر برای کاهش رشد موهای زائد بدن استفاده می کند. لیزر یکی از روش های بسیار محبوب زیبایی در سراسر جهان است و باعث می ‌شود که شما برای همیشه از شر موهای زاید خود خلاص شوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای بدن
لیزر موهای بدن

در این روش پرتوهای متمرکز نور به سمت رنگدانه‌ های موجود در مورد ارسال می شود و نور به گرما تبدیل می شود و باعث آسیب دیدن فولیکول خواهد شد. به این ترتیب روند رشد موهای زائد دچار اختلال می شود.

می توان از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد همه نقاط بدن استفاده کرد. لیزر موهای زائد صورت خانم ها و آقایان، لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، برطرف کردن موهای زائد شانه، پشت لب، چانه، گردن، کمر و قفسه سینه، پاها، بازوها، خط بیکینی و زیر بغل طرفداران بسیار زیادی دارد.

لیزر باعث کاهش دائمی موهای زائد می شود

شما هم شنیده باشید که لیزر باعث از بین رفتن دائمی موهای زائد می شود البته این ادعا تا حدودی درست است به شرط آن که شما هم جلسات لیزر را کامل کنید و پس از آن سالی یک یا دو بار برای تمدید نتایج به دست آمده به مراکز لیزر مراجعه کنید.

پوستی لطیف و ابریشمی با لیزر موهای زائد
پوستی لطیف و ابریشمی با لیزر موهای زائد

لیزر فقط روشی برای رفع موهای زائد نیست بلکه روشی است که در علم پزشکی نیز کاربرد دارد. در بخش زیر به چند نکته مهم اشاره می کنیم که به شما کمک می کند برای جلسات لیزر موهای زائد آماده شوید تا ریسک بروز عوارض جانبی لیزر را به حداقل برسانید.

چگونه برای لیزر موهای زائد در گرگان آماده شویم؟

اگر شما قرار است برای همیشه با تیغ و ژیلت و دردسرهای پلاسیون خداحافظی کنید باید برای جلسات لیزر موهای زائد آماده شوید. در بخش زیر یک چک لیست مهم از نکاتی که باید قبل از لیزر بدانید را ارائه می دهیم:

  • حدود ۲ تا ۳ هفته قبل از لیزر موهای زائد از اپیلاسیون خودداری کنید زیرا وجود ریشه موها در کسب نتایج مطلوب از لیزر اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • حدود ۴ هفته قبل از لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب خودداری کنید تا پوست شما دچار سوختگی نشود.
  • ۱۲ ساعت قبل از مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد خود را شیو کنید.
  • از محصولاتی که باعث التهاب پوست می شوند استفاده نکنید.
  • از استفاده از داروهای ضد التهاب که ریسک بروز خونریزی را افزایش می دهند خودداری کنید.
  • در صورتی که دچار عفونت پوستی، راش پوستی یا تبخال هستید لیزر نکنید.
  • در صورتی که باردار هستید یا آنکه به باردار بودن خود شک دارید نباید لیزر کنید.

در طول جلسات لیزر چه اتفاقی رخ می دهد؟

نحوه لیزر موهای زائد
نحوه لیزر موهای زائد

قبل از شروع فرایند لیزر موهای زائد پزشک ناحیه که قرار است لیزر شود را تمیز می کند. در صورتی که قرار است فرایند لیزر در نقاطی که پوست حساسی دارند مانند خط بیکینی انجام شود پزشک ژل بی حس کننده استفاده خواهد کرد.

البته امروزه اکثر دستگاه های لیزر دارای سیستم خنک کننده هستند و شما در طول درمان با لیزر احساس بهتری خواهید داشت و سطح درد به حداقل می رسد. پزشک از شما می خواهد عینک مخصوص خود را به چشم بزنید تا چشم های شما دچار آسیب ‌دیدگی نشود. سپس هندپیس را روی پوست ناحیه ای که قرار است لیزر شود به حرکت در می آورد تا فرآیند درمان آغاز گردد.

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که آیا لیزر موهای زائد درد دارد یا خیر؟ احساس درد یک مسئله کاملاً شخصی است و به آستانه تحمل درد بستگی دارد.

برخی از افراد آستانه تحمل درد بالایی دارند و در طول درمان با لیزر هیچ مشکلی نخواهند داشت. اما برخی دیگر که آستانه تحمل درد در آنها پایین است از لیزر موی زائد به عنوان یک روش بسیار دردناک یاد می کنند. به همین دلیل نمی ‌توان یک پاسخ جامع و واحد به این سوال داد.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد چیست؟

عوارض لیزر موهای زائد

التهاب و قرمزی پوست و تورم پس از لیزر از جمله عوارض جانبی بسیار شایع لیزر موهای زائد است که معمولاً طی مدت چند ساعت برطرف خواهد شد. شما می توانید برای کاهش التهاب پوست از کمپرس سرد یا یخ استفاده کنید.

تغییر رنگ دانه های پوست یکی دیگر از عوارض لیزر محسوب می‌ شود اگر پوست شما سفید است ممکن است روی پوست شما تعداد نقاط تیره به وجود بیاید و در صورتی که رنگ پوست شما سبزه است ممکن است لکه های سفیدی روی پوست تان تشکیل شود اما نگران نباشید چرا که این لکه ها موقت هستند و پس از مدت زمان کوتاهی از بین می روند.

البته لیزر با عوارض جانبی نادری نیز همراه است که برخی از آنها عبارتند از تغییر در ساختار و بافت پوست، تشکیل بافت اسکار، افزایش رشد موها، و به وجود آمدن تاول پوستی که در این حالت باید به پزشک مراجعه کرد تا اقدامات درمانی لازم را شروع کند.

نکات مهم پس از لیزر چیست؟

پس از اتمام جلسات لیزر نیز باید از نکات مهمی که پزشک به شما گوشزد می کند پیروی کنید تا ریسک بروز عوارض جانبی به حداقل برسد. این نکات به شرح زیر می باشند:

  • حداقل به مدت دو هفته از قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب خودداری کنید تا التهاب پوست شما تشدید نشود.
  • هنگامی که قصد بیرون رفتن از منزل را دارید حتما از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی بالا استفاده کنید.
  • از لایه برداری پوست ناحیه یک لیزر شده است خودداری کنید.
  • به شدت از موم انداختن اجتناب کنید از دوش آب داغ و سونا اجتناب کنید زیرا التهاب پوست را افزایش می ‌دهد.

لیزر موهای زائد در گرگان

لیزر موهای زائد در گرگان
لیزر موهای زائد در گرگان

لیزر موهای زائد یک روش ایمن است که مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار دارد و به شما برای برطرف شدن موهای زائد کمک خواهد کرد. شما می توانید پس از انجام جلسه مشاوره با پزشک برای درمان آماده شوید.

در جلسه مشاوره می توانید درباره قیمت لیزر موهای زائد در گرگان سوال بپرسید چرا که قیمت لیزر به عوامل متعددی بستگی دارد. به خاطر داشته باشید در صورتی که لیزر توسط یک فرد بی ‌تجربه انجام شود شما با عوارض جانبی غیرقابل جبرانی مواجه خواهد شد پس در انتخاب مرکز لیزر دقت کافی را داشته باشید.

شما می توانید با مراجعه به بهترین مرکز لیزر موهای زائد در گرگان نتایج دلخواه خود را به دست بیاورید و برای همیشه از دردسرهای شیو کردن خلاص شوید. نکته مهمی که در ارتباط با لیزر وجود دارد و یکی از مزایای عادی آن محسوب می ‌شود این است که شما پس از لیزر نیاز به استراحت کردن در منزل ندارید و پس از اتمام جلسه لیزر می توانید به محل کار خود برگردید و فعالیت های روزمره تان را از سر بگیرید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments