رفع موهای زائد برزیلی با لیزر | بهترین مرکز لیزر برزیلی | مرکز لیزر برکه

لیزر بیکینی | بهترین مرکز لیزر موهای زائد در یزد | از بین بردن موهای زائد ناحیه بیکینی

لیزر بیکینی

لیزر بیکینی

یکی از عذاب آور ترین کار هایی که خانم ها معمولا انجام می دهند و برای انجام آن دردسر زیادی می کشند از بین بردن موهای زائد آن نواحی از بدن است که نمی توان دید مستقیمی به آن داشت. ناحیه ی بیکینی یکی از حساس ترین بخش های بدن است که شیو کردن یا اپیلاسیون آن می تواند به راحتی موجب بروز زخم و التهاب پوستی شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر بیکینی
لیزر بیکینی

با لیزر بیکینی دیگر لازم نیست نگران رشد مجدد موهای زائد بدن خود باشید و می توانید پوستی صاف و صیقلی، بدون هیچ نشانی از موهای زائد را تجربه کنید. علاوه بر آن لیزر موهای زائد می تواند در وقت ارزشمند شما صرفه جویی زیادی بکند. فقط تصورش را بکنید که دیگر مجبور نباشید وقت حمام خود را صرف از بین بردن موهای زائد بکنید و از یک حمام آب گرم، بدون هیچ نگرانی لذت کافی ببرید.

لیزر موهای زائد اثر دائمی و بعد از آن، در ناحیه ی تحت درمان دیگر هیچ موی زائدی رشد نمی کند.

مزایای لیزر بیکینی

اگر به دنبال تغییری مثبت در زندگی تان هستید، لیزر موهای زائد می تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند. به شما اطمینان می دهیم با لیزر کردن موهای زائد بدنتان حس بهتری نسبت به جذابیت ظاهری خود پیدا می کنید و واقعا هم با پوستی صاف و بدون مو، بدنی جذاب تر از آنچه که هست خواهید داشت.

بعد از انجام دادن لیزر بیکینی می توانید مطمئن باشید که برای همیشه و بدون نگرانی در باره شیو کردن و از بین بردن موهای زائد، پاهایی زیبا و جذاب خواهید داشت.

بعد از لیزر بیکینی به راحتی می توانید هر لباس بیکینی که مورد پسندتان است را بدون هیچگونه نگرانی که تا چه حد از بدنتان را می پوشاند، تهیه کنید و از پوشیدنش لذت ببرید.

همانطور که می دانید وجود موی زائد در ناحیه ی بیکینی تاثیر زیادی بر زیبایی ظاهری بدن شما دارد. با لیزر بیکینی دیگر نیازی نیست نگران زیبایی اندام خود در استخرهای عمومی و در کنار دوستانتان باشید.

برای آشنایی بیشتر با لیزر موهای موهای زائد، این مقاله را مطالعه نمایید.

همه ی اینها، به افزایش زیبایی و جذابیت ظاهری منجر شده و در نهایت می تواند اعتماد به نفس شما را بسیار بالا ببرد و باعث شود احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.

لیر بیکینی درد داره؟

بعضی مردم فکر می کنند چون لیزر بیکینی همانطور که از اسمش پیدا است از اشعه ی لیزر استفاده می کند، حتما درد زیادی هم دارد. در صورتی که این طور نیست. این باور به خاطر کم اطلاعی یا تجارب بد لیزر در مراکز غیر حرفه ای است.

لیزر بیکینی
لیزر بیکینی

با اینکه درمان لیزر موهای زائد از دستگاه و اشعه ی لیزر استفاده می کند، اما این اشعه به شدت کنترل شده است و هیچ درد و آسیبی برای شما به همراه نخواهد داشت.

علاوه بر آن دستگاه های جدید لیزر به سیستم خنک کننده مجهز هستند. این سیستم سرمایشی بلافاصله پس از هر شات لیزر، قسمتی که لیزر به آن تابیده شده را خنک می کند و از این طریق از بروز کوچترین دردی جلوگیری می نماید. اگر درمان لیزر را در مرکزی معتبر و تخصصی انجام دهید می بینید که حس آن به جای آنکه شبیه به درد باشد، بیشتر شبیه مورموری دلچسب است. حسی مانند اینکه انگار گربه ای انگشتتان را لیس می زند.

برای آشنایی بیشتر با پاسخ این سوال که آیا لیزر درد دارد؟، این مقاله را مطالعه نمایید.

عوارض لیزر بیکینی

درمان لیزر یکی از کمر خطر ترین و ایمن ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه است. این درمان کمترین عوارض جانبی و کمترین آسیب ها را به پوست وارد می کند.

در گذشته دستگاه های بسیار قدیمی لیزر ، در کنار روش هایی همچون آی پی ال و الکترولیز گاهی اوقات عوارض جانبی شدیدی برای فرد درمان شوند ه به همراه داشتند. اما امروزه، با حذف و منسوخ شدن الکترولیز و آی پی ال، دستگاه های جدید لیزر احتمال بروز عوارض جانبی را به حداقل رسانده اند.

برای آشنایی بیشتر با عوارض لیزر موهای زائد، این مقاله را مطالعه کنید.

بحث عوارض جانبی لیزر به خصوص در مورد لیزر بیکینی بسیار مهم است. چراکه بیکینی یکی از حساس ترین نقاط پوست بدن است و با دقت و ظرافت با آن رفتار کرد. به همین خاطر معمولا شیو کردن و حتی اپیلاسیون موجب التهاب، قرمزی و بروز زخم در این ناحیه می شوند.

لیزر بیکینی
لیزر بیکینی

اما اگر فرآیند لیزر موهای زائد به درستی انجام نپذیرد و فردی که تخصص و مهارت کافی ندارد لیزر را روی پوست شما اعمال کند، درمان لیزر موهای زائد می تواند عوارضی هم برای شما داشته باشد. اما باز هم عوارض چندان جدی نیستند. عوارضی از قبیل:

  • التهاب
  • قرمزی
  • کبودی
  • جوش
  • زخم های سطحی

در انتخاب مرکزی که برای لیزر به آنجا مراجعه می کنید دقت کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در یزد

امروزه به راحتی می توانید در هر نقطه ای از ایران و در هر شهری تعداد زیادی مرکز لیزر موهای زائد پیدا کنید.این درمان نوظهور به خاطر مزایای بی شمارش آنقدر محبوب شده که حتی برخی سالن های آرایشی هم آن را به مشتریانشان ارائه می دهند.

و البته شهر یزد هم از این قاعده مستثنی نیست. مراکز لیزر موهای زائد زیادی هم در شهر یزد به وجود آمده اند.

اما در انتخاب مرکز لیزر مورد تنظرتان مراقب باشید. اگر مرکزی برای لیزر موهای زائد انتخابش می کنید مرکز معتبری نباشد و تکنسین و احتمالا پزشک آن مرکز تخصص، تجربه و مهارت کافی در درمان لیزر موهای زائد نداشته باشند، می توانند به پوست شما آسیب های جدی وارد کنند.

لیزر بیکینی
لیزر بیکینی

به هر حال درمان لیزر جزو درمان های تخریبی است و اگر به درستی و با دقت انجام نشود می تواند عوارض جدی برایتان به همراه داشته باشد.

اما این دقت و ظرافت درمانی، امری تخصصی است و نیاز علم و تجربه دارد. در یک مرکز معتبر و قابل اعتماد لیزر پیش از شروع درمان، یک پزشک متخصص پوست شما را در جلسه ی مشاوره ملاقات می کند و شرایط پوستی و سلامت عمومی شما را بررسی می نماید. حتی ممکن است از دارو هایی که مصرف می کنید هم سوالاتی بپرسد تا مطمئن شود درمان لیزر برای شما خطری ندارد.

پس از آن یک تکنسین ماهر و متخصص بر اساس گزارشات پزشک از وضعیت شما، دستگاه لیزر را بری شما تنظیم مجدد می کند تا میزان شدت و برد و طول موج اشعه ها، دقیقا متناسب با شرایط پوستی شخص شما باشد.

مرکز تخصصی لیزر یزد، یکی از بهترین شعبات مراکز لیزر موهای زائد تهران اسکین در سراسر ایران است. این مرکز با در اختیار داشتن بهترین و جدیدترین دستگاه های روز دنیا، با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای، آماده ی ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد و مخصوصا لیزر بیکینی به مراجعین عزیز می باشد.

تخفیف های ویژه ی مرکز لیزر یزد، در کنار خدمات تضمینی و با کیفیت، این مرکز را به یکی از به صرفه ترین و قابل اعتماد ترین مراکز لیزر در یزد تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی بیشتر با لیت تعرفه ی قیمتی و تماس جهت تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا ار کلیک کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments