از بین بردن موهای زائد صورت

از بین بردن موهای زائد صورت | چگونه موهای صورت را برای همیشه از بین ببریم؟ | بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت

از بین بردن موهای زائد صورت

از بین بردن موهای زائد صورت

خانم ها، شما معمولا برای از بین بردن موهای زائد صورتتان چه کار می کنید؟ شما هم مثل همه یا وکس می کنید یا از بند استافده می کنید؟ یا اینکه مثل آقایان از تیغ و ماشین استفاده میکنید!!!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از بین بردن موهای زائد صورت
از بین بردن موهای زائد صورت

همه می دانیم که رایج ترین روشی که خانم ها با آن موهای صورتشان را از بین می برند، بند انداختن است. اما همانطور که احتمالا خودتان هم می دانید، بند انداختن برای پوست های حساس چندان هم روش مفیدی نیست. اگر پوست شما هم حساس باشد حتما جوش های ریز، و قرمزی پوستِ بعد از بند را تجربه کرده اید. در چنین شرایطی چه چاره ای به جز وکس باقی می ماند؟ تازه آنهم با وکس سایر نقاط بدن فرق دارد و دردسر هایش از بند انداختن بیشتر است.

شما آقایان چطور؟ بسیاری از مردان به قدری موهای صورتشان زیاد است که کلافه می شوند. آرزوی یک روز صورت شش تیغ به دلشان مانده. چراکه آنقدر رشد موهای صورتشان ( اغلب یه خاطر تیغ زدن) زیاد است و ریشه های موهای صورتشان به قدری قوی است، که به یک روز نکشیده دوباره سر جایشان سبز می شوند و حتی بدتر از قبل، هنگام رو بوسی، مثل تیغ در صورت طرف مقابل فرو می روند. علاوه بر آن بعضی ها هم هستند که موهای صورتشان تا روی گونه امتداد پیدا کرده و جذابیت ظاهری را از آنها گرفته. این آقایان اغلب مجبورند هر روز چند وقتی را جلو آینه صرف تراشیدن موهای گونه هایشان بکنند.

اما اگر به شما بگوییم یک راه بهتر برای از بین بردن موهای زائد صورت وجود دارد چه؟ راهی که علاوه بر به صرفه تر بودن، به لحاط زمانی و حتی هزینه ای، اثر دائمی دارد و موهای زائد شما را برای همیشه از بین می برد!

لیزر موهای زائد

شاید نام درمان لیزر موهای زائد به گوشتان خورده باشد. لیزر موهای زائد یکی از جدیدترین، ایمن ترین و کم خطر ترین و خلاصه بهترین روش درمانی برای از بین بردن دائمی موهای زائد است.

 

خوشبختانه امروزه این درمان در دسترس همگان قرار گرفته، به صورتی که در سراسر کشور حتی برخی از سالن های آرایشی هم خدمات لیزر موهای زائد را انجام می دهند.

اما مراقب باشید. همه ی لیزر ها و همه ی مراکزی که لیزر موهای زائد را انجام می دهند، قابل اطمینان نیستند. نه اینکه حتما نیت بدی داشته باشند، اما ممکن است مهارت کافی نداشته باشند. لیزر موهای زائد علی رغم اینکه جزو درمان های بسیار کم خطر است، از آنطرف جزو درمان های حساس هم هست. چون اساس کاری آن تخریب بافت مو است، اگر با دقت و درست انجام نشود، به جای کمک به رفع موهای زائد، باعث آسیب پوستی می شود.

در ضمن، دستگاه های لیزر موهای زائد، قابلیت تنظیم دارند و باید با توجه به شرایط پوست و موی هر نفر تنظیم مجدد شوند. این روند تنظیم، نیاز به مشاوره پزشکی دقیق و ارزیابی تخصصی دارد. به همین دلیل بهتر است خودتان را به دست افراد غیر متخصص نسپارید.

از بین بردن موهای زائد صورت
از بین بردن موهای زائد صورت
برای آشنایی بیشتر با روند درمان لیزر موهای زائد، این مقاله را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت

این روز ها در شهر رشت هم به اندازه ی سایر استان ها، هم مراکز لیزر زیاد شده، و هم متقاضی خدمات لیزر. اما همانطور که اشاره شد، همه ی مراکز لیزر موهای زائد در این شهر هم قابل اعتماد نیستند. تلاشتان را بکنید تا مرکزی مطمئن و با کیفیت برای لیزر موهای زائد پیدا کنید.

مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین دارای شعبات متعدد در تهران و شهرستان ها، به ویژه در شهر رشت است، و آماده ی ارائه ی خدمات تضمینی لیزر موهای زائد به مراجعین عزیز می باشد.

مرکز تخصصی لیزر رشت، با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای، آماده ی ارائه ی خدمات لیزر، برای از بین بردن موهای زائد صورت می باشد. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار تخفیف های ویژه ی این مرکز، مرکز لیزر رشت را به یکی از بهترین و استثنایی ترین مراکز لیزر تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آگاهی از لیست تعرفه ها اینجا را کلیک کنید و جهت تعیین نوبت مشاوره و درمان با ما تماس بگیرید.

لیزر موهای زائد بدن مردان

آقایان نیز می توانند به اندازه ی خانم ها از مزیت های لیزر موهای زائد استفاده کنند.

مرکز لیزر رشت افتخار دارد از معدود مراکزی باشد که خدمات لیزر موهای زائد مردان را اراده می دهد.

تنها تفاوت بین لیزر موهای زائد مردان و زنان ممکن است در تعداد جلسات و شدت لیزر باشد. چراکه مردان از آنجاییکه عموما موهای زائد بیشتر، با ریشه های قوی تری دارند، ممکن است روند لیزر کردن موهایشان کمی دشوار تر باشد و به  تعداد جلسات بیشتری احتیاج داشته باشد.

همچنین مردان می توانند از لیزر موهای زائد صورت نیز بهره مند شوند. نگران نباشید. لیزر موهای صورت به معنی از دست دادن تمام موهای صورت نیست. چراکه می توانید تنها بخش مورد نظر ( مثلا گونه ها) را لیزر کنید و سایر بخش ها را دست نخورده باقی بگذارید. همچنین لیزر می تواند ریشه های موهای صورت را تضعیف کند و سرعت رشد و ضخامتشان را کمتر نماید.

از بین بردن موهای زائد صورت
از بین بردن موهای زائد صورت
برای آشنایی بیشتر با لیزر موهای زائد در مردان، این مقاله را مطالعه کنید.

قیمت لیزر موهای زائد

خیلی ها هستند که از قیمت درمان لیزر موهای زائد می ترسند. این ترس به دلیل بی اطلاعی است. بله، لیزر جزو درمان های خیلی ارزان به حساب نمی آید. یعنی هزینه ی هر جلسه لیزر اندکی از هزینه ی هر جلسه ی بند انداختن صورت بیشتر است. اما با نگاه کردن به اثر دائمی لیزر، و اینکه با یک بار هزینه کردن، دیگر نیازی نیست ریالی خرج رفع موهای زائد بکنید، این درمان در مجموع بسیار به صرفه است.

در ضمن، مرکز لیزر موهای زائد رشت با تخفیف های استثنایی اش، نوید آن را می دهد که هزینه های لیزر موهای زائد را برای شما به شکلی باور نکردنی کاهش داده است.

اما برای تعیین قیمت دقیق درمان باید به خود مرکز مراجعه کنید. تا پزشک شما و شرایط پوست و مویتان را نبیند، نمی تواند عدد دقیقی به شما بدهد. درمان هرکس با دیگری فرق دارد، به همین دلیل هزینه ی درمان هر کس هم طبعا با دیگری متفاوت خواهد بود.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدایند 

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments