لیزر برای مردان

لیزر برای مردان : شایعه یا واقعیت؟ | لیزر کردن موهای زائد | مرکز لیزر آقایان | مرکز لیزر برکه

لیزر برای مردان

لیزر برای مردان

آنطور که متاسفانه امروزه بیشتر جا افتاده، عموم مردم فکر می کنند لیزر کردن موهای زائد درمانی است که مختص و ویژه ی بانوان است. این باور بیشتر به خاطر تبلیغاتی است که فقط از خانم ها دعوت می کنند موهای زائد بدنشان را لیزر کنند!لیزر برای مردان

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عموما هم همه فکر می کنند لیزر برای موهای پاها است. در حالی که لیزر می تواند برای رفع دائمی موهای زائد تمام نواحی بدن موثر و مفید باشد.

نگذارید تبلیغات بی مورد و بی اساس شما را فریب بدهند. لیزر یک درمان است، نه لباس. بر خلاف نیمی از لباس ها که زنانه هستند، لیزر مرد و زن ندارد. فرقی ندارد مذکر باشید یا مونث، خانم باشید یا آقا، دختر باشید یا پسر، همه می توانند از مزیت ها و فواید بسیار لیزر موهای زائد بهره ببرند.

لیزر برای مردان
لیزر برای مردان

همانطور که موهای زائد مرد و زن نمی شناسد، لیزر هم فقط به گروهی خاص از انسان ها تعلق ندارد. مردان هم به اندازه ی زنان به از بین بردن موهای زائد بدنشان اهمییت می دهند. پس می توانند به همان انمدازه برای لیزر موهای بدن خود اقدام نمایند.

لیزر بهترین و اثر گذارترین روش برای از بین بردن موهای زائد هر نقطه از بدن برای همیشه است. هم برای زنان، و هم برای مردان.

البته درست است که طبق عرف جوامع میزان موهایی که در بدن زنان موی زائد محسوب می شود بیشتر است، مثلا زنان معمولا موهای پا را موی زائد به حساب می آورند در حالی که یک مرد ممکن است هرگز نخواهد موهای پاها یا دستانش را بردارد.

اما موی زائد به هر حال موی زائد است و هرگز به دست ها و پاها محدود نمی شود. موی زائد ناحیه ی زیربغل، تناسلی، کمر و سینه هم موی زائد به حساب می آیندو همه هم موهای این نواحی را از بین می برند.

اگر از زاویه ی دیگری به ماجرا نگاه کنیم، اتفاقا موهای زائد بدن مردان بیشتر از زنان است. مثلا احتمال رویش مو روی کمر و سینه ی آقایان بیشتر از خانم هاست. یا شاید تعجب کنید که موهای صورت آقایان هم به هر حال موی زائد محسوب می شود!

پس از نظر تئوری مردان از قضا بیشتر می توانند از خدمات لیزر بهره ببرند تا زنان!

در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا با هم بیشتر به مقوله ی لیزر برای مردان بپردازیم و قبح بی دلیل اجتماعی آن را بشکنیم.لیزر برای مردان

لیزر برای مردان

مرکز لیزر مردان

مراکز لیزر زیادی در تهران برای لیزر موهای زائد وجود دارند اما همه ی آنها خدمات مختص لیزر برای مردان ندارند. همانطور که گفتیم تبلیغات این مراکز است که اصولا این طور جا انداخته که لیزر فقط برای خانم هاست. طبیعی است، چون خودشان خدمات لیزر آقایان ندارند، فقط برای خانم ها تبلیغ می کنند و همین امر باعث سوء تفاهم می شود.

اگر قصد دارید برای همیشه از شر موهای زائد هر ناحیه ای از بدنتان خلاص شوید حتما دقت داشته باشید که مرکز مناسب و با کیفیتی را برای این کار انتخاب کنید. خوشبختانه مراکزی هم وجود دارند که می توانند خدمات با کیفیت لیزر موهای زائد آقایان را به شما ارائه کنند.

یکی از این مراکز، مرکز لیزر برکه در شمال تهران است. برکه با در اختیار داشتن کادری مجرب از تکنسین های متخصص و حرفه ای آماده ی ارائه ی بهترین خدمات لیزر برای مردان می باشد. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا در کنار تخفیف ها وقیمت های استثنایی، برکه را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر مردان در تهران تبدیل کرده است. شما همین الان می توانید برای آشنایی با تعرفه های قیمت و همچنین گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
مرکز لیزر مردان
مرکز لیزر مردان

اما جدای از دریافت خدمات با کیفیت، بهترین اتفاقی که فقط می توانید در برکه آن را تجربه کنید، واقعیت مجازی در حین فرآیند لیزر است! به اینصورت که در مرکز لیزر برکه بر خلاف سایر مراکز لیزر شما به جای عینک محافظ معمولی، می توانید از عینک مخصوص واقعیت مجازی استفاده کنید.لیزر برای مردان

این کار به شما اجازه می دهد تا در عین محافظت از چشمانتان در برابر اشعه ی لیزر تجربه ای بی نظیر از ریلکسیشن با قرار گرفتن در فضایی 360 درجه را پشت سر بگذارید.

قیمت لیزر موهای بدن آقایان | قیمت لیزر موهای زائد

اولین نکته ای که باید در مورد قیمت لیزر به آن توجه داشته باشید این است که تعرفه ی قیمت لیزر برای مردان و زنان هیچ فرقی نمی کند.

اما قیمت درمان، فارغ از اینکه زن باشید یا مرد، به تعداد جلساتی بستگی دارد که برای رفع دائمی موهای زائد بدنتان به آنها احتیاج دارید.لیزر برای مردان

لیزر درمانی دوره ای است، یعنی باید چندین جلسه آن را انجام بدهید تا نتیجه بگیرید. تعداد جلسات لیزر به شرایط پوست و موی شما، ضخامت مو ها و بزرگی ناحیه ی تحت درمان بستگی مستقیم دارد.

برای آشنایی با تعداد جلسات لیزر این مقاله را مطالعه کنید.
قیمت لیزر موهای بدن آقایان | قیمت لیزر موهای زائد
قیمت لیزر موهای بدن آقایان | قیمت لیزر موهای زائد

از طرف دیگر از شایعه هایی که در مورد قیمت لیزر وجود دارد نترسید. چراکه اولا قیمت لیزر هرگز به آن اندازه که فکرش را می کنید بالا نیست. و ثانیا درمانی کاملا به صرفه است.

به یاد داشته باشید که لیزر اثر دائمی و مادام العمر دارد. یعنی بعد از آن دیگر لازم نیست هیچ پولی بابات تیغ و ژیلت و غیره بدهید. در ضمن، از آنجایی که در مرکز برکه هزینه ی هر جلسه بعد از همان جلسه از شما دریافت می شود، و فاصله ی بین جلسات لیزر تقریبا حدود یک ماه است، شما در واقع دارید هزینه ی کل درمان را به صورت قسط های ماهیانه می پردازید! پس هیچ فشار مالی به شما وارد نمی شود.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی قیمت لیزر کردن موهای زائد را مطالعه کنید.

لیزر خط ریش | لیزر موهای صورت آقایان

لیزر برای مردان تنها به موهای زائد بدن محدود نمی شود. بلکه شما می توانید موهای صورتتان را هم لیزر کنید.

نترسید، منظورمان این نیست که برای همیشه ریش و سبیلتان را از دست بدهید. البته مگر اینکه خودتان بخواهید.

لیزر خط ریش | لیزر موهای صورت آقایان
لیزر خط ریش | لیزر موهای صورت آقایان

یادتان باشد که لیزر درمانی بسیار کنترل پذیر و دقیق است. شما با استفاده از لیزر می توانید خط ریشی صاف و آنکادر داشته باشید. همچنین می توانید آن بخش از موهای صورتتان که دوستشان ندارید، مانند مو های روی گونه یا بینی و گوش را لیزر کنید. بدون اینکه آسیبی به ریش های عزیزتان وارد شود.

از طرف اگر از سرعت رشد زیاد موهای صورتتان خسته شده اید لیزر می تواند به شما در کاهش سرعت رشد موها هم کمک کند.

برای آشنایی بیشتر با لیزر خط ریش، این مقاله را مطالعه کنید.

اگر مایلید بیشتر درباره لیزر برای مردان بدانید، توصیه می کنیم به این صفحه از تهران اسکین هم مراجعه کنید تا به مقالات بیشتری در این زمینه دسترسی داشته باشید.

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments