رفع موهای زائد

بهترین روش برای رفع موهای زائد چیست؟| رفع دائمی موهای زائد| لیزر موهای زائد

بهترین روش برای رفع موهای زائد چیست؟

امروزه رفع موهای زائد به یک معضل بزرگ برای خانم ها تبدیل شده است و یک برنامه مراقبتی زیبایی محسوب می ‌شود که باعث شده روش های مختلفی را برای رفع موهای زائد نقاط مختلف بدن و صورت امتحان کنند. رفع دائمی موهای زائد به یکی از آرزوهای خانم ها تبدیل شده است و همیشه به این مسئله فکر کرده اند که بهترین روش برای رفع موهای زائد چیست و چگونه می توانند برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوند.

احتمالا برای شما هم پیش آمده که به صورت ناگهانی به یک مهمانی و جشن تولد دعوت شده باشید و به دلایل متعددی چند روز از اصلاح صورت یا بدن خود غفلت کرده باشید. در این شرایط اولین کاری که به ذهن تان می رسد این است که فکری به حال موهای زائد خود بکنید تا ظاهری زیبا و آراسته داشته باشید. استفاده از تیغ، ژیلت یا پودر موبر، استفاده از موم یا مراجعه به مراکز اپیلاسیون از جمله روش هایی است که می توان از آن ها برای رفع موهای زائد استفاده کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد

همه این روش ها به طور موقت موهای زائد شما را برطرف می کند و پس از مدتی دوباره مشکل موهای زائد شما را آزرده خاطر خواهد کرد و مجدداً از خودتان سوال می ‌کنید که بهترین روش برای رفع موهای زائد چیست و ای کاش می شد برای همیشه بدنی صاف و بدون مو داشته باشم. اگر رفع موهای زائد بدن و صورت به یکی از دغدغه های بزرگ شما تبدیل شده است پیشنهاد می کنم خواندن این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید تا بهترین روش را برای رفع موهای زائد به شما معرفی کنیم.

چه روش هایی برای رفع موهای زائد وجود دارد؟

روش های متعددی برای رفع موهای زائد وجود دارد که می ‌تواند به شما در این زمینه کمک کند و به اشکال مختلف شما را به هدف تان برساند. برخی از این روش ها به شرح زیر می باشند:

بند انداختن صورت

امروز به لطف فناوری، دستگاه بند انداز به بازار ارائه شده که می تواند به شما برای بند انداختن موهای زائد کمک کند. در این روش شما می توانید همه موهای زائد صورت خود را از ریشه بردارید و حدود سه تا هشت هفته از داشتن پوستی صاف و بدون مو لذت ببرید. مسئله مهمی که باید همیشه به خاطر داشته باشید این است که قبل و بعد از اصلاح باید دستگاه را با الکل ضدعفونی کنید تا ریسک جوش زدن صورت به حداقل برسد.

درد حاصل از این روش بسیار زیاد است و همین مسئله باعث شده که اکثر خانم ها به دنبال یافتن بهترین روش برای رفع موهای زائد صورت خود باشند. یکی از معایب بند انداختن صورت این است که اگر موهای صورت به خوبی از ریشه برداشته نشوند یا به عبارتی قطع شوند احتمال رشد آنها به سمت داخل و بروز مشکلات بعدی وجود دارد.

تیغ کشیدن بدن

رفع موهای زائد

استفاده از تیغ، ژیلت یا دستگاه شیو الکتریکی می ‌تواند به رفع موهایی که روی پوست رشد کرده اند کمک کند. معمولا اکثر افراد عقیده دارند که شیو کردن و تیغ کشیدن باعث می شود که موها ضخیم تر شوند اما دکتر دیوید پاریسر در این باره می گوید که مسئله حقیقت ندارد. در واقع نوک موهای شیو نشده نرم است و هنگامی که شما به شیو کردن آن می پردازید نوک نرم آن را برطرف می کنید و احساس می کنید که موهای موضع مورد نظر ضخیم تر می شوند این در حالی است که این موها فقط زبرتر رشد می کنند. تیغ کشیدن برای رفع موهای زائد همه نقاط بدن مناسب است اما معمولا موها طی مدت یک تا سه روز مجددا رشد می کنند و رشد آنها به سمت داخل و زیر پوست به ویژه در ناحیه بیکینی یکی از معایب تیغ کشیدن محسوب می شود.

استفاده از وکس

رفع موهای زائد

احتمالا شما هم وکس را امتحان کرده اید و یک لایه از ژل چسبناک را روی پوست خود قرار داده اید. سپس روی آن را با تکه های پارچه پوشانده و هنگامی که خشک شده است اقدام به برداشتن آن نموده اید و موهای زائد موضع مورد نظر به کمک آن برطرف شده است. می توان از برخی از انواع وکس بدون کمک پارچه نیز استفاده کرد. استفاده از وکس برای همه نقاط بدن مناسب است و معمولاً حدود ۳ تا ۶ هفته طول می ‌کشد تا مجدداً موهای موضع مورد نظر شروع به رشد کنند.

تاول و قرمزی پوست از عوارض جانبی وکس محسوب می شوند همچنین احتمال بروز عفونت در اطراف فولیکول های مو وجود دارد. قبل از استفاده از وکس و کسب نتیجه دلخواه باید موهای زائد موضع مورد نظر به اندازه کافی رشد کرده باشند تا به خوبی برداشته شوند. درد حاصل از این روش آنقدر زیاد است که اکثر خانم ها ترجیح می دهند از روشهای دیگری برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند.

لیزر موهای زائد

می توان به طور قاطع از لیزر موهای زائد به عنوان بهترین روش برای رفع موهای زائد بدن نام برد. در این روش موهای زائد به کمک نور لیزر برطرف می شوند و ریشه آنها تخریب می گردد. اکثر افرادی که از لیزر موهای زائد استفاده کرده اند از آن به عنوان بهترین روش برای داشتن پوستی صاف و بدون مو یاد کرده اند که باعث شده است پس از اتمام دوره درمان به ظاهر دلخواه خود دست پیدا کنند. از آن جایی که نتایج حاصل از این روش، دائمی است می توان از آن به عنوان بهترین روش برای رفع موهای زائد ایجاد کرد.

رفع موهای زائد

می توان از لیزر برای همه نقاط بدن استفاده کرد. لیزر موهای زائد برای افرادی که پوستی روشن و موهای تیره دارند کارایی بهتری دارد. البته در اکثر مراکز تخصصی لیزر مو دستگاه های مناسب برای هر نوع پوستی وجود دارد تا به متقاضیان برای کسب نتیجه دلخواه کمک کند. معمولا حدود ۶ تا ۱۲ جلسه درمان برای مشاهده نتایج مورد انتظار لازم است و سالی یک یا دو بار مراجعه به مرکز لیزر برای تمدید نتایج به دست آمده ضروری می باشد. تورم و قرمزی پوست از جمله عوارض جانبی این روش محسوب می شوند اما از آن جایی که نتایج حاصل از درمان دائمی است می ‌توان گفت که این عوارض جانبی ارزشش را دارد و شما را به آرزوی دیرینه تان می رساند و می تواند همه موهای زائد صورت، دست و پا، زیر بغل، لایه بیکینی و کمر را بر طرف کند به همین دلیل بهترین روش برای رفع موهای زائد محسوب می شود.

الکترولیز

در این روش یک سوزن کوچک وارد هر یک از فولیکول های مو می شود تا به کمک جریان برق به تخریب ریشه موها بپردازد و ظاهری زیبا و بدون مو را به وجود بیاورد. تورم و قرمزی و ایجاد بافت اسکار از عوارض جانبی و احتمالی این روش محسوب می شود.

مترجم: لیلا عبدالملکی
منبع

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments