مرکز لیزر موهای زائد خوب در تهران

لیزر موهای زائد در دوران شیردهی| لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد در دوران شیر دهی

 

لیزر موهای زائد در دوران شیردهی

دوران بارداری و شیر دهی برای همه مادران زیبا و لذت بخش است و بدن آنها دستخوش تغییرات زیادی می شود که تعدادی از این تغییرات برای مادران خوشایند هستند مانند رشد سریع تر ناخن ها اما برخی دیگر از این تغییرات مانند رشد سریع موهای زائد مادر آن را کلافه می ‌کند. معمولا چند ماه پس از تولد نوزاد و اتمام دوران پر ماجرای بارداری مادران برای بازگشت به زندگی معمولی خود آماده می ‌شوند و احساس می ‌کنند که حال خود و فرزندشان خوب است و فرصت کافی برای مراقبت از خود، رفتن به باشگاه و سایر کارهای مورد نظر را دارند. حتی برخی از آنها به فکر لیزر موهای زائد در دوران شیر دهی می ‌افتند تا برای همیشه از شر موهای زائد نقاط مختلف بدن خود رها شوند.

از آنجایی که مراقبت از نوزاد وقت زیادی از مادران می گیرد شیو کردن بدن و رفع موهای زائد به یک چالش بزرگ برای آنها تبدیل می ‌شود و به همین دلیل تصمیم می ‌گیرند موهای زائد بدن خود را لیزر کنند. خب باید به این مادرانی که قصد دارند امور روزمره خود را از سر بگیرند تبریک گفت. اما مسئله ‌ای که ذهن مادران را به خود مشغول کرده این است که آیا لیزر موهای زائد در دوران شیر دهی ضرری برای فرزند شیرخوار آنها ندارد؟ آیا شما هم به این موضوع فکر می ‌کنید و دو دل هستید؟ دوست دارید پاسخ سوالات خود را پیدا کنید؟ پس با ما همراه باشید تا به جواب قطعی برسید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چگونه لیزر به رفع موهای زائد کمک می کند؟

لیزر موهای زائد در دوران شیردهی

در لیزر موهای زائد از نور لیزر استفاده می ‌شود که به سمت پوست موضع مورد نظر ارسال می گردد تا فولیکول های مو در آن قسمت را هدف قرار دهد. فولیکول های مو و پوست شروع به جذب نور لیزر می ‌کنند و نور به گرما تبدیل می شود. ممکن است شما در موضوع تحت درمان دچار سوزش خفیفی شوید اما هیچ گونه خطری برای شما به دنبال نخواهد داشت. فرایند رفع موهای زائد نقاط مختلف بدن به تدریج و طی چند جلسه انجام می ‌شود زیرا موهای این نقاط در مراحل مختلفی از رشد قرار دارند و باید همه آنها هدف قرار بگیرند تا در نهایت پوستی زیبا، لطیف و بدون مو را برای شما به ارمغان بیاورد.

از لیزر می توان برای رفع موهای زائد نقاط مختلفی از بدن از قبیل موهای زائد صورت، زیر بغل، چانه، دست و پا و ناحیه بیکینی استفاده کرد. امروزه حتی مردان نیز از لیزر برای رفع موهای زائد نقاط مختلف بدن خود استفاده می کنند و می توان با قاطعیت گفت که اکثر آنها از نتایج به دست آمده رضایت کامل را دارند و دیگر نگران رشد مجدد موهای زائد خود نیستند.

آیا لیزر موهای زائد در دوران شیر دهی مجاز است؟

همه خانم ها در دوران شیر دهی با ممنوعیت هایی مواجه هستند به عنوان مثال نمی ‌توانند به مصرف برخی داروها بپردازند چرا که امکان انتقال آنها به نوزاد از طریق شیر مادر وجود دارد. لیزر موهای زائد بدن در دوران شیر دهی مسئله ‌ای است که ذهن اکثر مادران را به خود مشغول کرده است. لیزر موهای زائد در دوران شیر دهی پیشنهاد نمی ‌شود. اگر چه شواهد و مدارک کافی وجود ندارد که نشان دهد ارتباط بین لیزر موهای زائد و تاثیرات منفی آن بر نوزاد وجود دارد پزشکان به مادران شیرده توصیه می کنند که از لیزر موهای زائد خود در این دوران خودداری کنند تا ریسک بروز عوارض احتمالی به صفر برسد.

البته تعداد زیادی از پزشکان عقیده دارند مادری که در دوران شیر دهی به سر می برد مجاز به لیزر موهای زائد خود نیست چرا که هنوز سطح هورمون های بدن او بالا است که این مسئله می ‌تواند باعث به وجود آمدن عوارض جانبی مختلف شود. لیزر موهای زائد در دوران شیر دهی می تواند تولید ملانین در بدن را تغییر دهد و باعث بروز هایپر پیگمنتیشن یا هیپو پیگمنتیشن شود به همین دلیل بهتر است پس از اتمام دوران شیر دهی برای لیزر موهای زائد نقاط مختلف بدن اقدام کرد.

آیا تاکنون تحقیقی در خصوص لیزر موهای زائد در دوران شیر دهی انجام شده است؟

لیزر موهای زائد در دوران شیردهی

در حال حاضر هیچ گونه تحقیقی در خصوص لیزر موهای زائد در دوران شیر دهی و تاثیرات آن بر نوزاد انجام نشده است و پزشکان به درستی نمی دانند که آیا لیزر موهای زائد در دوران شیر دهی بر نوزاد تاثیر دارد یا خیر اما به همه مادران پیشنهاد می کنند که تا پایان دوران شیر دهی صبر کنند سپس به لیزر موهای زائد بدن خود بپردازند تا فرزند آنها از هر گونه خطر احتمالی در امان باشد. از آنجایی که در دوران بارداری سطح هورمون های بدن تغییر پیدا می کند احتمال بروز هایپر پیگمنتیشن وجود دارد که می ‌تواند به یک مسئله ناخوشایند برای مادران تبدیل شود.

هایپر پیگمنتیشن یکی از عوارض جانبی نادر در لیزر موهای زائد بدن محسوب می شود به همین دلیل مادرانی که در دوران بارداری و شیر دهی به سر می ‌برند باید تا اتمام این دوران صبر کنند زیرا احتمال بروز این اختلال وجود دارد. تغییر سطح هورمون های بدن در دوران بارداری و شیر دهی باعث افزایش میزان رشد موها می شود و به طور کلی در این دوران سریع تر رشد می کنند به همین دلیل لیزر موهای زائد در دوران بارداری و شیر دهی اتلاف زمان و هزینه است و باید صبر کرد تا این دوران به اتمام برسد و نتایج مورد انتظار بدست بیاید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments