بند انداختن صورت بعد از لیزر

بند انداختن صورت بعد از لیزر: توصیه متخصصین مرکز لیزر برکه برای اقدامات بعد از جلسه لیزر

بند انداختن صورت بعد از لیزر

بند انداختن صورت بعد از لیزر ، سوالی است که بیشتر مراجعه کنندگان ما می پرسند و به دنبال پاسخ مناسبی برای آن هستند.

پروسه لیزر موهای زائد به این صورت خواهد بود که اشعه ی دستگاه لیزر ، با انرژی خفیفی به فولیکول های مو در سطح پوست می تابد و موجب از بین بردن مو خواهد شد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به همین خاطر ممکن است پس از لیزر موهای زائد خود، اندکی دچار قرمزی و التهاب شوید و تا چندین روز ( احتمالا 1 هفته ) پوست شما ملتهب خواهد بود.به همین خاطر توصیه می شود که بند انداختن صورت بعد از لیزر را فراموش کنید چرا که موجب بدتر شدن این التهابات پوستی می شود.

مرکز لیزر برکه مفتخر است که با در اختیار داشتن بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت اسکلپیون 2018 ، کلیه خدمات رفع موهای زائد را برای شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تعرفه قیمت ها و هم چنین تخفیفات استثنایی مرکز برکه اینجا را کلیک کنید.

اصلاح صورت بعد از لیزر

اگر تصمیم دارید که بعد از لیزر موهای زائد ، موهای خود را اصلاح کنید بهتر است از روش هایی مانند بند انداختن و یا وکس کردن استفاده نکنید، چرا که در پروسه ریزش موها تداخل ایجاد می کند و علاوه بر این موجب افزایش قرمزی و عوارض جانبی می شود

بهترین شیوه برای خلاصی از دست موهای زائد در فواصل میان جلسات لیزر ، شِیو کردن با تیغ و ژیلت است.

بعد از اولین جلسه لیزر

سوال دیگری که در این باب مطرح می شود ، نکاتی است که باید بعد از اولین جلسه لیزر رعایت کنید.

بعد از جلسه اول لیزر موهای زائد خود ، شما می خواهید که نتایج آن را بلافاصله بر روی پوست خود مشاهده کنید ، علاوه بر این ممکن است اندکی دچار قرمزی و التهاب نیز شوید.

بند انداختن صورت بعد از لیزر
بند انداختن صورت بعد از لیزر

بعد از جلسه اول لیزر ، موها هم چنان وجود دارند، اما بعد از چند روز و به صورت خود به خود ، موهای ناحیه تحت درمان دچار ریزش می شوند.ممکن است وسوسه شوید که موهای خود را با موچین بچینید و پروسه ریزش موها را تسریع ببخشید اما به دو دلیل بهتر است این کار را انجام ندهید :

یک : شما دقیقا نمی توانید تشخیص دهید مویی که می چینید ، از همان دسته موهایی است که فولیکول آن را با اشعه ی لیزر تحت تاثیر قرار داده اید، به همین خاطر ممکن است با چیدن آن موها ، به راحتی هر چه پول هزینه کرده اید ، هدر داده و نتیجه ای که می خواهید را حاصل نکنید.

دو : پوست شما احتیاج دارد که از رروند لیزر درمانی بهبود پیدا کند، حتی پس از این که تورم های ناشی از این شیوه درمانی از بین برود باز هم پوست شما اندکی حساس و قرمز خواهد بود

بسیار مهم و ضروری است که تا 4 الی 5 روز از تحریک موهای خود به وسیله ی وکس کردن و یا بند انداختن آن ها جلوگیری کنید و بعد از استحمام نیز پوست خود را با یک حوله نرم خشک کنید.

برگشت موهای زائد بعد از لیزر

به مانند بیشتر روش های درمانی پوست، به چندین جلسه درمانی نیاز است تا شما متوجه تغییرات و نتیجه ی آن بر روی پوست خود شوید.از آن جایی که دوره رشد موها به هم خورده است ، ممکن است برخی موها رشد کنند و برخی دیگر خیر.

به همین علت شما به 4 الی 6 جلسه درمانی نیاز دارید تا نتیجه ی کامل را مشاهده کنید. بین فواصل این جلسات، ممکن است برخی از موها دوباره به صورت عادی رشد کنند ، اما با تکرار جلسات درمانی خود ، رشد موهای زائد و برگشت آن ها به شدت کاهش پیدا کرده و تراکم آن ها کمتر خواهد شد.

رویش مجدد مو بعد از لیزر

پس از چند روز ، شما می توانید متوجه شوید که پس از جلسه لیزر درمانی خود ، موها دوباره در ناحیه تحت درمان رشد کرده اند .این مسئله نشان دهنده این است که این شیوه کارکرد درستی داشته است گرچه شاید متناقض به نظر برسد و شما انتظار داشته باشید که دیگر هیچ گونه مویی رشد نکند.

همه ی موهایی که در طول جلسه لیزر خود برداشته اید، روی سطح پوست شما نبوده اند . برخی از آن ها در دوره ای که لیزر کرده اید ، درون فولیکول مو بوده اند و تا جایی که قابل دیدن بوده باشند، رشد نکرده اند.

در حال حاضر این موها از سطح پوست بیرون زده اند و می توان آن ها را برطرف نمود.به هنگام رفع این موها ؛با ملایمت رفتار کنید. به نظر می رسد که موها هم چنان به چیزی متصل هستند ، آن ها را به حال خود رها کرده و اجازه دهید که پروسه ریزش آن ها به اتمام برسد. دو روز صبر کردن ، کافی خواهد بود

بند انداختن صورت بعد از لیزر
بند انداختن صورت بعد از لیزر

به یاد داشته باشید که تنها 30 درصد از موهای شما در جلسه ی اول لیزر موهای زائد برطرف شده اند و برای این که به نتیجه ی دلخواه خود دست پیدا کنید نیاز به 4 الی 6 جلسه درمانی خواهید داشت.

تعداد دقیق جلساتی که نیاز دارید به نوع پوست شما و سایز محلی که لیزر می کنید ، بستگی دارد.

ضخیم شدن مو بعد از لیزر

سوالی که خیلی مواقع مطرح می شود این است که آیا لیزر موهای زائد موجب ضخیم تر شدن و افزایش رشد موها خواهد شد ؟

در پاسخ به این سوال باید این گونه عنوان کنیم که این مسئله بسیار نادر است و در درصد بسیار کمی از افراد ممکن است رخ دهد و علت بروز آن اغلب به خاطر انتخاب اشتباه دستگاه یا مرکزی است که در آن لیزر موهای زائد خود را انجام می دهید.

در تحقیقی که بر روی 498 انجام شد ، تنها 1 نفر از آن ها دچار افزایش موهای زائد شد و این آمار بسیار ناچیز است

بند انداختن صورت بعد از لیزر
بند انداختن صورت بعد از لیزر

به همین علت توصیه ما به شما این است که پیش از انتخاب یک دستگاه لیزر موهای زائد ، با یک متخصص پوست مشورت کنید تا بهترین اقدام را برای رفع موهای زائد خود داشته باشید.

پماد بعد از لیزر

برخی مراکز اجازه می دهند که شما بعد از لیزر موهای زائد خود از ژل آلوئه ورا بر روی ناحیه تحت درمان استفاده کنید و به این ترتیب پوست آن نقطه را نرم و مرطوب نگه دارید. بهتر است از هیچ گونه محصولات پوستی دیگری برای ناحیه ای که لیزر کرده اید استفاده نکنید ( حداقل به مدت 24 الی 48 ساعت )

شما می توانید جهت اخذ نوبت از مرکز لیزر برکه اینجا را کلیک کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

3.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments