قیمت لیزر موهای زائد در اردبیل

قیمت لیزر موهای زائد در اردبیل : بهترین قیمت ها را از ما بخواهید

قیمت لیزر موهای زائد در اردبیل

قیمت لیزر موهای زائد در اردبیل

درمان های زیبایی معمولا هزینه ی های زیادی دارند. یا حداقل به نظرمی رسد که هزینه ی زیادی دارند. لیزر کردن موهای زائد به عنوان بهترین و عملا تنها روش موثر  بر کاهش رشد موهای زائد بدن، زیر مجموعه ی درمان های زیبایی به حساب می آید. از همین جهت خیلی از مردم از قیمت ان می ترسند. خیلی ها هستند که فکر می کنند لیزر هزینه ی بسیار زیادی برایشان به همراه خواهد داشت و ارزشش را ندارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما واقعا اینطور است؟

در شهرستان ها که لیزر هنوز آنچنان همه گیر نشده و مخاطب خاص دارد، اطلاعات مردم در مورد این درمان چندان زیاد نیست. علت اصلی این نگرانی ها هم همین کمبود اطلاعات است. اما از آنجاییکه روز به روز بر شمار مراکز لیزر در شهرستان ها افزوده می شود، بهتر است شهرستانی های عزیز هم اطلاعات کاملی از درمانی که احتمالا به زودی آن را انجام می دهند، داشته باشند. چون شاید اول چندان به لیزر اعتماد نداشته باشید، اما تجربه ثابت کرده این درمان سریع تر از آنچه انتظارش میرود طرفدار های خودش را پیدا می کند.

شهر مهمی مثل اردبیل یکی از شهر های بزرگ ایران است که لایق بهترین ها از هر چیز است. از همین رو مجموعه تهران اسکین قصد دارد با راه اندازی یکی از شعبه های مرکز لیزر موهای زائد، یکی از بهترین مراکز لیزر را در اختیار مردمی غیور اردبیل قرار دهد.

قیمت لیزر موهای زائد در اردبیل

مطمئنا همین حالا هم مراکز لیزر زیادی در اردبیل وجود دارند. اگر برای پرس و جو یا حتی خود لیزر به آنها مراجعه کرده باشید، احتمالا دیده اید که هرکدام یک قیمت جداگانه به شما پیشنهاد می کنند. متاسفانه تعرفه های هر مرکز با دیگری متفاوت است و ارزانی یا گرانی اش به عوامل متعددی بستگی دارد.

ولی مهمتر از هر چیز این است که پیش از پرسیدن در مورد قیمت درمان، در مورد دستگاه مورد استفاده و تجربه ی تکنسین سوال بپرسید. چون اگر دستگاه مورد استفاده جدید و به روز نباشد، لیزر انجام شده کمترین ارزشی ندارد و هرچقدر هم ارزان یا گران آن را انجام داده باشید، باز هم پولتان را هدر داده اید.

بنابراین بیش از آنکه به مناسب بودن قیمت نگاه کنید، حواستان به متناسب بودن با کیفیت خدمات باشد. لیزر یک درمان است و این یعنی با سلامتی شما سر و کار دارد. لطفا به هیچ قیمتی در انجام آن سهل انگاری نکنید.

ما در مرکز تخصصی لیزر اردبیل تلاش داریم با ارائه ی بهترین خدمات لیزر، و استفاده از جدیدترین دستگاه ها، تعرفه هایی متوسط و معقول به شما ارائه دهیم. هزینه هایی که نه آنقدر گران هستند که نتوانید از پسشان بربیایید، و نه آنقدر ارزان که نتوانید به آنها اعتماد کنید. برای دیدن لیست قیمت های مرکز لیزر اردبیل، بهتر است به صفحه ی تماس با ما سر بزنید.

 

لیزر چگونه موی زائد را از بین می برد؟

لیزر یک اشعه ی نوری متمرکز و پر حرارت است که وظیفه ی اصلی اش هدف گرفتن ریشه های مو، وارد شدن به آنها و سوزاندن ساقه ی مو ها است. اما چرا؟ ، برای از بین بردن فولیکول موجود در پیاز مو. فولیکول ماده ی طبیعی در بدن است که علت اصلی رشد موهای زائد است.

چنانچه این فولیکول ها طی بازه ای منظم از بین بروند رشدشان رفته رفته متوقف می شود و دیگریموی زائدی بر بدن نمی روید.

جلسات لیزر موهای زائد

این مقوله از دوجنبه مهم است. یکی تعداد جلسات لیزر و دیگری فاصله ی بین آنها. هر دو اینها به شرایط پوست و موی هر نفر بستگی دارد، اما به صورت میانگین هرکس به حدود 6 الی 10 جلسه ی لیزر با فاصله ی میانگین 4 الی 6 هفته بین هر جلسه نیازمند خواهد بود.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله تعداد جلسات لیزر و فاصله بین جلسات لیزر را مطالعه نمایید.

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

اگر به دنبال اطلاعات عمومی از لیزر باشید با این عبارت رو به رو می شوید که لیزر درمانی برای توقف دائمی رشد موهای زائد است. اما واقعیت این است که این مهم به راحتی به دست نمی آید. اتمام یک دوره ی لیزر به معنی توقف دائمی رشد موهای زائد نیست، بلکه برای پایدار ماندن اثر لیزر باید جلسات ترمیمی را پشت سر بگذارید.

جلسات ترمیمی، تک جلساتی هستند که چند ماه بعد از اتمام دوره ی لیزر هر شش ماه الی یکسال یکبار باید آنها را به مدت چهار یا پنج سال انجام دهید.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی جلسات ترمیمی لیزر را مطالعه کنید.
قیمت لیزر موهای زائد در اردبیل
قیمت لیزر موهای زائد در اردبیل

خطرات لیزر موهای زائد

نگرانی های زیادی در مورد خطرات جدی لیزر موهای زائد وجود دارند. بحث خطرات از بحث عوارض جانبی متفاوت است. بر اساس یک سری شایعات بی پایه و اساس خیلی از مردم به اشتباه فکر می کنند که لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ممکن است باعث نازایی شود؛ یا اینکه لیزر سرطانزاست!

بهتر است بدانید که اشعه ی لیزری که برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود بسیار کنترل شده با برد محدود است. به همین علت هرگز به بافت های عمیق بدن نمی رسد که بخواهد کمترین تاثیری روی آنها بگذارد.

لیزر در دوران بارداری

هرچند اشعه ی لیز نمی تواند به اندام بدن برسد، اما از آنجاییکه در دوران بارداری واکنش های شیمیایی و هورمونی بدن مدام در حال تغییر است، نمی شود به درستی تعیین کرد که واکنش بدن به لیزر چه خواهد بود. از همین رو بهتر است و توصیه می شود که در دوران بارداری از لیزر کردن موهای زائد پرهیز کنید.

قیمت لیزر موهای زائد در اردبیل
قیمت لیزر موهای زائد در اردبیل

درد لیزر موهای زائد

  مردم فکر می کنند که چون لیزر یک اشعه ی پر حرارت است و کارش سوزاندن ریشه های مو هاست، حتما بسیار دردناک هم هست. اولا بهتر است بدانید که لیزر آنقدرها هم فکرش را می کنید درد ندارد. از طرف دیگر استفاده از روش هایی مانند مالیدن کرم ضد درد پیش از شروع لیزر و سیستم خنک کننده که در دستگاه های جدید لیزر وجود دارد، درد لیزر را تقریبا به صفر رسانده است.

سیستم خنک کننده برای سرد کردن سطح پوست بعد از هر شات لیزر است تا از این طریق با حرارت اشعه مقابله کرده و درد آن را کاهش دهد.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی درد لیزر را مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد در اردبیل

اردبیلی ها به عنوان نژادی آذری، معمولا پوست های روشنی دارند. این مسئله و به خصوص به دلیل موهای تیره رنگ، اردبیلی های عزیز را به یکی از بهترین کاندیدا ها برای لیزر کردن موهای زائد تبدیل می کند. چون پوست روشن با موی تیره بهترین شرایط برای تاثیر نتیجه بخش لیزر هستند.

قیمت لیزر موهای زائد در اردبیل
قیمت لیزر موهای زائد در اردبیل

محقق : ندا ناصری

Laser hair removal

3.7 6 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
الی
الی
3 years ago

قیمتش کو پس ?

Last edited 3 years ago by الی
دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  الی

سلام دوست عزیز
در حال حاضر در اردبیل شعبه فعالی نداریم.
به محض راه اندازی در سایت اطلاع رسانی می گردد.