لیزر موهای زائد در اصفهان

برطرف کردن موهای زائد صورت| لیزر موهای زائد صورت در اصفهان+فیلم

برطرف کردن موهای زائد صورت

روش های متعددی برای برطرف کردن موهای زائد صورت وجود دارد و افراد مختلفی از آنها برای رفع موهای زبر و سیاه صورت خود استفاده می کنند. گاهی اوقات پرمویی صورت به مشکلات هورمونی و تغییراتی که در سطح هورمون های بدن به وجود می آید ارتباط دارد.

به طور کلی روش های مختلفی برای برطرف کردن موهای زائد صورت وجود دارد که برخی از آنها به صورت دائمی موهای زائد را از بین می برند اما برخی دیگر در زمره روش موقت قرار دارند. در ادامه به بررسی روش های متداول برای برطرف کردن موهای زائد صورت می پردازیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کندن موها

کندن موها به کمک موچین یکی از روش‌ های رایج برای از بین بردن موهای صورت است اما زمانی می توان از آن استفاده کرد که موهای کمی روی صورت وجود داشته باشد. اگر روی چانه شما تعدادی موی زبر و سیاه وجود دارد به احتمال زیاد برای تان پیش آمده که از موچین برای برطرف کردن موهای زائد چانه استفاده کنید.

برطرف کردن موهای زائد صورت
برطرف کردن موهای زائد صورت

بهتر است به منظور کاهش ریسک بروز عفونت موچین خود را با الکل ضد عفونی کنید سپس موها را از نزدیکی ریشه بگیرید و با قدرت بکشید تا موها از پوست جدا شوند. این روش می تواند دردناک باشد و باعث رشد موها به زیر سطح پوست شود. متاسفانه پس از سه تا هشت روز دوباره موهای زائد شروع به رشد خواهند کرد.

تیغ کشیدن

برخی از افراد برای برطرف کردن موهای زائد صورت خود از تیغ و ژیلت استفاده می کنند. امروزه تیغ های الکتریکی نیز وارد بازار شده اند و می توان از آنها برای رفع موهای زائد صورت و بدن استفاده کرد.

شیو کردن صورت
شیو کردن صورت

در هنگام استفاده از تیغ ژیلت مراقب باشید زیرا می ‌توانند باعث بریدگی و سوختگی پوست شوند. مشکلی که در ارتباط با شیو کردن وجود دارد این است که رشد موها پس از تیغ کشیدن بسیار سریع خواهد بود به نحوی که اگر شما صبح زود شیو کنید متوجه می شوید که در اواخر روز موهای شیو شده شما رشد کرده ‌اند.

برطرف کردن موهای زائد صورت با بند انداختن

از زمان های قدیم تا کنون از بند انداختن برای برطرف کردن موهای زائد صورت استفاده می‌ شود و جز روش های بسیار محبوب به شمار می آید. می ‌توان از بند انداختن برای رفع موهای زائد صورت و همچنین شکل دادن به ابروها استفاده کرد.

یکی از مزایای بند انداختن بر خلاف مو این است که باعث ملتهب شدن پوست های حساس نمی شود. رشد موها در بند انداختن در مقایسه با شیو ‌کردن آهسته تر است و معمولاً موهای زائد پس از دو هفته شروع به رشد خواهند کرد.

لیزر درمان قطعی موهای زائد صورت است

لیزر موهای زائد صورت
لیزر موهای زائد صورت

احتمالاً شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که به دنبال راهی برای برطرف کردن دائمی موهای زائد خود هستند. باید خدمت شما عرض کنیم که فناوری لیزر می تواند شما را به آنچه همیشه آرزویش را داشته اید برساند.

لیزر یک روش علمی برای از بین بردن موهای زائد است. در این روش از نور لیزر استفاده می ‌شود و به سمت فولیکول های مو ارسال می گردد. رنگدانه های موجود در فولیکول های مو به جذب نور لیزر می پردازند و سپس نور لیزر به گرما تبدیل خواهد شد. گرمای به وجود آمده باعث می شود که فولیکول های مو از بین بروند و با از بین رفتن فولیکول دیگر امکان رشد موهای زائد وجود نخواهد داشت.

نکته مهمی که باید در خصوص لیزر موهای زائد به شما گوشزد کنیم این است که تکمیل دوران درمان با لیزر اهمیت بسیار زیادی دارد. از آنجایی که موهای بدن در چند مرحله شروع به رشد می ‌کنند و لیزر فقط می ‌تواند موهایی را هدف قرار دهد که در فاز فعال رشد هستند و هیچ تاثیری بر موهایی که در فاز استراحت یا فاز ریزش هستند نخواهد داشت. پس از اتمام همه جلسات لیزر شما باید سالی یک یا دو بار برای تمدید این نتایج به دست آمده به پزشک مراجعه کنید.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد صورت چیست؟

لیزر موهای زائد با عوارض جانبی خفیفی همراه است. تورم و قرمزی و التهاب صورت از جمله عوارض شایع لیزر موهای زائد محسوب می شوند. در صورتی که تورم و التهاب صورت شما زیاد بود می توانید از کمپرس یخ یا آب خنک استفاده کنید تا از میزان تورم کاسته شود.

به خاطر داشته باشید که پس از لیزر موهای زائد صورت به هیچ عنوان در معرض نور آفتاب قرار نگیرید زیرا پس از زیر پوست به شدت حساس می شود و نور آفتاب می تواند باعث آسیب دیدگی آن شود. در صورتی که قصد داشتید پس از لیزر صورت بیرون بروید حتماً از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی بالا استفاده کنید.

الکترولیز

الکترولیز یکی دیگر از روش های موجود برای برطرف کردن موهای زائد است که فولیکول های مو را به صورت مجزا هدف قرار می ‌دهد و این مسئله باعث شده که دوران درمان با الکترولیز طولانی شود. طولانی بودن جلسات الکترولیز باعث شده که اکثر افراد از ادامه درمان خود خسته شوند و دیگر تمایلی به تکمیل درمان خود نداشته باشند.

در این روش جریان الکتریکی از طریق یک سوزن کوچک به سمت ریشه موها ارسال می ‌شود تا فولیکول ها هدف قرار بگیرند و برای همیشه از بین بروند. برخلاف لیزر می توان موهای سفید و بلوند را به کمک الکترولیز هدف قرار داده و آنها را از بین برد. فرآیند درمان با الکترولیز باید تا زمانی که موهای زائد از بین می روند ادامه پیدا کند.

برطرف کردن موهای زائد صورت با موم

شما می توانید برای از بین بردن موهای زائد صورت خود از موم استفاده کنید و در منزل یا سالن ‌های زیبایی اقدام به موم انداختن نمایید. در این روش موهای زائد از ریشه برطرف می شوند و شما پوستی تمیز و بدون مو خواهید داشت.

متاسفانه موم انداختن باعث التهاب پوست برخی از افراد می شود که این افراد باید از روش ‌های دیگری استفاده کنند. موم انداختن به صورت متناوب می ‌تواند رشد مجدد موها را کاهش دهد زیرا در روند رشد موها اختلال ایجاد می ‌کند.

استفاده از کرم موبر

استفاده از کرم موبر
استفاده از کرم موبر

کرم موبر یکی دیگر از محصولاتی است که برای از بین بردن موهای زائد صورت مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از این محصول باید کرم را روی پوست خود بمالید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه روی پوست شما باقی بماند.

پس از اتمام زمان تعیین شده صورت خود را بشویید. در این روش نیز مجدد موهای زائد پس از چند روز شروع به رشد خواهند کرد. بزرگترین مشکلی که در خصوص استفاده از کرم موبر وجود دارد بوی بد آن است که باعث آزردگی اطرافیان خواهد شد.

هشدار

 

  • قبل از استفاده از کرم موبر روی صورت حتماً آن را روی یک ناحیه کوچک از پوست خود بمالید و در صورتی که شاهد هر گونه واکنش آلرژیک یا تاول پوستی شدید از مصرف آن برای صورت خود اجتناب کنید.
  • شیو کردن می تواند باعث رشد موهای زائد زیر سطح پوست شود و برخی از افراد پس از تیغ کشیدن دچار التهاب می شوند که در این حالت استفاده از ژل یا لوسیون مخصوص اصلاح توصیه می شود.
  • موم انداختن با احساس درد شدید همراه است و در صورتی که شما فاقد مهارت لازم برای موم انداختن باشید درد حاصل از آن چند برابر می ‌شود و شما دچار کبودی پوست نیز خواهید شد.

لیزر موهای زائد صورت در اصفهان

لیزر موهای زائد در اصفهان
لیزر موهای زائد در اصفهان

اگر شما هم مثل من از بند انداختن های مکرر صورت خود خسته شده اید و پس از هر بار اصلاح جوش می زنید پیشنهاد می کنم که به سراغ لیزر بروید و از این فناوری حیرت انگیز برای برطرف کردن موهای زائد صورت خود استفاده کنید.

من از زمانی که موهای زائد صورتم را لیزر کرده ام دیگر به آرایشگاه نرفته ام چون لیزر همه موهای زائد صورت من را از بین برده و یک عمر از دردسرهای مربوط به آن خلاص شده ام. هر چه زودتر برای لیزر موهای زائد اقدام کنید به نفع خود شماست.☺

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments