درمان خشکی شدید قوزک پا

6+1 روش معجزه آسا برای رفع تیرگی قوزک پا-سریع ترین روش درمان تیرگی قوزک پا

رفع تیرگی قوزک پا

تیرگی قوزک پا می تواند برای بسیاری از ما خجالت آور باشد. مهم نیست که قوزک پا چقدر بی اهمیت به نظر بیاید ، اما می تواند نظر دیگران را در یک چشم برهم زدن به خود معطوف کند ، به ویژه در مهمانی ها. گاهی اوقات ممکن است این حس را به شما دهد که هر چقدر هم که زیبا و مرتب باشید ، اما تیرگی قوزک پای تان همه چیز را خراب می کند.

اما نگران نباشید. ما در این مطلب به معرفی روش های طبیعی برای درمان خشکی شدید قوزک پا و رفع تیرگی قوزک پا پرداخته ایم. اما چنانچه این روش ها هم موثر واقع نشدند باز هم نگران نباشید. زیرا چاره کار نزد ماست. ما به شما جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه برای رفع تیرگی قوزک پا را معرفی خواهیم کرد که در مدت زمانی بسیار کوتاه ، قوزک پای تان به نرمی دستان تان خواهد کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

دلیل سیاهی و تیرگی قوزک پا

دلیل سیاهی قوزک پا

عوامل زیادی در تیره شدن قوزک پا دخیل هستند. بهداشت نامناسب یکی از آنهاست. اگر به درستی قوزک پا را رطوبت رسانی نکنید نیز می تواند به مرور زمان تیره شود. در برخی موارد ، تیرگی قوزک پا ممکن است با خشکی شدید همراه باشد که این خود می تواند مشکل را برجسته تر کند.

سایر دلایل سیاهی قوزک پا عبارتند از:

  • تجمع سلول های مرده پوست
  • اصطکاک
  • قرار گرفتن در معرض آفتاب
  • شرایط خاص پوستی مانند اگزما
  • بروز هیپرپیگمانتاسیون بعد از التهاب

 

رفع تیرگی قوزک پا طب سنتی و روش های طبیعی

رفع تیرگی قوزک پا و درمان خشکی قوزک پا در طب سنتی به روش های ساده ای امکان پذیر است که در فهرست زیر بدان اشاره کرده ایم. پس چنانچه از تیرگی قوزک پا رنج می برید و این موضوع مایه خجالت تان شده است ، می توانید هر یک از روش های درمانی ارائه شده در ادامه را امتحان کنید:

  1. آب لیمو

لیموترش

آب لیمو بهترین ماده سفید کننده طبیعی است. این ماده همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند ترک پاشنه را نیز ترمیم کند. تنها کافی است یک برش لیمو را روی قوزک پای تان به مدت چند دقیقه مالش دهید. اجازه دهید خشک شود. سپس آن را با استفاده از آب ولرم بشویید. یک مرطوب کننده قوی روی موضع بمالید. سعی کنید هر روز این کار را تکرار کنید ؛ نتایج درمان را در چند روز آینده مشاهده خواهید کرد.

  1. چوب صندل و گلاب

چوب صندل

چوب صندل یک ماده روشن کننده شناخته شده برای پوست است. از طرف دیگر گلاب نیز پوست را رطوبت رسانی و پاکسازی می کند. یک خمیر نرم از پودر چوب صندل و گلاب تهیه کنید. این خمیر را روی قوزک پای خود بمالید. آن را به مدت 15 دقیقه ماساژ دهید. اجازه دهید به طور طبیعی خشک شود. سپس با استفاده از آب سرد آن را بشویید. سعی کنید روزانه این درمان را تکرار کنید تا نتایج قابل توجهی مشاهده کنید. گلاب منجر به افزایش سطح رطوبت پوست نیز می شود.  از اینرو برای درمان خشکی شدید قوزک پا نیز مناسب است.

  1. شیر بادام

بادام

بادام و شیر یک ترکیبی عالی است که از سالیان دور و دراز برای ترمیم پوست آسیب دیده استفاده می شود. اگر توجه کرده باشید ، بسیاری از محصولات بهداشتی درمانی پوست ، به عنوان یک ماده فعال ، حاوی بادام هستند. بادام همچنین به عنوان یک لایه بردار ملایم عمل می کند. برای تهیه این ترکیب معجزه آسای شیر بادام ، باید 10 عدد بادام را آسیاب کنید. سپس کمی شیر را به اندازه ای به بادام خرد شده اضافه کنید که یک خمیر غلیظ حاصل شود. این خمیر را روی قوزک پا بمالید. اجازه دهید 30 دقیقه بماند و بعد با استفاده از آب سرد آن را بشویید. این درمان را روزانه تکرار کنید تا فقط در عرض یک هفته نتایج قابل توجهی را مشاهده کنید.

  1. درمان سیاه شدن غضروف مچ پا با آلوئه ورا

آلوئه ورا و رفع تیرگی پوست
آلوئه ورا

در جهان هیچ بیماری پوستی ای وجود ندارد که آلوئه ورا برایش درمانی نداشته باشد. سال هاست که آلوئه ورا به عنوان مرطوب کننده ، ضد عفونی کننده ، ماده روشن کننده پوست و غیره مورد استفاده قرار گرفته است. به همین ترتیب ، آلوئه ورا می تواند برای روشن شدن و رفع تیرگی مچ پا نیز استفاده شود. این روش درمانی بسیار آسان است. تنها کافی است مقداری ژل آلوئه ورا را استخراج کرده و آن را روی پوست غضروف مچ پای خود بمالید. اجازه دهید به مدت 5 دقیقه روی موضع بماند و سپس با استفاده از آب سرد آن را بشویید.

  1. آب لیمو و ماست

ماست

آب لیمو و ماست ، هر دو به دلیل خواص عالی سفید کنندگی شناخته شده هستند. از آب لیمو و ماست یک خمیر تهیه کنید. 2 قاشق غذاخوری آرد نخودچی نیز به مخلوط اضافه کنید. یک پینچ زردچوبه نیز اضافه کرده و مواد را کاملاً مخلوط کنید. این خمیر را روی ناحیه تیرخ قوزک پای خود بمالید و چند دقیقه آنرا ماساژ دهید. اجازه دهید خشک شود و سپس با استفاده از آب ولرم آن را بشویید. این کار را روزانه انجام دهید تا نتایج قابل توجهی مشاهده کنید.

  1. رفع تیرگی قوزک پا با جوش شیرین

رفع تیرگی قوزک پا با جوش شیرین

جوش شیرین یک لایه بردار بسیار عالی است و نه تنها پوست را پاکسازی می کند بلکه سلول های مرده را نیز از بین می برد. اسیدهای لاکتیک و اسیدهای آمینه موجود در شیر نیز پوست را نرم کرده و آن را آبرسانی می کنند. آنتی اکسیدان های موجود در شیر نیز سالم ماندن پوست برای مدت طولانی را تضمین می کنند.

برای این روش شما به 1 قاشق غذاخوری جوش شیرین و 1 قاشق غذاخوری شیر نیاز خواهید داشت. کاری که باید انجام دهید این است که شیر و جوش شیرین را مخلوط کنید. این مخلوط را روی قوزک پای خود بمالید و به آرامی با حرکت دورانی دو تا سه دقیقه ماساژ دهید. در انتها قوزک پای تان را با آب بشویید.

این کار را هر روز به صورت متناوب تکرار کنید تا رنگدانه های تیره محو شوند.

از روش های درمانی فوق استفاده کنید تا دیگر لازم نباشد که از تیرگی قوزک پا خود خجالت بکشید. اما چنانچه با هریک از درمان های فوق نتیجه چشمگیری حاصل نشد ، هیچ نگران نباشد. چرا که درمان قطعی رفع تیرگی قوزک پا نزد ماست. در ادامه شما را با تنها روش درمان پزشکی رفع پینه قوزک پا آشنا می کنیم.

سریع ترین درمان تیرگی قوزک پا

آیا دوست دارید درباره ی سریع ترین، کم هزینه ترین و ایمن ترین روش رفع تیرگی قوزک پا به شما اطلاعات مخفی بدهیم؟

فیس آپ قوزک پا یک راه حل دائمی برای رفع تیرگی قوزک پا

فیس آپ صورت
دستگاه فیس آپ

دستگاه فیس آپ، جدید ترین نسل میکرودرم ابریشن، به ویژه برای روشن شدن، جوانسازی، سفت شدن پوست، به حداقل رساندن چین و چروک و لایه برداری پوست است. دستگاه فیس آپ یک روش قطعی برای رفع تیرگی قوزک پا به شمار می رود که بدون دردسر و در مدت زمانی کمی قادر است شما را به نتیجه مطلوب تان برساند.

دستگاه لایه بردار و جوان کننده فیس آپ دارای یک هندپیس مکانیکی میکرو پالس مداری است.

در این روش، میکرودرم ابریشن با مجموعه از هندپیس های قابل تعویض از جنس کاربید سیلیکون انجام می شود. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از بین برود و پوست را روشن و نرم سازد.

میکرو پالس، پوست را ماساژ می دهد و همزمان موجب تحریک عضلات در زیر پوست می شود و همچنین گردش خون را بهبود می بخشد. عمل هم افزایی این دو تکنیک که تنها در یک هندپیس گنجانده شده است ، پوست را نسبت به تولید کلاژن جدید ترغیب و تحریک می کند.

دستگاه فیس آپ چیست؟ face up machine

درمان کک و مک صورت با فیس آپ
دستگاه لایه برداری و پاکسازی پوست فیس آپ

این دستگاه جدید مجهز به یک هندپیس مداری است که میکرو پالس مکانیکی را فراهم می کند. درمان میکرودرم ابریشن با سرهای قابل تعویض که با کاربید سیلیکون پوشانده شده است، صورت می پذیرد. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از بین برود و پوست را صاف و روشن تر سازد.

به طور همزمان میکرو پالس ها پوست زانو را ماساژ می دهند ، بنابراین گردش خون را در بافت ها تحریک کرده و بهبود می بخشد. عمل هم افزایی این دو فناوری که در یک هندپیس واحد تجهیز شده است، باعث تولید کلاژن جدید می شود. دستگاه فیس آپ، آسان و راحت، کوچک و با کاربری ساده از سرهای یک بار مصرف با اندازه های مختلف استفاده می کند تا بالاترین سطح بهداشت و ایمنی را ارائه دهد و نیاز هر پوست را مطابق با نوع آن برطرف سازد.

خوشبختانه مفتخریم به اطلاع شما عزیزان برسانیم که مرکز زیبایی ما واقع در محدوده قلهک شریعتی ، مجهز به دستگاه فیس آپ می باشد. پس چنانچه به دنبال جراحی سیاهی قوزک پا یا کرم رفع پینه قوزک پا هستید ، دست نگه دارید ، ما به شما مرکز زیبایی شریعتی تهران (برکه) را معرفی می کنیم.

مرکز زیبایی شریعتی تهران با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به بهترین مرکز پاکسازی پوست تهران مراجعه کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد، ابهامات شما در خصوص رفع تیرگی زانو را برطرف کرده باشد.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

khoobsurati

generalproject

2.8 5 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments