قیمت فیلر لب

قیمت فیلر لب |کدام فیلر برای لب ها بهتر است: ژوویدرم یا رستیلن؟!

قیمت فیلر لب

قیمت فیلر لب چقدر است؟!

از هر کسی که دلتان می خواهد ، می توانید سوال کنید که آیا دلش می خواهد که لب هایی برجسته و قلوه ای داشته باشد؟! امکان ندارد که پاسخ کسی منفی باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در حال حاضر لب ها نه تنها بخشی از صورتمان هستند بلکه می توانند عامل خیلی مهمی در جذابیت ما به حساب بیایند!
همه می خواهند که لب هایی زیبا و خوش فرم داشته باشند و البته در حال حاضر این خواسته ، چیز چندان سخت و دشواری نیست!

با رواج ژل ها و فیلرهای مختلف ، دیگر همه می توانند در عرض 20 دقیقه به لب های دلخواه خود دست پیدا کنند.

قیمت فیلر لب

اما واقعیت این جاست که لب های زیبا و خواستنی بدون هزینه به دست نخواهد آمد.شاید شما فکر کنید که قیمت فیلر لب بسیار بالا باشد و فقط عده ی معدودی می توانند چنین عملیات های زیبایی را انجام بدهند اما هرگز این گونه نیست!
قیمت فیلر لب به نوع برندی که استفاده می کنید و هم چنین حجم فیلر تزریق شده بستگی خواهد داشت.

در حال حاضر فیلرهایی مثل ژوویدرم و رستیلن با کیفیتی بسیار بالا و مرغوب به بازار عرضه می شوند و قیمت آن ها نیز به قدری است که همه ی افراد بتوانند از آن ها استفاده کنند.

اما باز هم باید بگوییم که در قیمت نهایی فیلر لب فاکتورهای زیادی تاثیر گذارند. در این مطلب تصمیم داریم که شما را با این عوامل و فاکتورها آشنا کرده و هم چنین بگوییم که بسته به بودجه ی شما کدام نوع فیلر لب برایتان توصیه می شود! با ما همراه باشید.

قیمت انواع ژل

همان گونه که ذکر کردیم ، ژل ها انواع و اقسام مختلفی دارند که در نام های تجاری متفاوت به بازار عرضه می شوند.

مراکز و پزشکان مختلف بسته به سطح تجربه و مهارت خود قیمت های متنوعی را به بیماران ارائه می کنند.

خیلی از پزشکان از مواد بی کیفیت و فیلرهای نامرغوب استفاده می کنند و همین مسئله باعث می شود که قیمت آن ها پایین تر از دیگر مراکز باشد.

قیمت انواع ژل

اما به عنوان فردی که می خواهد فیلر لب تزریق کند ، مهم ترین اقدام شما انتخاب مرکزی است که مهارت و تجربه ی کافی داشته باشد.

ژل هایی که حاوی هیالورونیک اسید می باشند ، بهترین انتخاب شما هستند.

هیالورونیک اسید نوعی مواد طبیعی است که در بدن تولید می شود اما به مرور زمان و افزایش سن تولید آن در بدن کاهش پیدا می کند و با کاهش این ماده ی مفید در بدن ، چین و چروک ها روی پوستمان ظاهر شده و الاستین و کلاژن کمتری نیز تولید می شود.

ژل های خانواده ی ژوویدرم ، رستیلن و …حاوی هیالورونیک اسید می باشند و با تزریق این فیلر ها به لب ، علاوه بر افزایش حجم و برجستگی آن ها ، طراوت و رطوبت نیز به آن ها بازمی گردد.

اما ژل هایی که حاوی این ماده می باشند ، قیمت بالاتری دارند .

در نظر داشته باشید که هیالورونیک اسید هم می تواند انسانی باشد و هم حیوانی!
ژل های هیالورونیک اسید انسانی هیچ گونه عوارض جانبی برای فرد نخواهند داشت چرا که مواد تشکیل دهنده ی آن ها در بدن خود انسان وجود دارد و به سرعت با بدن سازگار می شوند.علاوه بر این ، بافت ابریشمی ای که این دسته از فیلر ها برای لب به همراه می آورند ، تاثیر بسیار زیادی در زیبایی آن ها خواهد داشت.

قیمت انواع ژل

تفاوت میان رستیلن و ژوویدرم

اگر بخواهیم به یکی از عمده ترین تفاوت های میان رستیلن و ژوویدرم اشاره کنیم باید بگوییم که این دو در بافتی که به وجود می آورند ؛متفاوت هستند.

به عنوان مثال ژوویدرم بافت نرم تری به همراه دارد در حالی که رستیلن اندکی محکم تر بوده و برای تزریق در دیگر نواحی صورت و رفع چین و چروک ها موثر تر است.

علاوه بر این برخی مواقع دیده شده است که دوام ژوویدرم بیشتر از رستیلن خواهد بود!

از دیگر برندهای فیلر که می توان نام برد :

  • ژل پرنسس
  • استایلج
  • رووفیل
  • فیلورگا

قیمت ژل ژوویدرم در داروخانه

در صورتی که تصمیم داشته باشید خودتان ژل ژوویدرم را از داروخانه تهیه کنید ، ممکن است قیمت و هزینه های شما اندکی پایین تر بیاید اما نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد این است که این دسته از مواد زیبایی بدون تجویز پزشک قابل تهیه نیستند.

قیمت ژل ژوویدرم در داروخانه

به همین خاطر توصیه ی بیشتر متخصصین این است که انتخاب یک فیلر مناسب برای لب هایتان را به دست پزشک خود بسپارید.تمام پزشکان پوست و زیبایی ، در مطب خود انواع و اقسام ژل ها و فیلرها را دارند و بسته به نیاز فرد ، یکی از آن ها را برای وی تزریق می نمایند.

نکته ی دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که برخی از پزشکان بدون داشتن هیچ گونه تخصص و مهارت در زمینه ی تزریقات زیبایی اقدام به انجام این گونه درمان ها می کنند.

اما یک پزشک متخصص زیبایی و پوست پیش از این که فقط عمل تزریق را انجام دهند ، به بررسی اجزای مختلف صورت شما می پردازند و بسته به آناتومی چهره ، میزان خاصی از فیلر را برایتان تزریق می کنند.

به عنوان مثال اگر بینی ظریف و کوچکی دارید ، تزریق بیش از حد فیلر به لب ها باعث می شود که ظاهر کلی صورتتان به هم بخورد و دیگر تعادلی میان اجزای مختلف صورت برقرار نشود.

متاسفانه  در حال حاضر در کشور ما ، افراد زیادی هستند که با تزریق بیش از حد فیلر و مراجعه به پزشکان ناشی و کم تجربه ، شهرت تزریقات زیبایی را تخریب کرده اند و نام بدی از آن ها بر جای گذاشته اند.

اما واقعیت این جاست که اگر بهترین پزشک را انتخاب کنید ، جای هیچ گونه نگرانی بعدی نخواهد بود!

هزینه تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب نیز بیشتر از هر چیز دیگری به مهارت پزشک و تجربه ی او برمی گردد!
اگر سری به وب سایت های تخفیفی بزنید ، متوجه خواهید شد که خیلی از پزشکان قیمت های خیلی پایینی تحت عنوان تخفیف ارائه می کنند.

اما بر اساس گزارش هایی که وجود دارد ، خیلی از این مراکز زیبایی به خاطر فاسد شدن و گذشتن تاریخ انقضای خیلی از این ژل ها ، تخفیف می زنند!

به همین دلیل توصیه می کنیم که همواره پزشک معتبری را انتخاب نمایید که صرف نظر از قیمت های بالا ، دست کم از مواد با کیفیت و مرغوب استفاده می کند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

3.2 5 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments