تزریق فیلر یا کاشت پروتز گونه

تزریق فیلر یا کاشت پروتز گونه؟| قیمت گونه گذاری|مراقبت بعد از تزریق فیلر یا کاشت پروتز گونه

تزریق فیلر یا کاشت پروتز گونه ؟

اگر شما هم به روش های مختلف برای داشتن صورت زیبا فکر می کنید و دوست دارید که صورت شما جوان و زیبا به نظر برسد به احتمال زیاد می دانید که از دو روش برای برجسته کردن گونه ها استفاده می شود: تزریق فیلر یا کاشت پروتز . هر دو روش با پر کردن و برجسته کردن آن به جوان سازی صورت کمک می کنند و باعث می شوند صورت شما زیبا به نظر برسد.

تزریق فیلر یا کاشت پروتز گونه از جمله روش های ایمن در عرصه زیبایی محسوب می شوند. اما معمولا افرادی که قصد جوان سازی صورت خود را دارند با این سوال مواجه می ‌شوند که تزریق فیلر بهتر است یا کاشت پروتز گونه؟ در این مقاله قصد داریم به مقایسه این دو روش در زمینه جوان سازی و زیبایی صورت بپردازیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم و ضروری را در خصوص تزریق ژل یا کاشت پروتز گونه در اختیارتان قرار دهیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فیلر چیست؟

تزریق فیلر یا کاشت پروتز گونه

فیلر یک نوع ژل بدون خطر است که توسط پزشک به درون صورت تزریق می شود. برای تزریق فیلر نیازی به انجام عمل جراحی نیست و معمولا نتایج حاصل از تزریق فیلر تا دو سال باقی خواهد ماند. در تزریق فیلر بر خلاف تزریق بوتاکس، که با فلج کردن عضلات به برطرف کردن چین و چروک آن کمک می ‌کند، پوست صورت پرتر، برجسته تر و زیباتر می شود و ظاهر دلچسبی را ایجاد خواهد کرد.

برای تزریق فیلر پس از انجام ارزیابی ‌های اولیه موضع مورد نظر تمیز می شود سپس پزشک با رعایت همه استانداردها به تزریق ژل به زیر پوست می پردازد و ظاهر مورد انتظار بیمار را به وجود خواهد آورد.

پروتز گونه چیست؟

پروتز گونه یک قطعه کوچک است که از سیلیکون و یا سایر مواد نرم ساخته شده است و جراح پلاستیک به کمک عمل جراحی آن را زیر پوست قرار می دهد. انواع مختلفی از پروتز مخصوص صورت وجود دارد که عبارت اند از پروتز گونه، پروتز چانه، پروتز فک و پروتز پیشانی که هدف از کاربرد همه آنها ایجاد ظاهر مورد انتظار فرد متقاضی درمان است. تصمیم‌ گیری در خصوص تزریق فیلر یا کاشت پروتز گونه به نظر فرد بستگی دارد و می تواند پس از انجام ارزیابی‌ های لازم یک تصمیم قطعی بگیرد و برای درمان آماده شود.

تزریق چربی چیست؟

برخی از افراد ترجیح می ‌دهند که برای برجسته کردن گونه های خود از تزریق چربی بهره بگیرند. در این روش پزشک می تواند از چربی موجود در بدن فرد متقاضی درمان استفاده کند سپس تحت شرایط خاصی آن را به درون موضع مورد نظر از قبیل گونه تزریق نماید.

نتایج حاصل از تزریق چربی دائمی نیست و مانند تزریق ژل پس از مدتی از بین می ‌رود زیرا چربی قابلیت جذب شدن توسط بدن را دارد در صورتی که فرد بخواهد مجدداً گونه های برجسته داشته باشد باید برای تزریق چربی به پزشک خود مراجعه کند.

 

هشت نکته مهم که به شما در خصوص تصمیم گیری بین تزریق فیلر یا کاشت پروتز کمک می کند

 

  • تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان یکی از بزرگ ترین تفاوت های بین کاشت پروتز گونه و تزریق فیلر است.
  • برای کاشت هر نوع پروتزی در صورت از قبیل پروتز گونه و چانه شما فقط به یک عمل جراحی نیاز دارید و جراح پروتز را در صورت شما قرار خواهد داد اما در صورتی که تصمیم بگیرید به تزریق فیلر بپردازید باید بدانید که به چند جلسه درمان نیاز خواهید داشت تا نتیجه مورد انتظار خود را به دست بیاورید که به طور متوسط اکثر افراد به ۲ تا ۵ جلسه تزریق فیلر نیاز دارند. میزان ماندگاری نتایج حاصل از تزریق برخی از انواع فیلرها بیشتر از سایرین است.
  • مدت زمانی که نتایج حاصل از تزریق فیلر یا کاشت پروتز باقی می ماند یکی دیگر از موارد بسیار مهم است و این مسئله به یکی از تفاوت های مهم بین تزریق فیلر و کاشت پروتز صورت مربوط می ‌شود. نتایج حاصل از کاشت پروتز گونه دائمی است، از سوی دیگر اثر تزریق فیلر حدود شش ماه تا دو سال باقی می ماند.

تزریق فیلر یا کاشت پروتز گونه

  • به طور کلی فرآیند تزریق فیلر یا کاشت پروتز طی مدت نسبتاً کوتاهی انجام می ‌شود و معمولا حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه طول می کشد تا پزشک ژل را به درون صورت تزریق نماید. در صورتی که بخواهید از کاشت پروتز بهره بگیرید ممکن است با توجه به نوع پروتزی که قرار است مورد استفاده قرار بگیرد جراحی حدود یک تا سه ساعت طول بکشد.
  • همان گونه که در قسمت بالا گفتیم کاشت پروتز گونه به کمک عمل جراحی انجام می ‌شود و به همین دلیل قبل از عمل به شما داروی بیهوشی داده خواهد شد تا در طول جراحی هیچ گونه دردی را احساس نکنید. اما در صورتی که تمایل به بیهوشی برای کاشت پروتز گونه نداشته باشید تزریق فیلر بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
  • دوران بهبود در تزریق فیلر حدود دو ساعت طول می ‌کشد و معمولاً این دوران در کاشت پروتز گونه طولانی تر است. دوران بهبود تعداد زیادی از بیماران حدود ۳ تا ۶ هفته طول می ‌کشد. در صورتی که تحت هیچ شرایطی نمی ‌خواهید که دوران بهبود طولانی داشته باشید و یا مرخصی لازم را برای کاشت پروتز گونه ندارید تزریق فیلر گزینه بهتری برای شما خواهد بود.
  • کاشت پروتز گونه پر هزینه تر از تزریق فیلر است و نتایج حاصل از کاشت پروتز گونه دائمی است و شما به انجام عمل جراحی نیاز خواهید داشت. در صورتی که هزینه درمان با تزریق فیلر و یا کاشت پروتز گونه برای تان اهمیت دارد می توانید با پزشک خود در این خصوص مشورت کنید. اکثر افراد پس از تزریق فیلر یا کاشت پروتز گونه دچار تورم و کبودی می ‌شوند که البته این مسئله در خصوص کاشت پروتز گونه کمی بیشتر از تزریق فیلر است و ممکن است چند هفته طول بکشد.
  • اکثر افرادی که به تزریق ژل یا کاشت پروتز گونه می ‌پردازند دوست دارند که نتایج به دست آمده برای همیشه باقی بماند اما در صورتی که پس از مدتی آنها از ظاهر صورت خود خسته شده باشند و یا دوست داشته باشند چهره آن ها کمی تغییر کند می توانند با کمک عمل جراحی اقدام به خارج کردن پروتز گونه خود نمایند. از سوی دیگر اثر فیلر پس از دو سال از بین می رود و کاملاً جذب خواهد شد.

تصمیم‌ گیری در خصوص تزریق ژل یا کاشت پروتز گونه

تزریق فیلر یا کاشت پروتز گونه

تزریق فیلر یا کاشت پروتز گونه باعث می شود که صورت شما برجسته، پر و گرد به نظر برسد. تصمیم‌ گیری در خصوص تزریق فیلر و یا کاشت ایمپلنت گونه شباهت بسیار زیادی به فرآیندی دارد که در قسمت ‌های بالا توضیح دادیم. خوب فکر کنید و با در نظر گرفتن همه جوانب، علایق و اهداف خود را بسنجید سپس در خصوص تزریق ژل و یا کاشت ایمپلنت گونه تصمیم ‌گیری کنید.

به خاطر داشته باشید که در هر دو روش شما می توانید شاهد نتایج حاصل از درمان باشید. به طور کلی انتخاب هر یک از این روش ‌ها به مواردی از قبیل هزینه درمان، دوران بهبود، تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان و مدت زمانی که شما دوست دارید نتایج حاصل از درمان باقی بماند بستگی دارد.

مترجم: لیلا عبدالملکی
منبع

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments