شرکت در جشنواره لیزر موهای زائد

قبل از شرکت در جشنواره لیزر موهای زائد حتماً این مقاله را بخوانید!

قبل  از شرکت در جشنواره لیزر موهای زائد حتماً این مقاله را بخوانید! 

شرکت در جشنواره لیزر موهای زائد

اگر بدن شما به علت رشد موها پس از شیو دچار خارش می شود ، به این معنی است که شما باید به دنبال یک راه بهتر برای از بین بردن موهای زائد خود باشید.  این گزینه لیزر موهای زائد است.  روشی که در حال حاضر در ایران به یک روش زیبایی مورد استقبال همه تبدیل شده است. از بین بردن موهای زائد توسط لیزر با انتشار نور بسیار متمرکز به مناطقی که فولیکول های موهای ناخواسته وجود دارند ، کار می کند.

پرتو لیزر فولیکول موها را به طور انتخابی هدف قرار داده و آنها را با جذب رنگدانه های مو از بین می برد.  به صورتی که پوست ناحیه تحت درمان هیچ آسیبی نمی بیند.  به طور خلاصه ، حذف موهای زائد با لیزر معجزه ای است که توسط انسان ساخته شده است.   

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

قبل از لیزر موهای زائد به نکات زیر توجه کنید :

 

لیزر موهای زائد دائمی است

پس از انجام هر جلسه درمان با لیزر ، حتی اگر جلسات لیزر درمانی را دنبال نکنید ، با همان یک جلسه متوجه می شوید که موهای شما دیگر مثل قبل رشد نمی کنند.  قبل از انجام لیزر موهای زائد ابتدا اطمینان حاصل کنید که حتماً می خواهید این کار را انجام بدهید.  توجه داشته باشید که لیزر درمانی بارها و بارها مؤثرتر از شیو کردن هر روزه موهای زائد است.  اطمینان حاصل کنید که بهتر است برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید تا اینکه مجبور باشید هر روز آنها را اصلاح کنید. شیو کردن باعث جوش زدن و ضخیم تر شدن موها می شود.

با استفاده از لیزر الکساندریت 2018 در مراکز لیزر درمانی تهران اسکین موهای زائد خود را برای همیشه از بین ببرید.  قبل از کامل شدن جلسات درمان ممکن است برخی از فولیکول ها که نسبت به درمان مقاوم هستند ، دوباره رشد کنند.  اگر چه این موها نرم تر و روشن تر از قبل هستند . اما پس از اتمام جلسات اثری از این موها نیز باقی نخواهد ماند.

 

لیزر بر روی چه موهایی بهتر کار می کند

بهترین مرکز لیزر در تهزان

موهای زائد مناطق  زیر سینه و شکم ، کمر ، شانه ها و موهای تناسلی باعث ناراحتی مردان می شود.  برای خانم ها نیز موهای زیر بغل ، پاها و خط بیکینی دلخور کننده است. حذف موهای زائد با لیزر برای پوست های روشن با موهای تیره بهتر می کند. زیرا از بین بردن پیگمنت های موهای روشن برای لیزر سخت تر است.  لیزر الکساندرایت مدیو استار برای از بین بردن موهای زائد در تمامی رنگ ها و انواع پوست و مو طراحی شده است. برای استفاده از این لیزر بدون درد و استریل و گرفتن وقت اینجا کلیک کنید.

 

چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شویم؟

مهم است که به یاد داشته باشید از بین بردن موهای زائد توسط لیزر یک روش پزشکی است و نیاز به آموزش قابل توجهی از طرف متخصصین دارد. بنابراین قبل از این که روش انجام شود ، از با تجربه بودن اپراتور اطمینان حاصل کنید.  همچنین توجه داشته باشید که مانند هر روش دیگر پزشکی ، احتمال بروز برخی از عوارض وجود خواهد داشت.  بر طبق گفته  Clinic Mayo ، برخی از شایع ترین عوارض جانبی ، عوارض پوستی است که معمولاً این عوارض موقتی است و می تواند شامل قرمزی ، تورم و حساسیت یا ناراحتی موقت در ناحیه تحت درمان با لیزر باشد.

شما همچنین ممکن است متوجه تغییرات رنگدانه بشوید.  که ممکن است بر اثر لیزر درمانی ، رنگ پوست منطقه تحت درمان تیره تر و یا روشن تر بشود. اما این عارضه نیز معمولاً موقتی است. کسانی که در معرض خطر ابتلا به تغییر رنگدانه های پوست هستند ، کسانی هستند که پوست تیره تری دارند.  به خصوص اگر تکنسین لیزر دستگاه را نادرست تنظیم کرده باشد ، بیشتر در معرض تغییر رنگ پوست قرار دارند.

لیزر موهای زائد به ندرت می تواند باعث ایجاد زخم ، تاول   یا سایر تغییرات در بافت منطقه تحت درمان شود. سایر عوارض جانبی که کمتر شایع هستند سفید شدن موهای تحت درمان ، و یا رشد عجیب و غیر عادی موهای درمان شده در ناحیه تحت درمان و اطراف آن می باشد.

همانطور که در مورد آماده سازی پوست از شش هفته قبل از انجام درمان ، هر گونه کندن موها ،  اپیلاسیون و الکترولیز را باید محدود کنید ، در مورد لیزر موهای زائد هم این نکات باید رعایت شود.  اما شیو کردن مانعی ندارد.  دلیل این امر این است که لیزر ریشه موهای شما را هدف قرار می دهد. بنابراین اگر شما از روشی برای حذف مو استفاده می کنید که فولیکول های مو را کاهش می دهد ، لیزر درمانی کمتر مؤثر خواهد بود. همچنین برای شش هفته قبل و بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض آفتاب اجتناب کنید.  زیرا نور خورشید می تواند باعث کاهش تأثیر لیزر و بروز مشکلات و یا عوارض جانبی شود. اگر شما علاقمند به حذف موهای خود برای تابستان آینده هستید ، باید از همین حالا درمان را شروع کنید.

 

پروسه لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟  

مزایای لیزر موهای زائد با دستگاه اسکلپیون مدیو استار

با توجه  به اندازه منطقه و تعداد مناطقی که تحت درمان قرار گرفته اند ، پروسه لیزر درمانی ممکن است از 30 دقیقه یا کمی بیشتر طول بکشد. به احتمال زیاد تکنسین لیزر با توجه به منطقه درمان از شما می خواهد که دراز بکشید.  سپس به منظور راحت تر حرکت کردن لیزر بر روی پوست شما مقداری ژل اعمال می کند.  توجه داشته باشید که هندپیس دستگاه الکساندرایت با سلفون یک بار مصرف پوشانده می شود و احتمال انتقال هیچگونه آلودگی با این دستگاه وجود نخواهد داشت.

دستگاه الکساندرایت اسکلپیون Mediostar 2018

  • تنها لیزر الکساندرایت 2018 بدون درد

  • تنها لیزری که امکان انتقال بیماری های پوستی را به صفر درصد رسانده ( به دلیل استفاده از سلفون یکبار مصرف و سطح تماس صفر)

  • تنها لیزر موثر روی موهای کرکی

  • تنها لیزر با خاصیت همزمان سوزاندن ریشه مو به همراه عروق خونی مو (تاثیر دو تا سه برابر سایر لیزرها)

  • بهترین لیزر از لحاظ اثر بخشی ( با اثر بخشی بیشتر از کندلا و آپوجی و همه لیزرهای موجود در ایران)

    برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از تخفیفات ویژه پاییزه اینجا کلیک کنید

سپس از شما می خواهند که عینک های محافظ را به چشم خود بزنید.  فقط توجه داشته باشید لیزر درمانی را در مراکزی مانند مرکز لیزر درمان برکه  انجام دهید.  زیرا دستگاه های لیزر مورد استفاده در این مرکز بدون درد است و بسیار سریع عمل می کند. قبل از شروع درمان ، دستگاه با توجه به رنگ پوست منطقه تحت درمان ، و ضخامت مو آماده می شود.

 

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

همه می گویند که لیزر موهای زائد پر هزینه اما به صرفه است.  ما می گوئیم لیزر موهای زائد در مرکز لیزر درمانی برکه با استفاده از دستگاه الکساندراتی 2018  نه تنها پرهزینه نیست بلکه خیلی هم به صرفه است. جدول قیمت های ما را اینجا مشاهده کنید.

به طور کلی هر چه منطقه تحت درمان کوچک تر باشد ، هزینه آن نیز پایین تر است.  در حالی که مناطق بزرگ تری مانند کمر و سینه و شکم هزینه بیشتری دارند. هنگام که می خواهید هزینه لیزر درمان را برآورد کنید ، به یاد داشته باشید که طول درمان و تعداد جلسات در افراد مختلف  متفاوت می باشد.  و بعضی از بیماران می توانند از چهار تا شش جلسه درمانی داشته باشند.  برخی از کلینک ها  ممکن است بسته های ویژه ای را در صورت خرید چندین جلسه در یک زمان ارائه دهند که  در صرفه جویی هزینه ها به شما کمک می کند.

 

ماندگاری نتایج لیزر موهای زائد

شرکت در جشنواره لیزر موهای زائد

مهم ترین مورد لیزر درمانی ماندگاری نتایج لیزر موهای زائد می باشد. اکثر مراجعه کنندگان می توانند نتایج دائمی را پس از به طور متوسط ​​3 تا 7 جلسه مشاهده کنند. تجدید جلسات سالانه برای اطینان از ماندگار بودن نتایج ممکن است ضروری باشد.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

 

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments