فیلم لیزر موهای زائد بدن آقایان دستگاه اسکلپیون مدیواستار

فیلم لیزر موهای زائد بدن آقایان؛ لیزر مدیواستار اسکلپیون با تخفیف واقعی

فیلم لیزر موهای زائد بدن آقایان؛ لیزر مدیواستار اسکلپیون با تخفیف های واقعی در مرکز برکه

سلام به دوستان. کارشناس لیزر موهای زائد از مرکز لیزر و جوانسازی پوست برکه هستم.

یک خانم نجیب و باکلاس امروزی چه تیپ مردی را برای ازدواج پسند می کند؟ اغلب خانم ها از مردهای پرمو دوری می کنند و دوست دارند همسر آینده شان پوست زیبا و یکدست و صد البته هیکل خوبی داشته باشد. زنان نسل های پیشین به علت مردسالاری جامعه خیلی فرصت یا اجازه ی فکر کردن به این چیزها را نداشتند اما امروزه وضع فرق کرده.  خیلی وقت ها یک پوست زیبا و عاری از موهای زائد می تواند از احساسات منفی زن و شوهر نسبت به هم و خیانت جلوگیری کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خوشبختانه لیزر موهای زائد در سال های اخیر به فریاد مردان پرمو رسیده و بر میزان رضایت روابط زناشویی آن ها افزوده است.

اینکه لیزر موهای زائد بدن آقایان مزایای زیادی دارد آشکار است اما اینکه چه مرکز و چه دستگاهی را انتخاب کنیم دقت می خواهد. دلیلش هم این است که مراکز نامعتبر و غیرقانونی زیادی با انواع دستگاه های لیزر مانند قارچ در سطح شهر روییده و مشغول فریبکاری و ارایه ی تخفیف های دروغین هستند. حتی مراکزی وجود دارند که نه تنها هیچ پزشک متخصص یا حداقل عمومی باتجربه ای ندارند، بلکه فرد ناشایستی به جای پزشک اصلی لیزر انجام داده و کلی عوارض به جان متقاضیِ از همه جا بی خبر می اندازد.

موضوع متن حاضر: فیلم لیزر موهای زائد بدن آقایان با بهترین دستگاه لیزر روز دنیا در یک مرکز معتبر و تخصصی؛ چگونه بهترین مراکز لیزر بدن آقایان را بشناسیم.

فیلم لیزر موهای زائد بدن آقایان: دستگاه اسکلپیون

ویدئو زیر چگونگی کار با دستگاه لیزر اسکلپیون مدویو استار آلمانی را نشان می دهد:

برای دیدن ویدئوهای جالب و جدید پوست، مو، لیزر، مغز و اعصاب و روان و مصاحبه با پزشکان متخصص، اینجا کلیک نمایید.

کاندید مناسب لیزر موهای زائد بدن آقایان

آیا موهای نازک با پوست تیره دارید؟ آیا موهایتان زبر و مشکی با پوست روشن است و یا از انواع دیگر؟ انتخاب دستگاه لیزر و طول موج مناسب پوست و موی شما اهمیت بسیار زیادی دارد. فرض کنیم پوست و موی شما به ترتیب تیره و روشن است. اگر چند سال قبل به یک مرکز لیزر معتبر مراجعه می کردید، در جلسه مشاوره به شما یادآوری می شد که لیزر برای پوست های خیلی تیره با موهای نازک و روشن جوابدهی آنچنانی ندارد و احتمالا کاندید مناسبی برای دستگاه لیزرهای آن زمان نبودید.

نکته: قبل از معرفی لیزر اسکلپیون مدیواستار، لیزرها عمدتا برای پوست های روشن با موهای تیره بهتر جواب می دادند. دستگاه های لیزر قبلی برای پوست های تیره تر با موهای روشن و نازک جوابدهی خوبی نداشتند. اما با معرفی اسکلپیون، این مشکل برطرف شده.

برای اینکه بدانید آیا کاندید مناسبی برای لیزر موهای زائد هستید یا نه، اینجا کلیک کنید.

لیزر اسکلپیون برای رفع موهای زائد بدن آقایان

لیزر اسکلپیون در مرکز برکه بهترین دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد

هر نوع پوست و مویی که داشته باشید، تنها اسکلپیون است که با شما سازگاری کامل خواهد داشت. اسکلپیون چندین مزیت دارد:

دستگاه اسکلپیون بر خلاف نسل های قبلی اش، هیچگونه درد و سوختگی ای ایجاد نمی کند. ضمن اینکه چندین هندپیس برای تغییر طول موج متناسب با پوست شما دارد.

سال های قبل (و احتمالا همین الان در اغلب مراکز) سر هندپیس ها را برای هر بیمار با الکل ضدعفونی می کردند یا می کنند که چندان بهداشتی نیست. اما در مرکز برکه، روی پوست شما با لایه ی محافظ سلفون پوشانده می شود تا از تماس مستقیم هندپیس با پوست جلوگیری شود.

  مزیت دیگر اسکلپیون به لیزرهای دیگر: در انواع دستگاه های دیگر نور لیزر فقط فولیکول موی زاید را هدف گیری می کند. اما لیزر اسکلپیون عروق تغذیه کننده ی فولیکول موهای زاید را غیرفعال می کند تا موها اجازه ی رشد پیدا نکنند.

با لیزر اسکلپیون دیگر نیازی به چندین جلسه پیاپی لیزر و صرف هزینه های گزاف ندارید. برای خیلی از افراد سه جلسه کفایت می کند.

برای مشخصات فنی و جزییات کامل لیزر اسکلپیون، اینجا کلیک کنید.

عوارض لیزر موهای زائد بدن آقایان در لیزرهای غیر از اسکلپیون

عوارض عمده ولو موقتی لیزر عبارتند از:

◊ قرمزی، تحریک و خارش پوست

◊ پوسته پوسته شدن

◊ تغییرات رنگدانه پوست

◊ آسیب احتمالی به چشم ها که با عینک ضد حساسیت لیزر کمتر پیش می آید.

◊ احتمال بروز عفونت های پوستی، تاول، زخم یا سوختگی

پیشگیری از عوارض لیزر موهای زائد بدن آقایان

اغلب مراکز لیزر ادعا می کنند که لیزر موهای زائد با دستگاه هایشان کاملا بی عارضه است. اما هیچ لیزری خالی از عوارض نیست مگر به شرط چهار مورد زیر:

۱. انتخاب بهترین دستگاه روز دنیا با طول موج، انرژی و پالس مناسب برای رفع موهای زائد  شما، که هیچ لیزری به اندازه ی اسکلپیون مدیواستار پیشرفته و بی عارضه نیست.

۲. مهارت و دقت بالای پزشک در استفاده از دستگاه لیزر و آشنایی کامل وی با ساختار، آناتومی و واکنش های پوست و بدن شما به نور لیزر

۳. اینکه کاندید مناسبی برای لیزر کردن باشید و به هیچ بیماری جدی و خاصی مانند قلبی-عروقی، خونی، عفونی و این چیزها مبتلا نباشید.

۴. رعایت تمامی مراقبت های قبل و بعد از لیزر؛ برای جزییات مراقبت ها، اینجا کلیک کنید.

 لیزر خط ریش آقایان

اگر جزو آن دسته مردانی هستید که دوست دارید بدون ریش باشید، لیزر موهای زائد این قسمت با دستگاه اسکلپیون را پیشنهاد می کنیم. البته یکی از شروظ لیزر ریش این است که به آکنه فعال باکتریایی در محل ریش مبتلا نباشید.

طول موج های لیزرها با هم فرق دارد و پزشک با توجه به تعیین درجه فولیکول موی ریش، فاز رشد، استراحت و بازرشد موهای ریش و نیز حساسیت پوست چانه شما به لیزر بهترین تنظمیمات لیزر را انجام می دهد. برای مثال، ممکن است دایود ۸۱۰ نانومتری برای شما انتخاب شود که برای پوست های کمی سبزه مناسب تر است. یا ممکن است الکس ۷۵۵ نانومتری برایتان انتخاب شود که برای پوست های روشن با موهای سیاه تر مناسب تر است.

دستگاه اسکلپیون با داشتن تنوع در طول موج، هدف گیری عروق تغذیه کننده ی رشد موی اضافه و انتقال امواج در زمان کوتاه تر برای رفع موهای زائد ریش خیلی سریع تر جواب می دهد.

برای مشاوره رایگان لیزر موهای زائد ریش، هزینه یا هر گونه سوال با مرکز برکه در اینجا ارتباط برقرار کنید.

قیمت و تخفیف لیزر موهای زائد بدن آقایان

تخفیف لیفت صورت با نخ در مرکز برکه

به نظر شما یک تخفیف واقعی چه ویژگی هایی دارد؟ آیا اگر مرکزی فقط قیمت ارزان پیشنهاد بدهد ولی کیفیت کار را پایین بیاورد تخفیفش واقعی است؟ برای مثال، لیزر بی کیفیت آی پی ال که شبه لیز استفاده کند و قیمت ها پایین تر باشد!؟ و نیز آیا صرف گرانی دستگاه لیزر پیشرفته می توان قیمت ها را بالاتر برد و بعد کمی تخفیف داد؟ باور کنید درصد زیادی از تخفیف ها در اغلب مراکز دروغین است و از قبل درصد پورسانت به قیمت واقعی لیزر اضافه شده و از همان درصد مقداری کم شده تا مردم فکر کنند تخفیف داده شده.

مرکز لیزر برکه هرگز با مردم بازی نمی کند. تخفیف های برکه واقعی ست: در عین استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر زیبایی و جوانسازی پوست در جهان، کار به دست متخصص توانمند و مجرب انجام می شود و نیز جوابدهی لیزر عالی و تعداد جلسات لیزر کمتر است.

کافی ست قیمت های پیشنهادی سایت برای لیزر کل موهای زائد بدن آقایان یا خانم ها را در جدول قیمت در اینجا (کلیک) مشاهده و با مراکز دیگر مقایسه کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد بدن آقایان: تخفیف واقعی لیزر اسکلپیون

بهترین مرکز لیزر در تهران، مرکز برکه دارای پیشرفته ترین کادر پزشکی و دستگاه های لیزری

یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن آقایان مرکز لیزر برکه است. زیرا علاوه بر پیشرفته تر بودن دستگاه های لیزر و زیبایی، کیفیت کار بالاست و در عین حال قیمت ها بسیار منصفانه است. پزشکان مرکز برکه تجربه و توانمندی بالایی در زمینه اجرای انواع روش های جوانسازی و لیزر دارند.

به علاوه، کادر تهران اسکین در مرکز برکه دایم با مهندسان پزشکی شرکت های معروفِ ارایه دهنده یا سازنده تجهیزات لیزری در ارتباطند. دستگاه ها کاملا ایمن و مجهز به سیستم های خنک کننده هستند. لیزر اسکلپیون بر خلاف نسل های قبلی لیزرها دود و بخارات مضر (ولو اندک) ایجاد نمی کند. سرعت کار بسیار بالا و جوابدهی نیسبت به لیزرهای نسل قبل قابل قیاس نیست. می توانید با هر نوع پوست و مو، به اسکلپیون مدیو استار اعتماد کنید.

برای تماس با برکه، اینجا کلیک نمایید.

بهترین مراکز لیزردرمانی شرق تهران با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

دلتان شادمانه

م. اکبری زاده، گروه پژوهشی تهران اسکین

 

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments