فیلر خط خنده

فیلر خط خنده |3 حقیقت عجیب اما واقعی درباره فیلرهای پوستی +فیلم

فیلر خط خنده

فیلر خط خنده

خنده زیباترین چیزی است که برای زیبایی در اختیار داریم. هیچ کس منکر این حقیقت نیست که بیشتر چهره ها با لبخند و خندیدن زیبا می شوند. اما مثل هر چیز خوب دیگری در این دنیا، لبخند زدن هم هزینه ای دارد و هزینه ی آن بروز خط  زشت و بسیار بدشکلی به نام خط خنده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این خنده از گوشه های بینی شروع و به گوشه های دهان می رسد و به این ترتیب شیرینی خنده را در کاممان زهر می کند. اما اصلاً نیازی به نگرانی نیست. در سال های اخیر صنعت پزشکی زیبایی به قدری پیشرفت کرده است که رفع خط خنده کار چندان سخت و دشواری نیست.

فیلر خط خنده
فیلر خط خنده

یکی از مهم ترین ابزارهای پزشکی در برابر خط خنده، تزریق ژل و فیلر است. اجازه بدهید برای چند لحظه کلاً تصورات کلیشه ای و رایج درباره فیلرها را کنار بگذاریم و 3 حقیقت عجیب اما واقعی درباره ی ژل ها به شما بگوییم. احتمالاً بعد از خواندن این3 حقیقت، نظرتان راجع به تزریق فیلر عوض خواهد شد. بعد از آن به سراغ دیگر مطالب مربوط به تزریق فیلر خط خنده می رویم.

فیلر خط خنده

1- برخی از فیلرهای صورت طبیعی هستند!

هیالورونیک اسید ماده ای طبیعی و مرطوب کننده در بدن است که به نرمی و لطافت پوست کمک می کند. ژوویدرم و رستیلن دو تا از برندهایی هستند که در تولید آن ها از هیالورونیک اسید استفاده شده است و معمولاً برای رفع چین های عمیق صورت( مانند خط خنده) استفاده می شوند.

فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید بسیار ایمن و تطابق پذیر هستند که به سرعت قادرند حجم از دست داده ی پوست را برگردانند و چین ها را رفع کنند.

فیلرهای هیالورونیک اسید می توانند از پوست محافظت کرده و آن را سفت و محکم نگه دارند ( تا 9 ماه یا بیشتر) . هم چنین باعث بروز هیچ گونه واکنش آلرژیک هم نخواهند شد. هیالورونیک اسیدها هم چنین بهترین انتخاب ممکن برای رفع خط خنده و افزایش حجم لب های نازک هم هستند. این دسته از فیلرهای پوستی حتی قادرند برای درمان نواحی گردن و سینه نیز استفاده شوند. بنابراین همان گونه که می بینید بعضی فیلرها کاملاً طبیعی هستند.

فیلر خط خنده

2- می توانند باعث افزایش تولید کلاژن پوست شوند!

همان طور که می دانید تولید کلاژن برای پوست بسیار ضروری و مهم است اما هرچه سن ما بالاتر می رود، بدن ما این مواد ضروری را کمتر و کمتر تولید می کند. خوشبختانه بعضی از فیلرهای پوستی می توانند با تحریک تولید کلاژن در لایه های عمیق پوست، می توانند روند پیری را به تعویق بیاندازند. با انجام این کار به خصوص، برخی بیماران بعد از چندمین تزریق خود، دیگر نیازی به فیلر نخواهند داشت. چرا که پوست آن ها کلاژن بیشتری تولید می کند و دیگر نیازی نیست با فیلرها آن را به تولید بیشتر کلاژن تحریک کرد.

از میان فیلرها، برند اسکالپترا می تواند با تحریک تولید کلاژن در پوست، حجم از دست رفته ی آن را برگرداند.

3- نتایج حاصل از تزریق ژل دوام طولانی مدتی دارند!

گرچه دوام و ماندگاری تزریق خیلی از ژل ها طولاتی و خوب است اما باز هم باید بدانید دائمی نخواهند بود. میانگین ماندگاری فیلرها بین 6 الی 18 ماه خواهد بود. این مسئله بستگی به فاکتورهای زیادی از جمله شرایط و وخامت عارضه ی پوستی دارد. هم چنین نوع فیلر و محل تزریق نیز در ماندگار آن موثر خواهند بود.

آیا تزریق ژل برای خط خنده خوبه؟

حالا بهتر است به موضوع اصلی خودمان یعنی تزریق ژل خط خنده بپردازیم. یکی از اصلی ترین مشکلات مراجعه کنندگان ما این است که از تزریقات قبلی خود نتیجه ی خاصی نگرفته اند و حالا اطمینان خود را نسبت به این درمان از دست داده اند و از ما سوال می کنند که آیا واقع تزریق ژل برای خط خنده خوبه؟

فیلر خط خنده

پاسخ ما به آن ها این است که هیچ روشی بهتر از تزریق ژل و فیلر برای رفع خط خنده نیست. احتمالاً تنها دلیل عدم نتیجه گرفتن برخی افراد از تزریقات قبلی خود، عدم مهارت پزشک در تزریق و هم چنین جنس بد فیلر بوده است.

آیا تزریق ژل برای خط خنده خوبه؟
آیا تزریق ژل برای خط خنده خوبه؟

قدرت تخریبگر ژل های چینی و تقلبی را اصلاً دست کم نگیرید. این ژل ها می توانند باعث بروز عوارض جانبی بی شماری در فرد شوند و تزریق آن ها توسط هیچ پزشکی توصیه نمی شود.

بنابراین باید بگوییم اگر یک پزشک خوب و مارک معتبری را انتخاب کنید، قطعاً نتیجه ی تزریق ژل برای رفع خط خنده تان معجزه آسا خواهد بود.

فیلم تزریق ژل خط خنده

 

تزریق ژل خط خنده درد داره ؟

مهم ترین چیزی که باعث شده خیلی از افراد از خیر تزریق فیلر خط خنده بگذرند، این است که فکر می کنند درد زیادی دارد. راستش را بخواهید این تصور چندان هم بی جا نیست. برخی پزشکان (ما می نویسیم پزشک، شما بخوانید قصاب) به قدری تزریق فیلر را بد انجام می دهند که بعضاً بیمار زیر دستشان بیهوش هم شده است.

فیلر خط خنده

در حالی که این درمان اصلاً و ابداً درد ندارد. پزشک قبل از این که تزریق ژل را آغاز کند، مقداری مواد بی حسی را لب می زند. علاوه بر این خیلی از برندهای فیلر خود حاوی مقادیری لیدوکائین هستند که باعث کاهش هر چه بیشتر درد می شود.

تزریق ژل خط خنده درد داره ؟
تزریق ژل خط خنده درد داره ؟

به همین خاطر با اطمینان می گوییم که درد تزریق ژل خط خنده، نباید بیشتر از یک سوزش ساده باشد.

فیلر خط خنده

اقدامات پس از تزریق ژل خط خنده

اقدامات بعد از تزریق ژل خط خنده هم در گرفتن نتیجه ی خوب خیلی موثر است. بنابراین توصیه می کنیم حتما دستورالعمل های زیر را به کار بگیرید:

  • تا چند ساعت از دراز کشیدن خودداری کنید.
  • در معرض آفتاب و حرارت قرار نگیرید
  • تا 48 ساعت انجام هرگونه فعالیت سنگین و ورزش ممنوع است.
  • تا 24 ساعت به محل تزریق دست نزنید
  • می توانید برای جلوگیری از ورم و کبودی، از کمپرس یخ استفاده کنید.

در نهایت اگر به دنبال مرکزی هستید که بهترین خدمات تزریق فیلر را به شما ارائه کند، ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به شما ارائه کند. همیشه برای تعیین خدمات خود، از نیازهای شما عزیزان الهام گرفته ایم. بنابراین اگر فکر می کنید که نیاز به خدمات زیبایی خاصی دارید، در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید یا این که از طریق صفحه ی تماس با ما ، با همکاران ما مشورت کنید.

محقق و مترجم: ناصری

لینک منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments