تزریق ژل صورت در بندر عباس

تزریق ژل و بوتاکس در بندر عباس| کلینیک زیبایی در بندر عباس

تزریق ژل صورت در بندر عباس

فیلرها به نحوی طراحی شده اند که باعث افزایش حجم ناحیه ای که ژل در آنها تزریق می ‌شود خواهند شد. به طور کلی تزریق ژل در صورت علاوه بر لیفت صورت و بهبود تناسب و توازن آن باعث جوان سازی صورت و ایجاد ظاهری طبیعی خواهد شد. تزریق ژل برای افزایش حجم لب و بهبود ظاهر گونه کاربرد بسیار زیادی دارد و افراد زیادی متقاضی تزریق ژل لب و گونه هستند تا به ظاهر دلخواه خود دست پیدا کنند.

تزریق ژل یک روش بسیار متنوع است و می توان از آن برای اصلاح خطوط ریز و خطوط عمیق صورت، بهبود و افزایش حجم گونه، لب و چانه استفاده کرد. یکی از مزایای عالی تزریق ژل صورت این است که شما می توانید فورا شاهد نتایج به دست آمده باشید و پس از نیم ساعت به بهترین حالت دلخواه خود دست پیدا کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مزایای تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل صورت در بندر عباس

تزریق ژل مانند همه روش های زیبایی با مزایای بسیار خوبی همراه است که برخی از آنها به شرح زیر می باشند:

  • باعث بهبود ظاهر صورت می شود. تزریق ژل لب یکی از روش های زیبایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و باعث بهبود ظاهر لب ها و تناسب آن با صورت می شود.
  • با بالا رفتن سن حالت صورت به علت از بین رفتن بافت چربی تغییر می کند که در این شرایط می ‌توان با تزریق ژل صورت به جوان سازی آن کمک کرد.
  • تزریق ژل در گونه برای افرادی که گونه های بسیار کوچکی دارند و به عبارتی استخوان گونه آنها مشخص است یک روش بسیار عالی برای بهبود ظاهر صورت محسوب می شود.

چگونه تزریق ژل باعث جوان سازی صورت می شود؟

متخصصان ما در عرصه تزریق ژل و بوتاکس می ‌توانند ژل را به درون ناحیه ای که قرار است تحت درمان قرار بگیرد تزریق کنند تا ظاهری طبیعی را برای شما به وجود بیاورند اما در همین حین هیچ گونه مشکلی در ظاهر صورت شما به وجود نیاید. تزریق ژل دقیقا بر مبنای ترکیباتی که در بدن وجود دارد انجام شود تا ظاهر صورت شما بهبود پیدا کند و جوان شود.

سوالات متداول درباره تزریق ژل به صورت

آیا تزریق فیلر درد دارد؟

آیا تزریق ژل درد دارد؟

تزریق فیلر با درد چندانی همراه نیست و فقط ممکن است در زمان تزریق ژل درد بسیار کمی را احساس کنید. احساس درد در هنگام تزریق ژل به آستانه تحمل فرد متقاضی درمان بستگی دارد. معمولاً پزشک قبل از تزریق ژل از بیحسی موضعی استفاده می ‌کند تا شما در طول درمان احساس بدی نداشته باشید و تزریق ژل برای شما خوشایند باشد.

از تزریق ژل برای چه نقاطی می توان استفاده کرد؟

می توان از تزریق ژل برای برطرف کردن خطوط صورت و چروک آن استفاده کرد و صورت را جوان نمود. یکی دیگر از کاربردهای تزریق ژل لب برجسته کردن لب و گونه و زاویه سازی صورت است. رایج ترین کاربرد تزریق ژل برای از بین بردن خطوط بین لب و بینی و افزایش حجم لب و گونه ارتباط دارد.

نتایج حاصل از تزریق ژل تا چه مدت باقی می ماند؟

مدت زمان باقی ماندن نتایج حاصل از تزریق ژل به فاکتورهای متعددی از قبیل نوع پوست متقاضی تزریق ژل، شرایط پوست، سبک زندگی، سن و همچنین نوع و مقدار ژلی که مورد استفاده قرار می گیرد بستگی دارد. پس از اولین جلسه تزریق ژل به افراد متقاضی درمان توصیه می شود که هر ۶ تا ۱۲ ماه برای حفظ نتایج به دست آمده مجددا اقدام به تزریق ژل نمایند زیرا بدن پس از مدتی به جذب ژل تزریق شده می ‌پردازد و دوباره لب های شما به حالت اول بر خواهد گشت.

عوارض و خطرات تزریق ژل صورت چیست؟

ما در مراکز تخصصی زیبایی خود از بهترین فیلرها برای به وجود آوردن نتایج مورد انتظار متقاضیان خود استفاده می ‌کنیم. تحقیقاتی که در خصوص این محصولات انجام شده است به خوبی ایمنی و اثر گذاری بالای آنها را تایید کرده است. از آنجایی که محصولاتی که برای برجسته کردن لب و گونه مورد استفاده قرار می گیرند شبیه ترکیبات موجود در بدن هستند ریسک بروز واکنش آلرژیک پس از تزریق ژل به حداقل می رسد.

عوارض تزریق ژل

با پزشک خود در این خصوص صحبت کنید تا به طور کامل شما را راهنمایی کند و ریسک بروز عوارض جانبی حاصل از تزریق ژل به حداقل برسد. معمولاً احساس سوزش، تورم لب و حتی کبودی بعد از تزریق ژل کاملا طبیعی است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چرا که این وضعیت طی مدت کوتاهی برطرف خواهد شد و شما می توانید به دلخواه خود دست پیدا کنید.

تزریق ژل صورت در بندرعباس

تزریق ژل و بوتاکس در بندرعباس همانند سایر نقاط ایران مورد استقبال گسترده خانم ها و آقایان قرار گرفته است و امروزه تعداد بسیار زیادی از افراد از این روش زیبایی برای بهبود ظاهر صورت خود و جوان سازی آن استفاده می کنند.

از تزریق ژل صورت در بندرعباس برای از بین بردن خطوط دور چشم، خطوط بین ابرو، خطوط دور لب و خط خنده استفاده می شود تا علائم حاصل از پیری برطرف شود و فرد متقاضی درمان به ظاهر دلخواه خود دست پیدا کند و حالت صورت او جوان شود.

هزینه تزریق ژل صورت چقدر است؟

هزینه تزریق ژل  به عوامل متعددی از قبیل وسعت ناحیه ای که قرار است تحت درمان قرار بگیرد، نوع ژل مورد استفاده و موقعیت فیزیکی مطب پزشک بستگی دارد. چنان چه شما قصد تزریق ژل را دارید می توانید در خصوص هزینه های مرتبط با تزریق ژل با پزشک خود صحبت کنید تا شما را به طور کامل راهنمایی کند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهد.

چگونه یک مرکز زیبایی معتبر پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن بهترین کلینیک زیبایی اولین کاری که باید انجام دهید این است که از دوستان و آشنایان خود درباره تزریق ژل سوال بپرسید و نظر آنها را درباره مرکزی که برای انجام تزریق ژل به آنجا مراجعه کرده اند جویا شوید.

در مرحله بعدی به شناسایی مراکز زیبایی در نزدیک محل زندگی خود بپردازید و به وب سایت آنها مراجعه کنید. از خواندن نظرات افرادی که در زیر مقالات مرتبط پست گذاشته اند غافل نشوید زیرا می توانید اطلاعات جامع و موثقی را به دست بیاورید. در مرحله بعدی سعی کنید لیست خود را کوچک کنید و مراکز لیزر که پیدا کرده اید وقت مشاوره بگیرید.

در جلسه مشاوره شما باید با پزشک احساس راحتی داشته باشید و بتوانید همه سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ درستی دریافت کنید. به خاطر داشته باشید که بهترین مرکز زیبایی مرکزی است که هیچ گونه تلاشی برای وادار کردن شما برای تزریق ژل بوتاکس و یا سایر روش های زیبایی نمی کند و کاملاً به نظر شما احترام می گذارد. اصلا عجله نکنید و با بررسی همه نکات مهم به انتخاب بهترین مرکز زیبایی بپردازید تا بتوانید نتایج بسیار خوبی را از تزریق ژل به دست بیاورید و دچار عوارض جانبی حاد نشوید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

1.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments